Weleens van het fenomeen angsterectie gehoord?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik denk dat vrouwen liever een man hebben die de juiste knopjes meteen weet te vinden, dan een onervaren, nerveuse flippo die 'm door de zenuwen amper omhoog weet te houden.
*proest*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Weleens van het fenomeen angsterectie gehoord?
Ken je dat niet?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ken je dat niet?![]()
M.n. wat jongere mannen hebben er last van. Het gaat ongeveer zo: 'ik moet nu geen erectie krijgen, ik moet nu geen erectie krijgen
, ik moet nu geen erectie krijgen
, wat zullen ze anders van me denken
' waarna erectie, dit bv tijdens het dansen op het schoolfeest met een meisje, of tijdens het douchen op de sportclub ('straks denken ze nog dat ik homo ben
!)
Welnee, deze mannen denken wrs juist: "nu geen erectie krijgen, straks denkt ze dat ik maar aan een ding denkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef KosterT het volgende:
[..]
Maar de situatie die bedoelt wordt is meer zo: 'ik moet hem nu omhoog krijgen, ik moet hem nu omhoog krijgen
, ik moet hem nu omhoog krijgen
, met als resultaat...
Zullen sommige mannen best hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef bodylotion het volgende:
ik dacht een erectie waar je bang van wordt
OMG Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef bodylotion het volgende:
ik dacht een erectie waar je bang van wordt
Hoerenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:10 schreef trifko het volgende:
TS ga nou maar gauw naar de hoeren.. het kost je maar 50 euro en je heb een geile avond met een lekkere mooie chick of anders open je over een paar maanden een topic: wat vinden vrouwen van een maagd van 27??
Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ken je dat niet?![]()
M.n. wat jongere mannen hebben er last van. Het gaat ongeveer zo: 'ik moet nu geen erectie krijgen, ik moet nu geen erectie krijgen
, ik moet nu geen erectie krijgen
, wat zullen ze anders van me denken
' waarna erectie, dit bv tijdens het dansen op het schoolfeest met een meisje, of tijdens het douchen op de sportclub ('straks denken ze nog dat ik homo ben
!)
Seks uit medelijden is nog steeds seks!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.
Denk niet dat ze daar bij de voetbalclub op zitten te wachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets moet je uitspreken. Gegarandeerd dat ze je zo schattig vindt dat je alsnog wel seks krijgt.
dat er na mij ook nog een paar komen, lekker boeien..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoeren
De gedachte dat er die avond een paar voor mij zijn geweest en dat er na mij ook nog een paar komen.
Nou, daar zou ik niet van genieten. Sowieso, de eerste keer wil je toch iemand die echt geil is en niet met iemand die doet alsof.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef trifko het volgende:
[..]
dat er na mij ook nog een paar komen, lekker boeien..![]()
dat er een paar voor mij zijn geweest, nou leuk, ze hebben toch niet in haar kut gespoten.
gewoon de knop omdraaien, niet zeuren over smetvrees, en lekker genieten met je pik.![]()
dan moet je ook een geile hoer uitkiezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet van genieten. Sowieso, de eerste keer wil je toch iemand die echt geil is en niet met iemand die doet alsof.
probeer de volgende keer eens niet te kijken met de ogen maar met de neus.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof ze je perse onaantrekkelijk vinden maar alsof ze je ronduit eng vinden.![]()
Doe je niet iets engs / opdringerigs? Ben je misschien te handtastelijk zonder dat je je daarvan bewust bent?
Ik kan me die reactie alleen maar voorstellen als ze zich echt niet bij je op hun gemak voelen en dat moet toch ergens vandaan komen?
-edit- ik ken een man waar iedere vrouw die ik ken zo op reageert en geen van ons kan er precies de vinger op leggen wat het aan hem is waarom we ons allemaal zo ongemakkelijk bij hem voelen.
Hij stinkt niet, hij is niet lelijk, hij is niet handtastelijk of agressief en maakt geen schunnige opmerkingen. Verder is hij ook geen naar persoon en best wel vriendelijk.
Maar hij kijkt je aan op een manier die gewoon absoluut onprettig is. Zo'n blik dat de haartjes in je nek rechtop gaan staan en dat je eigenlijk alleen nog maar weg wilt lopen. En daarbij komt hij net even te dichtbij staan en dwaalt zijn blik net even te vaak af richting borsten.
Absoluut irrationeel om zo sterk op hem te reageren en daar ben ik me ook van bewust maar ik zou er alles aan doen om te voorkomen dat ik alleen met hem in een ruimte ben. Ik krijg gewoon de kriebels van hem.
Het lijkt me een reactie voor de fok!kers onder ons die zo nu en dan naar de hoeren gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef groen-blaadje het volgende:
[..]
in de zin van?
en op wie is deze reactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |