abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65102972

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:39:17 #2
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65103030
Tvp
pi_65103042
Hallo allemaal,

Heb twee problemen met mijn Iphone 3G.
De eerste is dat ik geen reservekopien meer kan maken.
Heb nu alleen nog maar een backup van 3 maanden geleden.

Het tweede probleem is dat ik maar 2 gig vrij heb op mijn Iphone terwijl er ik alle muziek, ringtones en video's heb verwijderd.
Er staat dat er meer dan 4gig aan overige bestanden op staan maar dat klopt niet.
Op een Iphone forum is er ook iemand met dit probleem maar daar staat helaas nog geen oplossing.

Syncen lukt wel gewoon. Voor de duidelijkheid heb ik nog twee plaatjes toegevoegd.

Alvast dank!

pi_65103677
Nieuwe firmware deze maand? Ben benieuwd .
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:08:00 #5
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_65104155
Ben benieuwd, hoop eerlijk gezegd niet dat er nieuwe firmware komt.
------------------
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:09:01 #6
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_65104184
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Hallo allemaal,

Heb twee problemen met mijn Iphone 3G.
De eerste is dat ik geen reservekopien meer kan maken.
Heb nu alleen nog maar een backup van 3 maanden geleden.

Het tweede probleem is dat ik maar 2 gig vrij heb op mijn Iphone terwijl er ik alle muziek, ringtones en video's heb verwijderd.
Er staat dat er meer dan 4gig aan overige bestanden op staan maar dat klopt niet.
Op een Iphone forum is er ook iemand met dit probleem maar daar staat helaas nog geen oplossing.

Syncen lukt wel gewoon. Voor de duidelijkheid heb ik nog twee plaatjes toegevoegd.

Alvast dank!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik dit probleem wel eens eerder langs zien komen hier en was een restore de oplossing.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_65104221
Weet toevallig iemand hoe ik mijn Visual voicemail weer aanzet? ik heb namelijk de gewone t-mobile voicemail.
Dit keer zonder signature
pi_65104975
Volgens mij moet je daar voor bellen.
pi_65105087
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef portier het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dit probleem wel eens eerder langs zien komen hier en was een restore de oplossing.
Ok, aangezien ik alleen nog maar een backup heb van 3 maanden geleden wil ik dit eigenlijk niet.
Ga vanmiddag mijn Iphone aan een andere PC hangen met Itunes.
Kijken of hij dan hetzelfde aangeeft en ook geen reservekopie kan maken.
pi_65105383
tvptje
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_65106418
tvp
pi_65110280
TerugVindiPhone
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:42:42 #13
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_65117814
ah, daar zijn we weer! TVPtje!
pi_65119671
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:18 schreef no1uknow het volgende:
tvp
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_65120616
TVP
pi_65124802
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef Stinosss het volgende:
Tvp
pi_65125078
Weet iemand nog leuke thema's?
pi_65127347
De volgende games staan op m'n iPhone:

Steppin - Tangrams - Tap Tap Revenge - Tap Tap Dance - iReversi - Topple - Zoom Zoom - FourFree - BrainChallenge

En als je dit rijtje nou ziet he (en dus mijn smaak zo'n beetje ziet) wat raden jullie mij dan voor nieuwe app aan? Ik heb zin om er weer iets nieuws op te zetten wat ik niet meteen na 2 keer spelen zat ben, maar ik weet niet wat nou leuk is.... Dus tips zijn zééér welkom
pi_65127571
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef sunmoonstar het volgende:
De volgende games staan op m'n iPhone:

Steppin - Tangrams - Tap Tap Revenge - Tap Tap Dance - iReversi - Topple - Zoom Zoom - FourFree - BrainChallenge

En als je dit rijtje nou ziet he (en dus mijn smaak zo'n beetje ziet) wat raden jullie mij dan voor nieuwe app aan? Ik heb zin om er weer iets nieuws op te zetten wat ik niet meteen na 2 keer spelen zat ben, maar ik weet niet wat nou leuk is.... Dus tips zijn zééér welkom
Apple iPhone Apps-topic #2
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_65132304
Gezellig die tvp's
Ik hoop dat 2.3 iets sneller is. Nu ik zo die web os van palm heb gezien lijkt de iPhone wel een tikkie traag
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_65137834
Ik vind dat Palm OS ook wel heel erg mooi werken. Om eerlijk te zijn mooier dan op de iPhone. Jammer dat het toestel zo lelijk is.
pi_65137835
Ik krijg binnenkort ook de iphone. Jippie!

Ga eens deze topics doorlezen..
pi_65138666
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef zaara het volgende:
Ik krijg binnenkort ook de iphone. Jippie!

Ga eens deze topics doorlezen..
Welcome to the club

Wat voor iPhone krijg je? Zwart of wit? En hoeveel GB?
Enne... hoeveel nachtjes slapen nog..??
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:22:44 #24
189961 ex
aperture science
pi_65146189
zucht, wat ik nou weer heb mee gemaakt .

een maand geleden iphone gekocht.. en na een aantal dagen voelde ik ineens dat de achterkant los zat.. of naja eigenlijk gelijk al.. beetje speling en rare klik geluiden als ik hem gewoon vast had... Ik terug naar t-mobile na 2 weken.. (was op vakantie daarom niet eerder) dus, me iphone 10 dagen op vakantie..

Ik krijg een nieuwe terug van apple wat natuurlijk altijd leuk is, kom ik thuis ligt dat halve rubberen randje eruit tussen me scherm en de zijkant wtf! Dus ik t-mobile bellen.. en nu word hij maandag aan me deur omgeruild.

Hoop dan na 1 maand eindelijk is te kunnen genieten van me toestel. En alsof het nog niet erg genoeg is, is me reserve toestel een htc s710... WM6.0 OS .

zucht...

edit: wel ontzettend goeie service van t-mobile.. die omruil aan me deur maandag dat maakt toch een hoop goed voor mij !

[ Bericht 14% gewijzigd door ex op 17-01-2009 17:23:40 (extra info) ]
The cake is a lie!
pi_65153970
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:59 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Welcome to the club

Wat voor iPhone krijg je? Zwart of wit? En hoeveel GB?
Enne... hoeveel nachtjes slapen nog..??
Hoeveel nachtjes weet ik niet eens precies.

Wel een witte met 16 gb.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:28:26 #26
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_65199637
weet iemand hoe je de geluidsbestanden die je met QuickVoice hebt opgenomen op je pc/mac kunt zetten?

edit: met QuickVoice Sync dus

[ Bericht 40% gewijzigd door bodylotion op 19-01-2009 11:01:17 ]
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:35:19 #27
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_65208308
is het trouwens mogelijk om andere luidsprekers op die headset van de iPhone te solderen oid?
pi_65209543
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef bodylotion het volgende:
is het trouwens mogelijk om andere luidsprekers op die headset van de iPhone te solderen oid?
lol
pi_65213253
Pm me maar als het je is gelukt
pi_65224247
Ben sinds afg vrijdag een trotsche bezitter van de Iphone black 16 GB. En is er me nog wat onduidelijk. Bijv. over het instellen van een theme. Moet je hiervoor je Iphone jailbreaken? Hebben jullie je phone gejailbreakt?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 19 januari 2009 @ 21:32:18 #31
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_65224622
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:36 schreef EvilMarc het volgende:
Pm me maar als het je is gelukt
PM mij maar maar als jij het kan
pi_65226677
Ik heb een heel erg n00bisch vraagje. Ik kan vanaf dit moment bij T-Mobile verlengen met een iPhone. Alleen, moet ik dan nog drie maanden zeulen met mijn abbo? Want ik bijv. nu geen internet... Iemand?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_65227518
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef El-Salvador het volgende:
Ben sinds afg vrijdag een trotsche bezitter van de Iphone black 16 GB. En is er me nog wat onduidelijk. Bijv. over het instellen van een theme. Moet je hiervoor je Iphone jailbreaken? Hebben jullie je phone gejailbreakt?
Ja en ja. Zonder jailbreak kun je geen thema instelllen/
pi_65228379
las dit op iphonenieuwsblog.nl:
quote:
Volgens de Belgische website Belgium iPhone is firmware 2.3 al in beta verschenen. Dat moet dan voor een zeer select gezelschap zijn want wij hebben daar nog niets over gehoord via de bronnen die toegang hebben tot beta versies van iPhone firmware.

In de 2.3 beta firmware zou de mogelijkheid zitten om via bluetooth bestanden te delen. Het wijzigen van de achtergrond van het springboard en een iChat applicatie.

Eerder maakte de Griekse website iPhone Hellas bekend dat de release van de 2.3 firmware nog deze maand zal zijn.
  maandag 19 januari 2009 @ 22:57:32 #35
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_65228504
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Ericjuh het volgende:
[..]

Daar geloof ik niet veel van.
pi_65237727
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet veel van.
van dat bluetooth gedeelte of dat er een beta is die misschien deze maand officieel uitkomt?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:29:34 #37
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:36:22 #38
20641 portier
pi_65240502
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Geen prioriteit, waardeloos, waardeloos.
Ik hoop niet dat dit het is, dan hebben ze alleen maar updates voor 14 jarigen toegevoegd.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_65240864
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef portier het volgende:

[..]

Geen prioriteit, waardeloos, waardeloos.
Ik hoop niet dat dit het is, dan hebben ze alleen maar updates voor 14 jarigen toegevoegd.
ondanks dat mijn leeftijd toch bijna het dubbele is, wil ik wel bluetooth! ik mis gewoon die functie op de iphone. Afbeeldingen ontvangen is gewoon heel erg moeilijk. Vooral als mensen geen smartphone hebben en niet makkelijk foto's kunnen mailen.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:03:07 #40
20641 portier
pi_65241239
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:50 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ondanks dat mijn leeftijd toch bijna het dubbele is, wil ik wel bluetooth! ik mis gewoon die functie op de iphone. Afbeeldingen ontvangen is gewoon heel erg moeilijk. Vooral als mensen geen smartphone hebben en niet makkelijk foto's kunnen mailen.
Is toch niet het probleem van de iPhone? Daarmee kan je foto's gewoon mailen en via USB ze er makkelijk afhalen. En met dingen als AirSharing kan je makkelijk files verplaatsen. Voor die andere smartphones, vrijwel elke laptop heeft tegenwoordig toch bluetooth? Bovendien heb je voor heel weinig geld van die USB Bluetooth adapters.
Het is geen onzin, zoals achtergrond van springboard kunnen veranderen, maar er lijken mij nog een stuk of 100 features die belangrijker zijn dan dit.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_65241455
quote:
Het is geen onzin, zoals achtergrond van springboard kunnen veranderen, maar er lijken mij nog een stuk of 100 features die belangrijker zijn dan dit.
correct.. dat is idd onzin en heeft geen hoge prioriteit. Zulke dingen moeten eigenlijk ontwikkeld worden door derden.
quote:
Is toch niet het probleem van de iPhone?
eigenlijk wel.. Niet iedereen heeft een super de luxe smartphone. Ik ken mensen die net een camera op hun telefoon hebben. Daarnaast zit de bluetooth module in de iphone. Een mail is eigenlijk niet bedoelt voor bestandsoverdracht zoals wij hier bespreken.
quote:
Daarmee kan je foto's gewoon mailen en via USB ze er makkelijk afhalen.
Ik bedoel natuurlijk ontvangen, want verzenden is inderdaad niet zo'n probleem. Alhoewel ik het wel vervelend vind om mensen een mail te sturen met daarin een afbeelding als ze zelf geen mail kunnen ontvangen op hun telefoon. Op dit moment is er nog geen directe bestandswisseling tussen de iphone en een oudere type telefoon.
pi_65241650
2.3 deze maand? Waar komt dat ineens vandaan?
Nog geen duidelijkheid over de features behalve dat berichtje hierboven?
pi_65262436
tvp
pi_65269070
Ik heb Wallpapers geinstalleerd via Cydia. Via instellingen - achtergrond krijg ik ze dan te zien, maarhet scrollen daarin gaat heeeel moeilijk en soms crasht hij. Heeft iemand anders dat ook?
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:37:51 #45
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65269230
Woei woei woei ik heb de 16gb black ontzettend leuk toestel en heb weer een hoop uit te vogelen merk ik
Maar wel logisch allemaal.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:39:21 #46
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65269267
Ow en dat abo plaatje in de op klopt dus helemaal nie meer.
Prijzen ala bij betalen is vanaf 44,95 abo I300 dus helemaal niets meer ook niet 1 euro maar dat was vast al bekend.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:25:14 #47
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65271681
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb Wallpapers geinstalleerd via Cydia. Via instellingen - achtergrond krijg ik ze dan te zien, maarhet scrollen daarin gaat heeeel moeilijk en soms crasht hij. Heeft iemand anders dat ook?
Waarom gebruik je geen Winterboard?

En ik ben benieuwd of er deze maand een nieuwe firmware komt
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_65271817
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:37 schreef MissHobje het volgende:
Woei woei woei ik heb de 16gb black ontzettend leuk toestel en heb weer een hoop uit te vogelen merk ik
Maar wel logisch allemaal.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 januari 2009 @ 08:58:38 #49
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_65272204
Klopt je kunt hem nu ook bij andere abbo's nemen

Relax 300, 1000 Sms bundel, 2 jaar lang gratis internet

16GB hier ook dus.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_65274143
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:39 schreef MissHobje het volgende:
Ow en dat abo plaatje in de op klopt dus helemaal nie meer.
Prijzen ala bij betalen is vanaf 44,95 abo I300 dus helemaal niets meer ook niet 1 euro maar dat was vast al bekend.
Als ik tijd heb zal ik de OP wel ff wijzigen. Er zijn namelijk wel meer FAQ die nog niet toegevoegd zijn. Daarnaast mis ik nog een paar linkjes naar andere iphone topics, zoals app store topic
  woensdag 21 januari 2009 @ 10:38:40 #51
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_65274695
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

van dat bluetooth gedeelte of dat er een beta is die misschien deze maand officieel uitkomt?
Het bluetooth gedeelte inderdaad. Lijkt me sterk dat Apple nu ineens gaat zeggen dat we doodleuk alles wat op je iPhone staat via bluetoeter verstuurd kan worden naar een andere telefoon / pc...
pi_65275802
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:38 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Het bluetooth gedeelte inderdaad. Lijkt me sterk dat Apple nu ineens gaat zeggen dat we doodleuk alles wat op je iPhone staat via bluetoeter verstuurd kan worden naar een andere telefoon / pc...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel een paar nieuwe moves van apple verwacht. helemaal met de nieuwe G1 telefoon (die al paar weken uit is). Maar het blijft hopen..
pi_65276707
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:58 schreef Dark_Angelus het volgende:

16GB hier ook dus. [ afbeelding ]
Maar dan heb je geen visual voicemail ofwel?
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:56:34 #54
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65277624
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 10:38 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Tjah het zou handig zijn
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
  woensdag 21 januari 2009 @ 11:56:37 #55
170462 Stinosss
pi_65277626
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:32 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Maar dan heb je geen visual voicemail ofwel?
Denk je dat je dat vaak gaat gebruiken...?
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:20:17 #56
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65278475
Ik heb trouwens enorm gekut met dat registreren zodat je kunt downloaden pakt het steeds niet.. heel vaag.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65297618
Tot nu toe een geweldig apparaat, maar hier komt de maarrrr. De accu. Jezus, wat is deze telefoon snel leeg, om te janken.

Hoe vangen jullie dit op?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:22:11 #58
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_65299396
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef El-Salvador het volgende:
Tot nu toe een geweldig apparaat, maar hier komt de maarrrr. De accu. Jezus, wat is deze telefoon snel leeg, om te janken.

om de 2 dagen een nacht lang opladen
pi_65300184
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Denk je dat je dat vaak gaat gebruiken...?
Mwa ja, net zovaak als dat ik mijn telefoon niet op kan pakken
pi_65300997
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:25 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Waarom gebruik je geen Winterboard?

En ik ben benieuwd of er deze maand een nieuwe firmware komt
Ik kan in Winterboard niet zien welke achtergronden ik kan kiezen. Is er trouwens nergens een uitleg over Winterboard. Termen als Lock Background en Background. Ik heb een thema maar kan de achtergrond niet aanpassen zoals ik het wel.Ook al kies ik het wel.
pi_65301370
quote:

Ja gek he, waarschijnlijk luister je er muziek mee, je internet staat constant aan, je doet af en toe een belletje, je smst zo nu en dan, je speelt een spelletje, maak een footootje en ik kan nog wel ff doorgaan. En dan vind jij het gek dat 'ie binnen 1/2 dagen leeg is..
pi_65301477
quote:

Had ik in begin ook.. misschien dat de accu later wat langer meegaat, maar ik heb er nu totaal geen last meer van. Daarnaast gebruikte ik hem in begin regelmatig om te internetten.. en dat kost veel stroom.

als ik hem gewoon alleen gebruik om te telefoneren (en ik telefoon niet zoveel) dan kan ik zat 4 dagen met 1 batterij. Dat vind ik normaal voor een telefoon. Na mijn mening is er dus niks mis met de telefoon

als je de telefoon veel gebruikt dan is het ook te verwachten dat hij snel leeg is. Wifi en 3g kosten nu eenmaal veel batterij.

@edit

wat die homo hierboven zegt
  donderdag 22 januari 2009 @ 08:05:08 #63
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65306492
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Had ik in begin ook.. misschien dat de accu later wat langer meegaat, maar ik heb er nu totaal geen last meer van. Daarnaast gebruikte ik hem in begin regelmatig om te internetten.. en dat kost veel stroom.

als ik hem gewoon alleen gebruik om te telefoneren (en ik telefoon niet zoveel) dan kan ik zat 4 dagen met 1 batterij. Dat vind ik normaal voor een telefoon. Na mijn mening is er dus niks mis met de telefoon

als je de telefoon veel gebruikt dan is het ook te verwachten dat hij snel leeg is. Wifi en 3g kosten nu eenmaal veel batterij.

@edit

Alleen dat was wat ongenuanceerder
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Ik kan in Winterboard niet zien welke achtergronden ik kan kiezen. Is er trouwens nergens een uitleg over Winterboard. Termen als Lock Background en Background. Ik heb een thema maar kan de achtergrond niet aanpassen zoals ik het wel.Ook al kies ik het wel.
Misschien heb je hier iets aan??
http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?p=905705
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:11:57 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65310594
Hoe scroll je toch naar boven/beneden in een textarea in Safari
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_65311992
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:11 schreef eleusis het volgende:
Hoe scroll je toch naar boven/beneden in een textarea in Safari
gewoon met je vinger in de textarea scrollen. Zorgen dat je geen vergrootglas ziet. Dus niet te lang je vinger vasthouden op 1 plek
pi_65313016
Twee vingers tegelijk en dan naar boven of beneden

Datzelfde geldt voor een site waar frames gebruikt wordt Kan je ook in dat frame met 2 vingers scrollen
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:36:12 #67
20641 portier
pi_65315554
Waarom ben jij groen?
GEILE VROUWPERSONEN!
  zondag 25 januari 2009 @ 00:50:36 #68
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65374577
Woot, iPhone 3G gekocht hier in de UK, was nog een gedoe omdat ik de eerste keer geen 'eigen' adres had.
Ik kon er eerst een paar uur niks mee omdat hier in het hotel de computer's Usb-poorten niet vrij beschikbaar zijn .

Ik had al een iPod touch 1G, maar de Iphone is echt wel veeeel vetter .

Heeft er iemand trouwens nog een Brits iTunes-account die ik even mag lenen om wat gratis apps erop te zetten? Ik kan mijn normale namelijk alleen in Nederland gebruiken .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 25 januari 2009 @ 01:11:09 #69
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_65374901
tvp
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_65375692
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef Ericjuh het volgende:

@edit

Dankje.
  zondag 25 januari 2009 @ 16:18:00 #71
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65388325
Mijn reg probleem is opgelost.. downloaden werkt nu prima.. waarschijnlijk duurde het even voordat alles rond was ofzo.. na 2 dagen werkte alles ineens prima.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65404624
Op vorige pagina poste ik wat info over een update die deze maand zou komen:
quote:
Volgens de website FrenchiPhone.com komt er op 26 januari weer een firmware update voor de iPhone. Het gaat om versie 2.2.1. Deze informatie is afkomstig via een bron bij het Franse Orange. De update zou slechts kleine verbeteringen hebben zoals beter sms management.

Firmware versie 2.3 komt pas in Maart volgens FrenchiPhone.com.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:31:30 #73
50442 DaMook
pi_65410863
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef MissHobje het volgende:
Mijn reg probleem is opgelost.. downloaden werkt nu prima.. waarschijnlijk duurde het even voordat alles rond was ofzo.. na 2 dagen werkte alles ineens prima.
Hobsel ook aan de iphone .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  maandag 26 januari 2009 @ 11:09:20 #74
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_65413232
Hier ook 16GB black.
Jammer dat mijn abo pas over een tijdje ingaat, overstap met nummerbehoud enzo.
Ook jammer dat GPS blijkbaar nauwelijks werkt als je geen 3G-ontvangst hebt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  maandag 26 januari 2009 @ 11:24:25 #75
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_65413693
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hier ook 16GB black.
Mijn abbo gaat op 6 Februari eindelijk in
------------------
pi_65413795
quote:

Werkt hier geweldig hoor! zonder 3g kan hij de plaats bepalen binnen een paar meter.
  maandag 26 januari 2009 @ 11:44:36 #77
20641 portier
pi_65414298
quote:
Wellicht bedoel je het laden van de kaarten, maar GPS an sich werkt perfect.
GEILE VROUWPERSONEN!
  maandag 26 januari 2009 @ 17:31:41 #78
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65426391
quote:
Hier ook 16GB black.
Hey dezelfde dus
Mijne is al ingegaan zo heerlijk.
kei veel leuke dingen er ook al opgezet.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 26 januari 2009 @ 17:33:23 #79
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65426449
Mijn abo loopt in november alweer af.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:47:25 #80
45532 ziggyziggyziggy
pi_65438575
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef portier het volgende:

[..]

Wellicht bedoel je het laden van de kaarten, maar GPS an sich werkt perfect.
Ik weet het verschil tussen het laden van kaarten en positiebepaling. Maar goed, nu doet hij het opeens weer prima... heel vreemd.
pi_65439071
m'n iPhone is nog steeds top!!!

Maar al dat gelul over wanneer er weer een update komt, hoe lang je batterij mee gaat en wat je graag in een update zou willen zien, ben ik nu wel een beetje zat....

Ook de iphoneclub bezoek ik nog maar af en toe even snel voor de nieuwsitems...dat forum is ook altijd van hetzelfde laken een pak....

M'n iPhone blijft me iig wel boeien, sterker nog, ik heb mijn vriendin weten te overtuigen dat ze er ook 1 moet halen (ging vrij simpel overigens, haar een paar keer laten spelen met de mijne en ze was verkocht )

Morgen zijn trouwens de Mac's in de aanbieding bij de Mediamarkt (alle computers+beeldschermen), dus morgen even een iMac halen
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
pi_65439895
Vandaag contract verlengd met T-Mobile en een iPhone abonnement genomen. Damn wát een geil ding! .

Waarschijnlijk newbie vraagje: oorspronkelijk zou mijn contract per 25 mei aflopen. Is het nu zo dat ik het tot 25 mei met mijn oude abonnement moet doen? Want dat betekent dat mijn internet er niet bij in zit . Of wordt direct automatisch mijn relax omgezet in een I-300 abonnement?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 26 januari 2009 @ 23:27:02 #83
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65440213
wat ik begreep dat je 3 of 4 maanden van te voren over kunt stappen en dus je abo meteen ingaat.
Bij mij loopt ie 13 maart af en heb hem nu een dag of 5 mijn nieuwe abo
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65440215
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:58 schreef Dark_Angelus het volgende:

16GB hier ook dus. [ afbeelding ]
Kan ik mijn abbo ook veranderen en die bundel toevoegen?
pi_65441943
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MissHobje het volgende:
wat ik begreep dat je 3 of 4 maanden van te voren over kunt stappen en dus je abo meteen ingaat.
Ah top .
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:18:40 #86
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65442063
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ah top .
ohja wat ze wel vertelden in de shop is dat je abo datum dan ingaat vanaf de daadwerkelijk datum wanneer je contract ophoud maar dan dat je nu wel al je nieuwe abo kunt gebruiken.
snap je hem nog zo en dan telt ie voor jou dus vanaf die 25 mei.. maar wel al dat je per nu al gewoon het abo gebruikt..
Als je die 2 jaar bijna door bent kun je dus weer 4 maanden eerder overstappen.. nouja dat dus
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65442073
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MissHobje het volgende:
Mmm, dat is bij mij niet het geval. Ik zit gewoon nog ff vast aan mijn oude abonnement. Nu zat daar bij mij sowieso niet zoveel spoed achter omdat ik toch al mobiel internet had van T-Mobile, maar ik zou daar eerst maar eens ff over bellen voordat je een torenhoge rekening op de mat gepresenteerd krijgt.
Ik typ straat.
pi_65442128
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mmm, dat is bij mij niet het geval. Ik zit gewoon nog ff vast aan mijn oude abonnement. Nu zat daar bij mij sowieso niet zoveel spoed achter omdat ik toch al mobiel internet had van T-Mobile, maar ik zou daar eerst maar eens ff over bellen voordat je een torenhoge rekening op de mat gepresenteerd krijgt.
Voor de zekerheid zal ik wel ff bellen dan morgen.
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:21:16 #89
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65442145
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Werd direct in orde gemaakt zelfs
als ik nu ook mijn bel tegoed opvraag heb ik gewoon mijn nieuw I300 abo.
Hoor precies hoeveel belminuten en sms ik nog heb conform het iphone abonnement.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65442231
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Werd direct in orde gemaakt zelfs
als ik nu ook mijn bel tegoed opvraag heb ik gewoon mijn nieuw I300 abo.
Hoor precies hoeveel belminuten en sms ik nog heb conform het iphone abonnement.
Welk nummer is dat?
Ik typ straat.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:24:57 #91
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65442240
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:24 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Welk nummer is dat?
1202
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:26:26 #92
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65442266
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef portier het volgende:
Waarom ben jij groen?
Ik bevestig mijn commitment aan duurzaam posten.

Nee was een Serious Request fok-actie.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:27:15 #93
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65442287
Het scrollen in textarea's lukt me trouwens nog steeds niet, ik heb beide tips geprobeerd, soms gaat er 1 half regeltje maar that's it. Twee vingers werkt ook niet
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:29:00 #94
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65442319
Hoe zit dat met die t9 vertypingen.. is het woord dan aan te klikken? daar snap ik nog niets van
Of is er iets als t9
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:31:22 #95
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65442367
Gaat vanzelf op basis van de nabijheid van toetsen Als je groeteb typt maakt hij er groeten van. Ben je het niet eens met de correctie dan moet je op het woord klikken voordat je spatie doet want dan is het te laat Meestal kun je gewoon doortypen zonder op te letten. Moet je wel taal op Nederlands hebben staan!
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:32:34 #96
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65442395
Ik ga er eens mee knutselen later vandaag thanks!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:38:42 #97
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65442525
Ow dat mijn abo nu al ingegaan is.. nouja dat ik er gebruik van kan maken is wel denk ik.. omdat ik al bij T-mobile zit. dus erbij blijft enzo.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65442678
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:38 schreef MissHobje het volgende:
Ow dat mijn abo nu al ingegaan is.. nouja dat ik er gebruik van kan maken is wel denk ik.. omdat ik al bij T-mobile zit. dus erbij blijft enzo.
Ik zat ook al bij T-Mobile en heb dus nog steeds mijn oude abonnement. Ze zetten het dus niet direct zo maar over. Dus wel ff oppassen en ff 1202 voor de zekerheid bellen.
Ik typ straat.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:40:52 #99
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65466243
2.2.1 is uit.
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:45:31 #100
170462 Stinosss
pi_65466405
Hmm, stelt zo te zien niet veel voor. Laat hem lekker voorbij gaan .
FW2.3 zullen we nog eens kijken
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:54:03 #101
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65466729
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ik zat ook al bij T-Mobile en heb dus nog steeds mijn oude abonnement. Ze zetten het dus niet direct zo maar over. Dus wel ff oppassen en ff 1202 voor de zekerheid bellen.
Voor de zekerheid net vanmiddag in de shop nagevraagd en ik heb echt het I300 abonnement wat direct dus was omgezet.
In de shops doen ze het trouwens wel in orde maken.. (als je beetje leuke shop hebt en een goeie gast treft) en de klantenservice doet het niet werd mij verteld.. dus wil je dit.. ff vragen in de shop
ik is blij
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:57:04 #102
45532 ziggyziggyziggy
pi_65466854
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:40 schreef Christiaan het volgende:
2.2.1 is uit.
Ik kan geen changelog vinden op de Applesite. Wat is er veranderd sinds 2.2?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:11:45 #103
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65467448
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Foto's die in je Mail-app stonden konden niet goed weergeven worden ofzo -bug gefixt, en Safari is wat stabieler.
Geen grote update in ieder geval.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:19:24 #104
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_65467803
Je kan met de iPhone ook groepsgesprekken maken door 2 personen te bellen, maar gaat je beltegoed dan ook 2x (of 3x afhankelijk van het aantal personen dat je belt) zo snel op?
0 topics op naam. 14.gif
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:20:42 #105
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65467860
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Je kan met de iPhone ook groepsgesprekken maken door 2 personen te bellen, maar gaat je beltegoed dan ook 2x (of 3x afhankelijk van het aantal personen dat je belt) zo snel op?
dat lijkt me wel.. omdat je dan toch 2 a 3 connecties tegelijk hebt?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 20:22:04 #106
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_65467900
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef MissHobje het volgende:

[..]

dat lijkt me wel.. omdat je dan toch 2 a 3 connecties tegelijk hebt?
Ik heb geen idee. Nog niet geprobeerd namelijk.
0 topics op naam. 14.gif
pi_65468582
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef StarGazer het volgende:
Vandaag contract verlengd met T-Mobile en een iPhone abonnement genomen. Damn wát een geil ding! .

Waarschijnlijk newbie vraagje: oorspronkelijk zou mijn contract per 25 mei aflopen. Is het nu zo dat ik het tot 25 mei met mijn oude abonnement moet doen? Want dat betekent dat mijn internet er niet bij in zit . Of wordt direct automatisch mijn relax omgezet in een I-300 abonnement?
Ik heb 20 Januari mijn contact verlengd, loopt af op 20 Mei en heb inmiddels m'n iPhone ontvangen maar zit wel vast aan m'n myfaves abonnement tot 20 Mei, de klantenservice kon hier helaas niets aan veranderen.

Wel jammer dat dit niet verteld was tijdens het verlengen heb nu maar web&walk erbij genomen zodat ik niet in de problemen kom met m'n data kosten, helaas is dat alleen trager dan de dataverbinding via het i-abonnement.

Lijkt me raar dat ze dit in een shop wel over kunnen zetten maar zal het eens proberen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 00:09:58 #108
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_65477092
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:40 schreef Christiaan het volgende:
2.2.1 is uit.
Net geïnstalleerd.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 28 januari 2009 @ 07:33:44 #109
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65480154
En nu wachten op de cydia versie
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:16:51 #110
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65487102
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Jailbreakers pesten.
pi_65488609
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 12:16 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Jailbreakers pesten.
pi_65489257
Ik flipte gisteren omdat mijn Iphone helemaal vastliep. De knopjes deden helemaal niks meer. Het idee zonder te moeten, ik geloof dat ik een verslaving heb.
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:42:26 #113
170462 Stinosss
pi_65490205
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
En nu wachten op de cydia versie
jailbreak neem ik aan dat je bedoelt?
  woensdag 28 januari 2009 @ 13:43:18 #114
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65490240
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet

Edit:
Hebben er mensen ervaring met Vodafone Zorgeloos Internet? Ik heb al vaak gehoord dat het niet onbeperkt is, leuke marketingtrucjes met de 10x gemiddelde gebruiker enzo, maar wordt de 3,6Mbps gehaald of niet? Dus bijvoorbeeld 400KB/s in een klein dorpje?

[ Bericht 13% gewijzigd door MacorgaZ op 28-01-2009 14:38:53 ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:38:39 #115
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65492727
-foutje-
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:52:18 #116
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65493301
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Ik doe niet aan jailbraiken
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:52:35 #117
239053 trifko
One Minute!
pi_65493309
Ik heb mijn iPhone afgegeven bij de Tmobileshop omdat er iets mis was met de speakers enzo. Wanneer kan ik het weer terugverwachten, en hoe groot is de kans dat ik een nieuwe krijg..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:57:36 #118
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65493514
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet

Edit:
Hebben er mensen ervaring met Vodafone Zorgeloos Internet? Ik heb al vaak gehoord dat het niet onbeperkt is, leuke marketingtrucjes met de 10x gemiddelde gebruiker enzo, maar wordt de 3,6Mbps gehaald of niet? Dus bijvoorbeeld 400KB/s in een klein dorpje?
De snelheid is wel prima, je mag echter niet meer dan 1GB per maand gebruiken ongeveer.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:24:27 #119
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65496681
Oke, maar weet je ook toevallig hoe snel het is? Een keertje via speedtest.nl getest bijvoorbeeld?
Ik twijfel namelijk tussen Telfort die in het echt onbeperkter is dan Vodafone, maar Vodafone heeft een snelheid van ongeveer 5x zo snel.
pi_65496785
Als ik mijn mobiel aansluit op mijn laptop haal ik via speedtest.net ongeveer 3 mbit... 300 kB/s
  woensdag 28 januari 2009 @ 17:40:48 #121
45532 ziggyziggyziggy
pi_65499384
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef trifko het volgende:
Ik heb mijn iPhone afgegeven bij de Tmobileshop omdat er iets mis was met de speakers enzo. Wanneer kan ik het weer terugverwachten, en hoe groot is de kans dat ik een nieuwe krijg..
Kun je dat niet beter aan de Tmobileshop vragen?
pi_65511845
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef TheTh1ng het volgende:

[..]

Ik heb 20 Januari mijn contact verlengd, loopt af op 20 Mei en heb inmiddels m'n iPhone ontvangen maar zit wel vast aan m'n myfaves abonnement tot 20 Mei, de klantenservice kon hier helaas niets aan veranderen.

Wel jammer dat dit niet verteld was tijdens het verlengen heb nu maar web&walk erbij genomen zodat ik niet in de problemen kom met m'n data kosten, helaas is dat alleen trager dan de dataverbinding via het i-abonnement.

Lijkt me raar dat ze dit in een shop wel over kunnen zetten maar zal het eens proberen.
Denk dat ik dat ook maar ga doen. Overige kosten zijn opeens met een paar euro gestegen, stelletje graaiers bij T-mobile
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:04:23 #123
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_65521218
tivipi
Klap eens in je handjes.
pi_65539323
Iemand een idee waar ik een limited edition fabrix sleeve kan bestellen voor de iPhone 3g?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 07:41:20 #125
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65555182
F*KIN iMob
pi_65564057
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
F*KIN iMob
iMafia
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:06:44 #127
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65565898
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:12 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

iMafia
Ja maar dat is toch vanuit Safari?
pi_65571827
Hebben jullie bv in de trein ook zo'n langzame 3g verbinding (zo'n 5 kb down en 2kb up)? En als ik ergens binnen ben, staat er ipv 3G alleen maar zo'n rondje, dat betekend dat hij te zwak is?

Tevens is mijn signaalsterkte ook aan het verspringen, dan weer 1 streepje, dan weer vol enz. Ligt dit aan T-mobile of aan mijn iPhone?
Ik heb de laatste firmware gisteren gedownload, en mijn iPhone heb ik vorige week gekocht.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:59:15 #129
170462 Stinosss
pi_65572292
Alleen een rondje is GPRS, en ja, dat is langzaam.
pi_65579762
Als je een iPhone met een nieuwe computer wilt synchroniseren, kan je dan data van de iPhone naar de computer krijgen? Het gaat me voornamelijk om de agenda.
pi_65580369
Als het goed is geeft iTunes vanzelf aan dat je je agenda op je iPhone wilt synchroniseren.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:29:59 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65580661
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:07 schreef EvilMarc het volgende:
Als je een iPhone met een nieuwe computer wilt synchroniseren, kan je dan data van de iPhone naar de computer krijgen? Het gaat me voornamelijk om de agenda.
Volgens mij is er maar één pc je 'master-pc' waarmee je een pairing hebt.

Ik heb wel zo'n soort setup maar dan met MobileMe. Thuis pc, laptop, werk pc, en iPhone zijn allemaal gesynct qua contacten en agenda. Maar MobileMe is niet gratis.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:37:20 #133
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65580890
Heb meerder iPwns, maar de oudste (3G vanaf release) is vanmiddag gevallen
RIP aan de nabestaanden
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_65581636
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:59 schreef Stinosss het volgende:
Alleen een rondje is GPRS, en ja, dat is langzaam.
Zijn er oplossingen voor waarmee ik het kan verbeteren? Want vanmiddag zat ik in de trein, en ik kreeg met geen mogelijk internet, of echt heel langzaam. Daar betaal je dan 30 euro per maand voor . Anders morgen toch maar even terug langs de T-Mobile winkel.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 22:56:11 #135
170462 Stinosss
pi_65583050
Je kunt eens proberen om wifi en bluetooth uit te zetten. Als je ergens op een hoogt punt gaat staan (zolder), heb je dan wel goed bereik?
pi_65583394
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef eleusis het volgende:

[..]

Volgens mij is er maar één pc je 'master-pc' waarmee je een pairing hebt.

Ik heb wel zo'n soort setup maar dan met MobileMe. Thuis pc, laptop, werk pc, en iPhone zijn allemaal gesynct qua contacten en agenda. Maar MobileMe is niet gratis.
Denk je dat het lukt als ik een MobileMe trial aanvraag, de boel sync en dan niet meer gebruik?
pi_65584022
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:56 schreef Stinosss het volgende:
Je kunt eens proberen om wifi en bluetooth uit te zetten. Als je ergens op een hoogt punt gaat staan (zolder), heb je dan wel goed bereik?
Helaasch, maakt eigenlijk geen verschil. Buiten heb ik wel uitstekende verbinding (woon in Nijmegen centrum). Maar op mijn kamer is het eigenlijk al bedroevend. Gelukkig heb ik wel wifi thuis . Op mijn werk (Elst) heb ik vaak ook geen 3G verbinding.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 23:32:35 #138
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65584116
* MacorgaZ doet allemaal moeite om zijn hackint0sh te upgraden zodat hij met de iPhone SDK kan programmeren, terwijl hij alleen ervaring heeft met Visual Basic .
pi_65593751
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
F*KIN iMob
De lol is er compleet vanaf. Niks telt meer door en ik word ondertussen wel aangevallen... Waardoor ik dus half dood ben en de app weer uren moet laten draaien om het te laten bijtellen.

Wat triest
pi_65598455
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch vanuit Safari?
Nee zoek maar in App store is een standalone app Stuk beter dan iMob!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:15:08 #141
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65602923
Wifi heeft op mijn 2G voor gezien gehouden. Verdammt...
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:19:03 #142
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65603058
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef TC03 het volgende:
Wifi heeft op mijn 2G voor gezien gehouden. Verdammt...
Nieuw mobo kost knaken
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_65604743
He!

Onder het knopje verbruik staat dat er 16 mb is verbruikt tijdens internetten bij mij...
Is dat nu sinds ik de telefoon heb, of sinds de vorige keer opgeladen?
Heb mijn telefoon 4 weken.
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_65604776
iPhone ding TVP
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:09:01 #145
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65604791
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:07 schreef newyorkcity het volgende:
Onder het knopje verbruik staat dat er 16 mb is verbruikt tijdens internetten bij mij...
Is dat nu sinds ik de telefoon heb, of sinds de vorige keer opgeladen?
Heb mijn telefoon 4 weken.
Sinds je hem hebt (tenzij je het gereset hebt), en volgensmij alleen via EDGE/3G, want die van mij staat al een tijdje op 30MB terwijl ik wel via WiFi internet.
pi_65604957
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Sinds je hem hebt (tenzij je het gereset hebt), en volgensmij alleen via EDGE/3G, want die van mij staat al een tijdje op 30MB terwijl ik wel via WiFi internet.
Ok, nou dan moet ik wel uitkunnen met een orange world abbo. Daarmee mag je voor 25 mb per maand internetten. Thuis heb ik ook nog eens wifi.
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:19:12 #147
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65605128
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:14 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Ok, nou dan moet ik wel uitkunnen met een orange world abbo. Daarmee mag je voor 25 mb per maand internetten. Thuis heb ik ook nog eens wifi.
Weet je dat zeker? 25mb?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:41:18 #148
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65605797
Heb net Wobble gekocht a 79 cent. Wat een toffe app

Leuk met de tieten van je vriendin

iTunes link: http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=301166113&mt=8
  Redactie Games zaterdag 31 januari 2009 @ 20:56:11 #149
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65606203

Leuk die nieuwe update van Night Stand, moet je op een aparte manier je alarm uitzetten, als je em 's morgens uit wil zetten, moet je eerst een rekensommetje goed beantwoorden, anders blijft dat ding maar doortetteren..
Alsof ik met een brak hoofd 's morgens een rekensommetje wil doen om m'n alarm uit te schakelen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:58:04 #150
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65606256
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk die nieuwe update van Night Stand, moet je op een aparte manier je alarm uitzetten, als je em 's morgens uit wil zetten, moet je eerst een rekensommetje goed beantwoorden, anders blijft dat ding maar doortetteren..
Alsof ik met een brak hoofd 's morgens een rekensommetje wil doen om m'n alarm uit te schakelen..
Hulp bij wakker worden al in je opgekomen?
  Redactie Games zaterdag 31 januari 2009 @ 21:05:56 #151
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65606489
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hulp bij wakker worden al in je opgekomen?
Ja, maar dat gaat bij mij iig niet werken. Ik kill liever de applicatie dan dat ik moet gaan nadenken bij het opstaan. D'r moet toch vast nog een andere manier zijn. Die vogelgeluidjes zijn leuk, maar verder..
Ach ja, hij was toch gratis....
pi_65607111
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 20:19 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? 25mb?
Weet ik zeker dat het 25mb is, of weet ik zeker dat ik daar mee uit kan?
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zaterdag 31 januari 2009 @ 21:33:54 #153
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65607329
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 21:26 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Weet ik zeker dat het 25mb is, of weet ik zeker dat ik daar mee uit kan?
Denk het eerste, aangezien 25MB echt haast niks is, dus misschien is het wel 250MB ofzo.
pi_65607518
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Denk het eerste, aangezien 25MB echt haast niks is, dus misschien is het wel 250MB ofzo.
Nee 25 toch echt, maar bij de instellingen van mijn iphone stond dat ik 13 mb had gebruikt in de 4 weken dat ik hem heb...
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:30:54 #155
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65611308
pi_65616047
!!
  zondag 1 februari 2009 @ 12:32:03 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_65619261
hellup!

Ik heb gisteren m'n macbook opnieuw geinstalleerd en alles er opnieuw opgezet, maar is er een makkelijk manier om m'n iPhone aan de verse iTunes library te koppelen zonder dat ik alles moet erasen

Iets van een back-up tool ofzo?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 1 februari 2009 @ 13:41:15 #158
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  zondag 1 februari 2009 @ 14:16:27 #159
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_65623236
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef Biogarde het volgende:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=302031724&mt=8

Dat commentaar Raap me op

Lees de beschrijving
NIEUW! VOOR JE MOBIEL! SMS NACHT AAN NAAR 8484 EN MAAK JE VRIENDEN HELEMAAL GEK!

zondag 1 februari 2009 @ 20:46:17 #160
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65635597
Ik word een beetje moe van het snel bekrassen van dat ding

Week oud (oude 3G dood) en er zijn overal krassen
  zondag 1 februari 2009 @ 21:00:53 #161
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65636182
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef Biogarde het volgende:

Achterkant? Voorkant krast bij mij echt niet.
  zondag 1 februari 2009 @ 21:06:37 #162
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65636431
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:00 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Achterkant? Voorkant krast bij mij echt niet.
Achterkant en die chromen rand
  zondag 1 februari 2009 @ 21:21:03 #163
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_65637010
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef Biogarde het volgende:

Ik heb na een week een bodyguardz ofzo eromheen gedaan.
De kleine krasjes die er op zaten zie je dan niet meer en je ziet ook de film niet zitten. Ben er wel over te spreken.
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 1 februari 2009 @ 21:23:04 #164
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65637085
Ach, het blijft een apparaat van tijdelijke aard

Gebruiken en misbruiken zeg ik je
  zondag 1 februari 2009 @ 21:30:35 #165
170462 Stinosss
pi_65637361
Heb al geruime tijd een Fabrix sleeve. Rllx ding en mijn iPhone bekrast niet.
pi_65637553
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:32 schreef Adelante het volgende:
hellup!

Ik heb gisteren m'n macbook opnieuw geinstalleerd en alles er opnieuw opgezet, maar is er een makkelijk manier om m'n iPhone aan de verse iTunes library te koppelen zonder dat ik alles moet erasen

Iets van een back-up tool ofzo?
Makkelijk word het sowieso niet.
pi_65637939
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:30 schreef Stinosss het volgende:
Heb al geruime tijd een Fabrix sleeve. Rllx ding en mijn iPhone bekrast niet.
Is dat heel irritant en of groot in de broekzak, zo'n sleeve?
  zondag 1 februari 2009 @ 21:51:48 #168
170462 Stinosss
pi_65638116
Ik vind ze heerlijk. Ze zijn zeker niet dik en passen precies om je iPhone.
Heb er een tijd geleden een SK-actie voor georganiseerd, http://samenkopen.net/action/779511

Voor een mooie prijs van 16,- euro .
pi_65658281
Hmm, mijn 3G werkt nu ineens stukken beter.

Laatst trouwens "Trails" gekocht. Grappig programma zeg, en ook dat je die opgeslagen tracks kan laden in Google Earth.

Kan het trouwens kwaad om mijn iPod te vaak in mijn dock te laten zitten? Hij zit meestal de hele nacht thuis in mijn dock, en op mijn werk ook de hele dag.
pi_65659030
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef boskameel het volgende:
Kan het trouwens kwaad om mijn iPod te vaak in mijn dock te laten zitten? Hij zit meestal de hele nacht thuis in mijn dock, en op mijn werk ook de hele dag.
ben geen baterijexpert, maar volgens mij is het juist goed om de batterijen continue op te laden. Natuurlijk zit er wel een maximum, waarbij ze lui worden. Volgens mij heb ik ergens een keer gelezen dat de baterijen makkelijk 400 a 500 keer opgeladen kunnen worden.
pi_65659212
Omdat ik lees dat het beter is om de batterijen eerst bijna leeg te laten gaan, en dan pas op te laden. Maar 4 a 500 keer is niet echt bijster veel?
pi_65662527
Kreeg gisteren opeens een melding in mijn scherm nadat mijn SB crashte:D. Wel grappig
pi_65666297
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kreeg gisteren opeens een melding in mijn scherm nadat mijn SB crashte:D. Wel grappig
Die melding dat je je icoontjes kan verslepen?
pi_65669142
neej. mijn SB chraste en hij ging in safe mode ofzo. Nooit eerder gezien. Wel apart.
pi_65669232
Mag je hier praten over hoe te jailbraken ?
  maandag 2 februari 2009 @ 20:20:43 #176
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65669338
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef boskameel het volgende:
Mag je hier praten over hoe te jailbraken ?
Alleen niet linken naar de software.
pi_65669462
Ok. Zitten er veel risico's aan vast? Stel dat het misgaat (weet niet of er veel mis kan gaan), en hij doet het niet meer, dan neem ik aan dat dat niet onder de garantie valt?
  maandag 2 februari 2009 @ 20:25:54 #178
170462 Stinosss
pi_65669579
Kan niet misgaan en is altijd terug te draaien.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:26:03 #179
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65669584
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef boskameel het volgende:
Ok. Zitten er veel risico's aan vast? Stel dat het misgaat (weet niet of er veel mis kan gaan), en hij doet het niet meer, dan neem ik aan dat dat niet onder de garantie valt?
Kans op mislukken is nihil en je verliest idd je garantie.
pi_65669636
KPN doet geen zaken met de iPhone
Maar zijn die batterijen nu echt zo snel leeg als men beweert?
  maandag 2 februari 2009 @ 20:28:45 #181
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65669720
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef SkyChat het volgende:
KPN doet geen zaken met de iPhone
Maar zijn die batterijen nu echt zo snel leeg als men beweert?
Wat is snel? Dag en dan issie leeg. Maar dan kun je er gemiddeld 3 a 4 uur mee speulen en een uur of 20 standby houden.

Bij minimaal gebruik een dag of 1,5 a 2.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:29:11 #182
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65669734
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wat is snel? Dag en dan issie leeg. Maar dan kun je er gemiddeld 3 a 4 uur mee speulen en een uur of 20 standby houden.

Bij minimaal gebruik een dag of 1,5 a 2.
Ik toch echt iets langer hoor.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:29:52 #183
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65669764
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Ik toch echt iets langer hoor.
Jij hebt geen vrienden die je bellen.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:30:03 #184
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65669772
  maandag 2 februari 2009 @ 20:30:33 #185
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65669804
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Jij hebt geen vrienden die je bellen.
Dat zal het zijn.
pi_65669805
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Kans op mislukken is nihil en je verliest idd je garantie.
Dan ga ik ff google af. Ohja, kan ik altijd nog de gewone iPhone firmware erop zetten die de jailbreak ongedaan maakt?
  maandag 2 februari 2009 @ 20:31:35 #187
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65669846
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef boskameel het volgende:

[..]

Dan ga ik ff google af. Ohja, kan ik altijd nog de gewone iPhone firmware erop zetten die de jailbreak ongedaan maakt?
Si.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:32:48 #188
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65669906
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef boskameel het volgende:

[..]

Doe die verdomde stable door dicht!
pi_65670208
De wat ?
  maandag 2 februari 2009 @ 22:18:51 #190
170462 Stinosss
pi_65674685
Iemand al wat gehoord over FW2.3? Blijft angstvallig stil de laatste tijd...
  maandag 2 februari 2009 @ 22:20:05 #191
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65674746
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Stinosss het volgende:
Maart zeggen ze...
  maandag 2 februari 2009 @ 22:28:53 #192
170462 Stinosss
pi_65675185
Wie is ''ze'' ?
  maandag 2 februari 2009 @ 22:40:48 #193
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_65675682
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
neej. mijn SB chraste en hij ging in safe mode ofzo. Nooit eerder gezien. Wel apart.
Heb ik ook 1 keer gehad. Heel apart ja.
pi_65675867
Als je gewoon restored als het jailbreaken is mislukt dan heb je je garantie ook weer terug
  maandag 2 februari 2009 @ 22:46:52 #195
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65675939
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:28 schreef Stinosss het volgende:
Wie is ''ze'' ?
Bronnen op het interwebs. Maar die hebben het weer van een neef die iemand kent die bij Apple werkt en die is weer een buurman van iemand bij de brandweer die iemand kent die woont daar in de buurt en die werkt weer bij Orange in Frankrijk. En die persoon heeft een interne memo gelezen die hij weer van een andere afdeling heeft en die woont weer in Sydney.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:49:32 #196
170462 Stinosss
pi_65676058
Breng die bullshit de wereld dan niet in
pi_65676142
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Stinosss het volgende:
Roddels..
  maandag 2 februari 2009 @ 22:52:55 #198
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65676218
quote:
Jankerd. Ga dat lekker roepen naar al die mensen die weer iemand kennen op het internet
  maandag 2 februari 2009 @ 22:53:28 #199
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65676243
Of heb je het niet tegen mij
  maandag 2 februari 2009 @ 22:55:36 #200
170462 Stinosss
pi_65676339
Jawel
pi_65676401
quote:
quote:
Volgens de website FrenchiPhone.com komt er op 26 januari weer een firmware update voor de iPhone. Het gaat om versie 2.2.1. Deze informatie is afkomstig via een bron bij het Franse Orange. De update zou slechts kleine verbeteringen hebben zoals beter sms management.

Firmware versie 2.3 komt pas in Maart volgens FrenchiPhone.com.
Als we hier alleen feiten moesten posten dan waren we niet bij topic 23 gekomen, maar zaten we nog te wachten totdat topic 1 vol is. Daarnaast is iedereen vrij om zijn/haar verhaal te posten.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:57:34 #202
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65676419
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Stinosss het volgende:
Wat ik net postte was geen bullshit. Er zijn bronnen die maart beweren en er zijn bronnen die april beweren. En er zijn zelfs bronnen die beweren dat die update er deze maand komt.

Jij vraagt iets, ik geef antwoord. Niemand die weet wanneer die update komt behalve de makers bij Apple zelf.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:01:16 #203
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65676611
Er zijn zelfs bronnen die beweren dat er deze zomer wel degelijk een update van de 3G komt.
In een aantal kleuren zelfs
  Redactie Games maandag 2 februari 2009 @ 23:50:42 #204
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65678694
Nieuwe update FieldRunners is uit!!! 1.2

New Features:
- Flame Tower
- Mortar Tower
- P-47 Thunderbolt airplane
- Sell without penalty, when game is paused
- Faster Load times
- Drylands Map
pi_65714388
Nu heb ik een iPhone vol met contacten een een computer waar windows net opnieuw op staat zonder contacten. Vertel me please dat ik de contacten van de iPhone naar de computer kan krijgen
pi_65714681
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef EvilMarc het volgende:
Nu heb ik een iPhone vol met contacten een een computer waar windows net opnieuw op staat zonder contacten. Vertel me please dat ik de contacten van de iPhone naar de computer kan krijgen
Niet zonder de nodige trucjes ben ik bang!
pi_65715690
Trucjes dan maar.
Missing Sync heb ik gezocht maar die kan ik alleen voor de mac vinden.
iDirve Lite vanaf de iPhone zelf werkt niet (server ligt plat ofzo).
MobileME, geen idee hoe ik het daar mee kan doen als het al mogelijk is.
Help!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:48:17 #208
50442 DaMook
pi_65716549
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Niet zonder de nodige trucjes ben ik bang!
In itunes kun je toch gewoon aangeven welke gegevens ie moet syncen, dus van iphone naar pc of pc naar iphone toch ?

pi_65716862
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:

[..]

In itunes kun je toch gewoon aangeven welke gegevens ie moet syncen, dus van iphone naar pc of pc naar iphone toch ?
Mits het de pc (iTunes) is waar je iPhone mee is gesyncd. Maar in dit geval is die verdwenen in een format

Ik ben op dit moment my.memova met bijpassende applicatie aan het proberen.
pi_65717296
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe update FieldRunners is uit!!! 1.2

New Features:
- Flame Tower
- Mortar Tower
- P-47 Thunderbolt airplane
- Sell without penalty, when game is paused
- Faster Load times
- Drylands Map
jaja, gruwelijke update, nu zeker wel een van de beste spellen voor ifeun!
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:52:44 #211
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65720515
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 00:09 schreef dottinator het volgende:

[..]

jaja, gruwelijke update, nu zeker wel een van de beste spellen voor ifeun!
Meh... Payback is ook een bruut spel
pi_65721213
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Mits het de pc (iTunes) is waar je iPhone mee is gesyncd. Maar in dit geval is die verdwenen in een format

Ik ben op dit moment my.memova met bijpassende applicatie aan het proberen.
Ok, gelukt. Aan te raden voor iedereen met hetzelfde probleem.
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:01:54 #213
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65721434
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:49 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Ok, gelukt. Aan te raden voor iedereen met hetzelfde probleem.
http://appulo.us/appdb/ - Zoek eens op Easycontact
quote:
Easycontact allows you to share all your contact information from an iPod Touch or iPhone to any kind of device. You simply need the recipient's email address to send your business card, another contact or even an entire group of from within your address book.

Easycontact runs on any network access : Edge, 3G, Wi-Fi.
Your data is protected up to 256 bit SSL.

For a direct device to device transmission, Wi-Fi and Audio can be used if the recipient also owns Easycontact.

Features
- Share your business card, another contact or a group of from within your address book.
- Share your pictures on the local Wi-Fi network and send them to any email address.
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:20:55 #214
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65721843
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:52 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Meh... Payback is ook een bruut spel
De besturing vind ik écht kut. Ik weet trouwens niet of linken naar Appulous wel mag.
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:29:56 #215
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65722076
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef Christiaan het volgende:

[..]

De besturing vind ik écht kut. Ik weet trouwens niet of linken naar Appulous wel mag.
Dat weet ik eigenlijk ook niet Als het niet mag, haal de link dan maar weg.
En toegegeven, de besturing zuigt echt ernstig, maar de gedachte erachter vind ik puik. Het spel doet mij heel erg aan GTA1 denken.
pi_65726874
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef bodylotion het volgende:
Ja, dat is mogelijk:
http://www.flickr.com/photos/14638256@N08/sets/72157607582008021
pi_65729822
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Dat weet ik eigenlijk ook niet Als het niet mag, haal de link dan maar weg.
En toegegeven, de besturing zuigt echt ernstig, maar de gedachte erachter vind ik puik. Het spel doet mij heel erg aan GTA1 denken.
Het gaat ook allemaal veel te snel, het lopen. schieten, rijden.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:41:14 #218
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65729865
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef boskameel het volgende:

[..]

Het gaat ook allemaal veel te snel, het lopen. schieten, rijden.
En iMob zuigt ook met al die cheaters F*kin redeem codes
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:59:31 #219
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65745446
Aardige kopie..

quote:
A cell phone has never been so close to Apple, never! 3.5吋的超大屏幕从此开创一个新的苹果高仿时代! 3.5-inch large screen from Apple to create a new era of high imitation! 320*480分辨率的超清晰画面带来的震撼与惊艳绝对出乎你的想象! 320 * 480 resolution, ultra-clear picture and amazing shock brought about by absolutely beyond your imagination! 你所想要实现的滑动翻页,重力感应,自动横屏,单手图像缩放等功能都可以在这款iphone3G-2上轻松实现! You want to achieve sliding flip, gravity sensor, automatic horizontal screen, one-hand image scaling and other functions can be in this iphone3G-2 on easy! 绝美的简洁梦幻外形和3.5吋的超大屏幕所表现出来的美丽与动人不下于任何一款苹果手机! Beautiful shape and the simple dream of the large 3.5-inch screen shown by the beautiful and touching no less than any one of Apple's cell phone! 既然号称举例苹果最近的开创时代的手机,JAVA2.0、蓝牙立体声、内置重力感应器实现自动横屏、手机QQ、MSN这些肯定是少不了的……现在购买,还赠送精致蓝牙耳机哦! Since the so-called Apple, for example the recent opening of the mobile phone era, JAVA2.0, stereo Bluetooth, built-gravity sensor for automatic horizontal screen, mobile phone QQ, MSN Those are certainly indispensable ... ... Now purchase, but also exquisite gift Bluetooth headset Oh! ! ! ! !
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:00:26 #220
170462 Stinosss
pi_65745474
Ja, behalve de software wsl. Waarschijnljik gewoon een grafisch schilletje over WM.
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:02:31 #221
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65745548
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Stinosss het volgende:
Ja, behalve de software wsl. Waarschijnljik gewoon een grafisch schilletje over WM.
Vaak niet eens. Meestal gewoon een eigen crappy OS met op iedere kopie hetzelfde lettertype en spelvauten
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:04:17 #222
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65745601
http://www.m8cool.com

Hier staan nog 8800 kopietjes van werkelijk ieder populair toestel

Geeft hier en daar in FF een scriptfout(en).
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:05:39 #223
170462 Stinosss
pi_65745637
Zou verboden moeten worden bah
pi_65746332
Dat lettertype springt er wel heel erg uit (vooral goed te zien bij de tijd)
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:36:30 #225
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65746754
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef EvilMarc het volgende:
Dat lettertype springt er wel heel erg uit (vooral goed te zien bij de tijd)
Dat lettertype is zonder grap echt op iedere Chinese kloon een terugkerend iets

Check het zelf maar.
  donderdag 5 februari 2009 @ 00:26:09 #226
231633 Xummon
of toch niet?
pi_65752963
vandaag een besteld
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:41:12 #227
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65756316
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:26 schreef Xummon het volgende:
vandaag een besteld
Vet! Laat even weten hoe dat Chinese model is Nee even serieus, gefeliciteerd

Echt bizar trouwens hoe ernstig die Chinezen aan "Reverse Engineering" doen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:20:01 #228
231633 Xummon
of toch niet?
pi_65795685
hij is binnen en hij is vet

en ja het is een orginele
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_65796346
Kleur?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:37:59 #230
170462 Stinosss
pi_65798204
Fotos or it didnt happen .
Geloof er nameljk niet zo in....

Is het zon chinees ding?
pi_65801101
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:37 schreef Stinosss het volgende:
Fotos or it didnt happen .
Geloof er nameljk niet zo in....

Is het zon chinees ding?
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef Xummon het volgende:
hij is binnen en hij is vet

en ja het is een orginele
Lezen is ook een vak?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:44:53 #232
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_65806996
Hoe lang duurt het voordat het nummer van de ene naar de andere sim-kaart is over gezet?
Kreeg vanochtend om 11u een sms, om 11:30uur was mijn oude sim-kaart onbruikbaar en nu kan ik nog niet bellen..
------------------
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:01:16 #233
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_65807428
Hmm.. nu heb ik mijn sim-kaart in een andere telefoon gedaan, en werkt ie wel
Met iPhone werkt hij niet.. oh oh
------------------
pi_65810099
Kan je ook per smsje verwijderen of alleen het hele 'gesprek'?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:00:37 #235
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65810947
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef zaara het volgende:
Hele gesprek enkelt.
pi_65811114
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:01 schreef Trigalti het volgende:
Dat kan niet.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:23:15 #237
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65811792
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:01 schreef Trigalti het volgende:
Is het een T-Mobile kaart? Zonee, heb je Yellowsn0w wel geïnstalleerd?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:38:41 #238
231633 Xummon
of toch niet?
pi_65812373
wat zijn coole apps die je zeker op je iphone moet zetten?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 21:55:45 #239
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65815432
Shazam, iTalk, NU.nl, Journaal, Snapture (voor inzoomen bij foto's maken), en Cycorder (om video's op te nemen, jailbreak nodig).
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:01:30 #240
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65826764
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:38 schreef Xummon het volgende:
wat zijn coole apps die je zeker op je iphone moet zetten?
Graag gedaan

Apple iPhone Apps-topic #2
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:31:14 #241
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65830305
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:49:52 #242
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_65830622
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Is het een T-Mobile kaart? Zonee, heb je Yellowsn0w wel geïnstalleerd?
Ja het is een T-mobile kaart, tis inmiddels opgelost door middel van nieuwste update installeren.
------------------
  zaterdag 7 februari 2009 @ 16:58:23 #243
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65830757
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:31 schreef Biogarde het volgende:
http://forum.ipcsuite.com(...)html?time=1232591135

Dit verhaal kennen jullie al?
Ongekend...
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:06:38 #244
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65830967
quote:

Snel verdiend .
pi_65834651
Ik zat net door het Macenstein archief te bladeren en deze moet ik toch ff met jullie delen

pi_65835096
Ik had vandaag voor het eerst een moment waarop ik dacht "aaah, dat is jammer.."

Ik was een filmpje aan het kijken of Youtube en werd ondertussen gebeld, dus opgenomen. Nadat ik opgehangen had ging het filmpje niet verder

Het enige wat ik nog echt mis is een scroll knop.
pi_65840478
Hmmm. Mijn SpringBoard crasht de laatste tijd best vaak. Weet iemand daar meer over? Waar kan dit aan liggen? Heb wel een Jailbreak, maar voor 2.2.1 heb ik nooit last gehad van di probleem.
pi_65842590
quote:

pi_65859122
Paar maanden terug is mijn iphone gestolen ( 2 maanden na dat ik mijn abbo had afgesloten) en ik loop nu dus internet te betalen terwijl ik helemaal geen telefoon heb diie dat ondersteunt. Nu wil ik dus eigenlijk wel weer een iphone kopen. Als ik op marktplaats kijk zie ik best redelijjke aanbiedingen staan. Alleen vraag ik mij dus af waar ik op moet letten (simlock, unlocked etc.) als ik volledig gebruik wil maken van alle (legale) applicaties en gewoon via itunes kan updaten.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  zondag 8 februari 2009 @ 19:59:30 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65859357
Abbo van T-Mobile? Want dan kan je gewoon een iPhone kopen die iemand bij een verlenging bij T-Mobile heeft gekregen maar niet nodig heeft. Anders moet je een simlockvrije die uit Belgie of Italië komt kopen.
Daarnaast kan je ook een software-unlocked iPhone kopen, dan kan je alleen niet meteen via iTunes updaten, maar moet je even wachten op een gehackte versie.
  zondag 8 februari 2009 @ 20:00:43 #251
170462 Stinosss
pi_65859391
Simlock hoef je niet op te letten, is zelf te omzeilen met yellowsnow. Zie mijn sign.

Ik zou rekening houden met de garantie en of het uiteraard wel een officiele iphone is. Voor de rest kan er niet veel misgaan. Ga wel ff op bezoek bij de adverteerder.
pi_65860333
Ja het is gewoon het standaard iphone tmobile abonnement dat ik heb. Maar als ik zo'n telefoon van iemand anders overneem geeft dat dan geen problemen als je hem wil registreren met itunes oid?

En wat betekent een unlocked toestel nou precies? Als ik een telefoon zie staan waarbij staat simlock vrij, betekent het dan dat hij (misschien) unlocked is?

Sorry voor die noobvragen, ben nogal een leek op dit gebied.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:19:22 #253
170462 Stinosss
pi_65862062
Geen problemen met itunes.

Unlocked wil zeggen dat hij simlockvrij is. Er zijn niet echt simlockvrije iphones, alleen maar iphones waarbij de simlock is omzeild. Dit kan iedereen doen en is geen bepaalde technische kennis voor nodig.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:45:53 #254
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_65862989
Er zijn wel simlockvrije iPhones hoor Uit Belgie en Italië.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:46:37 #255
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_65863016
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef Stinosss het volgende:
Geen problemen met itunes.

Unlocked wil zeggen dat hij simlockvrij is. Er zijn niet echt simlockvrije iphones, alleen maar iphones waarbij de simlock is omzeild. Dit kan iedereen doen en is geen bepaalde technische kennis voor nodig.
Toch mooi dat ik al maanden een simlockvrije iPhone heb zónder Yellowsn0w. Gewoon uit Italië.
pi_65864203
tvp
  zondag 8 februari 2009 @ 23:50:00 #257
51286 w00h00
Digital man!
pi_65867855
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:18 schreef Misan het volgende:
tvp
pi_65873865
pi_65880027
voor de mensen die het nog niet wisten:

Het aanzetten van emoticons op iphone:

download gratis Spell Number:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284858425&mt=8

start programma op en voer de volgende code in: 9876543.21

Stop Spell Number en ga naar instellingen, Algemeen, Toetsenbord, Internationaal toetsenbord, Japans. Zet daar "Emoji" aan.

Vervolgens heb je in bijna elke applicatie een wereldbol bij het toetsenbord staan. Nu kun je smilies gebruiken.
  maandag 9 februari 2009 @ 14:21:06 #260
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65880174
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:16 schreef Ericjuh het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten:

Het aanzetten van emoticons op iphone:

download gratis Spell Number:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284858425&mt=8

start programma op en voer de volgende code in: 9876543.21

Stop Spell Number en ga naar instellingen, Algemeen, Toetsenbord, Internationaal toetsenbord, Japans. Zet daar "Emoji" aan.

Vervolgens heb je in bijna elke applicatie een wereldbol bij het toetsenbord staan. Nu kun je smilies gebruiken.
Alleen bij smsjes vind ik emoticons wel handig. En met biteSMS had ik dat al.

Lijkt mij persoonlijk niet erg fijn om ook emoticons in mailtjes te krijgen
pi_65880243
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Alleen bij smsjes vind ik emoticons wel handig. En met biteSMS had ik dat al.

Lijkt mij persoonlijk niet erg fijn om ook emoticons in mailtjes te krijgen
je hebt in ieder geval de optie geunlocked. Kun je achteraf zelf bepalen of je hem uit of aan wilt laten.
  maandag 9 februari 2009 @ 16:06:04 #262
20641 portier
pi_65883717
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef Ericjuh het volgende:

begint er al goed uit te zien!
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.
Ik hoop nog steeds op TomTom. Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_65890541
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:

[..]

Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.
Ik hoop nog steeds op TomTom. Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Eens.
pi_65899595
quote:

[..]

Ik heb hem niet getest, maar snap de reactie eigenlijk niet. De video ziet er toch goed uit! wat werkt er dan niet goed?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:41:11 #265
20641 portier
pi_65903535
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Ik heb hem niet getest, maar snap de reactie eigenlijk niet. De video ziet er toch goed uit! wat werkt er dan niet goed?
Je ziet al dat de kaart draait terwijl de auto stilstaat en aanwijzingen van 490 meter worden niet aangegeven als de waypoints dichterbij elkaar liggen. Bij TomTom (en zo hoort het ook), krijg je dan "Sla linksaf, daarna sla rechtsaf de snelweg op". En ze gebruiken een spraakcomputer waardoor het half onverstaanbaar is, hadden ze gewoon in kunnen spreken. Zeker de straatnamen (wat trouwens vrij overbodig is). Hij zegt ook nog op het einde dat de kaart voor Orange County en LA County 1Gig is, terwijl TomTom heel de VS en Canada op 950MB krijgt.
Als ik het goed zie laat hij de afstand tot de volgende afslag of de totale reistijd for that matter niet eens zien. En ik weet niet of die reviews op internet nog steeds gelden, (was voor de oude versie), maar kaarten ophalen is een ramp, net als navigeren in Nederland. En als je verkeerd rijdt ben je de pineut, want herberekenen kan hij niet.
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:30:45 #266
20641 portier
pi_65904314
Google Sync is dan weer wel prima. Werkt stuk beter dan dat Nuevasync.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_65904340
quote:

Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Welnee. TomTom heeft hier helemaal geen interesse in. Die maken veel liever PND's. Als ze het hadden gewild, was het er een maand na de intro van de 3G geweest.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:52:50 #268
20641 portier
pi_65904773
Ik weet het Jarno, ik weet het .
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_65904811
En ja, ik vind het ook kut want het was één van DE redenen voor mij om een 3G te willen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:04:15 #270
20641 portier
pi_65906680
Sluit ik mij bij aan.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_65907111
Buiten die voicecomputer vind ik het aardig werken hoor.
pi_65908516
Ik heb er vertrouwen dat een fatsoenlijke navigatie nog komt
pi_65911549
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Welnee. TomTom heeft hier helemaal geen interesse in. Die maken veel liever PND's. Als ze het hadden gewild, was het er een maand na de intro van de 3G geweest.
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:12:22 #274
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65925378
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.
Dat dus
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:05:27 #275
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65932543
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef zaara het volgende:
Kan ook per smsje hoor, in elk geval met BiteSMS. Ik weet niet of het ook kan met de standaard SMS app van Apple. Dit is ook een van de redenen waarom ik BiteSMS gebruik.

Gewoon over het betreffende smsje heen gaan met je vinger van links naar rechts en een popup menu komt tevoorschijn waarin je dit bericht kan doorsturen of wissen bijvoorbeeld.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:06:54 #276
170462 Stinosss
pi_65932616
Standaars SMS app gaat het niet.
Voorlopig dus niet mogelijk.
pi_65954089
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook wat ik gehoord heb.

Misschien gaat apple er zelf een app voor maken?
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:58:43 #278
170462 Stinosss
pi_65960775
Zijn geruchten over ja. Zou dan in FW 2.3 beschikbaar zijn.
pi_65961335
De beste kans op een aankondiging is het eerstvolgende apple-event.
  woensdag 11 februari 2009 @ 21:40:27 #280
170462 Stinosss
pi_65964883
Welke event zou dat zijn?
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:21:18 #281
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65966807
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Stinosss het volgende:
Zijn geruchten over ja. Zou dan in FW 2.3 beschikbaar zijn.
Pas je op met het verspreiden van geruchten? Maakte je je nogal druk over een paar posts terug.
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:11:16 #282
170462 Stinosss
pi_65969201
Wanneer je geen bron hebt maak ik me idd druk. kneus
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:25:15 #283
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65969808
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
Anders ben je even snel op je teentjes getrapt
  donderdag 12 februari 2009 @ 00:26:54 #284
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_65971999
dus, ik heb ook een iphone.
jeej

Alleen kan ik er nog niks mee aangezien mijn computer geen iTunes wil draaien totdat ik windows weer eens opnieuw installeer.
Dus met andere woorden, ik heb een hele toffe presse-papier.

Kan iemand me trouwens uitleggen wat dat hele aanmeld gedoe inhoud?
ik koop toch gewoon een telefoon en dan moet dat toch werken?
En kost dat dan nog extra...

Klinkt misschien naief, maar ik heb aardig lang aan de telefoon gehangen om een abbo te krijgen en ze hebben me niks verteld over extra kosten of aanmeldingen e.d.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 12 februari 2009 @ 01:02:51 #285
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65972857
Activeren moet via iTunes. Kost niks, nada, noppes.

Tijdens het activeren zul je een aantal stappen doorlopen. Wijst zichzelf en is kinderlijk eenvoudig.
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:53:56 #286
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65975179
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Anders ben je even snel op je teentjes getrapt
Ah... ze zweet zount of luf

Ik ben trouwens best uitgekeken op de app 'Categories'
pi_65976802
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
hahaha fail!
pi_65976847
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:

Tijdens het activeren zul je een aantal stappen doorlopen. Wijst zichzelf en is kinderlijk eenvoudig.
Ik weet eigenlijk niet of je 'm ook nog steeds via dat hele Pwn-gebeuren alleen kunt activeren? Dus niet jailbreaken maar alleen activeren. Vroeger kon dat (via andere methodes dan die van het dev team) wel iig. Maar goed, als je een T-Mobile iPhone hebt die je graag origineel houdt zit je daar waarschijnlijk niet op te wachten.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:46:12 #289
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_65978056
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:

Ah, das dan wel fijn.
het stukje in de OP:
quote:
Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.
Baarde me nogal wat zorgen namelijk.

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_65978164
Aan de andere kant is iTunes REQUIRED om een iPhone te kunnen gebruiken. Staat in op de website, volgens mij op de doos, etc. Dit had je dus moeten weten (zeker als je het idee had dat dit een probleem zou kunnen worden).
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:54:54 #291
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_65978310
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:49 schreef Jarno het volgende:
Aan de andere kant is iTunes REQUIRED om een iPhone te kunnen gebruiken. Staat in op de website, volgens mij op de doos, etc. Dit had je dus moeten weten (zeker als je het idee had dat dit een probleem zou kunnen worden).
Ja, dat je iTunes moet gebruiken kon ik mee inkomen. Je hebt een programma nodig om mee te syncen enzo. Maar dat je 'm via internet met de nieuwste versie moet activeren is wat jammer.

Maarja, ik moest toch een keer m'n computer opnieuw installeren, weer een extra reden.

▀█▀ █ █▀█▀█
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:55:17 #292
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66004939
Voor de liefhebbers:

Die 2e
  donderdag 12 februari 2009 @ 23:01:33 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_66005175
Die bovenste heb ik al

Die tweede is leuk voor vrienden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66005271
Die 2e is goed
pi_66013608
Nieuwe lockscreen geinstalleerd vandaag!
Met credits aan: Mnidhk (iPhoneclub)

pi_66013842
Afgrijselijk, als ik eerlijk moet zijn
pi_66013899
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Afgrijselijk, als ik eerlijk moet zijn
  vrijdag 13 februari 2009 @ 11:35:40 #298
170462 Stinosss
pi_66015049
Cool. Intelliscreen?
pi_66015110
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:35 schreef Stinosss het volgende:
Cool. Intelliscreen?
Nee aangepast lockscreen thema (katra's weather hd) door een iponeclub forum poster.
Helemaal gratis, incl animaties / forecast 6 day weather & notifier widgets
pi_66015343
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:01 schreef Intocable het volgende:

[..]

pi_66019065
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Intocable het volgende:
Nieuwe lockscreen geinstalleerd vandaag!
Met credits aan: Mnidhk (iPhoneclub)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje naar iphoneclub topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')