lolquote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef bodylotion het volgende:
is het trouwens mogelijk om andere luidsprekers op die headset van de iPhone te solderen oid?
Ja en ja. Zonder jailbreak kun je geen thema instelllen/quote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef El-Salvador het volgende:
Ben sinds afg vrijdag een trotsche bezitter van de Iphone black 16 GB. En is er me nog wat onduidelijk. Bijv. over het instellen van een theme. Moet je hiervoor je Iphone jailbreaken? Hebben jullie je phone gejailbreakt?
quote:Volgens de Belgische website Belgium iPhone is firmware 2.3 al in beta verschenen. Dat moet dan voor een zeer select gezelschap zijn want wij hebben daar nog niets over gehoord via de bronnen die toegang hebben tot beta versies van iPhone firmware.
In de 2.3 beta firmware zou de mogelijkheid zitten om via bluetooth bestanden te delen. Het wijzigen van de achtergrond van het springboard en een iChat applicatie.
Eerder maakte de Griekse website iPhone Hellas bekend dat de release van de 2.3 firmware nog deze maand zal zijn.
van dat bluetooth gedeelte of dat er een beta is die misschien deze maand officieel uitkomt?quote:
Geen prioriteit, waardeloos, waardeloos.quote:
ondanks dat mijn leeftijd toch bijna het dubbele is, wil ik wel bluetooth! ik mis gewoon die functie op de iphone. Afbeeldingen ontvangen is gewoon heel erg moeilijk. Vooral als mensen geen smartphone hebben en niet makkelijk foto's kunnen mailen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef portier het volgende:
[..]
Geen prioriteit, waardeloos, waardeloos.
Ik hoop niet dat dit het is, dan hebben ze alleen maar updates voor 14 jarigen toegevoegd.
Is toch niet het probleem van de iPhone? Daarmee kan je foto's gewoon mailen en via USB ze er makkelijk afhalen. En met dingen als AirSharing kan je makkelijk files verplaatsen. Voor die andere smartphones, vrijwel elke laptop heeft tegenwoordig toch bluetooth? Bovendien heb je voor heel weinig geld van die USB Bluetooth adapters.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ondanks dat mijn leeftijd toch bijna het dubbele is, wil ik wel bluetooth! ik mis gewoon die functie op de iphone. Afbeeldingen ontvangen is gewoon heel erg moeilijk. Vooral als mensen geen smartphone hebben en niet makkelijk foto's kunnen mailen.
correct.. dat is idd onzin en heeft geen hoge prioriteit. Zulke dingen moeten eigenlijk ontwikkeld worden door derden.quote:Het is geen onzin, zoals achtergrond van springboard kunnen veranderen, maar er lijken mij nog een stuk of 100 features die belangrijker zijn dan dit.
eigenlijk wel.. Niet iedereen heeft een super de luxe smartphone. Ik ken mensen die net een camera op hun telefoon hebben. Daarnaast zit de bluetooth module in de iphone. Een mail is eigenlijk niet bedoelt voor bestandsoverdracht zoals wij hier bespreken.quote:Is toch niet het probleem van de iPhone?
Ik bedoel natuurlijk ontvangen, want verzenden is inderdaad niet zo'n probleem. Alhoewel ik het wel vervelend vind om mensen een mail te sturen met daarin een afbeelding als ze zelf geen mail kunnen ontvangen op hun telefoon. Op dit moment is er nog geen directe bestandswisseling tussen de iphone en een oudere type telefoon.quote:Daarmee kan je foto's gewoon mailen en via USB ze er makkelijk afhalen.
Waarom gebruik je geen Winterboard?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb Wallpapers geinstalleerd via Cydia. Via instellingen - achtergrond krijg ik ze dan te zien, maarhet scrollen daarin gaat heeeel moeilijk en soms crasht hij. Heeft iemand anders dat ook?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:37 schreef MissHobje het volgende:
Woei woei woei ik heb de 16gb blackontzettend leuk toestel en heb weer een hoop uit te vogelen merk ik
Maar wel logisch allemaal.
Als ik tijd heb zal ik de OP wel ff wijzigen. Er zijn namelijk wel meer FAQ die nog niet toegevoegd zijn. Daarnaast mis ik nog een paar linkjes naar andere iphone topics, zoals app store topicquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:39 schreef MissHobje het volgende:
Ow en dat abo plaatje in de op klopt dus helemaal nie meer.
Prijzen ala bij betalen is vanaf 44,95 abo I300 dus helemaal niets meerook niet 1 euro
maar dat was vast al bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |