Polapoe is spot-on. Ik denk dat de werkelijke titel van dit topic eigenlijk iets anders is, namelijk "hoe kan ik als 26 jarige maagd beter in de smaak vallen bij de vrouwen zodat ik misschien een keer met een vrouw in bed beland".
Je zult iets moeten veranderen in je leven, dat lijkt me duidelijk. Hier de belangrijkste regel: De meeste veranderingen halen je uit je 'comfort-zone', oftewel je zult je in het niet helemaal op je gemak voelen als je nieuwe kleren probeert, voor het eerst een vrouw aanspreekt, etc. Elke man worstelt hiermee (maar weinigen praten erover) en als het lukt is het een persoonlijke overwinning. Wees hiervan bewust en wees hier niet bang voor.
Eigenlijk zijn er twee vragen die je moet beantwoorden:
1- Kijk in de spiegel. Vind je dat die gast in de spiegel leuk gevonden wordt door vrouwen of niet? Waarom wel/niet? Veel mannen denken dat een mooi gezicht belangrijk is, maar het allerbelangrijkste is uitstraling. Uitstraling is een product van hoe je je voelt en hoe tevreden je bent over je leven. Uitstraling kun je niet faken. Toen ik voor het eerst echt leuke kleding ging shoppen met een vriend zag ik opeens een vet coole gast in de spiegel staan. Ik was overtuigd dat vrouwen die gast wel leuk zouden vinden. Die avond uitgeweest en voor het eerst vet staan flirten en dansen met vrouwen. Het enige wat was veranderd was dat ik andere kleren aanhad en GELOOFDE dat ik het kon en dat straalde ik uit.
Kijk op straat naar andere jongens. Welke zijn volgens jou succesvol bij vrouwen en waarom? Vaak zien ze er verzorgd uit (mooi kapsel, over de kleur en combinatie van de kleding is nagedacht, schoenen). Begin daar eerst eens mee. Als je jezelf mooi voelt BEN je het ook. Probeer kledingstijlen die je nog nooit aan hebt gehad. Een mooie bloes, longsleeve of tshirt. Zorg in ieder geval dat het niet te wijd zit, als het goed op je lichaam aansluit ziet het er beter ook (zelfs als je geen sportschoolfiguur hebt). Kleren shoppen is niet gay. De enige mensen die dat vinden zijn de lompe boeren die er niet uitzien en geen kans maken.
2- Kom je veel vrouwen tegen in je leven? Waarom wel/niet? Als je bij je werk/studie geen vrouwen tegenkomt en voor de rest weinig sociaals doet dan wordt het moeilijker om vrouwen te ontmoeten. Als je veel met vrouwen omgaat dan ga je je steeds gemakkelijker voelen in het gezelschap van een vrouw.
Hoe kom je vrouwen tegen? Ga dingen doen die vrouwen ook leuk vinden. Dus niet bij een RPG-vereniging of een motorclub. In plaats daarvan, ga op salsa (aanrader). Dansen is iets dat je moet leren (haalt je uit je comfort-zone) maar mannen die dansen worden door vrouwen leuk gevonden. Sterker nog, bij salsa heb je (lichamelijk) contact met vrouwen terwijl het heel speels is (gewoon dansen). Er zijn genoeg andere opties, check gewoon van tevoren of er vrouwen rondlopen.
Uitgaan is natuurlijk een andere mogelijkheid. Als je punt 1 hebt gefixed (je voelt je goed over je outfit/uiterlijk) dan is uitgaan heel leuk. Veel mensen gaan alleen uit voor bier/muziek maar juist het sociale aspect is leuk. Vrouwen aanspreken is eng (je moet weer buiten je comfort-zone treden) maar als je het een keer hebt gedaan voel je je daarna de koning (en wordt je uitstraling een stukje positiever).
3- Waar kijk je naar? Als je ergens komt waar vrouwen zijn. Durf je dan rond te kijken, of kijk je alleen naar vrouwen als ze niet naar jou kijken? De eerste stap om te zien of iemand je leuk vind is door te zien dat die persoon je aankijkt en terugkijken (en vriendelijk lachen). Oogcontact houden moet je leren (voelt in het begin oncomfortabel aan) maar het is de eerste stap. Vrouwen kijken van zichzelf altijd veel om zich heen (en hebben veel in de gaten), de meeste mannen moeten dit daarentegen leren. Probeer eens op straat oogcontact te maken met een voorbijganger en zeg gewoon "hallo" als ze je aankijkt en langs je loopt.
Eigenlijk geldt voor vrijwel elke man dat als je de omstandigheden goed maakt, dat de rest vanzelf wel komt. Die omstandigheden kun je zelf helemaal bepalen. Hiermee doel ik dus op tevreden worden over je uiterlijk (en iedereen die blij is met z'n uiterlijk (en de rest van z'n leven) en dat uitstraalt ziet er goed uit) en natuurlijk zorgen dat je vaak in gezelschap van vrouwen bent door je sociale leven (verenigingen, uitgaan, etc.). Als je open staat door echt rond te kijken en oogcontact te houden, dan komt het allemaal goed.
Geloof me, het is een van de mooiste journeys die je als man kunt maken. Kijk eens wat episodes van de Men's Room:
http://www.lifeforcetv.com/mensroom waar de gasten allerlei dingen vertellen over persoonelijke ontwikkeling, vrouwen ontmoeten, enzovoort. Let ook op de personen zelf. Ze zijn misschien niet allemaal even knap, maar hebben wél uitstraling gekregen door veel met hun leven bezig te zijn (de manier waarop ze kijken, zitten, praten, gebaren maken).
Leven draait om ervaringen. Je grootste ervaring ligt voor je te wachten!
[ Bericht 0% gewijzigd door Morphs op 22-02-2009 16:19:14 ]