abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66425713
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppen ) alleen maar op de gemiddelde uitgaansavond in een weinigverhullend truitje en/of strakke broek de eerste de beste kroeg in te hupsen, en genoeg losgeslagen dekhengsten die staan te trappelen
Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).
quote:
Maar zo simpel zal het wel niet liggen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in jouw geval aan ten grondslag ligt of zou kunnen liggen En ik snap heus wel dat niet iedereen met een snikkel goed genoeg is, en dat niet iedereen zit te wachten op die eerdergenoemde dekhengsten
Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).
pi_66425927
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).
[..]

Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).
En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligt
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_66426299
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligt
Zijn maar een paar opties.

Of heel onaantrekkelijk, of heel erg verlegen (en dan bedoel ik ook echt heel erg), of strenggelovig, of komt niet voldoende in contact met mannen (beroep in vrouwensector/niet uitgaan, daaraan moet je denken). Veel meer smaken zijn er m.i. niet.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:04:49 #179
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66426782
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jill25 het volgende:
dr zijn ook genoeg meiden met dit probleem hoor!

en vragen als in: ben je soms lesbisch?
En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66427442
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!

Ik ben trouwens heus geen lekker wijf, maar ik ben ook geen nerd!

Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)

Misschien wil ik ook te graag, dat zeggen ze ook, dat het daar aan kan liggen!
pi_66427472
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?
26+ haal ik niet dus can't help ya
pi_66427581
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Versierskills zijn niet echt nodig (zoals ik dus eerder al zei), want als een man zelfvertrouwen heeft is dat sowieso eigenlijk wel aantrekkelijk
en als hij zelfvertrouwen uitstraalt, is dat dan een versier skill?

Tip: verdiep je eens in de werken van David de Angelo en Neil Strauss.
pi_66427736
misschien een nieuw topic waard: hoe versier JIJ iemand?
pi_66430110
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!

Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)

Ben je student? .
pi_66435138
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
En dat siert je, liever iemand die niet met de eerste de beste het bed deelt dan een slettebakje dat de halve stad al gehad heeft
quote:
Hoeveel kerels ken jij die echt lekkere hunks zijn? Als in: so the fuck what
quote:

Die lui onder hun hol trappen, en als dat niet werkt, met andere mensen uitgaan En wat is te graag willen... je zegt zelf dat je kieskeurig bent, dus je ziet ook niet in iedereen die toevallig een snikkel heeft potentieel relatiemateriaal. Of loop je rond met een t-shirt waarop staat: pick me! pick me!
pi_66435701
Haha nee niet op die zin, maar wel in de zin dat ik een serieuze relatie zou willen hebben! Niet zo van: oeeeh ik moet sex hebben, helemaal niet!

en nee ik ben geen student!
pi_66436674
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef jill25 het volgende:
Haha nee niet op die zin, maar wel in de zin dat ik een serieuze relatie zou willen hebben! Niet zo van: oeeeh ik moet sex hebben, helemaal niet!

en nee ik ben geen student!
Ik ken maar weinig mensen die dat niet zouden willen uiteindelijk, dus dan vraag ik me echt af of dat nou als 'te graag willen' te bestempelen valt
pi_66436795
mja maar ik wil het NU nog liever vandaag dan morgen snappie
pi_66441897
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef jill25 het volgende:
mja maar ik wil het NU nog liever vandaag dan morgen snappie
Nja ok, ergens snap ik dat wel, maar een serieuze relatie komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, en het serieuze eraan begint ook vast niet vanaf dag 1. Als je die behoefte nou eens omzet naar: ik wil nú een leuke kerel tegenkomen En dan de kroeg in
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:35:51 #190
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66450708
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef jill25 het volgende:
misschien een nieuw topic waard: hoe versier JIJ iemand?
Open jij em of open ik em? Wellicht hebben mannelijke maagden daar meer aan. Ik ga ervanuit dat jij als maagd/vrouw het liefst versierd wilt worden..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66450765
Is TS nog steeds maagd?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_66451495
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen hier op het fok forum van een mannelijke maagd van 26? een schande of niet?
Tsja... Schande niet, maar lullig is dat wel want hoe verder, hoe moeilijker zo iets op te lossen wordt... Vooral ook omdat ik persoonlijk vind dat een man die op seksueel gebied nogal onzeker en onervaren is, veel minder aantrekkelijk is. Het is op de een of andere manier alsof een man aantrekkelijker is als hij gewoon los is, en goed in z'n vel zit en zeker is van zichzelf, in tegenstelling tot helemaal gespannen, in elkaar gedoken, met bijna trillende handen en niks durft... Kijk ik kan niet voor andere vrouwen spreken maar ik zelf vind 't wel prettig en sexy als een man de jager speelt en ik de prooi speel, ook al is dat maar symbolisch omdat ik 'm toch wel leuk vind. Een man moet, IMHO, laten zien dat hij een vrouw wil.
En daar past die onzekerheid niet bij.

Ik weet niet of ik 't zo goed uitleg, ik heb slaap tekort gehad vannacht, maar ik hoop dat 't overkomt.
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:10:59 #193
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66452026
O nou het komt veel eerkijker over dan dat gedraai van anderen.
pi_66453914
je legt t goed uit sessy! mannen moeten meer jagen
pi_66461110
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 25 februari 2009 @ 22:29:46 #196
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_66462530
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:08 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hm, leg eens uit. (Als je wil)
Ik ben bepaald geen 'playa' (:')) maar die kan ik denk ik ook wel beantwoorden...
Het is gewoon simpelweg niet zo dat er bepaalde onderwerpen zijn waar je gegarandeerd mee scoort....iedere vrouw is anders, heeft haar eigen interesses etc...en daar moet je denk ik op inspelen. Iedereen vind het prettig als iemand interesse toont, dus doe dat! Niet in overmate, maar gewoon op natuurlijke wijze informeren naar wat iemand zoal doet in het dagelijks leven bijvoorbeeld, en daar verder op in gaan. Laat zien dat je ook echt luistert naar wat ze te vertellen heeft, als je zelf iets relevants doet/hebt meegemaakt/whatever, praat daar dan over, het is eigenlijk zo moeilijk niet...

Ik ben zelf 21 en heb nog maar een paar 'vriendinnetjes' gehad, niet zozeer omdat ik niet met vrouwen kan omgaan, maar meer omdat ik vaak signalen niet zie of verkeerd interpreteer...hoe vaak het mij niet is overkomen dat ik een gesprek heb met een vrouw, en dan na afloop van anderen te horen krijg dat ze me overduidelijk zag zitten terwijl ik zelf de indruk had dat ze niet zo in me geinteresseerd was...

Verder wil ik nog even bevestigen wat eerder gezegd werd, uitstraling is belangrijk! Voel je goed, kleed je op een manier dat je van jezelf vind dat je er tof uitziet, dat helpt stukken...ik ondervind het zelf aan den lijve, als ik me 'gewoon' gekleed heb mis ik het zelfvertrouwen vaak om zelfs maar een gesprek aan te knopen, maar als ik het gevoel heb dat ik moeite heb gedaan voor mijn uiterlijk die dag gaat dat vele malen beter, zelfs al heb ik kleren aan die ik op een normale dag ook zou dragen.
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
Roerend eensch! Niet iedere man blaakt van zelfvertrouwen...als je een gesprek aan probeert te knopen en weinig 'feedback' krijgt haken de meesten al heel snel af, maar het omgekeerde is minstens net zo irritant.
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
pi_66463078
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Precies, wie wil er nu een strijkplank. Er moet wel een beetje pit in zitten
pi_66471996
een maagd van 18 is toch niet zo heeeel erg toch ?
Jij was ook ooit nieuw.
pi_66472293
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 10:13 schreef Vaganza het volgende:
een maagd van 18 is toch niet zo heeeel erg toch ?
onoverkomelijk.
pi_66472302
en dat was een grap voor het geval je nu huilend achter je computer zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')