quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
Volgens mij heb ik dit probleem wel eens eerder langs zien komen hier en was een restore de oplossing.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Hallo allemaal,
Heb twee problemen met mijn Iphone 3G.
De eerste is dat ik geen reservekopien meer kan maken.
Heb nu alleen nog maar een backup van 3 maanden geleden.
Het tweede probleem is dat ik maar 2 gig vrij heb op mijn Iphone terwijl er ik alle muziek, ringtones en video's heb verwijderd.
Er staat dat er meer dan 4gig aan overige bestanden op staan maar dat klopt niet.
Op een Iphone forum is er ook iemand met dit probleem maar daar staat helaas nog geen oplossing.
Syncen lukt wel gewoon. Voor de duidelijkheid heb ik nog twee plaatjes toegevoegd.
Alvast dank!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, aangezien ik alleen nog maar een backup heb van 3 maanden geleden wil ik dit eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef portier het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit probleem wel eens eerder langs zien komen hier en was een restore de oplossing.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:18 schreef no1uknow het volgende:
tvp
Apple iPhone Apps-topic #2quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef sunmoonstar het volgende:
De volgende games staan op m'n iPhone:
Steppin - Tangrams - Tap Tap Revenge - Tap Tap Dance - iReversi - Topple - Zoom Zoom - FourFree - BrainChallenge
En als je dit rijtje nou ziet he (en dus mijn smaak zo'n beetje ziet) wat raden jullie mij dan voor nieuwe app aan? Ik heb zin om er weer iets nieuws op te zetten wat ik niet meteen na 2 keer spelen zat ben, maar ik weet niet wat nou leuk is.... Dus tips zijn zééér welkom
Welcome to the clubquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef zaara het volgende:
Ik krijg binnenkort ook de iphone. Jippie!
Ga eens deze topics doorlezen..
Hoeveel nachtjes weet ik niet eens precies.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:59 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Welcome to the club
Wat voor iPhone krijg je? Zwart of wit? En hoeveel GB?
Enne... hoeveel nachtjes slapen nog..??
lolquote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef bodylotion het volgende:
is het trouwens mogelijk om andere luidsprekers op die headset van de iPhone te solderen oid?
Ja en ja. Zonder jailbreak kun je geen thema instelllen/quote:Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef El-Salvador het volgende:
Ben sinds afg vrijdag een trotsche bezitter van de Iphone black 16 GB. En is er me nog wat onduidelijk. Bijv. over het instellen van een theme. Moet je hiervoor je Iphone jailbreaken? Hebben jullie je phone gejailbreakt?
quote:Volgens de Belgische website Belgium iPhone is firmware 2.3 al in beta verschenen. Dat moet dan voor een zeer select gezelschap zijn want wij hebben daar nog niets over gehoord via de bronnen die toegang hebben tot beta versies van iPhone firmware.
In de 2.3 beta firmware zou de mogelijkheid zitten om via bluetooth bestanden te delen. Het wijzigen van de achtergrond van het springboard en een iChat applicatie.
Eerder maakte de Griekse website iPhone Hellas bekend dat de release van de 2.3 firmware nog deze maand zal zijn.
van dat bluetooth gedeelte of dat er een beta is die misschien deze maand officieel uitkomt?quote:
Geen prioriteit, waardeloos, waardeloos.quote:
ondanks dat mijn leeftijd toch bijna het dubbele is, wil ik wel bluetooth! ik mis gewoon die functie op de iphone. Afbeeldingen ontvangen is gewoon heel erg moeilijk. Vooral als mensen geen smartphone hebben en niet makkelijk foto's kunnen mailen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef portier het volgende:
[..]
Geen prioriteit, waardeloos, waardeloos.
Ik hoop niet dat dit het is, dan hebben ze alleen maar updates voor 14 jarigen toegevoegd.
Is toch niet het probleem van de iPhone? Daarmee kan je foto's gewoon mailen en via USB ze er makkelijk afhalen. En met dingen als AirSharing kan je makkelijk files verplaatsen. Voor die andere smartphones, vrijwel elke laptop heeft tegenwoordig toch bluetooth? Bovendien heb je voor heel weinig geld van die USB Bluetooth adapters.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ondanks dat mijn leeftijd toch bijna het dubbele is, wil ik wel bluetooth! ik mis gewoon die functie op de iphone. Afbeeldingen ontvangen is gewoon heel erg moeilijk. Vooral als mensen geen smartphone hebben en niet makkelijk foto's kunnen mailen.
correct.. dat is idd onzin en heeft geen hoge prioriteit. Zulke dingen moeten eigenlijk ontwikkeld worden door derden.quote:Het is geen onzin, zoals achtergrond van springboard kunnen veranderen, maar er lijken mij nog een stuk of 100 features die belangrijker zijn dan dit.
eigenlijk wel.. Niet iedereen heeft een super de luxe smartphone. Ik ken mensen die net een camera op hun telefoon hebben. Daarnaast zit de bluetooth module in de iphone. Een mail is eigenlijk niet bedoelt voor bestandsoverdracht zoals wij hier bespreken.quote:Is toch niet het probleem van de iPhone?
Ik bedoel natuurlijk ontvangen, want verzenden is inderdaad niet zo'n probleem. Alhoewel ik het wel vervelend vind om mensen een mail te sturen met daarin een afbeelding als ze zelf geen mail kunnen ontvangen op hun telefoon. Op dit moment is er nog geen directe bestandswisseling tussen de iphone en een oudere type telefoon.quote:Daarmee kan je foto's gewoon mailen en via USB ze er makkelijk afhalen.
Waarom gebruik je geen Winterboard?quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb Wallpapers geinstalleerd via Cydia. Via instellingen - achtergrond krijg ik ze dan te zien, maarhet scrollen daarin gaat heeeel moeilijk en soms crasht hij. Heeft iemand anders dat ook?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:37 schreef MissHobje het volgende:
Woei woei woei ik heb de 16gb blackontzettend leuk toestel en heb weer een hoop uit te vogelen merk ik
Maar wel logisch allemaal.
Als ik tijd heb zal ik de OP wel ff wijzigen. Er zijn namelijk wel meer FAQ die nog niet toegevoegd zijn. Daarnaast mis ik nog een paar linkjes naar andere iphone topics, zoals app store topicquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:39 schreef MissHobje het volgende:
Ow en dat abo plaatje in de op klopt dus helemaal nie meer.
Prijzen ala bij betalen is vanaf 44,95 abo I300 dus helemaal niets meerook niet 1 euro
maar dat was vast al bekend.
Het bluetooth gedeelte inderdaad. Lijkt me sterk dat Apple nu ineens gaat zeggen dat we doodleuk alles wat op je iPhone staat via bluetoeter verstuurd kan worden naar een andere telefoon / pc...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
van dat bluetooth gedeelte of dat er een beta is die misschien deze maand officieel uitkomt?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel een paar nieuwe moves van apple verwacht. helemaal met de nieuwe G1 telefoon (die al paar weken uit is). Maar het blijft hopen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Het bluetooth gedeelte inderdaad. Lijkt me sterk dat Apple nu ineens gaat zeggen dat we doodleuk alles wat op je iPhone staat via bluetoeter verstuurd kan worden naar een andere telefoon / pc...
Maar dan heb je geen visual voicemail ofwel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klopt je kunt hem nu ook bij andere abbo's nemen
Relax 300, 1000 Sms bundel, 2 jaar lang gratis internet
16GB hier ook dus. [ afbeelding ]
Tjah het zou handig zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Het bluetooth gedeelte inderdaad. Lijkt me sterk dat Apple nu ineens gaat zeggen dat we doodleuk alles wat op je iPhone staat via bluetoeter verstuurd kan worden naar een andere telefoon / pc...
Denk je dat je dat vaak gaat gebruiken...?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:32 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen visual voicemail ofwel?
om de 2 dagen een nacht lang opladenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef El-Salvador het volgende:
Tot nu toe een geweldig apparaat, maar hier komt de maarrrr. De accu. Jezus, wat is deze telefoon snel leeg, om te janken.
Hoe vangen jullie dit op?
Mwa ja, net zovaak als dat ik mijn telefoon niet op kan pakkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Denk je dat je dat vaak gaat gebruiken...?
Ik kan in Winterboard niet zien welke achtergronden ik kan kiezen. Is er trouwens nergens een uitleg over Winterboard. Termen als Lock Background en Background. Ik heb een thema maar kan de achtergrond niet aanpassen zoals ik het wel.Ook al kies ik het wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen Winterboard?
En ik ben benieuwd of er deze maand een nieuwe firmware komt
Ja gek he, waarschijnlijk luister je er muziek mee, je internet staat constant aan, je doet af en toe een belletje, je smst zo nu en dan, je speelt een spelletje, maak een footootje en ik kan nog wel ff doorgaan. En dan vind jij het gek dat 'ie binnen 1/2 dagen leeg is..quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef El-Salvador het volgende:
Tot nu toe een geweldig apparaat, maar hier komt de maarrrr. De accu. Jezus, wat is deze telefoon snel leeg, om te janken.
Had ik in begin ook.. misschien dat de accu later wat langer meegaat, maar ik heb er nu totaal geen last meer van. Daarnaast gebruikte ik hem in begin regelmatig om te internetten.. en dat kost veel stroom.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef El-Salvador het volgende:
Alleen dat was wat ongenuanceerderquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Had ik in begin ook.. misschien dat de accu later wat langer meegaat, maar ik heb er nu totaal geen last meer van. Daarnaast gebruikte ik hem in begin regelmatig om te internetten.. en dat kost veel stroom.
als ik hem gewoon alleen gebruik om te telefoneren (en ik telefoon niet zoveel) dan kan ik zat 4 dagen met 1 batterij. Dat vind ik normaal voor een telefoon. Na mijn mening is er dus niks mis met de telefoon
als je de telefoon veel gebruikt dan is het ook te verwachten dat hij snel leeg is. Wifi en 3g kosten nu eenmaal veel batterij.
@edit
wat die homo hierboven zegt
Misschien heb je hier iets aan??quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik kan in Winterboard niet zien welke achtergronden ik kan kiezen. Is er trouwens nergens een uitleg over Winterboard. Termen als Lock Background en Background. Ik heb een thema maar kan de achtergrond niet aanpassen zoals ik het wel.Ook al kies ik het wel.
gewoon met je vinger in de textarea scrollen. Zorgen dat je geen vergrootglas ziet. Dus niet te lang je vinger vasthouden op 1 plekquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:11 schreef eleusis het volgende:
Hoe scroll je toch naar boven/beneden in een textarea in Safari
quote:Volgens de website FrenchiPhone.com komt er op 26 januari weer een firmware update voor de iPhone. Het gaat om versie 2.2.1. Deze informatie is afkomstig via een bron bij het Franse Orange. De update zou slechts kleine verbeteringen hebben zoals beter sms management.
Firmware versie 2.3 komt pas in Maart volgens FrenchiPhone.com.
Hobsel ook aan de iphonequote:Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef MissHobje het volgende:
Mijn reg probleem is opgelost.. downloaden werkt nu prima.. waarschijnlijk duurde het even voordat alles rond was ofzo.. na 2 dagen werkte alles ineens prima.
Mijn abbo gaat op 6 Februari eindelijk inquote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hier ook 16GB black.
Jammer dat mijn abo pas over een tijdje ingaat, overstap met nummerbehoud enzo.
Ook jammer dat GPS blijkbaar nauwelijks werkt als je geen 3G-ontvangst hebt.
Werkt hier geweldig hoor! zonder 3g kan hij de plaats bepalen binnen een paar meter.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wellicht bedoel je het laden van de kaarten, maar GPS an sich werkt perfect.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hey dezelfde dusquote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hier ook 16GB black.
Jammer dat mijn abo pas over een tijdje ingaat, overstap met nummerbehoud enzo.
Ik weet het verschil tussen het laden van kaarten en positiebepaling. Maar goed, nu doet hij het opeens weer prima... heel vreemd.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef portier het volgende:
[..]
Wellicht bedoel je het laden van de kaarten, maar GPS an sich werkt perfect.
Kan ik mijn abbo ook veranderen en die bundel toevoegen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klopt je kunt hem nu ook bij andere abbo's nemen
Relax 300, 1000 Sms bundel, 2 jaar lang gratis internet
16GB hier ook dus. [ afbeelding ]
Ah topquote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MissHobje het volgende:
wat ik begreep dat je 3 of 4 maanden van te voren over kunt stappen en dus je abo meteen ingaat.
Bij mij loopt ie 13 maart af en heb hem nu een dag of 5 mijn nieuwe abo
ohja wat ze wel vertelden in de shop is dat je abo datum dan ingaat vanaf de daadwerkelijk datum wanneer je contract ophoud maar dan dat je nu wel al je nieuwe abo kunt gebruiken.quote:
Mmm, dat is bij mij niet het geval. Ik zit gewoon nog ff vast aan mijn oude abonnement. Nu zat daar bij mij sowieso niet zoveel spoed achter omdat ik toch al mobiel internet had van T-Mobile, maar ik zou daar eerst maar eens ff over bellen voordat je een torenhoge rekening op de mat gepresenteerd krijgt.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MissHobje het volgende:
wat ik begreep dat je 3 of 4 maanden van te voren over kunt stappen en dus je abo meteen ingaat.
Bij mij loopt ie 13 maart af en heb hem nu een dag of 5 mijn nieuwe abo
Voor de zekerheid zal ik wel ff bellen dan morgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, dat is bij mij niet het geval. Ik zit gewoon nog ff vast aan mijn oude abonnement. Nu zat daar bij mij sowieso niet zoveel spoed achter omdat ik toch al mobiel internet had van T-Mobile, maar ik zou daar eerst maar eens ff over bellen voordat je een torenhoge rekening op de mat gepresenteerd krijgt.
Werd direct in orde gemaakt zelfsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, dat is bij mij niet het geval. Ik zit gewoon nog ff vast aan mijn oude abonnement. Nu zat daar bij mij sowieso niet zoveel spoed achter omdat ik toch al mobiel internet had van T-Mobile, maar ik zou daar eerst maar eens ff over bellen voordat je een torenhoge rekening op de mat gepresenteerd krijgt.
Welk nummer is dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Werd direct in orde gemaakt zelfs![]()
als ik nu ook mijn bel tegoed opvraag heb ik gewoon mijn nieuw I300 abo.
Hoor precies hoeveel belminuten en sms ik nog heb conform het iphone abonnement.
Ik bevestig mijn commitment aan duurzaam posten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef portier het volgende:
Waarom ben jij groen?
Ik zat ook al bij T-Mobile en heb dus nog steeds mijn oude abonnement. Ze zetten het dus niet direct zo maar over. Dus wel ff oppassen en ff 1202 voor de zekerheid bellen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:38 schreef MissHobje het volgende:
Ow dat mijn abo nu al ingegaan is.. nouja dat ik er gebruik van kan maken is wel denk ik.. omdat ik al bij T-mobile zit. dus erbij blijft enzo.
Voor de zekerheid net vanmiddag in de shop nagevraagd en ik heb echt het I300 abonnementquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat ook al bij T-Mobile en heb dus nog steeds mijn oude abonnement. Ze zetten het dus niet direct zo maar over. Dus wel ff oppassen en ff 1202 voor de zekerheid bellen.
Ik kan geen changelog vinden op de Applesite. Wat is er veranderd sinds 2.2?quote:
Foto's die in je Mail-app stonden konden niet goed weergeven worden ofzo -bug gefixt, en Safari is wat stabieler.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kan geen changelog vinden op de Applesite. Wat is er veranderd sinds 2.2?
dat lijkt me wel.. omdat je dan toch 2 a 3 connecties tegelijk hebt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Je kan met de iPhone ook groepsgesprekken maken door 2 personen te bellen, maar gaat je beltegoed dan ook 2x (of 3x afhankelijk van het aantal personen dat je belt) zo snel op?
Ik heb geen idee. Nog niet geprobeerd namelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat lijkt me wel.. omdat je dan toch 2 a 3 connecties tegelijk hebt?
Ik heb 20 Januari mijn contact verlengd, loopt af op 20 Mei en heb inmiddels m'n iPhone ontvangen maar zit wel vast aan m'n myfaves abonnement tot 20 Mei, de klantenservice kon hier helaas niets aan veranderen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef StarGazer het volgende:
Vandaag contract verlengd met T-Mobile en een iPhone abonnement genomen. Damn wát een geil ding!.
Waarschijnlijk newbie vraagje: oorspronkelijk zou mijn contract per 25 mei aflopen. Is het nu zo dat ik het tot 25 mei met mijn oude abonnement moet doen? Want dat betekent dat mijn internet er niet bij in zit. Of wordt direct automatisch mijn relax omgezet in een I-300 abonnement?
Jailbreakers pesten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kan geen changelog vinden op de Applesite. Wat is er veranderd sinds 2.2?
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Stinosss het volgende:
[..]
jailbreak neem ik aan dat je bedoelt?
Ik doe niet aan jailbraikenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Stinosss het volgende:
[..]
jailbreak neem ik aan dat je bedoelt?
De snelheid is wel prima, je mag echter niet meer dan 1GB per maand gebruiken ongeveer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Edit:
Hebben er mensen ervaring met Vodafone Zorgeloos Internet? Ik heb al vaak gehoord dat het niet onbeperkt is, leuke marketingtrucjes met de 10x gemiddelde gebruiker enzo, maar wordt de 3,6Mbps gehaald of niet? Dus bijvoorbeeld 400KB/s in een klein dorpje?
Kun je dat niet beter aan de Tmobileshop vragen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef trifko het volgende:
Ik heb mijn iPhone afgegeven bij de Tmobileshop omdat er iets mis was met de speakers enzo. Wanneer kan ik het weer terugverwachten, en hoe groot is de kans dat ik een nieuwe krijg..
Denk dat ik dat ook maar ga doen. Overige kosten zijn opeens met een paar euro gestegen, stelletje graaiers bij T-mobilequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Ik heb 20 Januari mijn contact verlengd, loopt af op 20 Mei en heb inmiddels m'n iPhone ontvangen maar zit wel vast aan m'n myfaves abonnement tot 20 Mei, de klantenservice kon hier helaas niets aan veranderen.
Wel jammer dat dit niet verteld was tijdens het verlengen heb nu maar web&walk erbij genomen zodat ik niet in de problemen kom met m'n data kosten, helaas is dat alleen trager dan de dataverbinding via het i-abonnement.
Lijkt me raar dat ze dit in een shop wel over kunnen zetten maar zal het eens proberen.
Ja maar dat is toch vanuit Safari?quote:
Volgens mij is er maar één pc je 'master-pc' waarmee je een pairing hebt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:07 schreef EvilMarc het volgende:
Als je een iPhone met een nieuwe computer wilt synchroniseren, kan je dan data van de iPhone naar de computer krijgen? Het gaat me voornamelijk om de agenda.
Zijn er oplossingen voor waarmee ik het kan verbeteren? Want vanmiddag zat ik in de trein, en ik kreeg met geen mogelijk internet, of echt heel langzaam. Daar betaal je dan 30 euro per maand voorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:59 schreef Stinosss het volgende:
Alleen een rondje is GPRS, en ja, dat is langzaam.
Denk je dat het lukt als ik een MobileMe trial aanvraag, de boel sync en dan niet meer gebruik?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar één pc je 'master-pc' waarmee je een pairing hebt.
Ik heb wel zo'n soort setup maar dan met MobileMe. Thuis pc, laptop, werk pc, en iPhone zijn allemaal gesynct qua contacten en agenda. Maar MobileMe is niet gratis.
Helaasch, maakt eigenlijk geen verschil. Buiten heb ik wel uitstekende verbinding (woon in Nijmegen centrum). Maar op mijn kamer is het eigenlijk al bedroevend. Gelukkig heb ik wel wifi thuisquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:56 schreef Stinosss het volgende:
Je kunt eens proberen om wifi en bluetooth uit te zetten. Als je ergens op een hoogt punt gaat staan (zolder), heb je dan wel goed bereik?
De lol is er compleet vanaf. Niks telt meer door en ik word ondertussen wel aangevallen... Waardoor ik dus half dood ben en de app weer uren moet laten draaien om het te laten bijtellen.quote:
Nee zoek maar in App store is een standalone appquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch vanuit Safari?
Nieuw mobo kost knakenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef TC03 het volgende:
Wifi heeft op mijn 2G voor gezien gehouden. Verdammt...
Sinds je hem hebt (tenzij je het gereset hebt), en volgensmij alleen via EDGE/3G, want die van mij staat al een tijdje op 30MB terwijl ik wel via WiFi internet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:07 schreef newyorkcity het volgende:
Onder het knopje verbruik staat dat er 16 mb is verbruikt tijdens internetten bij mij...
Is dat nu sinds ik de telefoon heb, of sinds de vorige keer opgeladen?
Heb mijn telefoon 4 weken.
Ok, nou dan moet ik wel uitkunnen met een orange world abbo. Daarmee mag je voor 25 mb per maand internetten. Thuis heb ik ook nog eens wifi.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Sinds je hem hebt (tenzij je het gereset hebt), en volgensmij alleen via EDGE/3G, want die van mij staat al een tijdje op 30MB terwijl ik wel via WiFi internet.
Weet je dat zeker? 25mb?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:14 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ok, nou dan moet ik wel uitkunnen met een orange world abbo. Daarmee mag je voor 25 mb per maand internetten. Thuis heb ik ook nog eens wifi.
Hulp bij wakker worden al in je opgekomen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk die nieuwe update van Night Stand, moet je op een aparte manier je alarm uitzetten, als je em 's morgens uit wil zetten, moet je eerst een rekensommetje goed beantwoorden, anders blijft dat ding maar doortetteren..
Alsof ik met een brak hoofd 's morgens een rekensommetje wil doen om m'n alarm uit te schakelen..
Ja, maar dat gaat bij mij iig niet werken. Ik kill liever de applicatie dan dat ik moet gaan nadenken bij het opstaan. D'r moet toch vast nog een andere manier zijn. Die vogelgeluidjes zijn leuk, maar verder..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hulp bij wakker worden al in je opgekomen?
Denk het eerste, aangezien 25MB echt haast niks is, dus misschien is het wel 250MB ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:26 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Weet ik zeker dat het 25mb is, of weet ik zeker dat ik daar mee uit kan?
Nee 25 toch echt, maar bij de instellingen van mijn iphone stond dat ik 13 mb had gebruikt in de 4 weken dat ik hem heb...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Denk het eerste, aangezien 25MB echt haast niks is, dus misschien is het wel 250MB ofzo.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef Biogarde het volgende:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=302031724&mt=8
Dat commentaarRaap me op
![]()
Lees de beschrijving
NIEUW! VOOR JE MOBIEL! SMS NACHT AAN NAAR 8484 EN MAAK JE VRIENDEN HELEMAAL GEK!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef Biogarde het volgende:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=302031724&mt=8
Dat commentaarRaap me op
![]()
Lees de beschrijving
Achterkant? Voorkant krast bij mij echt niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef Biogarde het volgende:
Ik word een beetje moe van het snel bekrassen van dat ding![]()
Week oud (oude 3G dood) en er zijn overal krassen
Achterkant en die chromen randquote:Op zondag 1 februari 2009 21:00 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Achterkant? Voorkant krast bij mij echt niet.
Ik heb na een week een bodyguardz ofzo eromheen gedaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef Biogarde het volgende:
Ik word een beetje moe van het snel bekrassen van dat ding![]()
Week oud (oude 3G dood) en er zijn overal krassen
Makkelijk word het sowieso niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:32 schreef Adelante het volgende:
hellup!
Ik heb gisteren m'n macbook opnieuw geinstalleerd en alles er opnieuw opgezet, maar is er een makkelijk manier om m'n iPhone aan de verse iTunes library te koppelen zonder dat ik alles moet erasen![]()
Iets van een back-up tool ofzo?
Is dat heel irritant en of groot in de broekzak, zo'n sleeve?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:30 schreef Stinosss het volgende:
Heb al geruime tijd een Fabrix sleeve. Rllx ding en mijn iPhone bekrast niet.
ben geen baterijexpert, maar volgens mij is het juist goed om de batterijen continue op te laden. Natuurlijk zit er wel een maximum, waarbij ze lui worden. Volgens mij heb ik ergens een keer gelezen dat de baterijen makkelijk 400 a 500 keer opgeladen kunnen worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef boskameel het volgende:
Kan het trouwens kwaad om mijn iPod te vaak in mijn dock te laten zitten? Hij zit meestal de hele nacht thuis in mijn dock, en op mijn werk ook de hele dag.
Die melding dat je je icoontjes kan verslepen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kreeg gisteren opeens een melding in mijn scherm nadat mijn SB crashte:D. Wel grappig
Alleen niet linken naar de software.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:18 schreef boskameel het volgende:
Mag je hier praten over hoe te jailbraken?
Kans op mislukken is nihil en je verliest idd je garantie.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef boskameel het volgende:
Ok. Zitten er veel risico's aan vast? Stel dat het misgaat (weet niet of er veel mis kan gaan), en hij doet het niet meer, dan neem ik aan dat dat niet onder de garantie valt?
Wat is snel? Dag en dan issie leeg. Maar dan kun je er gemiddeld 3 a 4 uur mee speulen en een uur of 20 standby houden.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef SkyChat het volgende:
KPN doet geen zaken met de iPhone
Maar zijn die batterijen nu echt zo snel leeg als men beweert?
Ik toch echt iets langer hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is snel? Dag en dan issie leeg. Maar dan kun je er gemiddeld 3 a 4 uur mee speulen en een uur of 20 standby houden.
Bij minimaal gebruik een dag of 1,5 a 2.
Jij hebt geen vrienden die je bellen.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden die je bellen.
Dan ga ik ff google af. Ohja, kan ik altijd nog de gewone iPhone firmware erop zetten die de jailbreak ongedaan maakt?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kans op mislukken is nihil en je verliest idd je garantie.
Si.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dan ga ik ff google af. Ohja, kan ik altijd nog de gewone iPhone firmware erop zetten die de jailbreak ongedaan maakt?
Doe die verdomde stable door dicht!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dan ga ik ff google af. Ohja, kan ik altijd nog de gewone iPhone firmware erop zetten die de jailbreak ongedaan maakt?
Maart zeggen ze...quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Stinosss het volgende:
Iemand al wat gehoord over FW2.3? Blijft angstvallig stil de laatste tijd...
Heb ik ook 1 keer gehad. Heel apart ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
neej. mijn SB chraste en hij ging in safe mode ofzo. Nooit eerder gezien. Wel apart.
Bronnen op het interwebs. Maar die hebben het weer van een neef die iemand kent die bij Apple werkt en die is weer een buurman van iemand bij de brandweer die iemand kent die woont daar in de buurt en die werkt weer bij Orange in Frankrijk. En die persoon heeft een interne memo gelezen die hij weer van een andere afdeling heeft en die woont weer in Sydney.quote:
Roddels..quote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Stinosss het volgende:
Breng die bullshit de wereld dan niet in
Jankerd. Ga dat lekker roepen naar al die mensen die weer iemand kennen op het internetquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Stinosss het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Stinosss het volgende:
Als we hier alleen feiten moesten posten dan waren we niet bij topic 23 gekomen, maar zaten we nog te wachten totdat topic 1 vol is. Daarnaast is iedereen vrij om zijn/haar verhaal te posten.quote:Volgens de website FrenchiPhone.com komt er op 26 januari weer een firmware update voor de iPhone. Het gaat om versie 2.2.1. Deze informatie is afkomstig via een bron bij het Franse Orange. De update zou slechts kleine verbeteringen hebben zoals beter sms management.
Firmware versie 2.3 komt pas in Maart volgens FrenchiPhone.com.
Wat ik net postte was geen bullshit. Er zijn bronnen die maart beweren en er zijn bronnen die april beweren. En er zijn zelfs bronnen die beweren dat die update er deze maand komt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Stinosss het volgende:
Iemand al wat gehoord over FW2.3? Blijft angstvallig stil de laatste tijd...
Niet zonder de nodige trucjes ben ik bang!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef EvilMarc het volgende:
Nu heb ik een iPhone vol met contacten een een computer waar windows net opnieuw op staat zonder contacten. Vertel me please dat ik de contacten van de iPhone naar de computer kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
In itunes kun je toch gewoon aangeven welke gegevens ie moet syncen, dus van iphone naar pc of pc naar iphonequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet zonder de nodige trucjes ben ik bang!
Mits het de pc (iTunes) is waar je iPhone mee is gesyncd. Maar in dit geval is die verdwenen in een formatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
In itunes kun je toch gewoon aangeven welke gegevens ie moet syncen, dus van iphone naar pc of pc naar iphonetoch
?
jaja, gruwelijke update, nu zeker wel een van de beste spellen voor ifeun!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe update FieldRunners is uit!!! 1.2
New Features:
- Flame Tower
- Mortar Tower
- P-47 Thunderbolt airplane
- Sell without penalty, when game is paused
- Faster Load times
- Drylands Map
Meh... Payback is ook een bruut spelquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:09 schreef dottinator het volgende:
[..]
jaja, gruwelijke update, nu zeker wel een van de beste spellen voor ifeun!
Ok, gelukt. Aan te raden voor iedereen met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:56 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Mits het de pc (iTunes) is waar je iPhone mee is gesyncd. Maar in dit geval is die verdwenen in een format![]()
Ik ben op dit moment my.memova met bijpassende applicatie aan het proberen.
http://appulo.us/appdb/ - Zoek eens op Easycontactquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:49 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ok, gelukt. Aan te raden voor iedereen met hetzelfde probleem.
quote:Easycontact allows you to share all your contact information from an iPod Touch or iPhone to any kind of device. You simply need the recipient's email address to send your business card, another contact or even an entire group of from within your address book.
Easycontact runs on any network access : Edge, 3G, Wi-Fi. Your data is protected up to 256 bit SSL.
For a direct device to device transmission, Wi-Fi and Audio can be used if the recipient also owns Easycontact.
Features
- Share your business card, another contact or a group of from within your address book.
- Share your pictures on the local Wi-Fi network and send them to any email address.
De besturing vind ik écht kut. Ik weet trouwens niet of linken naar Appulous wel mag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... Payback is ook een bruut spel
Dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef Christiaan het volgende:
[..]
De besturing vind ik écht kut. Ik weet trouwens niet of linken naar Appulous wel mag.
Ja, dat is mogelijk:quote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef bodylotion het volgende:
is het trouwens mogelijk om andere luidsprekers op die headset van de iPhone te solderen oid?
Het gaat ook allemaal veel te snel, het lopen. schieten, rijden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook nietAls het niet mag, haal de link dan maar weg.
En toegegeven, de besturing zuigt echt ernstig, maar de gedachte erachter vind ik puik. Het spel doet mij heel erg aan GTA1 denken.
En iMob zuigt ook met al die cheatersquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef boskameel het volgende:
[..]
Het gaat ook allemaal veel te snel, het lopen. schieten, rijden.
quote:A cell phone has never been so close to Apple, never! 3.5吋的超大屏幕从此开创一个新的苹果高仿时代! 3.5-inch large screen from Apple to create a new era of high imitation! 320*480分辨率的超清晰画面带来的震撼与惊艳绝对出乎你的想象! 320 * 480 resolution, ultra-clear picture and amazing shock brought about by absolutely beyond your imagination! 你所想要实现的滑动翻页,重力感应,自动横屏,单手图像缩放等功能都可以在这款iphone3G-2上轻松实现! You want to achieve sliding flip, gravity sensor, automatic horizontal screen, one-hand image scaling and other functions can be in this iphone3G-2 on easy! 绝美的简洁梦幻外形和3.5吋的超大屏幕所表现出来的美丽与动人不下于任何一款苹果手机! Beautiful shape and the simple dream of the large 3.5-inch screen shown by the beautiful and touching no less than any one of Apple's cell phone! 既然号称举例苹果最近的开创时代的手机,JAVA2.0、蓝牙立体声、内置重力感应器实现自动横屏、手机QQ、MSN这些肯定是少不了的……现在购买,还赠送精致蓝牙耳机哦! Since the so-called Apple, for example the recent opening of the mobile phone era, JAVA2.0, stereo Bluetooth, built-gravity sensor for automatic horizontal screen, mobile phone QQ, MSN Those are certainly indispensable ... ... Now purchase, but also exquisite gift Bluetooth headset Oh! ! ! ! !
Vaak niet eens. Meestal gewoon een eigen crappy OS met op iedere kopie hetzelfde lettertype en spelvautenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Stinosss het volgende:
Ja, behalve de software wsl. Waarschijnljik gewoon een grafisch schilletje over WM.
Dat lettertype is zonder grap echt op iedere Chinese kloon een terugkerend ietsquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef EvilMarc het volgende:
Dat lettertype springt er wel heel erg uit (vooral goed te zien bij de tijd)
Vet! Laat even weten hoe dat Chinese model isquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:37 schreef Stinosss het volgende:
Fotos or it didnt happen.
Geloof er nameljk niet zo in....
Is het zon chinees ding?
Lezen is ook een vak?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:20 schreef Xummon het volgende:
hij is binnen en hij is vet
en ja het is een orginele
Hele gesprek enkelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef zaara het volgende:
Kan je ook per smsje verwijderen of alleen het hele 'gesprek'?
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:01 schreef Trigalti het volgende:
Hmm.. nu heb ik mijn sim-kaart in een andere telefoon gedaan, en werkt ie wel
Met iPhone werkt hij niet.. oh oh
Is het een T-Mobile kaart? Zonee, heb je Yellowsn0w wel geïnstalleerd?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:01 schreef Trigalti het volgende:
Hmm.. nu heb ik mijn sim-kaart in een andere telefoon gedaan, en werkt ie wel
Met iPhone werkt hij niet.. oh oh
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:38 schreef Xummon het volgende:
wat zijn coole apps die je zeker op je iphone moet zetten?
Ja het is een T-mobile kaart, tis inmiddels opgelost door middel van nieuwste update installeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is het een T-Mobile kaart? Zonee, heb je Yellowsn0w wel geïnstalleerd?
Ongekend...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:31 schreef Biogarde het volgende:
http://forum.ipcsuite.com(...)html?time=1232591135
Dit verhaal kennen jullie al?
Snel verdiendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:31 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:31 schreef Biogarde het volgende:
Toch mooi dat ik al maanden een simlockvrije iPhone heb zónder Yellowsn0w. Gewoon uit Italië.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:19 schreef Stinosss het volgende:
Geen problemen met itunes.
Unlocked wil zeggen dat hij simlockvrij is. Er zijn niet echt simlockvrije iphones, alleen maar iphones waarbij de simlock is omzeild. Dit kan iedereen doen en is geen bepaalde technische kennis voor nodig.
Alleen bij smsjes vind ik emoticons wel handig. En met biteSMS had ik dat al.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:16 schreef Ericjuh het volgende:
voor de mensen die het nog niet wisten:
Het aanzetten van emoticons op iphone:
download gratis Spell Number:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=284858425&mt=8
start programma op en voer de volgende code in: 9876543.21
Stop Spell Number en ga naar instellingen, Algemeen, Toetsenbord, Internationaal toetsenbord, Japans. Zet daar "Emoji" aan.
Vervolgens heb je in bijna elke applicatie een wereldbol bij het toetsenbord staan. Nu kun je smilies gebruiken.
je hebt in ieder geval de optie geunlocked. Kun je achteraf zelf bepalen of je hem uit of aan wilt laten.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen bij smsjes vind ik emoticons wel handig. En met biteSMS had ik dat al.
Lijkt mij persoonlijk niet erg fijn om ook emoticons in mailtjes te krijgen
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.quote:
Eens.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:
[..]
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.
Ik hoop nog steeds op TomTom. Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Ik heb hem niet getest, maar snap de reactie eigenlijk niet. De video ziet er toch goed uit! wat werkt er dan niet goed?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:
[..]
Werkt nog steeds voor geen meter. En kom op zeg, spreek die dingen gewoon even in, in plaats van een spraakcomputer gebruiken.
Ik hoop nog steeds op TomTom. Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Je ziet al dat de kaart draait terwijl de auto stilstaat en aanwijzingen van 490 meter worden niet aangegeven als de waypoints dichterbij elkaar liggen. Bij TomTom (en zo hoort het ook), krijg je dan "Sla linksaf, daarna sla rechtsaf de snelweg op". En ze gebruiken een spraakcomputer waardoor het half onverstaanbaar is, hadden ze gewoon in kunnen spreken. Zeker de straatnamen (wat trouwens vrij overbodig is). Hij zegt ook nog op het einde dat de kaart voor Orange County en LA County 1Gig is, terwijl TomTom heel de VS en Canada op 950MB krijgt.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:35 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem niet getest, maar snap de reactie eigenlijk niet. De video ziet er toch goed uit! wat werkt er dan niet goed?
Welnee. TomTom heeft hier helemaal geen interesse in. Die maken veel liever PND's. Als ze het hadden gewild, was het er een maand na de intro van de 3G geweest.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:06 schreef portier het volgende:
Ooit komt er gewoon een commerciele app die gewoon werkt.
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Welnee. TomTom heeft hier helemaal geen interesse in. Die maken veel liever PND's. Als ze het hadden gewild, was het er een maand na de intro van de 3G geweest.
Dat dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.
Kan ook per smsje hoor, in elk geval met BiteSMS. Ik weet niet of het ook kan met de standaard SMS app van Apple. Dit is ook een van de redenen waarom ik BiteSMS gebruik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef zaara het volgende:
Kan je ook per smsje verwijderen of alleen het hele 'gesprek'?
Dat is inderdaad ook wat ik gehoord heb.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naar verluid had/heeft TomTom een versie klaarstaan maar gaat deze tegen een aantal Apple dev regels in.
Pas je op met het verspreiden van geruchten? Maakte je je nogal druk over een paar posts terug.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Stinosss het volgende:
Zijn geruchten over ja. Zou dan in FW 2.3 beschikbaar zijn.
Anders ben je even snel op je teentjes getraptquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
Wanneer je geen bron hebt maak ik me idd druk.![]()
kneus
Ah... ze zweet zount of lufquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Anders ben je even snel op je teentjes getrapt
hahaha fail!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef Stinosss het volgende:
Wanneer je geen bron hebt maak ik me idd druk.![]()
kneus
Ik weet eigenlijk niet of je 'm ook nog steeds via dat hele Pwn-gebeuren alleen kunt activeren? Dus niet jailbreaken maar alleen activeren. Vroeger kon dat (via andere methodes dan die van het dev team) wel iig. Maar goed, als je een T-Mobile iPhone hebt die je graag origineel houdt zit je daar waarschijnlijk niet op te wachten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Activeren moet via iTunes. Kost niks, nada, noppes.
Tijdens het activeren zul je een aantal stappen doorlopen. Wijst zichzelf en is kinderlijk eenvoudig.
Ah, das dan wel fijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:02 schreef Biogarde het volgende:
Activeren moet via iTunes. Kost niks, nada, noppes.
Tijdens het activeren zul je een aantal stappen doorlopen. Wijst zichzelf en is kinderlijk eenvoudig.
Baarde me nogal wat zorgen namelijk.quote:Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?
Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.
Ja, dat je iTunes moet gebruiken kon ik mee inkomen. Je hebt een programma nodig om mee te syncen enzo. Maar dat je 'm via internet met de nieuwste versie moet activeren is wat jammer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:49 schreef Jarno het volgende:
Aan de andere kant is iTunes REQUIRED om een iPhone te kunnen gebruiken. Staat in op de website, volgens mij op de doos, etc. Dit had je dus moeten weten (zeker als je het idee had dat dit een probleem zou kunnen worden).
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Afgrijselijk, als ik eerlijk moet zijn
Nee aangepast lockscreen thema (katra's weather hd) door een iponeclub forum poster.quote:
Linkje naar iphoneclub topic?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Intocable het volgende:
Nieuwe lockscreen geinstalleerd vandaag!
Met credits aan: Mnidhk (iPhoneclub)![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |