abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66182634
Een gebrek aan zelfvertrouwen is een cirkel. Je hebt geen zelfvertrouwen omdat je je niet goed over jezelf voelt, en je doet niets eraan omdat je je niet goed genoeg voelt om iets aan jezelf te doen, right? Dat moet je doorbreken. Doe iets waardoor je je wel goed voelt over jezelf. Kweek wat spiertjes ofzo. Niet bodybuilden, daar straalt de onzekerheid over je kleine pikkie eraf, maar als je gewoon na een tijdje kamerzweten een sixpackje bij jezelf bespeurt heb je toch zoiets van goh, ziet er goed uit. En het allerleukste/moeilijkste is dat het tussen je oren zit. Van 2 personen met een gemiddeld uiterlijk is degene met zelfvertrouwen 5x zo aantrekkelijk, juist omdat diegene dat uitstraalt. Dit effect versterkt zichzelf omdat diegene meer positieve aandacht krijgt waardoor de zelfverzekerdheid zich meer verankerd. Het is echt lastig als de shit maar probeer je uitstraling te verbeteren, dan krijg je betere aandacht en daarmee nog meer zelfvertrouwen.

Ik ben een gast, dus ik kan moeilijk op je vraag in gaan. Maarja, voor iemand om een goede conclusie over jouw maagdelijkheid te stellen moet die echt je achtergrondverhaal kennen, zoals meerderen al te kennen hebben gegeven. Ik zou er niet te veel een probleem van maken. Liever dit dan op je 12e ontmaagd en spijt toch?
Het is hem!
  zondag 22 februari 2009 @ 01:31:09 #127
246172 Kloodje
Ik ben tenminste eerlijk!
pi_66331431
Maagden van Nederland,

Al dat domme losse geneuk is toch nergens goed voor. Ga alsjeblieft niet naar de hoeren. Sex is pas echt mooi en geil als er liefde bij komt kijken. Zo'n afgeneukte hoer, ik moet er niet aan denken. Als je er klaar voor bent komt het vanzelf. Ik weet niet wat de reden is waarom het niet gebeurt. Misschien ben je onzeker bij vrouwen of niet de allerknapste, als je maar lief bent. Maar uiteindelijk komt er een lieve vrouw/meid die bij je past en op de juiste knopjes kan drukken. Wees gewoon jezelf en werk eventueel aan je zelfvertrouwen en aan jezelf. Als je tevreden bent met jezelf, dan komt de rest vanzelf. Ikzelf was tot mijn 25e maagd, ik ben een knappe jongen, maar kreeg het benauwd als meisjes aan wilde spreken. Heb verschillende aanbiedingen gehad van meisjes die echt wel hadden gewild. Maar ik neukte liever niet, omdat ik die meisjes niet leuk (genoeg) vond. Ben reuzeblij dat ik heb gewacht. Heb mijn maagdelijkheid heerlijk gegeven aan iemand die m verdient. en idd: sex met alles erop en eraan is wel echt te gek!

Wees sterk!
pi_66343301
Polapoe is spot-on. Ik denk dat de werkelijke titel van dit topic eigenlijk iets anders is, namelijk "hoe kan ik als 26 jarige maagd beter in de smaak vallen bij de vrouwen zodat ik misschien een keer met een vrouw in bed beland".

Je zult iets moeten veranderen in je leven, dat lijkt me duidelijk. Hier de belangrijkste regel: De meeste veranderingen halen je uit je 'comfort-zone', oftewel je zult je in het niet helemaal op je gemak voelen als je nieuwe kleren probeert, voor het eerst een vrouw aanspreekt, etc. Elke man worstelt hiermee (maar weinigen praten erover) en als het lukt is het een persoonlijke overwinning. Wees hiervan bewust en wees hier niet bang voor.

Eigenlijk zijn er twee vragen die je moet beantwoorden:
1- Kijk in de spiegel. Vind je dat die gast in de spiegel leuk gevonden wordt door vrouwen of niet? Waarom wel/niet? Veel mannen denken dat een mooi gezicht belangrijk is, maar het allerbelangrijkste is uitstraling. Uitstraling is een product van hoe je je voelt en hoe tevreden je bent over je leven. Uitstraling kun je niet faken. Toen ik voor het eerst echt leuke kleding ging shoppen met een vriend zag ik opeens een vet coole gast in de spiegel staan. Ik was overtuigd dat vrouwen die gast wel leuk zouden vinden. Die avond uitgeweest en voor het eerst vet staan flirten en dansen met vrouwen. Het enige wat was veranderd was dat ik andere kleren aanhad en GELOOFDE dat ik het kon en dat straalde ik uit.

Kijk op straat naar andere jongens. Welke zijn volgens jou succesvol bij vrouwen en waarom? Vaak zien ze er verzorgd uit (mooi kapsel, over de kleur en combinatie van de kleding is nagedacht, schoenen). Begin daar eerst eens mee. Als je jezelf mooi voelt BEN je het ook. Probeer kledingstijlen die je nog nooit aan hebt gehad. Een mooie bloes, longsleeve of tshirt. Zorg in ieder geval dat het niet te wijd zit, als het goed op je lichaam aansluit ziet het er beter ook (zelfs als je geen sportschoolfiguur hebt). Kleren shoppen is niet gay. De enige mensen die dat vinden zijn de lompe boeren die er niet uitzien en geen kans maken.

2- Kom je veel vrouwen tegen in je leven? Waarom wel/niet? Als je bij je werk/studie geen vrouwen tegenkomt en voor de rest weinig sociaals doet dan wordt het moeilijker om vrouwen te ontmoeten. Als je veel met vrouwen omgaat dan ga je je steeds gemakkelijker voelen in het gezelschap van een vrouw.

Hoe kom je vrouwen tegen? Ga dingen doen die vrouwen ook leuk vinden. Dus niet bij een RPG-vereniging of een motorclub. In plaats daarvan, ga op salsa (aanrader). Dansen is iets dat je moet leren (haalt je uit je comfort-zone) maar mannen die dansen worden door vrouwen leuk gevonden. Sterker nog, bij salsa heb je (lichamelijk) contact met vrouwen terwijl het heel speels is (gewoon dansen). Er zijn genoeg andere opties, check gewoon van tevoren of er vrouwen rondlopen.

Uitgaan is natuurlijk een andere mogelijkheid. Als je punt 1 hebt gefixed (je voelt je goed over je outfit/uiterlijk) dan is uitgaan heel leuk. Veel mensen gaan alleen uit voor bier/muziek maar juist het sociale aspect is leuk. Vrouwen aanspreken is eng (je moet weer buiten je comfort-zone treden) maar als je het een keer hebt gedaan voel je je daarna de koning (en wordt je uitstraling een stukje positiever).

3- Waar kijk je naar? Als je ergens komt waar vrouwen zijn. Durf je dan rond te kijken, of kijk je alleen naar vrouwen als ze niet naar jou kijken? De eerste stap om te zien of iemand je leuk vind is door te zien dat die persoon je aankijkt en terugkijken (en vriendelijk lachen). Oogcontact houden moet je leren (voelt in het begin oncomfortabel aan) maar het is de eerste stap. Vrouwen kijken van zichzelf altijd veel om zich heen (en hebben veel in de gaten), de meeste mannen moeten dit daarentegen leren. Probeer eens op straat oogcontact te maken met een voorbijganger en zeg gewoon "hallo" als ze je aankijkt en langs je loopt.

Eigenlijk geldt voor vrijwel elke man dat als je de omstandigheden goed maakt, dat de rest vanzelf wel komt. Die omstandigheden kun je zelf helemaal bepalen. Hiermee doel ik dus op tevreden worden over je uiterlijk (en iedereen die blij is met z'n uiterlijk (en de rest van z'n leven) en dat uitstraalt ziet er goed uit) en natuurlijk zorgen dat je vaak in gezelschap van vrouwen bent door je sociale leven (verenigingen, uitgaan, etc.). Als je open staat door echt rond te kijken en oogcontact te houden, dan komt het allemaal goed.

Geloof me, het is een van de mooiste journeys die je als man kunt maken. Kijk eens wat episodes van de Men's Room: http://www.lifeforcetv.com/mensroom waar de gasten allerlei dingen vertellen over persoonelijke ontwikkeling, vrouwen ontmoeten, enzovoort. Let ook op de personen zelf. Ze zijn misschien niet allemaal even knap, maar hebben wél uitstraling gekregen door veel met hun leven bezig te zijn (de manier waarop ze kijken, zitten, praten, gebaren maken).

Leven draait om ervaringen. Je grootste ervaring ligt voor je te wachten!

[ Bericht 0% gewijzigd door Morphs op 22-02-2009 16:19:14 ]
pi_66345024
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef Pritt het volgende:
26? Wow wat heb je je hele leven gedaan? Binnen gezeten?
Misschien moet je je lat wat lager leggen en genoegen nemen met een iets minder mooie vrouw.
nooit doen altijd kritisch blijven. mss moet je gwn een keer lomp zijn en zegge wat je wil
niet alle vrouwen doen moeilijk weetje:P
pi_66346156
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:11 schreef Morphs het volgende:

3- Waar kijk je naar? Als je ergens komt waar vrouwen zijn. Durf je dan rond te kijken, of kijk je alleen naar vrouwen als ze niet naar jou kijken? De eerste stap om te zien of iemand je leuk vind is door te zien dat die persoon je aankijkt en terugkijken (en vriendelijk lachen). Oogcontact houden moet je leren (voelt in het begin oncomfortabel aan) maar het is de eerste stap. Vrouwen kijken van zichzelf altijd veel om zich heen (en hebben veel in de gaten), de meeste mannen moeten dit daarentegen leren. Probeer eens op straat oogcontact te maken met een voorbijganger en zeg gewoon "hallo" als ze je aankijkt en langs je loopt.
Luister naar hem, dit zijn allemaal goede tips. Waar het op neer komt is dat vrouwen de indruk moeten krijgen dat het leuk is om met je om te gaan. Als je niet van jezelf houd waarom zouden anderen dit dan wel doen.

Je ziet ze zo vaak staan, van die gasten alleen maar om zich heen kijken met een biertje in de hand en pure wanhoop uitstralen of het andere uiterste, van die gasten die maar blijven proberen terwijl iedereen ziet dat ze geen interesse heeft.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_66346516
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef trifko het volgende:

[..]

dan moet je ook een geile hoer uitkiezen.
Seriously...
  zondag 22 februari 2009 @ 20:05:50 #132
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66350793
Alle vrouwen zijn losgeslagen hoeren eigenlijk
De meesten krijgen alleen niet betaald
Oja dan heten het eigenlijk 'sletten'
Conclusie: Women are dogs too!
Alemaal Bitches.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 22 februari 2009 @ 22:02:38 #133
240968 Polapoe
Is het hem?
pi_66354900
Morphs, jij zei alles wat ik dacht maar niet goed kon verwoorden. Dank je :-)
Het is hem!
pi_66354995
Andere vraag: wat vinden mannen van een maagd van 26?
pi_66355290
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Deliah het volgende:
Ik zou mij wel afvragen waarom. Verder zou het mij niet storen, het tegenovergestelde dan weer wel.
pi_66355882
quote:
Een vrouwelijke maagd?

Ik zou er geen problemen mee hebben.
pi_66355940
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik zou mij wel afvragen waarom. Verder zou het mij niet storen, het tegenovergestelde dan weer wel.
Waarom zou je dat afvragen?
Er zijn genoeg meisje/vrouwen die niet met iedere jongen/man naar bed willen. Dus zo raar is het als je maagd bent als vrouw van 26. Hetzelfde geldt voor mannen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66357993
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen
om je even uit je droom te helpen, die bestaan niet.
pi_66358036
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Een vrouwelijke maagd?

Ik zou er geen problemen mee hebben.
Zou ook wel een beetje hypocriet zijn hè, maagdje
pi_66358420
quote:
Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Zou ook wel een beetje hypocriet zijn hè, maagdje
Anders ook niet.
  maandag 23 februari 2009 @ 01:01:26 #141
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66360418
quote:
Een vrouwelijke maagd van die leeftijd bestaat niet. Alleen heel heel zelden, maar daar ga je als jongrn niet vanuit. En anders is ze wel heel lellijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66360438
quote:
Op maandag 23 februari 2009 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een vrouwelijke maagd van die leeftijd bestaat niet. Alleen heel heel zelden, maar daar ga je als jongrn niet vanuit. En anders is ze wel heel lellijk.
Een vriendin van mij was toen ook nog maagd. Ze is absoluut niet lelijk. Ze is alleen verschrikkelijk kieskeurig.
  maandag 23 februari 2009 @ 01:52:00 #143
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66361289
Met wie of wat voor een type is zij toen naar bed gegaan, weet je dat ook?
  maandag 23 februari 2009 @ 11:39:06 #144
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_66368262
Interessante tips, misschien dat ik zo'n salsacursus (of iets vergelijkbaars) ga proberen. Ben al bezig om wat tevredener over mijn lichaam te worden. (Ben nu aan het aankomen, binnenkort wil ik weer op waterpolo) Alleen ik heb nog een probleem, het is al eerder langsgekomen geloof ik: Gespreksonderwerpen. Wat zijn goede gespreksonderwerpen die niet heel oppervlakkig zijn ("Hey, heb jij de nieuwe uri geller gezien" hoef ik niet) maar ook niet te saai. ("Wat is volgens jou een veilige manier om van de HRA af te komen?")

(Ook nog nooit een relatie gehad trouwens)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_66368549
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Interessante tips, misschien dat ik zo'n salsacursus (of iets vergelijkbaars) ga proberen. Ben al bezig om wat tevredener over mijn lichaam te worden. (Ben nu aan het aankomen, binnenkort wil ik weer op waterpolo) Alleen ik heb nog een probleem, het is al eerder langsgekomen geloof ik: Gespreksonderwerpen. Wat zijn goede gespreksonderwerpen die niet heel oppervlakkig zijn ("Hey, heb jij de nieuwe uri geller gezien" hoef ik niet) maar ook niet te saai. ("Wat is volgens jou een veilige manier om van de HRA af te komen?")

Gewoon in Singles gaan posten daar staan genoeg tips.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66379222
quote:
Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Alle vrouwen zijn losgeslagen hoeren eigenlijk
De meesten krijgen alleen niet betaald
Oja dan heten het eigenlijk 'sletten'
Conclusie: Women are dogs too!
Alemaal Bitches.
als je dit meent moet je even je frustratie knop omzetten hoor, so hee.
pi_66379430
quote:

Dat is geen saai onderwerp. .
  maandag 23 februari 2009 @ 18:51:13 #148
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_66382224
quote:

Gespreksonderwerpen zijn sowieso overrated..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_66383621
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom zou je dat afvragen?
Er zijn genoeg meisje/vrouwen die niet met iedere jongen/man naar bed willen. Dus zo raar is het als je maagd bent als vrouw van 26. Hetzelfde geldt voor mannen.
Ik zou het mij afvragen omdat dit zeer uitzonderlijk is en ben dan zeker benieuwd naar de reden. Niemand tegenkomen lijkt mij onzin, want in die 10 jaar ben je echt wel iemand tegengekomen. Zal vast wel angst zijn oid.

Dat kieskeurig zijn is een slap excuus voor mensen die gewoon niets kunnen regelen. Oh ja of lelijkerds die nog steeds hopen een of andere supermodel aan de haak te slaan, maar ook dat is een excuus om op niemand af te hoeven stappen.
pi_66383769
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik zou het mij afvragen omdat dit zeer uitzonderlijk is en ben dan zeker benieuwd naar de reden. Niemand tegenkomen lijkt mij onzin, want in die 10 jaar ben je echt wel iemand tegengekomen. Zal vast wel angst zijn oid.
Iemand kan erg gelovig, contactgestoord, lelijk, verlegen, enz zijn, maar het moet toch ook gewoon mogelijk zijn dat zonder deze zaken er voor te kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')