Ho ho, ik ben alles behalve een strijkplank. Maar ik ga niet op een man jagen. Ik maak dubbelzinnige seksueel getinte grapjes, ik kan perongelukexpres m'n handen ergens terecht laten komen of dat soort dingen, of een rokje iets te ver op laten kruipen of zo iets laten vallen om voorover te buigen en 't op te rapen, etc etc. Maar ik ga niet op een man jagen. Dat moet hij doen. Dat spel op zichzelf is namelijk hartstikke leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef ssebass het volgende:
Haha mannen moeten meer jagen. Oftewel kunnen vrouwen nog passiever zijn. Kom op zeg. Ik vind een passieve vrouw echt erg onaantrekkelijk, dan verlies ik al snel interesse. Daarbij bedoel ik overigens niet dat ze opdringerig moeten zijn want dat is ook een afknapper. Soms is dat zo erg dat ik maar lieg dat ik homo ben om er vanaf te zijn.
Ja maar dat wil je dus als vrouw ook niet in een man zien. Daarom zeg ik, zo'n onzeker trillend typje dat totaal dichtklapt... Nou, nee. Da's dus niet aantrekkelijk. En dan kan zo'n jongen nog zo lief zijn en super, als je er echt compleet niet nat of warm van wordt, dan nodigt dat niet uit tot een seksuele relatie... Je zult toch iets moeten doen waar een vrouw zeg maar tussen haar benen wat van voelt bewegen/kriebelen... En dat hoeft niet eens zo heel veel te zijn hoor. Persoonlijk ervaar ik 't altijd als, nou, dat een jongen op een gegeven moment iets doet waardoor ik "haak", hem opeens als een potentieel lustobject ga zien. En dat zet z'n andere gedrag dan opeens in een heel ander daglicht, bijv. dat pogingen tot toenadering niet meer irritant of komisch maar opwindend worden of zo. Maar dat ene iets waardoor ik haak, dat moet er wel zijn. En dat is bij mij altijd iets van jachtgedrag van de man.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies, wie wil er nu een strijkplank. Er moet wel een beetje pit in zitten
Alsof je daar je maagdelijkheid aan wilt kwijtraken!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je in mijn ogen (maar dat zal dus ook wel niet kloppen) alleen maar op de gemiddelde uitgaansavond in een weinigverhullend truitje en/of strakke broek de eerste de beste kroeg in te hupsen, en genoeg losgeslagen dekhengsten die staan te trappelen
Of heel onzeker. Zo ken ik een meisje waarbij door een (goedaardige) tumor de helft van haar gezicht verlamd is geworden, althans, ze kan wel gewoon eten en spreken maar niet lachen of gezichtsuitdrukkingen maken. Doe daar nog bij dat ze ook nog doof was. Nou die durfde dus niet eens bij jongens in de buurt te komen zeg maar. Uiteindelijk is zij haar maagdelijkheid met echt een ontzettend lelijke klootzak kwijtgeraakt die 't echt niet uitmaakte wat zij voelde zeg maar. Nou feest, weet je.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zijn maar een paar opties.
Of heel onaantrekkelijk, of heel erg verlegen (en dan bedoel ik ook echt heel erg), of strenggelovig, of komt niet voldoende in contact met mannen (beroep in vrouwensector/niet uitgaan, daaraan moet je denken). Veel meer smaken zijn er m.i. niet.
Uiteraard niet, en daarom is het ook wel een beetje jammer dat je de tweede helft van m'n post weggehaald hebt. Het enige wat ik met die opmerking probeerde te zeggen (en daarin blijkbaar jammerlijk faalde) is dat het in mijn ogen zo is dat je er als vrouw toch wel minder moeite voor zou hoeven doen, als het je er echt om ging. Iets met jager en prooiquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Sessy het volgende:
[..]
Alsof je daar je maagdelijkheid aan wilt kwijtraken!
Ze zouden eigenlijk gewoon een datingsite moeten beginnen voor mensen van boven de 25 die nog maagd zijn of zo. Ik was zelf 15 toen ik m'n maagdelijkheid kwijtraakte maar ik heb ook vriendinnen en vrienden die er wat meer moeite mee hebben. Een meisje maakte d'r al een probleem van dat ze op d'r 20ste nog maagd was... Tsja. Kun je nagaan hoe de maatschappij er tegenwoordig in elkaar zit.
Ik ken trouwens ook een jongen (wel 'n homo trouwens) van 28 die nog steeds maagd is en er geen probleem van maakt, zo van, komt vanzelf wel, in due time. Die ook geen zin heeft om met 'n one night stand z'n maagdelijkheid te verliezen. Ik zou zeggen, neem daar je voorbeeld aan.
Ja dat bedoel ik. Het spel moet van twee kanten komen. Vrouwen moeten ook weer niet al te subtiel doen. Je rokje iets verder omhoog laten komen, ik weet niet of ik het zou merken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben alles behalve een strijkplank. Maar ik ga niet op een man jagen. Ik maak dubbelzinnige seksueel getinte grapjes, ik kan perongelukexpres m'n handen ergens terecht laten komen of dat soort dingen, of een rokje iets te ver op laten kruipen of zo iets laten vallen om voorover te buigen en 't op te rapen, etc etc. Maar ik ga niet op een man jagen. Dat moet hij doen. Dat spel op zichzelf is namelijk hartstikke leuk.
[..]
Ja maar dat wil je dus als vrouw ook niet in een man zien. Daarom zeg ik, zo'n onzeker trillend typje dat totaal dichtklapt... Nou, nee. Da's dus niet aantrekkelijk. En dan kan zo'n jongen nog zo lief zijn en super, als je er echt compleet niet nat of warm van wordt, dan nodigt dat niet uit tot een seksuele relatie... Je zult toch iets moeten doen waar een vrouw zeg maar tussen haar benen wat van voelt bewegen/kriebelen... En dat hoeft niet eens zo heel veel te zijn hoor. Persoonlijk ervaar ik 't altijd als, nou, dat een jongen op een gegeven moment iets doet waardoor ik "haak", hem opeens als een potentieel lustobject ga zien. En dat zet z'n andere gedrag dan opeens in een heel ander daglicht, bijv. dat pogingen tot toenadering niet meer irritant of komisch maar opwindend worden of zo. Maar dat ene iets waardoor ik haak, dat moet er wel zijn. En dat is bij mij altijd iets van jachtgedrag van de man.
Vrouwen zien het propbleem niet nee Maar mannen wel, en ze voelen het ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef Sessy het volgende:
[..]
Alsof je daar je maagdelijkheid aan wilt kwijtraken!
Ze zouden eigenlijk gewoon een datingsite moeten beginnen voor mensen van boven de 25 die nog maagd zijn of zo. Ik was zelf 15 toen ik m'n maagdelijkheid kwijtraakte maar ik heb ook vriendinnen en vrienden die er wat meer moeite mee hebben. Een meisje maakte d'r al een probleem van dat ze op d'r 20ste nog maagd was... Tsja. Kun je nagaan hoe de maatschappij er tegenwoordig in elkaar zit.
Ik ken trouwens ook een jongen (wel 'n homo trouwens) van 28 die nog steeds maagd is en er geen probleem van maakt, zo van, komt vanzelf wel, in due time. Die ook geen zin heeft om met 'n one night stand z'n maagdelijkheid te verliezen. Ik zou zeggen, neem daar je voorbeeld aan.
Drugs are bad hmmkayquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vrouwen zien het propbleem niet nee Maar mannen wel, en ze voelen het ook.
En vrouwen maken er eigenlijk ook wel een probleem van Een man znder ervaring of dat niet geliefd is, niet binnebkomt met meisjes, is al een afknapper. Toch?
Ben jij een vrouw?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Drugs are bad hmmkay![]()
Ik denk overigens dat het voor vrouwen net zo goed een probleem kan zijn als voor mannen, die zien net zo goed dat ze, om het dan zo maar ff te omschrijven, achterlopen bij de wereld om hun heen, en die voelen net zo goed hoe die wereld daar naar kijktOverigens zijn er ook zat meiden die het niks erg vinden als een kerel maagd mocht blijken te zijn. Heus niet allemaal, maar wel zat.
De laatste keer dat ik het controleerde nog niet. Ik heb wel wat vrouwelijke vrienden, met wie ik over dergelijke dingen ook gewoon praten kan, en waarop ik mijn uitspraak dus baseerquote:
Goed het was je dus duidelijk waar ik naartoe wilde gaan. Wat vrouwen zeggen dat ze willen en waar ze uiteindelijk voor kiezen is een wereld van verschil naar mijn ervaring. Dus ik zou niet alles gewoon aannemen wat vrouwen zeggen in een serieus gesprek, waarbij ze hun verstand gebruiken voor retoriek ipv hun gevoel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
en waarop ik mijn uitspraak dus baseer
Dat ben ik tot op zekere hoogte zeker met je eens. Evengoed betreft het hier meiden die zichzelf kennen en ook zelf wel aangeven dat verstand en gevoel tegenstrijdig kunnen zijn. En waarvan ik er van diegenen die zeiden er geen bezwaar tegen te hebben ook weet dat ze op 1 na (jawel, meer dan 2) al eens met een kerel hebben gelopen die nog maagd was. En een van die relaties is ook nog steeds gaande, al jarenquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goed het was je dus duidelijk waar ik naartoe wilde gaan. Wat vrouwen zeggen dat ze willen en waar ze uiteindelijk voor kiezen is een wereld van verschil naar mijn ervaring. Dus ik zou niet alles gewoon aannemen wat vrouwen zeggen in een serieus gesprek, waarbij ze hun verstand gebruiken voor retoriek ipv hun gevoel.
Er zijn genoeg vrouwen die daar op afknappen. Maar aan de andere kant als je een maagd treft kan jij hem wel de dingen leren die jij wil toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef Gobby het volgende:
Heerlijk een man die maagd is! Dat is voor mij echt een turn on
Ik spreek nu voor mijzelf. Ik wil leren.quote:
Voor die persoon is het wel eng dat jij wel ervaring heeft. Maar ik zou het geen probleem vinden ik zou het eerder prettig vinden dat zij al wel ervaring heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:48 schreef Gobby het volgende:
Ja dat is ook een voordeel, dat je hem kan leren wat je wil.. Maar aan de andere kant geeft het me ook een veilig gevoel denk ik. Dat hij zeker weten geen soa heeft bijvoorbeeld. En het is altijd een eer om de eerste te zijn voor iemand toch?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:48 schreef Gobby het volgende:
Ja dat is ook een voordeel, dat je hem kan leren wat je wil.. Maar aan de andere kant geeft het me ook een veilig gevoel denk ik. Dat hij zeker weten geen soa heeft bijvoorbeeld. En het is altijd een eer om de eerste te zijn voor iemand toch?
Ik vind het een mooi verhaal, en mooi voor je dat je het zo ervaart en blij bent met je keuzes voor die principes, maar ik zou niet zeggen dat dit voor iedereen geldt. Er wordt vaak moeilijk gedaan over sex, maar feitelijk is het niet meer dan opgehemelde hobby. Het is leuk om te doen, en nog leuker om het te doen met iemand om wie je geeft. Voor hetzelfde geld had je voor jou eerste keer een beetje kunnen rondneuken, misschien had je dat ook heel leuk gevonden en had je dan nu meer ervaring gehad waardoor het ook zo soepel zou zijn verlopen met je huidige vriendin.quote:
Klopt, ik wil ook zeker niet zeggen dat mijn keuzes die van iedereen zouden moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef JayJayy het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi verhaal, en mooi voor je dat je het zo ervaart en blij bent met je keuzes voor die principes, maar ik zou niet zeggen dat dit voor iedereen geldt.
... snip ...
Ieder doet zn ding, zo bijzonder is het niet.
Afgezien daarvan, hij heeft blijkbaar wel eerder de kans gehad. Diegenen die zich er niet zo prettig bij voelen, hebben over het algemeen ook gewoon (nog) geen kans gehad. Ik denk dat dat toch best een wezenlijk verschil is: bewuste keuze of noodgedwongen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef JayJayy het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi verhaal, en mooi voor je dat je het zo ervaart en blij bent met je keuzes voor die principes, maar ik zou niet zeggen dat dit voor iedereen geldt. Er wordt vaak moeilijk gedaan over sex, maar feitelijk is het niet meer dan opgehemelde hobby. Het is leuk om te doen, en nog leuker om het te doen met iemand om wie je geeft. Voor hetzelfde geld had je voor jou eerste keer een beetje kunnen rondneuken, misschien had je dat ook heel leuk gevonden en had je dan nu meer ervaring gehad waardoor het ook zo soepel zou zijn verlopen met je huidige vriendin.
Wat ik wil zeggen is dat je het gewoon niet weet, maar dat imo sex echt niet is waar zo bij stil gestaan hoeft te worden. Dit betekent dat er niet zo moeilijk over gedaan hoeft te worden door ouderen die spreken van losgeslagen jeugd, maar zeker ook niet door rondneukende jongeren die maagden maar raar vinden. Ieder doet zn ding, zo bijzonder is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |