Je kunt hooguit even oefenen met het omdoen van een condoom. Het staat namelijk wel heel knullig als je daar de gebruiksaanwijzing voor nodig hebt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En sowieso, voor de eerste keer seks met iemand hebben die je niet kent is vaak ook al redelijk onwennig, dat komt van twee kanten
Haha, dat heb ik op mijn 13e daadwerkelijk gedaan, even uitvinden wat nou de binnen- en buitenkant wasquote:Op zondag 15 februari 2009 22:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt hooguit even oefenen met het omdoen van een condoom. Het staat namelijk wel heel knullig als je daar de gebruiksaanwijzing voor nodig hebt.
Ik heb weleens geprobeerd een vrouwencondoom om te doenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik op mijn 13e daadwerkelijk gedaan, even uitvinden wat nou de binnen- en buitenkant was
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een vrouwencondoom om te doen
Daar had ik hem toen iig wel vandaan (vaders nachtkastje dan...)quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een vrouwencondoom om te doen
*Topic kaapt*quote:Op zondag 15 februari 2009 16:51 schreef kwiwi het volgende:
Waar is TS nou? Ik wil weten waarom hij nog maagd is.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*Topic kaapt*
Ik ben ook nog maagd en een stuk ouder... I need a little attention.
Ik ben nog maagd.quote:
Een beetje begrip goes a long way. Thanks..quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maarre.. hoe oud ben je dan, en om dezelfde reden als TS nog maagd?
Laat ik dan mijn bek maar houdenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*Topic kaapt*
Ik ben ook nog maagd en een stuk ouder... I need a little attention.
Tsja geen vriendin.quote:
Kom, schop onder je achterwerk, rug recht, borst vooruit. Van zelfbeklag word je niet leuker, je moet denken dat je wel aantrekkelijk bent (als je het zelf al niet denkt, waarom zouden anderen het dan wel denken?).quote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar hij (en ik ook) zoekt niet perse liefde. Maar gewoon seks. Liefde is meer voor relaties heb ik begrepen. En dingen als "op ieder potje past een dekseltje" het is gewoon vervelend dat je om je heen gasten ziet maar wel meer dekseltjes op passen dan. Jongens hebben van nature die drang dus daar zitten we ook mee opgescheept. Jezelf inhouden kost zoveel moeite en energie. Pijnlijk is dat gewoon terwijl de jonge leuke meisjes voorbij paraderen... Hoeveel kun je vedragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |