Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel een paar nieuwe moves van apple verwacht. helemaal met de nieuwe G1 telefoon (die al paar weken uit is). Maar het blijft hopen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Het bluetooth gedeelte inderdaad. Lijkt me sterk dat Apple nu ineens gaat zeggen dat we doodleuk alles wat op je iPhone staat via bluetoeter verstuurd kan worden naar een andere telefoon / pc...
Maar dan heb je geen visual voicemail ofwel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klopt je kunt hem nu ook bij andere abbo's nemen
Relax 300, 1000 Sms bundel, 2 jaar lang gratis internet
16GB hier ook dus. [ afbeelding ]
Tjah het zou handig zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:38 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Het bluetooth gedeelte inderdaad. Lijkt me sterk dat Apple nu ineens gaat zeggen dat we doodleuk alles wat op je iPhone staat via bluetoeter verstuurd kan worden naar een andere telefoon / pc...
Denk je dat je dat vaak gaat gebruiken...?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:32 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen visual voicemail ofwel?
om de 2 dagen een nacht lang opladenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef El-Salvador het volgende:
Tot nu toe een geweldig apparaat, maar hier komt de maarrrr. De accu. Jezus, wat is deze telefoon snel leeg, om te janken.
Hoe vangen jullie dit op?
Mwa ja, net zovaak als dat ik mijn telefoon niet op kan pakkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Denk je dat je dat vaak gaat gebruiken...?
Ik kan in Winterboard niet zien welke achtergronden ik kan kiezen. Is er trouwens nergens een uitleg over Winterboard. Termen als Lock Background en Background. Ik heb een thema maar kan de achtergrond niet aanpassen zoals ik het wel.Ook al kies ik het wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen Winterboard?
En ik ben benieuwd of er deze maand een nieuwe firmware komt
Ja gek he, waarschijnlijk luister je er muziek mee, je internet staat constant aan, je doet af en toe een belletje, je smst zo nu en dan, je speelt een spelletje, maak een footootje en ik kan nog wel ff doorgaan. En dan vind jij het gek dat 'ie binnen 1/2 dagen leeg is..quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef El-Salvador het volgende:
Tot nu toe een geweldig apparaat, maar hier komt de maarrrr. De accu. Jezus, wat is deze telefoon snel leeg, om te janken.
Had ik in begin ook.. misschien dat de accu later wat langer meegaat, maar ik heb er nu totaal geen last meer van. Daarnaast gebruikte ik hem in begin regelmatig om te internetten.. en dat kost veel stroom.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef El-Salvador het volgende:
Alleen dat was wat ongenuanceerderquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Had ik in begin ook.. misschien dat de accu later wat langer meegaat, maar ik heb er nu totaal geen last meer van. Daarnaast gebruikte ik hem in begin regelmatig om te internetten.. en dat kost veel stroom.
als ik hem gewoon alleen gebruik om te telefoneren (en ik telefoon niet zoveel) dan kan ik zat 4 dagen met 1 batterij. Dat vind ik normaal voor een telefoon. Na mijn mening is er dus niks mis met de telefoon
als je de telefoon veel gebruikt dan is het ook te verwachten dat hij snel leeg is. Wifi en 3g kosten nu eenmaal veel batterij.
@edit
wat die homo hierboven zegt
Misschien heb je hier iets aan??quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik kan in Winterboard niet zien welke achtergronden ik kan kiezen. Is er trouwens nergens een uitleg over Winterboard. Termen als Lock Background en Background. Ik heb een thema maar kan de achtergrond niet aanpassen zoals ik het wel.Ook al kies ik het wel.
gewoon met je vinger in de textarea scrollen. Zorgen dat je geen vergrootglas ziet. Dus niet te lang je vinger vasthouden op 1 plekquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:11 schreef eleusis het volgende:
Hoe scroll je toch naar boven/beneden in een textarea in Safari
quote:Volgens de website FrenchiPhone.com komt er op 26 januari weer een firmware update voor de iPhone. Het gaat om versie 2.2.1. Deze informatie is afkomstig via een bron bij het Franse Orange. De update zou slechts kleine verbeteringen hebben zoals beter sms management.
Firmware versie 2.3 komt pas in Maart volgens FrenchiPhone.com.
Hobsel ook aan de iphonequote:Op zondag 25 januari 2009 16:18 schreef MissHobje het volgende:
Mijn reg probleem is opgelost.. downloaden werkt nu prima.. waarschijnlijk duurde het even voordat alles rond was ofzo.. na 2 dagen werkte alles ineens prima.
Mijn abbo gaat op 6 Februari eindelijk inquote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hier ook 16GB black.
Jammer dat mijn abo pas over een tijdje ingaat, overstap met nummerbehoud enzo.
Ook jammer dat GPS blijkbaar nauwelijks werkt als je geen 3G-ontvangst hebt.
Werkt hier geweldig hoor! zonder 3g kan hij de plaats bepalen binnen een paar meter.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wellicht bedoel je het laden van de kaarten, maar GPS an sich werkt perfect.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hey dezelfde dusquote:Op maandag 26 januari 2009 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hier ook 16GB black.
Jammer dat mijn abo pas over een tijdje ingaat, overstap met nummerbehoud enzo.
Ik weet het verschil tussen het laden van kaarten en positiebepaling. Maar goed, nu doet hij het opeens weer prima... heel vreemd.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef portier het volgende:
[..]
Wellicht bedoel je het laden van de kaarten, maar GPS an sich werkt perfect.
Kan ik mijn abbo ook veranderen en die bundel toevoegen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klopt je kunt hem nu ook bij andere abbo's nemen
Relax 300, 1000 Sms bundel, 2 jaar lang gratis internet
16GB hier ook dus. [ afbeelding ]
Ah topquote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MissHobje het volgende:
wat ik begreep dat je 3 of 4 maanden van te voren over kunt stappen en dus je abo meteen ingaat.
Bij mij loopt ie 13 maart af en heb hem nu een dag of 5 mijn nieuwe abo
ohja wat ze wel vertelden in de shop is dat je abo datum dan ingaat vanaf de daadwerkelijk datum wanneer je contract ophoud maar dan dat je nu wel al je nieuwe abo kunt gebruiken.quote:
Mmm, dat is bij mij niet het geval. Ik zit gewoon nog ff vast aan mijn oude abonnement. Nu zat daar bij mij sowieso niet zoveel spoed achter omdat ik toch al mobiel internet had van T-Mobile, maar ik zou daar eerst maar eens ff over bellen voordat je een torenhoge rekening op de mat gepresenteerd krijgt.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:27 schreef MissHobje het volgende:
wat ik begreep dat je 3 of 4 maanden van te voren over kunt stappen en dus je abo meteen ingaat.
Bij mij loopt ie 13 maart af en heb hem nu een dag of 5 mijn nieuwe abo
Voor de zekerheid zal ik wel ff bellen dan morgen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, dat is bij mij niet het geval. Ik zit gewoon nog ff vast aan mijn oude abonnement. Nu zat daar bij mij sowieso niet zoveel spoed achter omdat ik toch al mobiel internet had van T-Mobile, maar ik zou daar eerst maar eens ff over bellen voordat je een torenhoge rekening op de mat gepresenteerd krijgt.
Werd direct in orde gemaakt zelfsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mmm, dat is bij mij niet het geval. Ik zit gewoon nog ff vast aan mijn oude abonnement. Nu zat daar bij mij sowieso niet zoveel spoed achter omdat ik toch al mobiel internet had van T-Mobile, maar ik zou daar eerst maar eens ff over bellen voordat je een torenhoge rekening op de mat gepresenteerd krijgt.
Welk nummer is dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Werd direct in orde gemaakt zelfs![]()
als ik nu ook mijn bel tegoed opvraag heb ik gewoon mijn nieuw I300 abo.
Hoor precies hoeveel belminuten en sms ik nog heb conform het iphone abonnement.
Ik bevestig mijn commitment aan duurzaam posten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef portier het volgende:
Waarom ben jij groen?
Ik zat ook al bij T-Mobile en heb dus nog steeds mijn oude abonnement. Ze zetten het dus niet direct zo maar over. Dus wel ff oppassen en ff 1202 voor de zekerheid bellen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:38 schreef MissHobje het volgende:
Ow dat mijn abo nu al ingegaan is.. nouja dat ik er gebruik van kan maken is wel denk ik.. omdat ik al bij T-mobile zit. dus erbij blijft enzo.
Voor de zekerheid net vanmiddag in de shop nagevraagd en ik heb echt het I300 abonnementquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat ook al bij T-Mobile en heb dus nog steeds mijn oude abonnement. Ze zetten het dus niet direct zo maar over. Dus wel ff oppassen en ff 1202 voor de zekerheid bellen.
Ik kan geen changelog vinden op de Applesite. Wat is er veranderd sinds 2.2?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |