abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66743362
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:36 schreef jill25 het volgende:
Maar... wat vinden mannen nou aantrekkelijk aan een vrouw. Wat maakt een vrouw iemand waarvan je zegt: dat vind ik nou een leuk ding?

Ik liep vorige week naar mn werk vanuit de auto, kom ik daar ene maloot tegen de zegt: hmmm sexy

Zou die loser nou werkelijkwaar denken dat ik dat leuk vind om te horen?
Afgrijselijk, en die bouwvakkers moeten ook kappen met fluiten of toeteren (tis niet opschepperig bedoelt hoor, maar meer in de zin van: wat wil een kerel met die acties? wat bereik je ermee?)
Ik heb een voorkeur voor kleine tengere meiden, maar dat wil niet zeggen dat iemand die niet aan die beschrijving voldoet, geen kans zou maken. Verder gewoon een lieve zachte uitstraling, een spontane guitige lach, en een zekere mate van aandoenlijkheid/knuffelbaarheid/lievigs, hoe je het maar noemen wil. Kleur haar/ogen/huid, lengte, borstomvang en bouw doen er verder niet eens zo heel veel toe, zolang ze er maar verzorgd bij loopt. En dat betekent niet dat ze maar een laag plamuur op 'r gezicht moet smeren Een beetje stijlvol gekleed gaan doet het ook altijd goed. Verder vind ik het belangrijk dat een meid wat weet van de wereld om zich heen, het nieuws een beetje bijhoudt, een eigen (en vooral ook onderbouwde) mening heeft, en weet wat ze wil in het leven. Wat gedeelde interesses zijn natuurlijk nooit weg, maar dat is dan meer voor de tweede instantie natuurlijk

Puur op uiterlijk kan ik spontaan wegsmelten voor iemand met grote glimmende ogen en van die schattige bollende wangetjes als ze lacht

Oh, en iemand die niet rücksichtlos alle kerels over 1 kam scheert scoort ook wel punten
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_66748209
ben jij een bouwvakker dan

nee grapje!

Maar ik kan me er wel in vinden inderdaad, tis een bepaalde uitstraling die iemand moet hebben!
pi_66750503
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef jill25 het volgende:

nee grapje!

Maar ik kan me er wel in vinden inderdaad, tis een bepaalde uitstraling die iemand moet hebben!
Heb je het tegen mij?
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_66763496
real_zeus - Iemand probeert je daadwerkelijk te helpen, en je reageert als een malloot. Natuurlijk zijn sommige dingen die hij zegt hard, maar hij had net zo goed niet kunnen reageren in dit topic, had em een hoop tijd gescheeld.

[ Bericht 12% gewijzigd door JayJayy op 06-03-2009 14:38:12 ]
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:31:19 #275
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_66764006
Stap 1 is om de situatie te beoordelen en toe te geven dat er 'iets' mis gaat.
Stap 2 is om een diagnose te stellen
Stap 3 is om wat mis is (aan de hand van de diagnose) te verbeteren
Stap 4 is een nieuwe jij
Stap 5 is het bij de dames proberen met de nieuwe jij
Stap 6 (na vallen en op staan) is succes bij een dame of dames.

Stap 3 en 5 lijken me de moeilijkste stappen. Jammer dat real_zeus bij stap 2 al afhaakt.
pi_66859593
Ik wil hier toch wel graag even op reageren. Zelf ben ik een vrouw/meisje van 20 dat ook nog steeds maagd is. In mijn omgeving ben ik een uitzondering en ik word dan ook vaak vreemd aangekeken als mensen het weten. Lelijk ben ik niet (ik krijg toch wel redelijk vaak te horen dat ik een mooie meid ben), onverzorgd ben ik ook absoluut niet! Ik houd van kleding, verzoging e.d. en dom ben ik ook niet (WO).
Ik weet wel dat ik redelijk afstandelijk kan overkomen, maar is het dan echt zo dat alle mannen zich hierdoor tegen laten houden? Verder heb ik ook genoeg vriendinnen en kennissen waardoor ik toch niet het idee heb dat ik niet sociaal genoeg ben. Ik ben alleen niet het type meisje dat meteen om een jongen heen gaat hangen als ze iets in hem ziet.

Ik weet trouwens heel zeker dat het merendeel van mijn vriendinnen geen probleem zou maken van een 26 jaar oude maagd.
pi_66859614
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef jill25 het volgende:

nee grapje!

Nee.

Wel part-time vrachtwagenchauffeur

Ohja, en student
pi_66860761
Zou er als vrouw geen zin in hebben, maar goed misschien vind je een lieve meid die er wel zin in heeft.
pi_66877080
Ik weet ook zeker dat mijn vrienden/vriendinnen er geen probleem van maken!

vriendinnen van me (van ong 23 jaar) hebben ook sex met bv opa's van 53 jaar, die getrouwd zijn enz.

ieder zn ding uiteraard!
pi_66882643
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef summer. het volgende:
Ik wil hier toch wel graag even op reageren. Zelf ben ik een vrouw/meisje van 20 dat ook nog steeds maagd is. In mijn omgeving ben ik een uitzondering en ik word dan ook vaak vreemd aangekeken als mensen het weten. Lelijk ben ik niet (ik krijg toch wel redelijk vaak te horen dat ik een mooie meid ben), onverzorgd ben ik ook absoluut niet! Ik houd van kleding, verzoging e.d. en dom ben ik ook niet (WO).
Ik weet wel dat ik redelijk afstandelijk kan overkomen, maar is het dan echt zo dat alle mannen zich hierdoor tegen laten houden? Verder heb ik ook genoeg vriendinnen en kennissen waardoor ik toch niet het idee heb dat ik niet sociaal genoeg ben. Ik ben alleen niet het type meisje dat meteen om een jongen heen gaat hangen als ze iets in hem ziet.

Ik weet trouwens heel zeker dat het merendeel van mijn vriendinnen geen probleem zou maken van een 26 jaar oude maagd.
Je moet alleen uitkijken, want de jongens die zich niet laten afschrikken door afstandelijkheid zijn nou vaak niet jongens die je moet hebben.
pi_66884034
Jezus man, RealZeus, hou op met die zelfmedelijdende wat-zijn-alle-vrouwen-toch-kut instelling. Een paar pagina's geleden zei je zelf nog dat vrouwen niet van meelijwekkend houden. Ik heb je profiel gezien, je bent gewoon doorsnee. Niet lelijk, niet knap, standaard boerenlul. Moet vast een peroxideblonde Anita voor te vinden zijn uiteindelijk. Ik kan zo minimaal 10 kerels opnoemen die er veel slechter uit zien, dikker zijn, en wel gewoon chicks palen. Over 't algemeen zijn dat sleazy ballen met overhemdkraagjes en merkpolo's.

En wat dat betreft ben ik 't eens met het bovenstaande, de rode lijn die door het leven van maagden en net-geen-maagden meer loopt is passiviteit. Elke week 't zelfde doen en vooral veel achter de computer zitten, of nog erger, voor de tv. Als je dan toch achter de computer zit, plaats dan een paar contactadvertenties of zo, gebruik msn om meiden te leren kennen of zo... En doe ten minste een poging niet als een zeur over te komen. Wellicht dat je dan nog iemand vangt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Sessy op 10-03-2009 02:23:22 ]
pi_66884056
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat teer zijn die meisjes zeg. Afstand geen afstand, wel en niet, zacht en hard. Het leven is toch zoveel makkelijker als je een lekker ding bent meen ik zelf. Maargoed die gedachte moeten we maar wegdrukken.
Uiterlijk telt echt wel.
Of juist niet. Persoonlijk wantrouw ik zo'n stereotiep lekkere jongen onmiddellijk.
pi_66885746
Ja en dat slaat nergens op, want een nerd probeert alles te pakken wat die pakken kan. Als daar een keer een mooi meisje op af komt gaat ie er zeker in mee, omdat ze bang zijn dat ze zo'n kans niet nog een keer krijgen. Knappe gasten hebben genoeg mogelijkheden en hebben niet die druk om elke mogelijkheid aan te grijpen. Er is alleen meer concurrentie inderdaad.

Ik heb zelf nog een mooie anekdote, maar daar heb ik op dit moment geen tijd voor.
pi_66902512
quote:
hoe zit dat bij jou dan Summer
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:00:06 #285
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_66906527
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:26 schreef summer. het volgende:
Is dat zo? Ik zou juist denken dat een vrouw daar problemen mee zou hebben, omdat het mogelijk betekent dat er iets 'mis' is met die persoon. En als persoon in kwestie niet echt weet wat de reden is (en het liever niet wil weten), kan die persoon het relatie vroegtijdig afbreken. Of denk ik te onrealistisch?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:02:08 #286
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_66906615
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 08:42 schreef ssebass het volgende:
Ja en dat slaat nergens op, want een nerd probeert alles te pakken wat die pakken kan. Als daar een keer een mooi meisje op af komt gaat ie er zeker in mee, omdat ze bang zijn dat ze zo'n kans niet nog een keer krijgen. Knappe gasten hebben genoeg mogelijkheden en hebben niet die druk om elke mogelijkheid aan te grijpen.
Dat is het 'm nou juist, toch? Dat een 'nerd' die ene mooi meisje dicht bij zich houdt omdat hij mogelijk de kans niet nog een keer krijgt. De 'knappe gast' doet over een relatie met een mooi meisje makkelijk omdat hij toch makkelijk weer een ander krijgt. Dus het slaat wel ergens op.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_66908046
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat is het 'm nou juist, toch? Dat een 'nerd' die ene mooi meisje dicht bij zich houdt omdat hij mogelijk de kans niet nog een keer krijgt. De 'knappe gast' doet over een relatie met een mooi meisje makkelijk omdat hij toch makkelijk weer een ander krijgt. Dus het slaat wel ergens op.
Als hij er maar een tegenkomt wel ja, maar dat lijkt me toch niet heel realistisch.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:56:48 #288
224837 groen-blaadje
Zo groen als gras
pi_66911502
@S_1980
dit meerdere keren geprobeerd met hulp van andere.
zowel thuis als op vakantie.
resultaat:
nog steeds geen vrouw die bij me in de buurt durft te komen,
na een maand of 3 dood ongelukkig met mezelf.

@Sessy
ik kom geregeld buiten om te sporten,
en met mijn werk kom ik ook veel verschillende mensen tegen.
ik kom alleen nooit in een kroeg, bar, disco
ik kan niet tegen rook, dan sta ik binnen een half uur weer buiten en ben vervolgens een paar dagen ziek.

laat mij maar gewoon mezelf zijn.
ik bepaal zelf hoe ik er uit zie en wat ik aan kleren draag.
indien iemand het er niet mee eens is, heeft deze persoon pech.
veranderen doe ik niet meer.
als ik hierdoor alleen blijf dan is dat maar zo.
zoals ik nu ben voel ik me goed.

deze contact gestoorde nerd met autistische trekjes heeft gesproken.
een nerd met een communicatie probleem.
pi_66913990
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:56 schreef groen-blaadje het volgende:
ik kan niet tegen rook, dan sta ik binnen een half uur weer buiten en ben vervolgens een paar dagen ziek.
Wel eens iets gehoord over het rookverbod? Tegenwoordig stinkt het in de kroegen en disco's naar bier, zweet en scheten Wat mij betreft is het 'rook' argument onderhand achterhaald. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook lang achter verscholen heb, maar tegenwoordig is er in een beetje zichzelf respecterend kroeg geen peuk meer te bekennen
quote:

Meen je dat? Of is dat iets dat je jezelf wijsmaakt om maar niet in actie te hoeven komen om er wat aan te doen?

De simpele reden waarom ik dat vraag, is dat ik ook dát herken, overigens.
pi_66934747
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 17:07 schreef j17 het volgende:

[..]

hoe zit dat bij jou dan Summer
Het zou een beetje raar zijn als ik er wel een probleem van zou maken aangezien ik zelf ook niet ervaren ben op dat gebied.
Ik vraag me dan juist af of jongens geen probleem maken van een meisje dat nog maagd is.
pi_66934796
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik zou juist denken dat een vrouw daar problemen mee zou hebben, omdat het mogelijk betekent dat er iets 'mis' is met die persoon. En als persoon in kwestie niet echt weet wat de reden is (en het liever niet wil weten), kan die persoon het relatie vroegtijdig afbreken. Of denk ik te onrealistisch?
Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe je overkomt. Niet zozeer het maagd zijn.
pi_66934931
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:20 schreef summer. het volgende:

[..]

Het zou een beetje raar zijn als ik er wel een probleem van zou maken aangezien ik zelf ook niet ervaren ben op dat gebied.
Ik vraag me dan juist af of jongens geen probleem maken van een meisje dat nog maagd is.
Volgens mij kicken mannen juist op maagden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66935712
Je weet niet wat je mist!
Maar is verder niks mis mee.
Je beslist zelf wanneer je eraan wil beginnen!
  woensdag 11 maart 2009 @ 15:52:34 #294
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_66938202
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:56 schreef groen-blaadje het volgende:
@S_1980
dit meerdere keren geprobeerd met hulp van andere.
zowel thuis als op vakantie.
resultaat:
nog steeds geen vrouw die bij me in de buurt durft te komen,
na een maand of 3 dood ongelukkig met mezelf.

@Sessy
ik kom geregeld buiten om te sporten,
en met mijn werk kom ik ook veel verschillende mensen tegen.
ik kom alleen nooit in een kroeg, bar, disco

Ben je bekend met het rookverbod?

Je moet leven hoe je zelf gelukkig bent. Mensen die hier om hulp vragen om erachter te komen wat ze fout doen en een pad af willen lopen met aan het einde van de weg een goude pot dampende sex, die zijn geholpen met stappenplannen. Je kunt in ieder geval een poging wagen.

Werkt een stappenplan niet, probeer dan zo gelukkig mogelijk te worden. Maar vraag jezelf wel af, ben je dan gelukkig omdat je ongeluk uitsluit (lees een leven rond het nulpunt) en accepteert dat je altijd alleen zult blijven, of ben je tevreden en bestaat er een kans dat je met dat leven ooit nog iemand tegen het lijf loopt (en spreek je nu met jezelf af dat je die kans op een ongeforceerde manier zult grijpen zonder die ander bang te maken of op te zadelen met jouw frustraties)?

Edit: Zie nu dat Barthelomeus hetzelfde iets korter en bondiger heeft neergezet

[ Bericht 1% gewijzigd door S_1980 op 11-03-2009 16:20:53 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:34:47 #295
224837 groen-blaadje
Zo groen als gras
pi_66941834
ja ik ben bekent met het rook verbod.
maar ben je al in een kroeg/bar geweest waar totaal niet gerookt werd?
in elke bar/kroeg waar het gezellig druk is wordt ook gerookt, ook nu nog.

mocht er een dame zijn die bereid is haar leven met mij te delen dan is ze welkom.
ik ben dan ook bereid om er moeite voor te doen.

@Barthelomeus
even goed nagedacht over de vraag/opmerking.
en ja ik voel me echt goed.
het is niet de schijn wekken dat het goed gaat, terwijl het rot/niet prettig gaat.
een nerd met een communicatie probleem.
pi_66972411
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 02:13 schreef Sessy het volgende:
sleazy ballen met overhemdkraagjes en merkpolo's.

Wat is daar mis mee
pi_66972453
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:34 schreef groen-blaadje het volgende:
ja ik ben bekent met het rook verbod.
maar ben je al in een kroeg/bar geweest waar totaal niet gerookt werd?
in elke bar/kroeg waar het gezellig druk is wordt ook gerookt, ook nu nog.
Nauwelijks...
pi_66972481
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:33 schreef ssebass het volgende:

[..]

Je moet alleen uitkijken, want de jongens die zich niet laten afschrikken door afstandelijkheid zijn nou vaak niet jongens die je moet hebben.
hoezo
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:07:26 #299
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66984685
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:08 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Helemaal waar Vrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen en dan hoeven de versierskills niet eens goed te zijn
Maar wat zien vrouwen nou als zelfvertrouwen. Zo'n hippe neger die zich nergens wat van aantrekt/op het arrogante af. Zien vrouwen dat ook als zelfvertrouwen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:32:12 #300
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_66986346
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:33 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: