Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppen) alleen maar op de gemiddelde uitgaansavond in een weinigverhullend truitje en/of strakke broek de eerste de beste kroeg in te hupsen, en genoeg losgeslagen dekhengsten die staan te trappelen
Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).quote:Maar zo simpel zal het wel niet liggen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er in jouw geval aan ten grondslag ligt of zou kunnen liggenEn ik snap heus wel dat niet iedereen met een snikkel goed genoeg is, en dat niet iedereen zit te wachten op die eerdergenoemde dekhengsten
En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar daar zitten ook nadelen aan (er zijn enorm veel sneue mannen die een gokje wagen).
[..]
Een vrouw die niks doet kan best aan de man geraken, andersom is veel minder waarschijnlijk (tenzij je echt heel knap bent/BN-er oid bent/over charisma beschikt).
Zijn maar een paar opties.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En precies daarom ben ik dus benieuwd wat er bij haar aan ten grondslag ligt
En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jill25 het volgende:
dr zijn ook genoeg meiden met dit probleem hoor!
en vragen als in: ben je soms lesbisch?
26+ haal ik nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En zie je het zelf ook als een probleem? Mannen denken elke dag aan sex (en ook gegenheid, hand in hand met een leuk meisje etcetera), en die moeten zich keer op keer inhouden. Is dat bij vrouwelijke maagden van 26+ ook zo?
en als hij zelfvertrouwen uitstraalt, is dat dan een versier skill?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Versierskills zijn niet echt nodig (zoals ik dus eerder al zei), want als een man zelfvertrouwen heeft is dat sowieso eigenlijk wel aantrekkelijk
Ben je student?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!
Ik ben trouwens heus geen lekker wijf, maar ik ben ook geen nerd!
Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)
Misschien wil ik ook te graag, dat zeggen ze ook, dat het daar aan kan liggen!
En dat siert je, liever iemand die niet met de eerste de beste het bed deelt dan een slettebakje dat de halve stad al gehad heeftquote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:21 schreef jill25 het volgende:
Bij mij is het vooral kieskeurigheid en onzekerheid, echt hoor, de kansen zijn er geweest, maar ik pak gewoon niet de eerste de beste die voorbij komt hupsen!
Hoeveel kerels ken jij die echt lekkere hunks zijn? Als in: so the fuck whatquote:Ik ben trouwens heus geen lekker wijf, maar ik ben ook geen nerd!
Die lui onder hun hol trappen, en als dat niet werkt, met andere mensen uitgaanquote:Daarentegen heb ik een groep vrienden die niks nieuws proberen en eigenlijk altijd met hun vriendje/vriendinnetje op de bank wil zitten, of altijd op stap in dezelfde kroeg (en geloof mij, die mensen heb je al gezien)
Misschien wil ik ook te graag, dat zeggen ze ook, dat het daar aan kan liggen!
Ik ken maar weinig mensen die dat niet zouden willen uiteindelijk, dus dan vraag ik me echt af of dat nou als 'te graag willen' te bestempelen valtquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:13 schreef jill25 het volgende:
Haha nee niet op die zin, maar wel in de zin dat ik een serieuze relatie zou willen hebben! Niet zo van: oeeeh ik moet sex hebben, helemaal niet!
en nee ik ben geen student!
Nja ok, ergens snap ik dat wel, maar een serieuze relatie komt natuurlijk niet uit de lucht vallen, en het serieuze eraan begint ook vast niet vanaf dag 1. Als je die behoefte nou eens omzet naar: ik wil nú een leuke kerel tegenkomenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:49 schreef jill25 het volgende:
mja maar ik wil het NU nog liever vandaag dan morgen snappie
Open jij em of open ik em? Wellicht hebben mannelijke maagden daar meer aan. Ik ga ervanuit dat jij als maagd/vrouw het liefst versierd wilt worden..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef jill25 het volgende:
misschien een nieuw topic waard: hoe versier JIJ iemand?
Tsja... Schande niet, maar lullig is dat wel want hoe verder, hoe moeilijker zo iets op te lossen wordt... Vooral ook omdat ik persoonlijk vind dat een man die op seksueel gebied nogal onzeker en onervaren is, veel minder aantrekkelijk is. Het is op de een of andere manier alsof een man aantrekkelijker is als hij gewoon los is, en goed in z'n vel zit en zeker is van zichzelf, in tegenstelling tot helemaal gespannen, in elkaar gedoken, met bijna trillende handen en niks durft... Kijk ik kan niet voor andere vrouwen spreken maar ik zelf vind 't wel prettig en sexy als een man de jager speelt en ik de prooi speel, ook al is dat maar symbolisch omdat ik 'm toch wel leuk vind. Een man moet, IMHO, laten zien dat hij een vrouw wil.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen hier op het fok forum van een mannelijke maagd van 26? een schande of niet?
Ik ben bepaald geen 'playa' (:')) maar die kan ik denk ik ook wel beantwoorden...quote:
Roerend eensch! Niet iedere man blaakt van zelfvertrouwen...als je een gesprek aan probeert te knopen en weinig 'feedback' krijgt haken de meesten al heel snel af, maar het omgekeerde is minstens net zo irritant.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
Precies, wie wil er nu een strijkplank. Er moet wel een beetje pit in zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
onoverkomelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:13 schreef Vaganza het volgende:
een maagd van 18 is toch niet zo heeeel erg toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |