Toch mooi dat ik al maanden een simlockvrije iPhone heb zónder Yellowsn0w. Gewoon uit Italië.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef Stinosss het volgende:
Geen problemen met itunes.
Unlocked wil zeggen dat hij simlockvrij is. Er zijn niet echt simlockvrije iphones, alleen maar iphones waarbij de simlock is omzeild. Dit kan iedereen doen en is geen bepaalde technische kennis voor nodig.
Alleen bij smsjes vind ik emoticons wel handig. En met biteSMS had ik dat al.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:16 schreef Ericjuh het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten:
Het aanzetten van emoticons op iphone:
download gratis Spell Number:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284858425&mt=8
start programma op en voer de volgende code in: 9876543.21
Stop Spell Number en ga naar instellingen, Algemeen, Toetsenbord, Internationaal toetsenbord, Japans. Zet daar "Emoji" aan.
Vervolgens heb je in bijna elke applicatie een wereldbol bij het toetsenbord staan. Nu kun je smilies gebruiken.
je hebt in ieder geval de optie geunlocked. Kun je achteraf zelf bepalen of je hem uit of aan wilt laten.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen bij smsjes vind ik emoticons wel handig. En met biteSMS had ik dat al.
Lijkt mij persoonlijk niet erg fijn om ook emoticons in mailtjes te krijgen
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.quote:
Eens.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:
[..]
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.
Ik hoop nog steeds op TomTom. Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Ik heb hem niet getest, maar snap de reactie eigenlijk niet. De video ziet er toch goed uit! wat werkt er dan niet goed?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:
[..]
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.
Ik hoop nog steeds op TomTom. Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Je ziet al dat de kaart draait terwijl de auto stilstaat en aanwijzingen van 490 meter worden niet aangegeven als de waypoints dichterbij elkaar liggen. Bij TomTom (en zo hoort het ook), krijg je dan "Sla linksaf, daarna sla rechtsaf de snelweg op". En ze gebruiken een spraakcomputer waardoor het half onverstaanbaar is, hadden ze gewoon in kunnen spreken. Zeker de straatnamen (wat trouwens vrij overbodig is). Hij zegt ook nog op het einde dat de kaart voor Orange County en LA County 1Gig is, terwijl TomTom heel de VS en Canada op 950MB krijgt.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem niet getest, maar snap de reactie eigenlijk niet. De video ziet er toch goed uit! wat werkt er dan niet goed?
Welnee. TomTom heeft hier helemaal geen interesse in. Die maken veel liever PND's. Als ze het hadden gewild, was het er een maand na de intro van de 3G geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:
Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welnee. TomTom heeft hier helemaal geen interesse in. Die maken veel liever PND's. Als ze het hadden gewild, was het er een maand na de intro van de 3G geweest.
Dat dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.
Kan ook per smsje hoor, in elk geval met BiteSMS. Ik weet niet of het ook kan met de standaard SMS app van Apple. Dit is ook een van de redenen waarom ik BiteSMS gebruik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef zaara het volgende:
Kan je ook per smsje verwijderen of alleen het hele 'gesprek'?
Dat is inderdaad ook wat ik gehoord heb.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.
Pas je op met het verspreiden van geruchten? Maakte je je nogal druk over een paar posts terug.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Stinosss het volgende:
Zijn geruchten over ja. Zou dan in FW 2.3 beschikbaar zijn.
Anders ben je even snel op je teentjes getraptquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
Wanneer je geen bron hebt maak ik me idd druk.![]()
kneus
Ah... ze zweet zount of lufquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Anders ben je even snel op je teentjes getrapt
hahaha fail!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
Wanneer je geen bron hebt maak ik me idd druk.![]()
kneus
Ik weet eigenlijk niet of je 'm ook nog steeds via dat hele Pwn-gebeuren alleen kunt activeren? Dus niet jailbreaken maar alleen activeren. Vroeger kon dat (via andere methodes dan die van het dev team) wel iig. Maar goed, als je een T-Mobile iPhone hebt die je graag origineel houdt zit je daar waarschijnlijk niet op te wachten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Activeren moet via iTunes. Kost niks, nada, noppes.
Tijdens het activeren zul je een aantal stappen doorlopen. Wijst zichzelf en is kinderlijk eenvoudig.
Ah, das dan wel fijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Activeren moet via iTunes. Kost niks, nada, noppes.
Tijdens het activeren zul je een aantal stappen doorlopen. Wijst zichzelf en is kinderlijk eenvoudig.
Baarde me nogal wat zorgen namelijk.quote:Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?
Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.
Ja, dat je iTunes moet gebruiken kon ik mee inkomen. Je hebt een programma nodig om mee te syncen enzo. Maar dat je 'm via internet met de nieuwste versie moet activeren is wat jammer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:49 schreef Jarno het volgende:
Aan de andere kant is iTunes REQUIRED om een iPhone te kunnen gebruiken. Staat in op de website, volgens mij op de doos, etc. Dit had je dus moeten weten (zeker als je het idee had dat dit een probleem zou kunnen worden).
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Afgrijselijk, als ik eerlijk moet zijn
Nee aangepast lockscreen thema (katra's weather hd) door een iponeclub forum poster.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |