abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65102972

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:39:17 #2
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_65103030
Tvp
pi_65103042
Hallo allemaal,

Heb twee problemen met mijn Iphone 3G.
De eerste is dat ik geen reservekopien meer kan maken.
Heb nu alleen nog maar een backup van 3 maanden geleden.

Het tweede probleem is dat ik maar 2 gig vrij heb op mijn Iphone terwijl er ik alle muziek, ringtones en video's heb verwijderd.
Er staat dat er meer dan 4gig aan overige bestanden op staan maar dat klopt niet.
Op een Iphone forum is er ook iemand met dit probleem maar daar staat helaas nog geen oplossing.

Syncen lukt wel gewoon. Voor de duidelijkheid heb ik nog twee plaatjes toegevoegd.

Alvast dank!

pi_65103677
Nieuwe firmware deze maand? Ben benieuwd .
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:08:00 #5
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_65104155
Ben benieuwd, hoop eerlijk gezegd niet dat er nieuwe firmware komt.
------------------
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:09:01 #6
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_65104184
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Hallo allemaal,

Heb twee problemen met mijn Iphone 3G.
De eerste is dat ik geen reservekopien meer kan maken.
Heb nu alleen nog maar een backup van 3 maanden geleden.

Het tweede probleem is dat ik maar 2 gig vrij heb op mijn Iphone terwijl er ik alle muziek, ringtones en video's heb verwijderd.
Er staat dat er meer dan 4gig aan overige bestanden op staan maar dat klopt niet.
Op een Iphone forum is er ook iemand met dit probleem maar daar staat helaas nog geen oplossing.

Syncen lukt wel gewoon. Voor de duidelijkheid heb ik nog twee plaatjes toegevoegd.

Alvast dank!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik dit probleem wel eens eerder langs zien komen hier en was een restore de oplossing.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_65104221
Weet toevallig iemand hoe ik mijn Visual voicemail weer aanzet? ik heb namelijk de gewone t-mobile voicemail.
Dit keer zonder signature
pi_65104975
Volgens mij moet je daar voor bellen.
pi_65105087
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef portier het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dit probleem wel eens eerder langs zien komen hier en was een restore de oplossing.
Ok, aangezien ik alleen nog maar een backup heb van 3 maanden geleden wil ik dit eigenlijk niet.
Ga vanmiddag mijn Iphone aan een andere PC hangen met Itunes.
Kijken of hij dan hetzelfde aangeeft en ook geen reservekopie kan maken.
pi_65105383
tvptje
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_65106418
tvp
pi_65110280
TerugVindiPhone
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:42:42 #13
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_65117814
ah, daar zijn we weer! TVPtje!
pi_65119671
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:18 schreef no1uknow het volgende:
tvp
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_65120616
TVP
pi_65124802
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:39 schreef Stinosss het volgende:
Tvp
pi_65125078
Weet iemand nog leuke thema's?
pi_65127347
De volgende games staan op m'n iPhone:

Steppin - Tangrams - Tap Tap Revenge - Tap Tap Dance - iReversi - Topple - Zoom Zoom - FourFree - BrainChallenge

En als je dit rijtje nou ziet he (en dus mijn smaak zo'n beetje ziet) wat raden jullie mij dan voor nieuwe app aan? Ik heb zin om er weer iets nieuws op te zetten wat ik niet meteen na 2 keer spelen zat ben, maar ik weet niet wat nou leuk is.... Dus tips zijn zééér welkom
pi_65127571
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 22:35 schreef sunmoonstar het volgende:
De volgende games staan op m'n iPhone:

Steppin - Tangrams - Tap Tap Revenge - Tap Tap Dance - iReversi - Topple - Zoom Zoom - FourFree - BrainChallenge

En als je dit rijtje nou ziet he (en dus mijn smaak zo'n beetje ziet) wat raden jullie mij dan voor nieuwe app aan? Ik heb zin om er weer iets nieuws op te zetten wat ik niet meteen na 2 keer spelen zat ben, maar ik weet niet wat nou leuk is.... Dus tips zijn zééér welkom
Apple iPhone Apps-topic #2
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_65132304
Gezellig die tvp's
Ik hoop dat 2.3 iets sneller is. Nu ik zo die web os van palm heb gezien lijkt de iPhone wel een tikkie traag
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_65137834
Ik vind dat Palm OS ook wel heel erg mooi werken. Om eerlijk te zijn mooier dan op de iPhone. Jammer dat het toestel zo lelijk is.
pi_65137835
Ik krijg binnenkort ook de iphone. Jippie!

Ga eens deze topics doorlezen..
pi_65138666
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef zaara het volgende:
Ik krijg binnenkort ook de iphone. Jippie!

Ga eens deze topics doorlezen..
Welcome to the club

Wat voor iPhone krijg je? Zwart of wit? En hoeveel GB?
Enne... hoeveel nachtjes slapen nog..??
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:22:44 #24
189961 ex
aperture science
pi_65146189
zucht, wat ik nou weer heb mee gemaakt .

een maand geleden iphone gekocht.. en na een aantal dagen voelde ik ineens dat de achterkant los zat.. of naja eigenlijk gelijk al.. beetje speling en rare klik geluiden als ik hem gewoon vast had... Ik terug naar t-mobile na 2 weken.. (was op vakantie daarom niet eerder) dus, me iphone 10 dagen op vakantie..

Ik krijg een nieuwe terug van apple wat natuurlijk altijd leuk is, kom ik thuis ligt dat halve rubberen randje eruit tussen me scherm en de zijkant wtf! Dus ik t-mobile bellen.. en nu word hij maandag aan me deur omgeruild.

Hoop dan na 1 maand eindelijk is te kunnen genieten van me toestel. En alsof het nog niet erg genoeg is, is me reserve toestel een htc s710... WM6.0 OS .

zucht...

edit: wel ontzettend goeie service van t-mobile.. die omruil aan me deur maandag dat maakt toch een hoop goed voor mij !

[ Bericht 14% gewijzigd door ex op 17-01-2009 17:23:40 (extra info) ]
The cake is a lie!
pi_65153970
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 12:59 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Welcome to the club

Wat voor iPhone krijg je? Zwart of wit? En hoeveel GB?
Enne... hoeveel nachtjes slapen nog..??
Hoeveel nachtjes weet ik niet eens precies.

Wel een witte met 16 gb.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:28:26 #26
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_65199637
weet iemand hoe je de geluidsbestanden die je met QuickVoice hebt opgenomen op je pc/mac kunt zetten?

edit: met QuickVoice Sync dus

[ Bericht 40% gewijzigd door bodylotion op 19-01-2009 11:01:17 ]
Please, make yourself uncomfortable.
  maandag 19 januari 2009 @ 14:35:19 #27
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_65208308
is het trouwens mogelijk om andere luidsprekers op die headset van de iPhone te solderen oid?
pi_65209543
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef bodylotion het volgende:
is het trouwens mogelijk om andere luidsprekers op die headset van de iPhone te solderen oid?
lol
pi_65213253
Pm me maar als het je is gelukt
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_65224247
Ben sinds afg vrijdag een trotsche bezitter van de Iphone black 16 GB. En is er me nog wat onduidelijk. Bijv. over het instellen van een theme. Moet je hiervoor je Iphone jailbreaken? Hebben jullie je phone gejailbreakt?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 19 januari 2009 @ 21:32:18 #31
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_65224622
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:36 schreef EvilMarc het volgende:
Pm me maar als het je is gelukt
PM mij maar maar als jij het kan
pi_65226677
Ik heb een heel erg n00bisch vraagje. Ik kan vanaf dit moment bij T-Mobile verlengen met een iPhone. Alleen, moet ik dan nog drie maanden zeulen met mijn abbo? Want ik bijv. nu geen internet... Iemand?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_65227518
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:24 schreef El-Salvador het volgende:
Ben sinds afg vrijdag een trotsche bezitter van de Iphone black 16 GB. En is er me nog wat onduidelijk. Bijv. over het instellen van een theme. Moet je hiervoor je Iphone jailbreaken? Hebben jullie je phone gejailbreakt?
Ja en ja. Zonder jailbreak kun je geen thema instelllen/
pi_65228379
las dit op iphonenieuwsblog.nl:
quote:
Volgens de Belgische website Belgium iPhone is firmware 2.3 al in beta verschenen. Dat moet dan voor een zeer select gezelschap zijn want wij hebben daar nog niets over gehoord via de bronnen die toegang hebben tot beta versies van iPhone firmware.

In de 2.3 beta firmware zou de mogelijkheid zitten om via bluetooth bestanden te delen. Het wijzigen van de achtergrond van het springboard en een iChat applicatie.

Eerder maakte de Griekse website iPhone Hellas bekend dat de release van de 2.3 firmware nog deze maand zal zijn.
  maandag 19 januari 2009 @ 22:57:32 #35
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_65228504
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Ericjuh het volgende:
[..]

Daar geloof ik niet veel van.
pi_65237727
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet veel van.
van dat bluetooth gedeelte of dat er een beta is die misschien deze maand officieel uitkomt?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:29:34 #37
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:36:22 #38
20641 portier
pi_65240502
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Geen prioriteit, waardeloos, waardeloos.
Ik hoop niet dat dit het is, dan hebben ze alleen maar updates voor 14 jarigen toegevoegd.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_65240864
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:36 schreef portier het volgende:

[..]

Geen prioriteit, waardeloos, waardeloos.
Ik hoop niet dat dit het is, dan hebben ze alleen maar updates voor 14 jarigen toegevoegd.
ondanks dat mijn leeftijd toch bijna het dubbele is, wil ik wel bluetooth! ik mis gewoon die functie op de iphone. Afbeeldingen ontvangen is gewoon heel erg moeilijk. Vooral als mensen geen smartphone hebben en niet makkelijk foto's kunnen mailen.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 13:03:07 #40
20641 portier
pi_65241239
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:50 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ondanks dat mijn leeftijd toch bijna het dubbele is, wil ik wel bluetooth! ik mis gewoon die functie op de iphone. Afbeeldingen ontvangen is gewoon heel erg moeilijk. Vooral als mensen geen smartphone hebben en niet makkelijk foto's kunnen mailen.
Is toch niet het probleem van de iPhone? Daarmee kan je foto's gewoon mailen en via USB ze er makkelijk afhalen. En met dingen als AirSharing kan je makkelijk files verplaatsen. Voor die andere smartphones, vrijwel elke laptop heeft tegenwoordig toch bluetooth? Bovendien heb je voor heel weinig geld van die USB Bluetooth adapters.
Het is geen onzin, zoals achtergrond van springboard kunnen veranderen, maar er lijken mij nog een stuk of 100 features die belangrijker zijn dan dit.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_65241455
quote:
Het is geen onzin, zoals achtergrond van springboard kunnen veranderen, maar er lijken mij nog een stuk of 100 features die belangrijker zijn dan dit.
correct.. dat is idd onzin en heeft geen hoge prioriteit. Zulke dingen moeten eigenlijk ontwikkeld worden door derden.
quote:
Is toch niet het probleem van de iPhone?
eigenlijk wel.. Niet iedereen heeft een super de luxe smartphone. Ik ken mensen die net een camera op hun telefoon hebben. Daarnaast zit de bluetooth module in de iphone. Een mail is eigenlijk niet bedoelt voor bestandsoverdracht zoals wij hier bespreken.
quote:
Daarmee kan je foto's gewoon mailen en via USB ze er makkelijk afhalen.
Ik bedoel natuurlijk ontvangen, want verzenden is inderdaad niet zo'n probleem. Alhoewel ik het wel vervelend vind om mensen een mail te sturen met daarin een afbeelding als ze zelf geen mail kunnen ontvangen op hun telefoon. Op dit moment is er nog geen directe bestandswisseling tussen de iphone en een oudere type telefoon.
pi_65241650
2.3 deze maand? Waar komt dat ineens vandaan?
Nog geen duidelijkheid over de features behalve dat berichtje hierboven?
pi_65262436
tvp
pi_65269070
Ik heb Wallpapers geinstalleerd via Cydia. Via instellingen - achtergrond krijg ik ze dan te zien, maarhet scrollen daarin gaat heeeel moeilijk en soms crasht hij. Heeft iemand anders dat ook?
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:37:51 #45
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65269230
Woei woei woei ik heb de 16gb black ontzettend leuk toestel en heb weer een hoop uit te vogelen merk ik
Maar wel logisch allemaal.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 21 januari 2009 @ 00:39:21 #46
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65269267
Ow en dat abo plaatje in de op klopt dus helemaal nie meer.
Prijzen ala bij betalen is vanaf 44,95 abo I300 dus helemaal niets meer ook niet 1 euro maar dat was vast al bekend.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:25:14 #47
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_65271681
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb Wallpapers geinstalleerd via Cydia. Via instellingen - achtergrond krijg ik ze dan te zien, maarhet scrollen daarin gaat heeeel moeilijk en soms crasht hij. Heeft iemand anders dat ook?
Waarom gebruik je geen Winterboard?

En ik ben benieuwd of er deze maand een nieuwe firmware komt
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_65271817
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:37 schreef MissHobje het volgende:
Woei woei woei ik heb de 16gb black ontzettend leuk toestel en heb weer een hoop uit te vogelen merk ik
Maar wel logisch allemaal.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 21 januari 2009 @ 08:58:38 #49
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_65272204
Klopt je kunt hem nu ook bij andere abbo's nemen

Relax 300, 1000 Sms bundel, 2 jaar lang gratis internet

16GB hier ook dus.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_65274143
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:39 schreef MissHobje het volgende:
Ow en dat abo plaatje in de op klopt dus helemaal nie meer.
Prijzen ala bij betalen is vanaf 44,95 abo I300 dus helemaal niets meer ook niet 1 euro maar dat was vast al bekend.
Als ik tijd heb zal ik de OP wel ff wijzigen. Er zijn namelijk wel meer FAQ die nog niet toegevoegd zijn. Daarnaast mis ik nog een paar linkjes naar andere iphone topics, zoals app store topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')