http://www.iphoneclub.nl/(...)aan-cydia-jailbreak/quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:16 schreef -Menn0- het volgende:
Snap er nog weinig van, dat hele iPhone gebeuren
Cheersquote:
Firmware opnieuw installeren?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan op geen 1 enkele manier meer aps op mijn iPhone krijgen, via de iPhone zelf wil niet en via iTunes ook niet.
TEN EINDE RAAD
Werkt dit misschien?quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan op geen 1 enkele manier meer aps op mijn iPhone krijgen, via de iPhone zelf wil niet en via iTunes ook niet.
TEN EINDE RAAD
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:40 schreef Intocable het volgende:
Heb je je iPhone wel geactiveerd in iTunes? Kan je wel fotos & muziek syncen via iTunes?
Klotequote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef Slein83 het volgende:
De rechterhelft van me touchscreen doet het niet meer.![]()
![]()
Precies in een strook van 1 cm van boven naar beneden kan ik niet meer gebruiken. Sliden doet ie wel, maar ergens op drukken gaat voor geen meter.
Straks maar effe helemaal herstellen, kijken of het werkt. Maar vrees dat het hardarematig is.
Zwarte heeft ook haarscheuren, maar nauwelijks zichtbaar vanwege de kleur.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:05 schreef pleeborstel het volgende:
Even een tvptje, mag verlengen vanaf zaterdag, het wordt sowieso een iPhone![]()
Twijfel alleen tussen wit en zwart, zijn hier veel mensen met haarscheuren in de witte, of misschien toch ook in de zwarte?
En is zo'n screenprotector echt nodig, of blijft het scherm redelijk krasvrij bij normaal gebruik?
Dat goedje werkt alleen op gewone kunststof. Zit een soort schuurmiddel in. De achterkant van een iPhone is van een soort keramische kunststof. Niet aan te raden dus eigenlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:59 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zo'n plastic hoesje is ook niet echt goed voor je iPhone. Door dat stomme hoesje heb ik nu krassen op de achterkant. En flinke ook nog. Bestaat er een soort lak waarmee je die kunt verwijderen? Ik las dat ergens maar weet niet hoe het spul heet.
En mijn SB crashte laatst toen ik thuis geen internet had ( werkzaamheden e.d.). Ik had em aan de oplader. En elke keer als ik hem unslide crashte hij. Deed ik wifi uit dan was er niks aan de hand. Weet iemand waardoor dit kan komen?
Nee, het is verdacht stilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |