quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:48 schreef EvilMarc het volgende:
Het is me gelukt! Maar ik vind het eigenlijk maar niks![]()
toffe avaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:49 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ah, waarom niet? Doordat de FPS van de animaties zo laag is?
Dat is een minpunt waar nog aan gewerkt moet worden
haha jawel tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
toffe ava
Maar dat scherm moet elke keer weer opnieuw inladen
Heel strak!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef Intocable het volgende:
Overigens vind ik dit wel een heel vet ontwerp! Natuurlijk niet het echte Apple ontwerp. Welliswaar door een enthousiaste fan-boy gemaakt! Maar het heeft wel wat
Klik!
Niet zo mooi afgewerkt, mag van mij wat subtieler gedaan worden. Wel lijkt het mij een uitstekend plan. Zowiezo om je batterij te vernieuwen wanneer deze capriolen gaat vertonen. Dacht dat dit ook mogelijk gemaakt moest worden.. zoiets gelezen dat dat met de EU regels te maken had bij goedkeuring van apparaat??quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:04 schreef no1uknow het volgende:
Leuk gedaanAlleen een removable battery zie ik sowieso niet gebeuren.
Is dat niet tegenwoordig maar 3 maanden max. dat ze dat mogen doen? Of komt dat nog?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:58 schreef Suga_Mama het volgende:
iPhone![]()
![]()
Nog heel lang wachten, Kut T-Mobile die stilzwijgend mijn abbo verlengd
Volgens mij gaat het zelfs maar per maand!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Is dat niet tegenwoordig maar 3 maanden max. dat ze dat mogen doen? Of komt dat nog?
Nou en, blijft een apparaat wat je gebruiken en misbruiken moetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 03:09 schreef dottinator het volgende:
iphone laten vallen, nu dikke kras aan de onderkant.. au
Ja, en dat was voor zover ik gezien heb de enige site die het wist te verneukenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tweakers heeft zo'n ding een keer opengemaakt.
Ze hadden daarna een dure Touch ipv iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |