Je moet je niet laten wegjagenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik overweeg trouwens serieus om niet meer te posten in de reeksen waar hij komt (belachelijk trouwens, ik poste al veel eerder in de reeksen en ik spreek en zie een aantal mensen buiten het forum om). Want schijnbaar kan ik hem toch niet ontlopen hier.
Dat jij aanstoot neemt aan mij is je eigen probleem, ik heb net zoveel recht om hier te posten als jou en dat jij je door mij laat wegjagen zegt meer over jezelf. Je hoeft niet te lezen wat ik typ of wel?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan nog doe ik je dit verzoek. Ik meen het, je verziekt het hier voor de rest. Ik doe mijn al mijn uiterste best om niet te posten op momenten dat jij online bent omdat je me meters de strot uitkomt. Maar ik zie niet in waarom ik dat zou moeten doen, terwijl JIJ de irritante usert bent.
Ach, mijn baan wordt steeds minder leuk. Lange werkdagen, ik woon ver van het werk af en dus geen tijd voor sociale dingen.En nu het economisch minder gaat hebben ze weer een stok gevonden om chauffeurs mee te slaan. Drie kwartier per dag pauze schrijven, ook al heb je het niet, ritten die niet binnen de rijtijden kunnen en meer van dat soort grappen.quote:
Ik heb geen tv, weet je nogquote:
Ach welnee, je laat je toch niet wegjagen van een plek waar je recht hebt om te zijn?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik overweeg trouwens serieus om niet meer te posten in de reeksen waar hij komt (belachelijk trouwens, ik poste al veel eerder in de reeksen en ik spreek en zie een aantal mensen buiten het forum om). Want schijnbaar kan ik hem toch niet ontlopen hier.
Beamer danquote:
Da's kutquote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, mijn baan wordt steeds minder leuk. Lange werkdagen, ik woon ver van het werk af en dus geen tijd voor sociale dingen.En nu het economisch minder gaat hebben ze weer een stok gevonden om chauffeurs mee te slaan. Drie kwartier per dag pauze schrijven, ook al heb je het niet, ritten die niet binnen de rijtijden kunnen en meer van dat soort grappen.![]()
Nu wilde ik wat anders gaan doen (buschauffeur) , da's wat socialer en kortere dagen en dichterbij huis en zulks.
Kreeg ik een mailtje dat ze voorlopig geen opleidingen tot buschauffeur doen. Dus ik zal dit voorlopig nog moeten blijven doen.
Een sociaal leven is niet echt op te bouwen zo. Het mijne bestaat uit met familie naar de kroeg en FOK!
Al mijn vrienden zijn namelijk"gesetteled"
en met de feestdagen en winter en zulks kan ik daar allemaal wat minder tegen.
Dat weet ik wel. Ik post en lees dan ook niet om zijn posts te lezen. Ik heb al zo lang geprobeerd te negeren, ik heb geprobeerd om hem aardig te vinden en ik heb geprobeerd om hem te ontlopen door niet te posten als hij er is. Het irriteert me nóg harder als ik zie dat hij mensen die ik persoonlijk graag heb, op de kast jaagt. Het interesseert me niet meer of dat meer over mij zegt dan over hem.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Negeren kan je ook.Tenminste je zou het kunnen proberen. Je door iemand laten "wegjagen" gaat wat ver.
Zelfs op een forum.
Daar kijk ik alleen films opquote:
Er is toch meer dan streekvervoer, wat dacht je van reisorganisaties.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, mijn baan wordt steeds minder leuk. Lange werkdagen, ik woon ver van het werk af en dus geen tijd voor sociale dingen.En nu het economisch minder gaat hebben ze weer een stok gevonden om chauffeurs mee te slaan. Drie kwartier per dag pauze schrijven, ook al heb je het niet, ritten die niet binnen de rijtijden kunnen en meer van dat soort grappen.![]()
Nu wilde ik wat anders gaan doen (buschauffeur) , da's wat socialer en kortere dagen en dichterbij huis en zulks.
Kreeg ik een mailtje dat ze voorlopig geen opleidingen tot buschauffeur doen. Dus ik zal dit voorlopig nog moeten blijven doen.
Een sociaal leven is niet echt op te bouwen zo. Het mijne bestaat uit met familie naar de kroeg en FOK!
Das inderdaad niet zo goed nieuws. Lekker blijven zoeken naar iets leuks dichtbij, je vindt het wel op een gegeven moment. En dat gesettelde ken ik. Zoek lekker je familie op met de donkere dagenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je weet dat die personen het ook kunnen negeren, dan kan jij dat ook makkelijker.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Ik post en lees dan ook niet om zijn posts te lezen. Ik heb al zo lang geprobeerd te negeren, ik heb geprobeerd om hem aardig te vinden en ik heb geprobeerd om hem te ontlopen door niet te posten als hij er is. Het irriteert me nóg harder als ik zie dat hij mensen die ik persoonlijk graag heb, op de kast jaagt. Het interesseert me niet meer of dat meer over mij zegt dan over hem.
moet wel lukken toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aangezien dat echt iets is wat je in een bepaalde houding kan doen. Stil staan en alleen maar met de roller.
Het twee planken zijn. Dus ook niet veel. Ja, mijn rug had er genoeg van.![]()
Dus straks of morgen doe ik nog een extra laagje.
Je niet laten wegjagenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Like dudequote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben vast te laat, maar hadden jullie dit al gezien ?
http://www.sherdog.net/fo(...)weekend-pics-877461/
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
* Bengeltje knippert met ogen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Is het NSFW?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik werk altijd 's nachts. En eerder hadden wij ook kortere ritten, maar tegenwoordig hebben we alleen maar weken van meer dan 50 uur en dan , in combinatie met anderhalf uur woon-werk verkeer begint me toch op te breken.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's kutMaar wat zijn je werktijden dan? Werk je graveyard shift dat je nooit ergens heen kan?
Jij vind dat ik niet welkom ben, dat is wat anders.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Sedan, ik zie niet in waarom jij in alle reeksen moet posten. JE BENT GEWOON NIET WELKOM vanwege je postgedrag. Als jij normaal mee kunt posten, geen probleem. Ik ben helemaal niet het kliekjestype dat het persé gesloten wil houden. Maar je kunt gewoon niet normaal doen en dat al een half jaar lang. Zelfs op vriendelijke verzoeken ga je niet eens normaal in. Je zou het gewoon kunnen overwegen. Met je 'recht om te posten', inderdaad, dat heb je. Maar dat wil niet zeggen dat je in alle SC's waar ik het naar mijn zin heb, de autist uit moet hangen.
Ja, maar juist streekvervoer trekt me aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is toch meer dan streekvervoer, wat dacht je van reisorganisaties.![]()
Niet de hoop opgeven he, ik ben ook al jaren van de ene baan naar de andere aan het gaan.
Blijven volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |