Hoezo verlies je je garantie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef Biogarde het volgende:
Tip: Unlock dat ding middels Yell0wsnow. Hoppa, en je kan bellen met Vodafoon![]()
Je verliest wel je garantie
Daarom stond die:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:54 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hoezo verlies je je garantie?![]()
Yellowsnow is niets anders dan een deamon die je simlock omzeilt. Met een simpele iTunes-restore isie weg.
Juistquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom stond die:er ook. Laat je niet misleiden
Okay, tof. Even uitzoeken dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef Stinosss het volgende:
Ja, dat weet ik 110% zeker. Ben zelf dagelijks met die materie bezig.
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=2538quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Okay, tof. Even uitzoeken dan.
Thanksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:00 schreef Stinosss het volgende:
[..]
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=2538
Er is toch zoiets uitgekomen i.s.m nike?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef feelsgoodman het volgende:
Hey daar!
Sinds kort ook een iPhone bezitter en ik vroeg me af of er mensen waren die hardlopen met hun iPhone, en als dat het geval is voor welk tracking programma ze dan hebben gekozen. Ook vroeg ik me af of er goedkope bandjes zijn om hem rond je buik/arm te vast te maken. (dit voor tijdens het hardlopen)
(en wat zijn nog meer leuke programmatjes, die vooral erg handig zijn.)
Leuk programma, maar ik denk toch dat ik voor "Run Keeper" ga. Ziet er net wat "professioneler" uit, en heeft net wat meer opties.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Trainer, van Nederlandse makelij, heb ik vandaag gebruikt, en is op zich redelijk accuraat. Kost volgensmij ook niet eens zoveel.
Nawh, die heb ik namelijk. Dat is een sensor die alleen te gebruiken is met een iPod Nano en een iPod Touch (bij de touch is hij al ingebouwd, geloof ik.) Maar die werkt dus niet met de iPhone, sowieso gebruiken ze daar een heel ander principe, dus geen GPS tracking, wat voor mij nu wel een must is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:43 schreef Intocable het volgende:
[..]
Er is toch zoiets uitgekomen i.s.m nike?
Runkeeper, fantastisch programma. Handige website waar je alles kunt bijhouden!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:12 schreef feelsgoodman het volgende:
Hey daar!
Sinds kort ook een iPhone bezitter en ik vroeg me af of er mensen waren die hardlopen met hun iPhone, en als dat het geval is voor welk tracking programma ze dan hebben gekozen. Ook vroeg ik me af of er goedkope bandjes zijn om hem rond je buik/arm te vast te maken. (dit voor tijdens het hardlopen)
(en wat zijn nog meer leuke programmatjes, die vooral erg handig zijn.)
Oh dat wist ik niet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:44 schreef feelsgoodman het volgende:
Nawh, die heb ik namelijk. Dat is een sensor die alleen te gebruiken is met een iPod Nano en een iPod Touch (bij de touch is hij al ingebouwd, geloof ik.) Maar die werkt dus niet met de iPhone, sowieso gebruiken ze daar een heel ander principe, dus geen GPS tracking, wat voor mij nu wel een must is.
Net mijn iPhone gejailbreaked trouwens, leuk dat je dat ding nu helemaal naar eigen smaak kan configgen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:19 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Runkeeper, fantastisch programma. Handige website waar je alles kunt bijhouden!
Gebruik het elke keer als ik ga lopen. Het tracken is super accuraat, altijd precies de ronde die ik gelopen heb. Inclusief straat oversteken.
Ik dacht dat dit wel mogelijk was via cydia ( backgrounder heet dat dacht ik ) Zelf heb ik er geen ervaring meequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]Ik ga hem zo halen.
Is het trouwens mogelijk om programma's in de background te draaien? (Met jailbreak.)
Ja ik gebruik dat prog altijd voor mijn MSN client beejiveIMquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]Ik ga hem zo halen.
Is het trouwens mogelijk om programma's in de background te draaien? (Met jailbreak.)
Ja, op het internet zoeken naar winkels die de iPwn aanbieden met HI/KPN. Gaat dan wel om buitenlandse toestellen (standaard simlock-vrij) en vaak van Italiaanse of Belgische komaf. Via de officiële weg is hij alleen te krijgen met T-Mobile.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Tvp. iPhone met Hi is dat mogelijk? En zitten er nog veel softwareproblemen in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |