abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66162537
Ik denk dat vrouwen liever een man hebben die de juiste knopjes meteen weet te vinden, dan een onervaren, nerveuse flippo die 'm door de zenuwen amper omhoog weet te houden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66162664
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik denk dat vrouwen liever een man hebben die de juiste knopjes meteen weet te vinden, dan een onervaren, nerveuse flippo die 'm door de zenuwen amper omhoog weet te houden.
Weleens van het fenomeen angsterectie gehoord?
pi_66163253
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Weleens van het fenomeen angsterectie gehoord?
*proest*
Nee vertel eens?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_66163604
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

*proest*
Nee vertel eens?
Ken je dat niet?

M.n. wat jongere mannen hebben er last van. Het gaat ongeveer zo: 'ik moet nu geen erectie krijgen , ik moet nu geen erectie krijgen , ik moet nu geen erectie krijgen , wat zullen ze anders van me denken ' waarna erectie, dit bv tijdens het dansen op het schoolfeest met een meisje, of tijdens het douchen op de sportclub ('straks denken ze nog dat ik homo ben !)
pi_66164243
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ken je dat niet?

M.n. wat jongere mannen hebben er last van. Het gaat ongeveer zo: 'ik moet nu geen erectie krijgen , ik moet nu geen erectie krijgen , ik moet nu geen erectie krijgen , wat zullen ze anders van me denken ' waarna erectie, dit bv tijdens het dansen op het schoolfeest met een meisje, of tijdens het douchen op de sportclub ('straks denken ze nog dat ik homo ben !)

Maar de situatie die bedoelt wordt is meer zo: 'ik moet hem nu omhoog krijgen , ik moet hem nu omhoog krijgen , ik moet hem nu omhoog krijgen , met als resultaat...
pi_66164535
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef KosterT het volgende:

[..]

Maar de situatie die bedoelt wordt is meer zo: 'ik moet hem nu omhoog krijgen , ik moet hem nu omhoog krijgen , ik moet hem nu omhoog krijgen , met als resultaat...
Welnee, deze mannen denken wrs juist: "nu geen erectie krijgen, straks denkt ze dat ik maar aan een ding denk , nu geen erectie krijgen, straks denkt ze dat ik maar aan een ding denk , nu geen erectie krijgen, straks denkt ze dat ik maar aan een ding denk "
pi_66164794
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:59:05 #109
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_66165369
ik dacht een erectie waar je bang van wordt
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:07:36 #110
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_66165685
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef bodylotion het volgende:
Zullen sommige mannen best hebben.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:34:22 #111
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_66168439
Sommige mensen krijgen van een adrenalinerush ook een harde piem0l.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_66169592
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef bodylotion het volgende:
OMG Ik moest hardop lachen
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:10:49 #113
239053 trifko
One Minute!
pi_66169683
TS ga nou maar gauw naar de hoeren.. het kost je maar 50 euro en je heb een geile avond met een lekkere mooie chick of anders open je over een paar maanden een topic: wat vinden vrouwen van een maagd van 27??
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66169935
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef trifko het volgende:
TS ga nou maar gauw naar de hoeren.. het kost je maar 50 euro en je heb een geile avond met een lekkere mooie chick of anders open je over een paar maanden een topic: wat vinden vrouwen van een maagd van 27??
Hoeren

De gedachte dat er die avond een paar voor mij zijn geweest en dat er na mij ook nog een paar komen.
pi_66169939
Is dit het knapen verzamelopic?

*meldt* 23 jaar

Wel paar keer seks gehad, maar net niet voldoende
pi_66170306
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ken je dat niet?

Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:30:58 #117
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66170480
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.
Seks uit medelijden is nog steeds seks!
pi_66170496
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Denk niet dat ze daar bij de voetbalclub op zitten te wachten
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:54:17 #119
239053 trifko
One Minute!
pi_66173841
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Hoeren

De gedachte dat er die avond een paar voor mij zijn geweest en dat er na mij ook nog een paar komen.
dat er na mij ook nog een paar komen, lekker boeien..
dat er een paar voor mij zijn geweest, nou leuk, ze hebben toch niet in haar kut gespoten.
gewoon de knop omdraaien, niet zeuren over smetvrees, en lekker genieten met je pik.
hoeren kunnen beter neuken en ze hebben vaak ook een superlichaam met vette perfecte tieten.. dat soort chicks kom je niet in de kroeg of in de bieb tegen.
wat is nou 50 euro, als je een avondje uitgaat ben je ook zo iets kwijt, en dan heb je vaak ook nog een kutavond en ook niet een kut van dichtbij gezien laat staan geneukt.
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66173976
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef trifko het volgende:

[..]

dat er na mij ook nog een paar komen, lekker boeien..
dat er een paar voor mij zijn geweest, nou leuk, ze hebben toch niet in haar kut gespoten.
gewoon de knop omdraaien, niet zeuren over smetvrees, en lekker genieten met je pik.
Nou, daar zou ik niet van genieten. Sowieso, de eerste keer wil je toch iemand die echt geil is en niet met iemand die doet alsof.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:58:28 #121
239053 trifko
One Minute!
pi_66174033
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, daar zou ik niet van genieten. Sowieso, de eerste keer wil je toch iemand die echt geil is en niet met iemand die doet alsof.
dan moet je ook een geile hoer uitkiezen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:09:32 #122
224837 groen-blaadje
Zo groen als gras
pi_66174531
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat klinkt niet alsof ze je perse onaantrekkelijk vinden maar alsof ze je ronduit eng vinden.
Doe je niet iets engs / opdringerigs? Ben je misschien te handtastelijk zonder dat je je daarvan bewust bent?
Ik kan me die reactie alleen maar voorstellen als ze zich echt niet bij je op hun gemak voelen en dat moet toch ergens vandaan komen?

-edit- ik ken een man waar iedere vrouw die ik ken zo op reageert en geen van ons kan er precies de vinger op leggen wat het aan hem is waarom we ons allemaal zo ongemakkelijk bij hem voelen.
Hij stinkt niet, hij is niet lelijk, hij is niet handtastelijk of agressief en maakt geen schunnige opmerkingen. Verder is hij ook geen naar persoon en best wel vriendelijk.
Maar hij kijkt je aan op een manier die gewoon absoluut onprettig is. Zo'n blik dat de haartjes in je nek rechtop gaan staan en dat je eigenlijk alleen nog maar weg wilt lopen. En daarbij komt hij net even te dichtbij staan en dwaalt zijn blik net even te vaak af richting borsten.
Absoluut irrationeel om zo sterk op hem te reageren en daar ben ik me ook van bewust maar ik zou er alles aan doen om te voorkomen dat ik alleen met hem in een ruimte ben. Ik krijg gewoon de kriebels van hem.
probeer de volgende keer eens niet te kijken met de ogen maar met de neus.
niet ruiken maar wat meer door de neus ademen.
waarschijnlijk loop je dan nog harder weg zonder te weten waarvoor.
na het nodige zoekwerk komt het waarschijnlijk door een bepaalt feromoon wat bij vrouwen angst aan jaagt.
heel lastig en helaas niets tegen te doen.
zelfs geblinddoekt lopen vrouwen met een boog om deze personen heen.
een nerd met een communicatie probleem.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:48:18 #123
234631 rise2
don't tempt me....
pi_66176097
Triest!
Take the highroad and run....
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:13:07 #124
224837 groen-blaadje
Zo groen als gras
pi_66177276
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef rise2 het volgende:
Triest!
in de zin van?
en op wie is deze reactie?
een nerd met een communicatie probleem.
pi_66178084
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef groen-blaadje het volgende:

[..]

in de zin van?
en op wie is deze reactie?
Het lijkt me een reactie voor de fok!kers onder ons die zo nu en dan naar de hoeren gaan.

Die andere reacties lijken me niet 'triest' ? Maarja, wie ben ik
Do you think you will walk away untested?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')