Weleens van het fenomeen angsterectie gehoord?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik denk dat vrouwen liever een man hebben die de juiste knopjes meteen weet te vinden, dan een onervaren, nerveuse flippo die 'm door de zenuwen amper omhoog weet te houden.
*proest*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Weleens van het fenomeen angsterectie gehoord?
Ken je dat niet?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ken je dat niet?![]()
M.n. wat jongere mannen hebben er last van. Het gaat ongeveer zo: 'ik moet nu geen erectie krijgen, ik moet nu geen erectie krijgen
, ik moet nu geen erectie krijgen
, wat zullen ze anders van me denken
' waarna erectie, dit bv tijdens het dansen op het schoolfeest met een meisje, of tijdens het douchen op de sportclub ('straks denken ze nog dat ik homo ben
!)
Welnee, deze mannen denken wrs juist: "nu geen erectie krijgen, straks denkt ze dat ik maar aan een ding denkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef KosterT het volgende:
[..]
Maar de situatie die bedoelt wordt is meer zo: 'ik moet hem nu omhoog krijgen, ik moet hem nu omhoog krijgen
, ik moet hem nu omhoog krijgen
, met als resultaat...
Zullen sommige mannen best hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef bodylotion het volgende:
ik dacht een erectie waar je bang van wordt
OMG Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef bodylotion het volgende:
ik dacht een erectie waar je bang van wordt
Hoerenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef trifko het volgende:
TS ga nou maar gauw naar de hoeren.. het kost je maar 50 euro en je heb een geile avond met een lekkere mooie chick of anders open je over een paar maanden een topic: wat vinden vrouwen van een maagd van 27??
Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ken je dat niet?![]()
M.n. wat jongere mannen hebben er last van. Het gaat ongeveer zo: 'ik moet nu geen erectie krijgen, ik moet nu geen erectie krijgen
, ik moet nu geen erectie krijgen
, wat zullen ze anders van me denken
' waarna erectie, dit bv tijdens het dansen op het schoolfeest met een meisje, of tijdens het douchen op de sportclub ('straks denken ze nog dat ik homo ben
!)
Seks uit medelijden is nog steeds seks!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.
Denk niet dat ze daar bij de voetbalclub op zitten te wachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.
dat er na mij ook nog een paar komen, lekker boeien..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoeren
De gedachte dat er die avond een paar voor mij zijn geweest en dat er na mij ook nog een paar komen.
Nou, daar zou ik niet van genieten. Sowieso, de eerste keer wil je toch iemand die echt geil is en niet met iemand die doet alsof.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef trifko het volgende:
[..]
dat er na mij ook nog een paar komen, lekker boeien..![]()
dat er een paar voor mij zijn geweest, nou leuk, ze hebben toch niet in haar kut gespoten.
gewoon de knop omdraaien, niet zeuren over smetvrees, en lekker genieten met je pik.![]()
dan moet je ook een geile hoer uitkiezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet van genieten. Sowieso, de eerste keer wil je toch iemand die echt geil is en niet met iemand die doet alsof.
probeer de volgende keer eens niet te kijken met de ogen maar met de neus.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof ze je perse onaantrekkelijk vinden maar alsof ze je ronduit eng vinden.![]()
Doe je niet iets engs / opdringerigs? Ben je misschien te handtastelijk zonder dat je je daarvan bewust bent?
Ik kan me die reactie alleen maar voorstellen als ze zich echt niet bij je op hun gemak voelen en dat moet toch ergens vandaan komen?
-edit- ik ken een man waar iedere vrouw die ik ken zo op reageert en geen van ons kan er precies de vinger op leggen wat het aan hem is waarom we ons allemaal zo ongemakkelijk bij hem voelen.
Hij stinkt niet, hij is niet lelijk, hij is niet handtastelijk of agressief en maakt geen schunnige opmerkingen. Verder is hij ook geen naar persoon en best wel vriendelijk.
Maar hij kijkt je aan op een manier die gewoon absoluut onprettig is. Zo'n blik dat de haartjes in je nek rechtop gaan staan en dat je eigenlijk alleen nog maar weg wilt lopen. En daarbij komt hij net even te dichtbij staan en dwaalt zijn blik net even te vaak af richting borsten.
Absoluut irrationeel om zo sterk op hem te reageren en daar ben ik me ook van bewust maar ik zou er alles aan doen om te voorkomen dat ik alleen met hem in een ruimte ben. Ik krijg gewoon de kriebels van hem.
Het lijkt me een reactie voor de fok!kers onder ons die zo nu en dan naar de hoeren gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
in de zin van?
en op wie is deze reactie?
nooit doen altijd kritisch blijven. mss moet je gwn een keer lomp zijn en zegge wat je wilquote:Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef Pritt het volgende:
26? Wow wat heb je je hele leven gedaan? Binnen gezeten?
Misschien moet je je lat wat lager leggen en genoegen nemen met een iets minder mooie vrouw.
Luister naar hem, dit zijn allemaal goede tips. Waar het op neer komt is dat vrouwen de indruk moeten krijgen dat het leuk is om met je om te gaan. Als je niet van jezelf houd waarom zouden anderen dit dan wel doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:11 schreef Morphs het volgende:
3- Waar kijk je naar? Als je ergens komt waar vrouwen zijn. Durf je dan rond te kijken, of kijk je alleen naar vrouwen als ze niet naar jou kijken? De eerste stap om te zien of iemand je leuk vind is door te zien dat die persoon je aankijkt en terugkijken (en vriendelijk lachen). Oogcontact houden moet je leren (voelt in het begin oncomfortabel aan) maar het is de eerste stap. Vrouwen kijken van zichzelf altijd veel om zich heen (en hebben veel in de gaten), de meeste mannen moeten dit daarentegen leren. Probeer eens op straat oogcontact te maken met een voorbijganger en zeg gewoon "hallo" als ze je aankijkt en langs je loopt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef trifko het volgende:
[..]
dan moet je ook een geile hoer uitkiezen.
Ik zou mij wel afvragen waarom. Verder zou het mij niet storen, het tegenovergestelde dan weer wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Deliah het volgende:
Andere vraag: wat vinden mannen van een maagd van 26?
Een vrouwelijke maagd?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Deliah het volgende:
Waarom zou je dat afvragen?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik zou mij wel afvragen waarom. Verder zou het mij niet storen, het tegenovergestelde dan weer wel.
om je even uit je droom te helpen, die bestaan niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef j17 het volgende:
wat vinden de vrouwen
Zou ook wel een beetje hypocriet zijn hè, maagdjequote:Op zondag 22 februari 2009 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een vrouwelijke maagd?
Ik zou er geen problemen mee hebben.
Anders ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zou ook wel een beetje hypocriet zijn hè, maagdje
Een vrouwelijke maagd van die leeftijd bestaat niet. Alleen heel heel zelden, maar daar ga je als jongrn niet vanuit. En anders is ze wel heel lellijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:04 schreef Deliah het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een vrouwelijke maagd van die leeftijd bestaat niet. Alleen heel heel zelden, maar daar ga je als jongrn niet vanuit. En anders is ze wel heel lellijk.
Gewoon in Singles gaan posten daar staan genoeg tips.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Interessante tips, misschien dat ik zo'n salsacursus (of iets vergelijkbaars) ga proberen. Ben al bezig om wat tevredener over mijn lichaam te worden. (Ben nu aan het aankomen, binnenkort wil ik weer op waterpolo) Alleen ik heb nog een probleem, het is al eerder langsgekomen geloof ik: Gespreksonderwerpen. Wat zijn goede gespreksonderwerpen die niet heel oppervlakkig zijn ("Hey, heb jij de nieuwe uri geller gezien" hoef ik niet) maar ook niet te saai. ("Wat is volgens jou een veilige manier om van de HRA af te komen?")
(Ook nog nooit een relatie gehad trouwens)
als je dit meent moet je even je frustratie knop omzetten hoor, so hee.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Alle vrouwen zijn losgeslagen hoeren eigenlijk![]()
De meesten krijgen alleen niet betaald
Oja dan heten het eigenlijk 'sletten'
Conclusie: Women are dogs too!
Alemaal Bitches.
Dat is geen saai onderwerp.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Interessante tips, misschien dat ik zo'n salsacursus (of iets vergelijkbaars) ga proberen. Ben al bezig om wat tevredener over mijn lichaam te worden. (Ben nu aan het aankomen, binnenkort wil ik weer op waterpolo) Alleen ik heb nog een probleem, het is al eerder langsgekomen geloof ik: Gespreksonderwerpen. Wat zijn goede gespreksonderwerpen die niet heel oppervlakkig zijn ("Hey, heb jij de nieuwe uri geller gezien" hoef ik niet) maar ook niet te saai. ("Wat is volgens jou een veilige manier om van de HRA af te komen?")
Gespreksonderwerpen zijn sowieso overrated..quote:Op maandag 23 februari 2009 11:39 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zou het mij afvragen omdat dit zeer uitzonderlijk is en ben dan zeker benieuwd naar de reden. Niemand tegenkomen lijkt mij onzin, want in die 10 jaar ben je echt wel iemand tegengekomen. Zal vast wel angst zijn oid.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je dat afvragen?
Er zijn genoeg meisje/vrouwen die niet met iedere jongen/man naar bed willen. Dus zo raar is het als je maagd bent als vrouw van 26. Hetzelfde geldt voor mannen.
Iemand kan erg gelovig, contactgestoord, lelijk, verlegen, enz zijn, maar het moet toch ook gewoon mogelijk zijn dat zonder deze zaken er voor te kiezen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik zou het mij afvragen omdat dit zeer uitzonderlijk is en ben dan zeker benieuwd naar de reden. Niemand tegenkomen lijkt mij onzin, want in die 10 jaar ben je echt wel iemand tegengekomen. Zal vast wel angst zijn oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |