quote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Stinosss het volgende:
Breng die bullshit de wereld dan niet in
Als we hier alleen feiten moesten posten dan waren we niet bij topic 23 gekomen, maar zaten we nog te wachten totdat topic 1 vol is. Daarnaast is iedereen vrij om zijn/haar verhaal te posten.quote:Volgens de website FrenchiPhone.com komt er op 26 januari weer een firmware update voor de iPhone. Het gaat om versie 2.2.1. Deze informatie is afkomstig via een bron bij het Franse Orange. De update zou slechts kleine verbeteringen hebben zoals beter sms management.
Firmware versie 2.3 komt pas in Maart volgens FrenchiPhone.com.
Wat ik net postte was geen bullshit. Er zijn bronnen die maart beweren en er zijn bronnen die april beweren. En er zijn zelfs bronnen die beweren dat die update er deze maand komt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Stinosss het volgende:
Iemand al wat gehoord over FW2.3? Blijft angstvallig stil de laatste tijd...
Niet zonder de nodige trucjes ben ik bang!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef EvilMarc het volgende:
Nu heb ik een iPhone vol met contacten een een computer waar windows net opnieuw op staat zonder contacten. Vertel me please dat ik de contacten van de iPhone naar de computer kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
In itunes kun je toch gewoon aangeven welke gegevens ie moet syncen, dus van iphone naar pc of pc naar iphonequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet zonder de nodige trucjes ben ik bang!
Mits het de pc (iTunes) is waar je iPhone mee is gesyncd. Maar in dit geval is die verdwenen in een formatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
In itunes kun je toch gewoon aangeven welke gegevens ie moet syncen, dus van iphone naar pc of pc naar iphonetoch
?
jaja, gruwelijke update, nu zeker wel een van de beste spellen voor ifeun!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe update FieldRunners is uit!!! 1.2
New Features:
- Flame Tower
- Mortar Tower
- P-47 Thunderbolt airplane
- Sell without penalty, when game is paused
- Faster Load times
- Drylands Map
Meh... Payback is ook een bruut spelquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:09 schreef dottinator het volgende:
[..]
jaja, gruwelijke update, nu zeker wel een van de beste spellen voor ifeun!
Ok, gelukt. Aan te raden voor iedereen met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Mits het de pc (iTunes) is waar je iPhone mee is gesyncd. Maar in dit geval is die verdwenen in een format![]()
Ik ben op dit moment my.memova met bijpassende applicatie aan het proberen.
http://appulo.us/appdb/ - Zoek eens op Easycontactquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:49 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ok, gelukt. Aan te raden voor iedereen met hetzelfde probleem.
quote:Easycontact allows you to share all your contact information from an iPod Touch or iPhone to any kind of device. You simply need the recipient's email address to send your business card, another contact or even an entire group of from within your address book.
Easycontact runs on any network access : Edge, 3G, Wi-Fi. Your data is protected up to 256 bit SSL.
For a direct device to device transmission, Wi-Fi and Audio can be used if the recipient also owns Easycontact.
Features
- Share your business card, another contact or a group of from within your address book.
- Share your pictures on the local Wi-Fi network and send them to any email address.
De besturing vind ik écht kut. Ik weet trouwens niet of linken naar Appulous wel mag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... Payback is ook een bruut spel
Dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef Christiaan het volgende:
[..]
De besturing vind ik écht kut. Ik weet trouwens niet of linken naar Appulous wel mag.
Ja, dat is mogelijk:quote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef bodylotion het volgende:
is het trouwens mogelijk om andere luidsprekers op die headset van de iPhone te solderen oid?
Het gaat ook allemaal veel te snel, het lopen. schieten, rijden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook nietAls het niet mag, haal de link dan maar weg.
En toegegeven, de besturing zuigt echt ernstig, maar de gedachte erachter vind ik puik. Het spel doet mij heel erg aan GTA1 denken.
En iMob zuigt ook met al die cheatersquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef boskameel het volgende:
[..]
Het gaat ook allemaal veel te snel, het lopen. schieten, rijden.
quote:A cell phone has never been so close to Apple, never! 3.5吋的超大屏幕从此开创一个新的苹果高仿时代! 3.5-inch large screen from Apple to create a new era of high imitation! 320*480分辨率的超清晰画面带来的震撼与惊艳绝对出乎你的想象! 320 * 480 resolution, ultra-clear picture and amazing shock brought about by absolutely beyond your imagination! 你所想要实现的滑动翻页,重力感应,自动横屏,单手图像缩放等功能都可以在这款iphone3G-2上轻松实现! You want to achieve sliding flip, gravity sensor, automatic horizontal screen, one-hand image scaling and other functions can be in this iphone3G-2 on easy! 绝美的简洁梦幻外形和3.5吋的超大屏幕所表现出来的美丽与动人不下于任何一款苹果手机! Beautiful shape and the simple dream of the large 3.5-inch screen shown by the beautiful and touching no less than any one of Apple's cell phone! 既然号称举例苹果最近的开创时代的手机,JAVA2.0、蓝牙立体声、内置重力感应器实现自动横屏、手机QQ、MSN这些肯定是少不了的……现在购买,还赠送精致蓝牙耳机哦! Since the so-called Apple, for example the recent opening of the mobile phone era, JAVA2.0, stereo Bluetooth, built-gravity sensor for automatic horizontal screen, mobile phone QQ, MSN Those are certainly indispensable ... ... Now purchase, but also exquisite gift Bluetooth headset Oh! ! ! ! !
Vaak niet eens. Meestal gewoon een eigen crappy OS met op iedere kopie hetzelfde lettertype en spelvautenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Stinosss het volgende:
Ja, behalve de software wsl. Waarschijnljik gewoon een grafisch schilletje over WM.
Dat lettertype is zonder grap echt op iedere Chinese kloon een terugkerend ietsquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef EvilMarc het volgende:
Dat lettertype springt er wel heel erg uit (vooral goed te zien bij de tijd)
Vet! Laat even weten hoe dat Chinese model isquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:37 schreef Stinosss het volgende:
Fotos or it didnt happen.
Geloof er nameljk niet zo in....
Is het zon chinees ding?
Lezen is ook een vak?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef Xummon het volgende:
hij is binnen en hij is vet
en ja het is een orginele
Hele gesprek enkelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef zaara het volgende:
Kan je ook per smsje verwijderen of alleen het hele 'gesprek'?
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:01 schreef Trigalti het volgende:
Hmm.. nu heb ik mijn sim-kaart in een andere telefoon gedaan, en werkt ie wel
Met iPhone werkt hij niet.. oh oh
Is het een T-Mobile kaart? Zonee, heb je Yellowsn0w wel geïnstalleerd?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:01 schreef Trigalti het volgende:
Hmm.. nu heb ik mijn sim-kaart in een andere telefoon gedaan, en werkt ie wel
Met iPhone werkt hij niet.. oh oh
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:38 schreef Xummon het volgende:
wat zijn coole apps die je zeker op je iphone moet zetten?
Ja het is een T-mobile kaart, tis inmiddels opgelost door middel van nieuwste update installeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is het een T-Mobile kaart? Zonee, heb je Yellowsn0w wel geïnstalleerd?
Ongekend...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:31 schreef Biogarde het volgende:
http://forum.ipcsuite.com(...)html?time=1232591135
Dit verhaal kennen jullie al?
Snel verdiendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:31 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:31 schreef Biogarde het volgende:
Toch mooi dat ik al maanden een simlockvrije iPhone heb zónder Yellowsn0w. Gewoon uit Italië.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef Stinosss het volgende:
Geen problemen met itunes.
Unlocked wil zeggen dat hij simlockvrij is. Er zijn niet echt simlockvrije iphones, alleen maar iphones waarbij de simlock is omzeild. Dit kan iedereen doen en is geen bepaalde technische kennis voor nodig.
Alleen bij smsjes vind ik emoticons wel handig. En met biteSMS had ik dat al.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:16 schreef Ericjuh het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten:
Het aanzetten van emoticons op iphone:
download gratis Spell Number:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284858425&mt=8
start programma op en voer de volgende code in: 9876543.21
Stop Spell Number en ga naar instellingen, Algemeen, Toetsenbord, Internationaal toetsenbord, Japans. Zet daar "Emoji" aan.
Vervolgens heb je in bijna elke applicatie een wereldbol bij het toetsenbord staan. Nu kun je smilies gebruiken.
je hebt in ieder geval de optie geunlocked. Kun je achteraf zelf bepalen of je hem uit of aan wilt laten.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen bij smsjes vind ik emoticons wel handig. En met biteSMS had ik dat al.
Lijkt mij persoonlijk niet erg fijn om ook emoticons in mailtjes te krijgen
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.quote:
Eens.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:
[..]
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.
Ik hoop nog steeds op TomTom. Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Ik heb hem niet getest, maar snap de reactie eigenlijk niet. De video ziet er toch goed uit! wat werkt er dan niet goed?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:
[..]
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.
Ik hoop nog steeds op TomTom. Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Je ziet al dat de kaart draait terwijl de auto stilstaat en aanwijzingen van 490 meter worden niet aangegeven als de waypoints dichterbij elkaar liggen. Bij TomTom (en zo hoort het ook), krijg je dan "Sla linksaf, daarna sla rechtsaf de snelweg op". En ze gebruiken een spraakcomputer waardoor het half onverstaanbaar is, hadden ze gewoon in kunnen spreken. Zeker de straatnamen (wat trouwens vrij overbodig is). Hij zegt ook nog op het einde dat de kaart voor Orange County en LA County 1Gig is, terwijl TomTom heel de VS en Canada op 950MB krijgt.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem niet getest, maar snap de reactie eigenlijk niet. De video ziet er toch goed uit! wat werkt er dan niet goed?
Welnee. TomTom heeft hier helemaal geen interesse in. Die maken veel liever PND's. Als ze het hadden gewild, was het er een maand na de intro van de 3G geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:
Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welnee. TomTom heeft hier helemaal geen interesse in. Die maken veel liever PND's. Als ze het hadden gewild, was het er een maand na de intro van de 3G geweest.
Dat dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.
Kan ook per smsje hoor, in elk geval met BiteSMS. Ik weet niet of het ook kan met de standaard SMS app van Apple. Dit is ook een van de redenen waarom ik BiteSMS gebruik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef zaara het volgende:
Kan je ook per smsje verwijderen of alleen het hele 'gesprek'?
Dat is inderdaad ook wat ik gehoord heb.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.
Pas je op met het verspreiden van geruchten? Maakte je je nogal druk over een paar posts terug.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Stinosss het volgende:
Zijn geruchten over ja. Zou dan in FW 2.3 beschikbaar zijn.
Anders ben je even snel op je teentjes getraptquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
Wanneer je geen bron hebt maak ik me idd druk.![]()
kneus
Ah... ze zweet zount of lufquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Anders ben je even snel op je teentjes getrapt
hahaha fail!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
Wanneer je geen bron hebt maak ik me idd druk.![]()
kneus
Ik weet eigenlijk niet of je 'm ook nog steeds via dat hele Pwn-gebeuren alleen kunt activeren? Dus niet jailbreaken maar alleen activeren. Vroeger kon dat (via andere methodes dan die van het dev team) wel iig. Maar goed, als je een T-Mobile iPhone hebt die je graag origineel houdt zit je daar waarschijnlijk niet op te wachten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Activeren moet via iTunes. Kost niks, nada, noppes.
Tijdens het activeren zul je een aantal stappen doorlopen. Wijst zichzelf en is kinderlijk eenvoudig.
Ah, das dan wel fijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Activeren moet via iTunes. Kost niks, nada, noppes.
Tijdens het activeren zul je een aantal stappen doorlopen. Wijst zichzelf en is kinderlijk eenvoudig.
Baarde me nogal wat zorgen namelijk.quote:Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?
Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.
Ja, dat je iTunes moet gebruiken kon ik mee inkomen. Je hebt een programma nodig om mee te syncen enzo. Maar dat je 'm via internet met de nieuwste versie moet activeren is wat jammer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:49 schreef Jarno het volgende:
Aan de andere kant is iTunes REQUIRED om een iPhone te kunnen gebruiken. Staat in op de website, volgens mij op de doos, etc. Dit had je dus moeten weten (zeker als je het idee had dat dit een probleem zou kunnen worden).
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Afgrijselijk, als ik eerlijk moet zijn
Nee aangepast lockscreen thema (katra's weather hd) door een iponeclub forum poster.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |