quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
quote:Images claiming to depict the back cover of an upcoming iPhone have started circulating on the internet. iPodObserver first posted a version of the above photo that allegedly depicts an unreleased 16GB iPhone with the model number A1303. This new iPhone case is said to "shed its glossy appearance for a matte black look" and also introduce a new case-back made of metal. The site seems confident in the photo and reminded readers that they were also responsible for publishing an early back-case photo of the iPhone 3G.
MacRumors has also received additional images (below) that appear to be from the same series. While we can't confirm their authenticity, we present them for discussion given iPodObserver's apparent belief in them. The images have reportedly come from China and are said to depict the back-casing of the next iPhone. The case is also said to be textured for better gripping.
The original iPhone came with aluminum back casing. This design eventually gave way to a smooth plastic curved back of the current iPhone 3G.
Linkje naar iphoneclub topic?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Intocable het volgende:
Nieuwe lockscreen geinstalleerd vandaag!
Met credits aan: Mnidhk (iPhoneclub)![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht alleen dat camera ringetje en de chromen omranding?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:48 schreef Netsplitter het volgende:
Dit zou betekenen dat Apple wel luisterd naar de EU voorwaarden.
Bij de oude versie was de achterkant toch een intergraal onderdeel van de attenne??
klik Let er wel op dat je iPhone jailbroken is met toegang tot ssh voor het een en ander aan te passenquote:
Pas vanaf FW 2.2 .. of ben ik nu aan het miereneukenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef EvilMarc het volgende:
[b]Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?
Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.[/b]
Thx, ik ga aan de slagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:53 schreef Intocable het volgende:
[..]
klik Let er wel op dat je iPhone jailbroken is met toegang tot ssh voor het een en ander aan te passen
Tweakers heeft zo'n ding een keer opengemaakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:51 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat camera ringetje en de chromen omranding?
Als je naar je url in je browser scherm kijkt.. moet je achter = je stad zettenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:07 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Thx, ik ga aan de slag
Copyright AccuWeather.com Apple Widget Redistribution Prohibited.
Dat krijg ik bij die weer-link![]()
Heb hem, het werkt niet in Chromequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:14 schreef Intocable het volgende:
[..]
Als je naar je url in je browser scherm kijkt.. moet je achter = je stad zetten
dan krijg je een nieuw scherm in je browser waar je accuweather gegevens in staan die je in je configureme.js moet aanpassen.
Ah oke!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Heb hem, het werkt niet in Chrome![]()
IE lukt wel gewoon
Vind het er wel erg fake uitzien hoor. Ik denk niet dat Apple er voor kiest om zo'n budget iPhone te creëren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ziet er wel mooi uit met die matte achterkant.
Mja, over smaak valt te twisten. Ik vind het in ieder geval geen poremquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:20 schreef EvilMarc het volgende:
Mijn oude nokia heeft ook zo'n matte zwarte achterkant, het ziet er wel mooi uit vind ik
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:48 schreef EvilMarc het volgende:
Het is me gelukt! Maar ik vind het eigenlijk maar niks![]()
toffe avaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:49 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ah, waarom niet? Doordat de FPS van de animaties zo laag is?
Dat is een minpunt waar nog aan gewerkt moet worden
haha jawel tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
toffe ava
Maar dat scherm moet elke keer weer opnieuw inladen
Heel strak!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef Intocable het volgende:
Overigens vind ik dit wel een heel vet ontwerp! Natuurlijk niet het echte Apple ontwerp. Welliswaar door een enthousiaste fan-boy gemaakt! Maar het heeft wel wat
Klik!
Niet zo mooi afgewerkt, mag van mij wat subtieler gedaan worden. Wel lijkt het mij een uitstekend plan. Zowiezo om je batterij te vernieuwen wanneer deze capriolen gaat vertonen. Dacht dat dit ook mogelijk gemaakt moest worden.. zoiets gelezen dat dat met de EU regels te maken had bij goedkeuring van apparaat??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef no1uknow het volgende:
Leuk gedaanAlleen een removable battery zie ik sowieso niet gebeuren.
Is dat niet tegenwoordig maar 3 maanden max. dat ze dat mogen doen? Of komt dat nog?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef Suga_Mama het volgende:
iPhone![]()
![]()
Nog heel lang wachten, Kut T-Mobile die stilzwijgend mijn abbo verlengd
Volgens mij gaat het zelfs maar per maand!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat niet tegenwoordig maar 3 maanden max. dat ze dat mogen doen? Of komt dat nog?
Nou en, blijft een apparaat wat je gebruiken en misbruiken moetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:09 schreef dottinator het volgende:
iphone laten vallen, nu dikke kras aan de onderkant.. au
Ja, en dat was voor zover ik gezien heb de enige site die het wist te verneukenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tweakers heeft zo'n ding een keer opengemaakt.
Ze hadden daarna een dure Touch ipv iPhone.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Al die Tweakers die de iPhone een aai-Föhn noemen.
van dat gezichtje van die iPhone natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef Biogarde het volgende:
Wallpaper van een filmpje van een paar minuten?
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mijn moeder heeft een iPhone (ja ik weet het![]()
) en ze wil hier thuis muziek op haar telefoon zetten, maar hij is met de computer op haar werk gesynchroniseerd. Met haar agenda ofzo!
Is er een manier waardoor ze toch thuis muziek op haar iPhone kan zetten zonder dat ze al haar spul van haar werk kwijt is?
Ja hoor, automatische synchroniseren uitzetten in Itunes.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Had speciaal een topic geopend, maar kan dus ook hier
Ik lees net in mijn andere topic dat ze dan alles handmatig moet gaan doen.. dat gaat niet goedquote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor, automatische synchroniseren uitzetten in Itunes.
Hehe leuk filmpjequote:Op zondag 15 februari 2009 15:31 schreef bodylotion het volgende:
iemand dit filmpje gezien: http://www.dumpert.nl/med(...)ne_is_een_eikel.html ?
is daar geen wallpaper van??
Waar ligt het probleem nou?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik lees net in mijn andere topic dat ze dan alles handmatig moet gaan doen.. dat gaat niet goedkan het niet gewoon makkelijk? Wat zijn die dingen toch gebruiksvriendelijk zeg!
Beaam. Mijn nichtje van twee had binnen 20 seconden mijn iphone open ( dus homeknop indrukken en naar drie keer naar rechts sliden want dat was lastig ). En dat terwijl collega's en klasgenoten op een hele andere manier dat ding probeerden open te krijgen. De iPhone is heel gebruiksvriendelijk. iTunes niet maar dat vind ik sowieso een kutprogramma.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waar ligt het probleem nou?
Je kan er voor kiezen om het OF automatisch te laten doen OF het zelf te doen.
Hoe zou je het nog anders kunnen doen dan![]()
De iPhone is hartstikke gebruiksvriendelijk, maar tegelijkertijd zijn sommige mensen ook écht dom. No offense hoor maar kijk gewoon even wat verder dan je neus lang is.
Jawel, het zijn er maar een paarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben die collega's en klasgenoten dan echt nog nooit ook maar iets over de iPhone gezien? Dat slide-to-unlock is wel redelijk bekend.
Wie is je vriendin? Bonnie St. Claire?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
M'n vriendin snapte het in één keer en die poept nog net niet in de keuken
Vrouwen poepen niet gekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wie is je vriendin? Bonnie St. Claire?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
M'n vriendin snapte het in één keer en die poept nog net niet in de keuken
Hoezo verlies je je garantie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef Biogarde het volgende:
Tip: Unlock dat ding middels Yell0wsnow. Hoppa, en je kan bellen met Vodafoon![]()
Je verliest wel je garantie
Daarom stond die:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hoezo verlies je je garantie?![]()
Yellowsnow is niets anders dan een deamon die je simlock omzeilt. Met een simpele iTunes-restore isie weg.
Juistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom stond die:er ook. Laat je niet misleiden
Okay, tof. Even uitzoeken dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef Stinosss het volgende:
Ja, dat weet ik 110% zeker. Ben zelf dagelijks met die materie bezig.
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=2538quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Okay, tof. Even uitzoeken dan.
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:00 schreef Stinosss het volgende:
[..]
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=2538
Er is toch zoiets uitgekomen i.s.m nike?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef feelsgoodman het volgende:
Hey daar!
Sinds kort ook een iPhone bezitter en ik vroeg me af of er mensen waren die hardlopen met hun iPhone, en als dat het geval is voor welk tracking programma ze dan hebben gekozen. Ook vroeg ik me af of er goedkope bandjes zijn om hem rond je buik/arm te vast te maken. (dit voor tijdens het hardlopen)
(en wat zijn nog meer leuke programmatjes, die vooral erg handig zijn.)
Leuk programma, maar ik denk toch dat ik voor "Run Keeper" ga. Ziet er net wat "professioneler" uit, en heeft net wat meer opties.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Trainer, van Nederlandse makelij, heb ik vandaag gebruikt, en is op zich redelijk accuraat. Kost volgensmij ook niet eens zoveel.
Nawh, die heb ik namelijk. Dat is een sensor die alleen te gebruiken is met een iPod Nano en een iPod Touch (bij de touch is hij al ingebouwd, geloof ik.) Maar die werkt dus niet met de iPhone, sowieso gebruiken ze daar een heel ander principe, dus geen GPS tracking, wat voor mij nu wel een must is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:43 schreef Intocable het volgende:
[..]
Er is toch zoiets uitgekomen i.s.m nike?
Runkeeper, fantastisch programma. Handige website waar je alles kunt bijhouden!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef feelsgoodman het volgende:
Hey daar!
Sinds kort ook een iPhone bezitter en ik vroeg me af of er mensen waren die hardlopen met hun iPhone, en als dat het geval is voor welk tracking programma ze dan hebben gekozen. Ook vroeg ik me af of er goedkope bandjes zijn om hem rond je buik/arm te vast te maken. (dit voor tijdens het hardlopen)
(en wat zijn nog meer leuke programmatjes, die vooral erg handig zijn.)
Oh dat wist ik niet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef feelsgoodman het volgende:
Nawh, die heb ik namelijk. Dat is een sensor die alleen te gebruiken is met een iPod Nano en een iPod Touch (bij de touch is hij al ingebouwd, geloof ik.) Maar die werkt dus niet met de iPhone, sowieso gebruiken ze daar een heel ander principe, dus geen GPS tracking, wat voor mij nu wel een must is.
Net mijn iPhone gejailbreaked trouwens, leuk dat je dat ding nu helemaal naar eigen smaak kan configgen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Runkeeper, fantastisch programma. Handige website waar je alles kunt bijhouden!
Gebruik het elke keer als ik ga lopen. Het tracken is super accuraat, altijd precies de ronde die ik gelopen heb. Inclusief straat oversteken.
Ik dacht dat dit wel mogelijk was via cydia ( backgrounder heet dat dacht ik ) Zelf heb ik er geen ervaring meequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]Ik ga hem zo halen.
Is het trouwens mogelijk om programma's in de background te draaien? (Met jailbreak.)
Ja ik gebruik dat prog altijd voor mijn MSN client beejiveIMquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]Ik ga hem zo halen.
Is het trouwens mogelijk om programma's in de background te draaien? (Met jailbreak.)
Ja, op het internet zoeken naar winkels die de iPwn aanbieden met HI/KPN. Gaat dan wel om buitenlandse toestellen (standaard simlock-vrij) en vaak van Italiaanse of Belgische komaf. Via de officiële weg is hij alleen te krijgen met T-Mobile.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Tvp. iPhone met Hi is dat mogelijk? En zitten er nog veel softwareproblemen in?
App-store: 20.000 programma's van games tot serieuze shit. Vaak kun je een lite-versie van een game downloaden alvorens je de volle versie koopt. Lite is dan gratis. De volle versies van een programma kosten van ¤0.79 tot ¤1000. Maar er zijn ook duizenden full versies van games en programma's te downloaden die sowieso gratis zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
8 maart kan ik nieuwe bestellen dan loopt Abo af. Kijken wat dat ding me met hi30 kost. Sluit dit x 2 jaar af denk ik. Hoe zit het met de programmas? Daar verlopen toch dingen van, die je laterna moet kopen ofzo?
Nee, want de app-store is van Apple. Staat er los van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Rekent ie dat niet auto bij tel. rekening af dan? En nadelen iPWN.
Mja ik heb die 1st gen nog. Jailbroken en gewoon mijn abonnement behouden ( hi ) + onbeperkt internet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nu onbeperkt inet 10euro bij Hi. Geldt dit ook voor deze Phone, of mot ik weer lastige trucs gaan uithalen.
Onder streaming word het gebruik van Youtube ( zonder gebruik van Wifi ) bedoeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
En wat versta je onder streaming ?
Live-televisie ?
En wat bedoel je met 1st gen ? Zijn er momenteel al de 2nd gen iPWN's uit dan ?
Wanneer je op een legale manier aan je iPhone komt, zal deze bij aanschaf unlocked worden door iTunes. Gewoon een stapsgewijs wizzardje die je door moet lopen. Updaten is eens in de zoveel tijd. Je hoeft natuurlijk niet up te daten. Dat mag je zelf bepalen. Echter is het wel aan te raden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoorde van een collega dat ie dat ding ook vaak moet updaten. Is dat een beetje te doen ? Gaat dat automatisch ?
Overigens heb ik een IPod van Apple gehad.... wat een kutding. Ik hoop niet dat je met je iPWN veel te maken krijgt met iTunes of wel ? Vind ik zo'n bagger iets.
Jawel Yellowsn0w dacht ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er momenteel al de 2nd gen iPWN's uit dan ?
Nee, alleen T-mobile verkoopt tot nu toe in NL. Belgie & Italië verkopen simlock vrij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kijk op de site van Hi.......
Verkopen ze geen iPhone's...... wtf.......
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:24 schreef portier het volgende:
RTFM, UTFS.
Neehee, als je nou eens aandachtig mijn verhaal had doorgelezenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik moet perse bij T-Mobile een abbo afsluiten wanneer ik een i-Phone wil ?
Ik zit momenteel bij HI, dus dan heb je die omzetrompslomp weer.
Of ik kan gewoon Sim Only pakken bij HI en dat ding los kopen.
Wat kost ie nog? En dan niet branded door T-Mobile
Dus in het kort: GSM toko's op het internet bieden 'm met ieder netwerk aan. Dus je kan met HI verlengen via een internetzaak icm een iPhone. Gaat dan om een simlock-vrij toestel welke 9 van de 10 keer afkomstig is uit Belgie of Italie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, op het internet zoeken naar winkels die de iPhone aanbieden met HI/KPN. Gaat dan wel om buitenlandse toestellen (standaard simlock-vrij) en vaak van Italiaanse of Belgische komaf. Via de officiële weg is hij alleen te krijgen met T-Mobile.
Ja, software is stabiel.
WTFquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:24 schreef Biogarde het volgende:
Voorbeeld voor BoWa:
[ afbeelding ]
Toestel kost dan 113 Euro.
http://www.2call.nl/apple_iphone_3g_8gb_met_hi_%8030_normaal_abonnement_2_jaar.html?DUUR=2&EX_ID=0&select_phone=Apple&select_type=10223&select_dpw_aboTypeSimOnly=0&select_dpw_aboType=0&select_abonnement=77&select_duur=2&gprs=Hi+Eindeloos+Online+%28%80+9%2C95%29&sms=Geen+Eindeloos+SMS&imode=Geen+Hi+Mobiel+TV
De muteknop?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:49 schreef LudoSanders het volgende:
Het valt me net op dat ik geen geluid meer heb. Tenminste, die geluiden bij het aanraken van toetsen zoals het klik-geluidje tijdens sms/mail, het bliepje wanneer je hem aan de adapter legt, bij het ontgrendelen en het sliden to unlock. Bij de instellingen staan ze aan, maar na een herstart hoor ik nog niets. Zie ik iets over het hoofd, iemand bekend met dit?
Bio,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:24 schreef Biogarde het volgende:
Voorbeeld voor BoWa:
[ afbeelding ]
Toestel kost dan 113 Euro.
http://www.2call.nl/apple_iphone_3g_8gb_met_hi_%8030_normaal_abonnement_2_jaar.html?DUUR=2&EX_ID=0&select_phone=Apple&select_type=10223&select_dpw_aboTypeSimOnly=0&select_dpw_aboType=0&select_abonnement=77&select_duur=2&gprs=Hi+Eindeloos+Online+%28%80+9%2C95%29&sms=Geen+Eindeloos+SMS&imode=Geen+Hi+Mobiel+TV
Ja, niks mis mee. Zijn allemaal sites die al jaren bestaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bio,
Heb je zelf ervaring met het verlengen van een abbo bij sites als deze ?
Iemand anders ?
Helderquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:18 schreef Biogarde het volgende:
Het gaat als volgt:
Jij doet online de aanvraag met wat je wil: abo, internet en sms-bundel erbij eventueel en drukt op verzenden. Je krijgt dan een aantal formulieren per mail terug. Deze print je uit, vul je in samen met kopie paspoort en bankpas, faxt ze terug en zij bekijken je aanvraag. Deze laten ze keuren door KPN en dan sturen ze je bij goedkeuring je toestel op en is alles rond.
Kan binnen 2 uur rond zijn.
Si. Betaling van je toestel aan de site en de rest zoals altijd.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helder
Ik neem aan dat ik alleen met dat bedrijf te maken krijg bij het betalen van de telefoon ? En dat de rest dan gewoon zoals altijd via Hi! loopt.
Ik bedoel: Ik zit toch niet vast aan die site waar ik de verlenging afsluit.
Nee. Ik zit bij Telfort en heb het volgende abbo afgesloten: verlenging Telfort, 300 belminuten voor 24,95, 25 sms-jes voor 1,95 euro en een Surf&Mailabbo van 10 euro (1 jaar 50% korting, dus 5 euro). En een iPhone 3G 8 GB, met bijbetaling van 125,- euro.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik moet perse bij T-Mobile een abbo afsluiten wanneer ik een i-Phone wil ?
Er is wel een optie om alles echt uit te zetten, maar dan moet je jailbreaken. Dus je toestel hacken en een programmatje installeren. Kinderlijk eenvoudig, maar niet iedereen is er even happig op.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Omdat mijn abbo pas 25 maart ingaat, en ik mijn iPhone dus al heb, moet ik erg opletten mb.t. mijn dataverbruik!!! Ik heb namelijk momenteel nog geen mobiel internetbundel. En Telfort rekent 50 cent per MB dataverbruik...
3G kun je op de iPhone uitzetten; GPRS niet. Ik zie op mijn iPhone dat er toch dataverkeer is, terwijl ik alleen bel en SMS buiten de deur. Toch vreemd...
Neem contact op met die toko. Overigens zijn zij niet de enige die 'm verkopen hè. Ik zou een rondje interwebs doen om prijzen te vergelijken. Op Tweakers kun je de ervaringen lezen met winkels.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn abo verloopt 8 maart. Om rompslomp te voorkomen vraag ik um dan ook pas aan bij 2call. Iemand heeft het over ophalen, bezorgen ze niet? En krijg je bericht thuis of email. En dat faxen he? Kan dat niet anders?
Ze bezorgen ook, hoor, maar voor mij was ophalen een betere optie (ik ben overdag niet thuis en het ophaalpunt is in de buurt).quote:Op zondag 22 februari 2009 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn abo verloopt 8 maart. Om rompslomp te voorkomen vraag ik um dan ook pas aan bij 2call. Iemand heeft het over ophalen, bezorgen ze niet? En krijg je bericht thuis of email. En dat faxen he? Kan dat niet anders?
Ik zal me hierin eens verdiepen, thanks!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is wel een optie om alles echt uit te zetten, maar dan moet je jailbreaken. Dus je toestel hacken en een programmatje installeren. Kinderlijk eenvoudig, maar niet iedereen is er even happig op.
Als je firmware 2.2 of hoger hebt kun je dat uitzetten onder je tobo instellingen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb sinds vorige week een iPhone, prachtig apparaat![]()
Is er een manier om die autosuggestie feature uit te zetten (bij het typen), want daar word ik helemaal gestoord van
Neuh, ze passen perfect. Maar het geluid is gewoon bagger. En zeker na verloop van tijd. Zoek dus wat betersquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef Biogarde het volgende:
@ super-muffin: Passen pluggen niet?
Thanksquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef Biogarde het volgende:
Als je firmware 2.2 of hoger hebt kun je dat uitzetten onder je tobo instellingen.
Ja ik ook. Heb zo'n dock.. wanneer ik mn iPhone erin zet begint da ding gelijk te syncen. Zwaar irritant dus ik heb dat maar uit gezet.quote:
Eerste hit in google http://www.google.nl/search?hl=nl&pwst=1&ei=htejSbyvDcWf-Aavk_GNBQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=iPhone+melding+SMS+diensten&spell=1quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef bodylotion het volgende:
Er staat sinds 2 dagen "SMSdiensten" onder de tijd in het hoofdvenster
hoe kan dat??
Ja dus. Check mijn posts en de site. Het kan ook bij andere sites hoor, zoals bijvoorbeeld studentmobiel.nlquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:02 schreef linebear het volgende:
Is het mogelijk om via 2Call een contract te verlengen ? Iemand daar ervaring mee ?
Dat hangt natuurlijk af van de voorwaarden die jouw provider stelt. Bij Telfort mag je vanaf 3 maanden voor afloop van de contractduur verlengen. Zo heb ik nu al mijn iPhone, terwijl mijn jaarcontract per 25 maart afloopt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef linebear het volgende:
ook al moet ik nog een jaar ?
Ik weet dat als je al een sms van diegene hebt gehad de reactie bij die conversatie komt te staan, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt. Wel slordig trouwens dat je het niet kan zien dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:14 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik stuurde vandaag een groeps sms. Ik krege daarop een reactie, alleen kon ik niet zien wie dat was omdat bij de afzender alle namen stonden weergegeven. Iemand een tip om dit aan te passen.
Wel in Nederland gekocht, de iPhone?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef Silenus het volgende:
Als ik wil internetten via 3G staat er "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: PDP-identiteit niet geaccepteerd".
Wat eh...betekent dit? (Buiten dat mijn internet het niet doet...) Thanks
Heb je een gejailbreakte iphone? Dan kan het namelijk welquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef -Menn0- het volgende:
Is het mogelijk om wat icoontjes uit het hoofdmenu weg te halen ?
Aandelen en weer gebruik ik bijvoorbeeld nooit.
Preciesquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef Biogarde het volgende:
SBSettings, Bossprefs in Cydia (Jailbreak). Daar kun je icons mee 'hiden'.
Si. Onderaan het programma heb je de optie 'Hide icons'. In dat venster kun je dan de programma's aan/uit sliden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Hij is gejaibreakt ja, dan moet ik Bossprefs hebben ?
Dat weet ik en dat klopt. Maar bij groepen dus niet? Ik heb dat eerder gehad met oud en nieuw en kerst. GEwoon irritant.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:35 schreef portier het volgende:
[..]
Ik weet dat als je al een sms van diegene hebt gehad de reactie bij die conversatie komt te staan, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt. Wel slordig trouwens dat je het niet kan zien dan.
Heb je wel de repo's toegevoegd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zie in Cydia allemaal Boss dingen maar geen BossPrefs....
Zie ik nu al de volgende vraag aankomen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:48 schreef Intocable het volgende:
[..]
Heb je wel de repo's toegevoegd?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie ik nu al de volgende vraag aankomen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie ik nu al de volgende vraag aankomen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef -Menn0- het volgende:
http://thebigboss.org/repofiles/cydia/ klik er maar eens op..
http://www.iphoneclub.nl/(...)aan-cydia-jailbreak/quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:16 schreef -Menn0- het volgende:
Snap er nog weinig van, dat hele iPhone gebeuren
Cheersquote:
Firmware opnieuw installeren?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan op geen 1 enkele manier meer aps op mijn iPhone krijgen, via de iPhone zelf wil niet en via iTunes ook niet.
TEN EINDE RAAD
Werkt dit misschien?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan op geen 1 enkele manier meer aps op mijn iPhone krijgen, via de iPhone zelf wil niet en via iTunes ook niet.
TEN EINDE RAAD
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:40 schreef Intocable het volgende:
Heb je je iPhone wel geactiveerd in iTunes? Kan je wel fotos & muziek syncen via iTunes?
Klotequote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef Slein83 het volgende:
De rechterhelft van me touchscreen doet het niet meer.![]()
![]()
Precies in een strook van 1 cm van boven naar beneden kan ik niet meer gebruiken. Sliden doet ie wel, maar ergens op drukken gaat voor geen meter.
Straks maar effe helemaal herstellen, kijken of het werkt. Maar vrees dat het hardarematig is.
Zwarte heeft ook haarscheuren, maar nauwelijks zichtbaar vanwege de kleur.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:05 schreef pleeborstel het volgende:
Even een tvptje, mag verlengen vanaf zaterdag, het wordt sowieso een iPhone![]()
Twijfel alleen tussen wit en zwart, zijn hier veel mensen met haarscheuren in de witte, of misschien toch ook in de zwarte?
En is zo'n screenprotector echt nodig, of blijft het scherm redelijk krasvrij bij normaal gebruik?
Dat goedje werkt alleen op gewone kunststof. Zit een soort schuurmiddel in. De achterkant van een iPhone is van een soort keramische kunststof. Niet aan te raden dus eigenlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zo'n plastic hoesje is ook niet echt goed voor je iPhone. Door dat stomme hoesje heb ik nu krassen op de achterkant. En flinke ook nog. Bestaat er een soort lak waarmee je die kunt verwijderen? Ik las dat ergens maar weet niet hoe het spul heet.
En mijn SB crashte laatst toen ik thuis geen internet had ( werkzaamheden e.d.). Ik had em aan de oplader. En elke keer als ik hem unslide crashte hij. Deed ik wifi uit dan was er niks aan de hand. Weet iemand waardoor dit kan komen?
Nee, het is verdacht stilquote:
Oh, 4 maar. Had net weer 11 updatesquote:Op zondag 1 maart 2009 19:56 schreef Stinosss het volgende:
Met die updates heb ik ook last van ja.
Hoeveel paginas met apps heb je dan?
Staat los van de telefoon hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef Dzy het volgende:
Ik dacht dat nu alle problemen wel een keertje opgelost zouden zijn, het loopt allemaal niet echt stabiel zo te lezen... jammer, was het enige Apple product wat ik misschien wou gaan gebruiken. Ik blijf nog maar even bij Nokia.
Gaat om het ophalen van info van een server bij Apple. Er is verder niets mis met de app-store, behalve dat hij sinds een week of 2 info ophaalt welke al binnen is. Voor de rest werkt het allemaal prima.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:21 schreef Dzy het volgende:
Staat toch niet los van de telefoon, is een integraal onderdeel van de gehele geeerde gebruikerservaring toch? Juist daarom zou hij zo outstanding zijn.
Is het daar niet zo dat je inwoner van Zwitserland moet zijn en je een paspoort moet laten zien?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:23 schreef Sena het volgende:
klopt het dat je in zwitserland een iphone 3g voor een prijsje rond de 350 euro kan krijgen?
zo ja, iemand enig idee hoe precies? ik word niet echt wijzer met google hoe het precies kan.
ik lees dus allerlei verschillende dingen. dit bijvoorbeeld: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=130323 (juni 2008)quote:Op zondag 1 maart 2009 22:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is het daar niet zo dat je inwoner van Zwitserland moet zijn en je een paspoort moet laten zien?
Nep. Sinds wanneer zou iphone een battery cover maken die zo lelijk is, als ze uberhaupt al een battery cover maken.quote:
http://webwereld.nl/article/view/id/53077quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nep. Sinds wanneer zou iphone een battery cover maken die zo lelijk is, als ze uberhaupt al een battery cover maken.
Op Iphoneclub hebben ze het over Sonax scratchremover. Bedoel jij die ook?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat goedje werkt alleen op gewone kunststof. Zit een soort schuurmiddel in. De achterkant van een iPhone is van een soort keramische kunststof. Niet aan te raden dus eigenlijk.
Telefoon al een keer gereboot?
Op een telefoon horen krassen![]()
Vet... hoeken...quote:
Daar wist ik al van, maar ik geloof niet dat er een speciale eu versie komt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:50 schreef Slein83 het volgende:
[..]
http://webwereld.nl/article/view/id/53077
Bovendien past het ding niet bijzonder goed in de rest van de huidige designgedachte van Apple. Tijdens de PowerMac G5 had het gekund, maar bij de huidige MacBooks en iMacs niet. Veel te veel hoeken.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nep. Sinds wanneer zou iphone een battery cover maken die zo lelijk is, als ze uberhaupt al een battery cover maken.
Vier? Wat heb je in hemelsnaam allemaal geinstalleerd dan? Ik heb 1,5 pagina en daar staan al apps bij die ik eigenlijk nooit gebruik.quote:
ergo, ik ben te lui om die te verwijderen?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:45 schreef portier het volgende:
[..]
Vier? Wat heb je in hemelsnaam allemaal geinstalleerd dan? Ik heb 1,5 pagina en daar staan al apps bij die ik eigenlijk nooit gebruik.
Programma's? Games? Games nauwelijks btw..quote:Op maandag 2 maart 2009 11:45 schreef portier het volgende:
[..]
Vier? Wat heb je in hemelsnaam allemaal geinstalleerd dan? Ik heb 1,5 pagina en daar staan al apps bij die ik eigenlijk nooit gebruik.
Nadeel is dat ze het op iphoneclub enkel roepen. Ja, het gaat er van glimmen..quote:Op maandag 2 maart 2009 01:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Op Iphoneclub hebben ze het over Sonax scratchremover. Bedoel jij die ook?
Reboot heb ik allang gedaan. Ik ga em binnekort wel herstellen en alles weer er op zetten.
1. Volgens mij nog steeds via itunesquote:Op maandag 2 maart 2009 14:39 schreef Stpan het volgende:
Ik heb 2 vragen:
1. Na een jailbreak, kun je daarna mp3's naar je iPhone slepen, of moet dat dan nog altijd via iTunes?
2. Kun je internet radio luisteren in de trein met een T-mobile internet abonnement?
Dat durf ik dan weer niet te zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:02 schreef Stpan het volgende:
En dat hapert niet in de trein? Kan me zo voorstellen dat je ooit van zendmast wisselt voor je data-stream?
Werkt perfect in de trein.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:02 schreef Stpan het volgende:
En dat hapert niet in de trein? Kan me zo voorstellen dat je ooit van zendmast wisselt voor je data-stream?
http://www.brightonnet.co.jp/english/product/ipod/bi-spvivid.htmlquote:Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
HELP!
Een aantal maanden terug heb ik op eBay hele mooie speakertjes gezien voor de iPhone. Je hebt ze in verschillende kleuren.
Het is een langwerpig rond ding, in de vorm van een rolletje zeg maar. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven. Ik kan het op eBay of Google Images nergens meer vinden (zoektermen "iPhone Speakers", "iPhone docking station" en "iPhone accessories")
Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
Edit: ik bedoel dus deze
[ afbeelding ]
Blijkbaar voor de iPod en niet voor de iPhone. Ik ga nu ff uitzoeken of die ook voor de iPhone bestaat, en dan in oranje of roze!
Ik ben denk ik niet in mijn beste zoekmood vandaag!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.brightonnet.co.jp/english/product/ipod/bi-spvivid.html
Support voor de iPhone o.a.
Zoeken op iPhone SpeakerTube
[ afbeelding ]
Was echt 5 seconde zoeken![]()
En weer wat rust in de trein verpestquote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.brightonnet.co.jp/english/product/ipod/bi-spvivid.html
Support voor de iPhone o.a.
Zoeken op iPhone SpeakerTube
[ afbeelding ]
Was echt 5 seconde zoeken![]()
quote:Zojuist is de navigatiesoftware xGPS in versie 1.2 beschikbaar gekomen via Cydia. Het is verkrijgbaar via de MMI-repo, die standaard aanwezig is in Cydia. Het enige wat je moet doen is refreshen om de software te zien verschijnen. In xGPS 1.2 zijn een hoop nieuwe functies toegevoegd, zoals het loggen van GPX-data, het herberekenen van routes en de mogelijkheid om de notificatie voor de verkeerde richting te verbergen. Soms wil je namelijk wel eens met opzet verkeerd rijden, bijvoorbeeld als de brug net open gaat. Bookmarks voor opgeslagen locaties werken nu ook correct. Maar er is ook een nieuwe functie, die nog niet eerder was genoemd: Routes Manager.
Hiermee kun je routes berekenen en opslaan voor offline gebruik. Het is momenteel nog niet mogelijk om routes met meerdere start- en eindpunten te maken, maar dat is een beperking die Google stelt. Toch gaan de ontwikkelaars proberen om dit op te lossen.
Een van de grootste verbeteringen is te vinden in gesproken instructies. Via text-to-speech hoor je de aanwijzingen. Helemaal perfect is het nog niet, maar er wordt gewerkt aan een betere Engelstalige stem, die in volgende releases beschikbaar komt. Nederlandstalige route-instructies zijn er vanzelfsprekend nog niet.
Gelijktijdig met xGPS komt er ook een nieuwe versie van xGPS Manager beschikbaar. Deze is vanaf de grond opnieuw ontwikkeld, gebruiksvriendelijker en makkelijker in gebruik, zowel op de Mac als onder Windows. Over een paar weken komen er kleine releases van xGPS beschikbaar waarin wat vertaalproblemen zijn opgelost.
Kost dat?quote:
Helaas na een half uurtje zoeken alleen op een Britse site tegengekomen:quote:
Ik wil je wel helpen. Je kan me eventueel toevoegen op MSN als je wil.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben klaar met mijn iPhone, ik kan niks meer syncen. Video's en muziek niet. Programma's kan ik ook vergeten.
En ja, ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, tot het zelf toevoegen van de bestanden tot het syncen van mappen.
Ben je van je geloof afgevallen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben klaar met mijn iPhone, ik kan niks meer syncen. Video's en muziek niet. Programma's kan ik ook vergeten.
En ja, ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, tot het zelf toevoegen van de bestanden tot het syncen van mappen.
precies.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:50 schreef Biogarde het volgende:
Of werkte het eerst wel en nu niet meer?
Iemand al ervaring met deze navigatie software?quote:
Nog niet, maar het zou zomaar m'n eerste reden kunnen zijn om m'n iPhone te jailbreaken. Hoewel de eerste reviews nog niet uitermate positief zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iemand al ervaring met deze navigatie software?
De mensen op iphoneclub.nl zijn er erg over te spreken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nog niet, maar het zou zomaar m'n eerste reden kunnen zijn om m'n iPhone te jailbreaken. Hoewel de eerste reviews nog niet uitermate positief zijn.
Mwoch. De meeste van die gasten snakken zo naar navigatie dat ze alles geweldig vinden. Zo las ik van iemand die 8km moest omrijden van xGPS om op z'n werk te komen. Kweenie, maar een snelle en efficiente route berekenen vind ik wel een primaire functie van navigatiesoftware. Als je daar al niet op kunt vertrouwen... En zo heeft het programma wel meer eigenaardigheden. Maar goed, zoals ik al zei, ik ben ook zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De mensen op iphoneclub.nl zijn er erg over te spreken.
Laten we het zo zeggen, de ontwikkelingen zijn positiefquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. De meeste van die gasten snakken zo naar navigatie dat ze alles geweldig vinden. Zo las ik van iemand die 8km moest omrijden van xGPS om op z'n werk te komen. Kweenie, maar een snelle en efficiente route berekenen vind ik wel een primaire functie van navigatiesoftware. Als je daar al niet op kunt vertrouwen... En zo heeft het programma wel meer eigenaardigheden. Maar goed, zoals ik al zei, ik ben ook zeer benieuwd!
Hmm beetje minder is dat jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef portier het volgende:
Dit is eigenlijk wat mij het meeste tegenzit aan xGPS:
[ afbeelding ]
48MB voor alleen rond Terneuzen, terwijl TomTom de hele Benelux op 62MB krijgt. Ik wil gewoon door heel Nederland heen kunnen navigeren, maar wil daar geen 4GB aan kwijt zijn...
Was het maar 4 GBquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef portier het volgende:
Dit is eigenlijk wat mij het meeste tegenzit aan xGPS:
[ afbeelding ]
48MB voor alleen rond Terneuzen, terwijl TomTom de hele Benelux op 62MB krijgt. Ik wil gewoon door heel Nederland heen kunnen navigeren, maar wil daar geen 4GB aan kwijt zijn...
Hoeveel is het dan?quote:
BOEM! Lekker compact... hmm ok dat is wel ontzettend zuurquote:
Yepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Lekker compact... hmm ok dat is wel ontzettend zuur
Is allemaal vrij simpel en bovendien is er voor alles een uitgebreide guide te vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit dat met dat updaten eigenlijk? Moet dat? En waarom lees ik zo vaak dat het verkeerde updates zijn, downgraden blabla. Is deze telefoon wel iets voor mensen met 2 linkerhanden zoals ik. Of moet je echt een tweaker zijn om alles te snappen?
Verkeerde updates? Zodra je er een update is, en je de iPhone aan je PC/MAC hangt krijg je de melding dat er een update is. Je kan er dan voor kiezen 'm enkel te downloaden, downloaden en installeren of annuleren. Kwestie van aanklikken wat je wil en de rest gaan vanzelf.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit dat met dat updaten eigenlijk? Moet dat? En waarom lees ik zo vaak dat het verkeerde updates zijn, downgraden blabla. Is deze telefoon wel iets voor mensen met 2 linkerhanden zoals ik. Of moet je echt een tweaker zijn om alles te snappen?
Kan toch alleen verkeerd gaan als je die firmware (via itunes dus) op een gejailbreakte iphone wilt plaatsen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 04:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkeerde updates? Zodra je er een update is, en je de iPhone aan je PC/MAC hangt krijg je de melding dat er een update is. Je kan er dan voor kiezen 'm enkel te downloaden, downloaden en installeren of annuleren. Kwestie van aanklikken wat je wil en de rest gaan vanzelf.
Zodra de update klaar is (telefoon gaat een paar keer aan en uit en je telefoon lijkt dood, maar is springlevend), staat alles weer op je telefoon zoals hij was. Er gaat werkelijk niets aan info, games, applicaties en instellingen verloren. Zelfs het laatst gespeelde MP3'tje staat nog op pause waar jij hem verliet.
Dit gaat nooit fout. Tijdens het updaten gaat je telefoon uit.. Trek nooit, maar dan ook nooit de kabel uit de telefoon. Da's overigens bij alle merken en telefoons zo en heeft niets met enkel Apple te maken.
Maar goed, je weet dit topic te vinden als vragen hebt.
Dat kan je gewoon bij instellingen en dan landinstellingen instellen. Daar staat gewoon de Nederlandse taal tussen. Het word wel even aan pielen om daar te komen als je geen Italiaans kanquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik blijf domme vragen stellen
Maar wanneer ik een IPhone bestel die uit Italie komt, zit er dan Nederlands op. (menu's enzo)
Toppiequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga komend weekend op 80% zeker de IPhone bestellen
Ben er nog niet helemaal over uit. Blijf me even inlezen en achterlijke vragen stellen
Haha.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
Ben alleen benieuwd hoe dat bestellen in z'n werk gaat, hoe lang het duurt voordat deze geleverd word of dat je speciaal naar Italië moet
Whoopsquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha.
Zie eerdere reactie van Biogarde hier in dit topic:
Volgens mij gaat je telefoon naar een algemeen apple repair centre. ( Alles van Apple wordt daar aangenomen mits het een officieel product is )quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben alleen eens benieuwd hoe het zit wanneer mijn telefoon kapot is of iets dergelijks. Kan ik die dan terugsturen naar de site (Bio ?!?).
Dat mag ik dan wel hopen voor je, zou anders best vervelend zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb momenteel een abbonnement bij HI. Dit loopt per 8 Maart af en zou ik willen verlengen, aangezien ik met HI en het bijbehorende data-abbo heel tevreden ben. Echter verlengen ze niet met een IPhone.
Dit kan ik volgens Bio doen bij een aantal aanbieders op het net. Hun verlengen dan je abbonnement bij HI, en ik kan toestel uitzoeken bij desbetreffende site in combinatie met HI abbo.
Volgens Bio komen de telefoon die deze site levert uit Italie of Belgie (geloof ik).
Ben alleen eens benieuwd hoe het zit wanneer mijn telefoon kapot is of iets dergelijks. Kan ik die dan terugsturen naar de site (Bio ?!?).
Yupquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft ie trilfunctie
Ik ben niet zo van de geluiden.
Doe zelf niet anders (met verschillende iPhones) en het is nog nooit fout gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan toch alleen verkeerd gaan als je die firmware (via itunes dus) op een gejailbreakte iphone wilt plaatsen?
Als je als particulier je toestel via een site koopt (een toko die de geïmporteerde verkoopt), dan doen zij de garantie afhandeling.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb momenteel een abbonnement bij HI. Dit loopt per 8 Maart af en zou ik willen verlengen, aangezien ik met HI en het bijbehorende data-abbo heel tevreden ben. Echter verlengen ze niet met een IPhone.
Dit kan ik volgens Bio doen bij een aantal aanbieders op het net. Hun verlengen dan je abbonnement bij HI, en ik kan toestel uitzoeken bij desbetreffende site in combinatie met HI abbo.
Volgens Bio komen de telefoon die deze site levert uit Italie of Belgie (geloof ik).
aii dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Als je als particulier je toestel via een site koopt (een toko die de geïmporteerde verkoopt), dan doen zij de garantie afhandeling.
Koop je het toestel fysiek in het buitenland omdat je daar bent voor vakantie oid, dan kun je het toestel niet in Nederland aanbieden ter garantie bij een Apple dealer, je zal dan terug moeten naar het land waar je 'm gekocht hebt of zelf moeten knutselen. Dit is ook aan de orde wanneer je een geimporteerd toestel koopt via Marktplaats of eBay.
Koop je een iPhone bij bijvoorbeeld 2Call, lees dan even de kleine lettertjes, kan zomaar zijn dat ze geen garantie verlenen. In mijn ogen, maar dat weten ze in WGR beter denk ik, zijn ze verantwoordelijk voor de afhandeling bij defecten. Wat de regels van Apple ook zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |