App-store: 20.000 programma's van games tot serieuze shit. Vaak kun je een lite-versie van een game downloaden alvorens je de volle versie koopt. Lite is dan gratis. De volle versies van een programma kosten van ¤0.79 tot ¤1000. Maar er zijn ook duizenden full versies van games en programma's te downloaden die sowieso gratis zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
8 maart kan ik nieuwe bestellen dan loopt Abo af. Kijken wat dat ding me met hi30 kost. Sluit dit x 2 jaar af denk ik. Hoe zit het met de programmas? Daar verlopen toch dingen van, die je laterna moet kopen ofzo?
Nee, want de app-store is van Apple. Staat er los van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Rekent ie dat niet auto bij tel. rekening af dan? En nadelen iPWN.
Mja ik heb die 1st gen nog. Jailbroken en gewoon mijn abonnement behouden ( hi ) + onbeperkt internet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nu onbeperkt inet 10euro bij Hi. Geldt dit ook voor deze Phone, of mot ik weer lastige trucs gaan uithalen.
Onder streaming word het gebruik van Youtube ( zonder gebruik van Wifi ) bedoeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
En wat versta je onder streaming ?
Live-televisie ?
En wat bedoel je met 1st gen ? Zijn er momenteel al de 2nd gen iPWN's uit dan ?
Wanneer je op een legale manier aan je iPhone komt, zal deze bij aanschaf unlocked worden door iTunes. Gewoon een stapsgewijs wizzardje die je door moet lopen. Updaten is eens in de zoveel tijd. Je hoeft natuurlijk niet up te daten. Dat mag je zelf bepalen. Echter is het wel aan te raden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoorde van een collega dat ie dat ding ook vaak moet updaten. Is dat een beetje te doen ? Gaat dat automatisch ?
Overigens heb ik een IPod van Apple gehad.... wat een kutding. Ik hoop niet dat je met je iPWN veel te maken krijgt met iTunes of wel ? Vind ik zo'n bagger iets.
Jawel Yellowsn0w dacht ikquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:38 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er momenteel al de 2nd gen iPWN's uit dan ?
Nee, alleen T-mobile verkoopt tot nu toe in NL. Belgie & Italië verkopen simlock vrij.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kijk op de site van Hi.......
Verkopen ze geen iPhone's...... wtf.......
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:24 schreef portier het volgende:
RTFM, UTFS.
Neehee, als je nou eens aandachtig mijn verhaal had doorgelezenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik moet perse bij T-Mobile een abbo afsluiten wanneer ik een i-Phone wil ?
Ik zit momenteel bij HI, dus dan heb je die omzetrompslomp weer.
Of ik kan gewoon Sim Only pakken bij HI en dat ding los kopen.
Wat kost ie nog? En dan niet branded door T-Mobile
Dus in het kort: GSM toko's op het internet bieden 'm met ieder netwerk aan. Dus je kan met HI verlengen via een internetzaak icm een iPhone. Gaat dan om een simlock-vrij toestel welke 9 van de 10 keer afkomstig is uit Belgie of Italie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, op het internet zoeken naar winkels die de iPhone aanbieden met HI/KPN. Gaat dan wel om buitenlandse toestellen (standaard simlock-vrij) en vaak van Italiaanse of Belgische komaf. Via de officiële weg is hij alleen te krijgen met T-Mobile.
Ja, software is stabiel.
WTFquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:24 schreef Biogarde het volgende:
Voorbeeld voor BoWa:
[ afbeelding ]
Toestel kost dan 113 Euro.
http://www.2call.nl/apple_iphone_3g_8gb_met_hi_%8030_normaal_abonnement_2_jaar.html?DUUR=2&EX_ID=0&select_phone=Apple&select_type=10223&select_dpw_aboTypeSimOnly=0&select_dpw_aboType=0&select_abonnement=77&select_duur=2&gprs=Hi+Eindeloos+Online+%28%80+9%2C95%29&sms=Geen+Eindeloos+SMS&imode=Geen+Hi+Mobiel+TV
De muteknop?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:49 schreef LudoSanders het volgende:
Het valt me net op dat ik geen geluid meer heb. Tenminste, die geluiden bij het aanraken van toetsen zoals het klik-geluidje tijdens sms/mail, het bliepje wanneer je hem aan de adapter legt, bij het ontgrendelen en het sliden to unlock. Bij de instellingen staan ze aan, maar na een herstart hoor ik nog niets. Zie ik iets over het hoofd, iemand bekend met dit?
Bio,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:24 schreef Biogarde het volgende:
Voorbeeld voor BoWa:
[ afbeelding ]
Toestel kost dan 113 Euro.
http://www.2call.nl/apple_iphone_3g_8gb_met_hi_%8030_normaal_abonnement_2_jaar.html?DUUR=2&EX_ID=0&select_phone=Apple&select_type=10223&select_dpw_aboTypeSimOnly=0&select_dpw_aboType=0&select_abonnement=77&select_duur=2&gprs=Hi+Eindeloos+Online+%28%80+9%2C95%29&sms=Geen+Eindeloos+SMS&imode=Geen+Hi+Mobiel+TV
Ja, niks mis mee. Zijn allemaal sites die al jaren bestaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bio,
Heb je zelf ervaring met het verlengen van een abbo bij sites als deze ?
Iemand anders ?
Helderquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:18 schreef Biogarde het volgende:
Het gaat als volgt:
Jij doet online de aanvraag met wat je wil: abo, internet en sms-bundel erbij eventueel en drukt op verzenden. Je krijgt dan een aantal formulieren per mail terug. Deze print je uit, vul je in samen met kopie paspoort en bankpas, faxt ze terug en zij bekijken je aanvraag. Deze laten ze keuren door KPN en dan sturen ze je bij goedkeuring je toestel op en is alles rond.
Kan binnen 2 uur rond zijn.
Si. Betaling van je toestel aan de site en de rest zoals altijd.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Helder
Ik neem aan dat ik alleen met dat bedrijf te maken krijg bij het betalen van de telefoon ? En dat de rest dan gewoon zoals altijd via Hi! loopt.
Ik bedoel: Ik zit toch niet vast aan die site waar ik de verlenging afsluit.
Nee. Ik zit bij Telfort en heb het volgende abbo afgesloten: verlenging Telfort, 300 belminuten voor 24,95, 25 sms-jes voor 1,95 euro en een Surf&Mailabbo van 10 euro (1 jaar 50% korting, dus 5 euro). En een iPhone 3G 8 GB, met bijbetaling van 125,- euro.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik moet perse bij T-Mobile een abbo afsluiten wanneer ik een i-Phone wil ?
Er is wel een optie om alles echt uit te zetten, maar dan moet je jailbreaken. Dus je toestel hacken en een programmatje installeren. Kinderlijk eenvoudig, maar niet iedereen is er even happig op.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Omdat mijn abbo pas 25 maart ingaat, en ik mijn iPhone dus al heb, moet ik erg opletten mb.t. mijn dataverbruik!!! Ik heb namelijk momenteel nog geen mobiel internetbundel. En Telfort rekent 50 cent per MB dataverbruik...
3G kun je op de iPhone uitzetten; GPRS niet. Ik zie op mijn iPhone dat er toch dataverkeer is, terwijl ik alleen bel en SMS buiten de deur. Toch vreemd...
Neem contact op met die toko. Overigens zijn zij niet de enige die 'm verkopen hè. Ik zou een rondje interwebs doen om prijzen te vergelijken. Op Tweakers kun je de ervaringen lezen met winkels.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn abo verloopt 8 maart. Om rompslomp te voorkomen vraag ik um dan ook pas aan bij 2call. Iemand heeft het over ophalen, bezorgen ze niet? En krijg je bericht thuis of email. En dat faxen he? Kan dat niet anders?
Ze bezorgen ook, hoor, maar voor mij was ophalen een betere optie (ik ben overdag niet thuis en het ophaalpunt is in de buurt).quote:Op zondag 22 februari 2009 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn abo verloopt 8 maart. Om rompslomp te voorkomen vraag ik um dan ook pas aan bij 2call. Iemand heeft het over ophalen, bezorgen ze niet? En krijg je bericht thuis of email. En dat faxen he? Kan dat niet anders?
Ik zal me hierin eens verdiepen, thanks!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is wel een optie om alles echt uit te zetten, maar dan moet je jailbreaken. Dus je toestel hacken en een programmatje installeren. Kinderlijk eenvoudig, maar niet iedereen is er even happig op.
Als je firmware 2.2 of hoger hebt kun je dat uitzetten onder je tobo instellingen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:05 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb sinds vorige week een iPhone, prachtig apparaat![]()
Is er een manier om die autosuggestie feature uit te zetten (bij het typen), want daar word ik helemaal gestoord van
Neuh, ze passen perfect. Maar het geluid is gewoon bagger. En zeker na verloop van tijd. Zoek dus wat betersquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef Biogarde het volgende:
@ super-muffin: Passen pluggen niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |