De gemiddelde man? Hoe bedoel je dat precies hier?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Dus ethan kan wel voor zichzelf praten, maar daar blijft het bij. Hij is 1 voorbeeld op 1 honderd. Ik denk dat de realistische praktijk een stuk donkerder is voor de gemiddle mannen.
Luister, ik geef toe dat het niet iets was wat ik zei bij onze eerste date. Je weet immers toch niet helemaal hoe het gaat vallen. Het is ook net hoe je het brengt. Ik heb wel eerder een relatie gehad, maar vanwege geloof/persoonlijke overtuiging van mijn parter is het toen niet fysiek geworden. 'Mijn vorige relatie was platonisch' vs. 'ik ben nog maagd' is mogelijk een neutralere manier om het te brengen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
En dat vrouwen wel degelijk raar zullen kijken naar mannen die op latere leeftijd nog maagd zijn. Alles gaat bij vrouwen om status en goede genen. Alles wat buiten de normale grenzen vallen is iets mee. En waaorm zou je omkijken als je genoeg ander ekeus hebt?
Dus mijn verhaal is een "standaard verhaal", terwijl "Hij is 1 voorbeeld op 1 honderd. Ik denk dat de realistische praktijk een stuk donkerder is voor de gemiddle mannen."quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ethans verhaal is een standaard verhaal waar ik nooit naar luister omdat ik er zelf niks mee kan en niks aan heb. Of hij liegt. Dat kan ook nog. Hij heeft zeg maar alle factoren voor succes voor en niks tegen.. Dat is of te mooi om waar te zijn of een leugen. isse simpel.
Jongen als je dit echt gelooft is het geen wonder dat je hier zo pessimistisch tegenover staat. Geen vrouw is gelijk hoor. Hoezo alle vrouwen over één kam scheren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Alles gaat bij vrouwen om status en goede genen.
Dit is al de 2de keer dat je dit zegt. Jij denkt dus dat die ethan de ideale man is? Knap dat je dat uit zn verhaaltje op kan maken. Als ik voor mezelf praat ben ik een hele doorsnee gast, zie er wel goed uit, niks bijzonders. Ik kleed me goed, en loop er heel normaal bij. Ik heb toen ik jonger was een paar kansen gehad op sex. Niet zozeer omdat ik "alles mee heb", maar omdat ik me openstelde en niet zo geforceerd deed. Meiden vinden dat leuk, daar hoef je echt niet een supermooi gezichtje met een gespierd lichaam voor te hebben. In mijn geval ben ik er niet op ingegaan omdat ik er nog niet aan toe was, sex was imo nog niet iets voor mij op het moment, ik was er zelfs een beetje angstig voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij hebt makkelijk praten omdat je ws. alles mee hebt.
Het was ook wel bedoeld oa. als belediging. Mensen reageren ook fel als ze met de waarheid worden geconfronteerd. Tuurlijk is het wel relatief. Maar iedereen houdt toch van vleeskeuren? Vrouwen ook. Ik weet heus wel dat ze voetbal kijken niet om de doelpunten.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:08 schreef Gracefulkitty het volgende:
In het echte leven zijn er zoveeeeeeeel factoren die een rol spelen bij aantrekkelijkheid en waarom iemand wel of niet sex heeft gehad. Ik kan mij dan ook erg opwinden wanneer ik mensen zoiets zien reduceren tot een vrouwen zijn alleen geďnteresseerd in status en genen. Dat is gewoon een belediging door iemand die misschien iets te verwerken heeft?
Als je er in het echte leven net zo over praat en net zo reageert als je hier doet, kan ik me ook niet voorstellen dat de dames denken: goh, wat is die kerel lekker vrolijk onbezorgd en spontaan!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het was ook wel bedoeld oa. als belediging. Mensen reageren ook fel als ze met de waarheid worden geconfronteerd. Tuurlijk is het wel relatief. Maar iedereen houdt toch van vleeskeuren? Vrouwen ook. Ik weet heus wel dat ze voetbal kijken niet om de doelpunten.
Je hebt gewoon meer mee in het leven en meer keus als je knap/mooi bent. De mooie vrouwen kunnen daar ook over meepraten en hoe vermoeiend dat kan zijn. De mooie jongens ook, die krijgen vaak geinteresseerde blikken van meisjes en dat doet hun zelfvertrouwen goed. Als je normaal bent en je hebt kansen op sex gehad maar nam die niet, fijn. Het is wat anders als niemand meer naar je kijkt. Dan voel je het wel als man. Dan heb je niks meer aan dat gerelativeer "op ieder potje past een dekseltje bla bla"
Moet je eens kijken hoe mensen reageren als je zegt dat je in de 30 bent en nog maagd. Ze zullen niet heel schokkend reageren, maar dat ze effe niet weten wat te zeggen zegt genoeg.
Weet je dat mensen het zich niet kunnen voorstellen?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe mensen reageren als je zegt dat je in de 30 bent en nog maagd. Ze zullen niet heel schokkend reageren, maar dat ze effe niet weten wat te zeggen zegt genoeg.
Nee tuurlijk niet. vrouwen zijn ove rhet algemeen zo egoistisch en occupied je krijgt nieteens de kans! Als je ook maar iets zegt van "damn ik voel me best eenzaam" dan kijken ze je al scheef aan van "ik wil er niks over horen houd je bek/kan me niets schelen mijn gevoel zegt het is vervelend dus shut up"quote:Op zondag 1 maart 2009 18:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je er in het echte leven net zo over praat en net zo reageert als je hier doet, kan ik me ook niet voorstellen dat de dames denken: goh, wat is die kerel lekker vrolijk onbezorgd en spontaan!
kerel: "ik voel me best eenzaam"quote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. vrouwen zijn ove rhet algemeen zo egoistisch en occupied je krijgt nieteens de kans! Als je ook maar iets zegt van "damn ik voel me best eenzaam" dan kijken ze je al scheef aan van "ik wil er niks over horen houd je bek/kan me niets schelen mijn gevoel zegt het is vervelend dus shut up"
Ik vind het ook niet de meest briljante openingszin. Vraag dan gelijk of ze wil neuken omdat je het nog nooit gedaan hebt en het zo graag wilt.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. vrouwen zijn ove rhet algemeen zo egoistisch en occupied je krijgt nieteens de kans! Als je ook maar iets zegt van "damn ik voel me best eenzaam" dan kijken ze je al scheef aan van "ik wil er niks over horen houd je bek/kan me niets schelen mijn gevoel zegt het is vervelend dus shut up"
Als je niet knap (genoeg) bent dan houdt het op. Ik kom niet verder dan een potje schaken of bebbelen met een wijf. Meer willen ze niet want ik ben geen hottie. love is skindeep (niet blind maar oppervlakkig) denk ik welleens. En dat is heel frustrerend.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
kerel: "ik voel me best eenzaam"
vrouw: "u-oh, wegwezen, voor ie mij als opvulling van z'n leven gaat gebruiken"
of:
kerel: "ik heb best zin om wat gezelligs te gaan doen, bak koffie in de kroeg ofzo"
vrouw: "hmm, prima!"
En daar hoeft dan nieteens meer achter te zitten voor de dame in kwestie, maar het is in ieder geval een stap dichterbij. En wie weet wat voor indruk je dan maakt, en hoe dat de gevoelens van die vrouw voor jou beďnvloedt
Als je zo blijft denken zal het ws ook niets worden. Zorg gewoon eerst dat je tevreden/blij bent met jezelf. Als je dat niet bent, zoek uit waardoor dat komt en doe er wat aan zodat je wel tevreden/blij bent met jezelf ipv zielig blijven doen. Het gaat er niet om hoe je eruit ziet, het gaat erom wat je uitstraalt.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je niet knap (genoeg) bent dan houdt het op. Ik kom niet verder dan een potje schaken of bebbelen met een wijf. Meer willen ze niet want ik ben geen hottie. love is skindeep (niet blind maar oppervlakkig) denk ik welleens. En dat is heel frustrerend.
Nee, op een vrouw afstappen met de mededeling dat je eenzaam bent gaat werken.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je niet knap (genoeg) bent dan houdt het op. Ik kom niet verder dan een potje schaken of bebbelen met een wijf. Meer willen ze niet want ik ben geen hottie. love is skindeep (niet blind maar oppervlakkig) denk ik welleens. En dat is heel frustrerend.
En zelfs dát is niet helemaal waar. Ik ken een aantal ontzettend lelijke mafkezen die het toch al een poosje met een best aantrekkelijke meid doen. En als díe het geregeld kunnen krijgen, dan wij ook. Ik in ieder geval wel. Ooit. Vast wel een keer. En tot die tijd ga ik gewoon lekker m'n eigen gangquote:Op maandag 2 maart 2009 01:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, op een vrouw afstappen met de mededeling dat je eenzaam bent gaat werken.
Begrijp me goed, ik ben ook niet de knapste en ik kom ook niet verder dan een keer een goed gesprek maar dat is nou eenmaal niet anders.
En ik heb ook momenten zat dat wat dat betreft me het huilen nader staat dan het lachen maar om nou vrouwen expliciet te melden dat ik eenzaam ben is zelfs in mijn wanhopigste bui nog niet bij me opgekomen.
Leer er mee leven. Voor sommige mensen is een relatie nou eenmaal niet weg gelegd.
Ik woon in Limbabwequote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef Sessy het volgende:
Ach er zijn zo veel mensen die geen alcohol drinken. Weet je met HOE veel medicijnen je geen alcohol mag hebben? Zelfs bij heel simpele antibiotica en pijnstillers mag 't al vaak niet.
Heel hard.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt wel gelijk. Er moet hard aan de weg getimmerd worden...
Het feit dat je dat inziet is de eerste stap in de goede richting. Pas alleen wel op dat je nu niet teveel gaat verwachten van de toekomst, dat kan immers alleen maar tegenvallen, en wanneer dat dan gebeurt, is de kans groot dat je terugvalt in je oude patroonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt wel gelijk. Er moet hard aan de weg getimmerd worden...
My point exactlyquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:38 schreef S_1980 het volgende:
Het gebeurd vaak dat na een 1e aftastende (mentaal en fysiek) date er geen vervolg komt. Alleen als je dan eindelijk beet denkt te hebben is dat natuurlijk nog veel frustrerender dan normaal.
Wat de uitdaging is (denk ik) is om in zo'n situatie proberen een 'we zien wel' mentaliteit vast te houden. Vrouwen en meisjes voelen, zien en ruiken wanneer jij er teveel van verwacht en ze gelijk aan je wil binden. Maar liefde komt toch echt van 2 kanten, dus probeer die ander ten eerste de ruimte te geven of ze auberhaupt iets me je wil.
Het is een date, en geen val waarin je per direct moet toeslaan omdat je prooi anders wegloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |