Voor de zekerheid net vanmiddag in de shop nagevraagd en ik heb echt het I300 abonnementquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat ook al bij T-Mobile en heb dus nog steeds mijn oude abonnement. Ze zetten het dus niet direct zo maar over. Dus wel ff oppassen en ff 1202 voor de zekerheid bellen.
Ik kan geen changelog vinden op de Applesite. Wat is er veranderd sinds 2.2?quote:
Foto's die in je Mail-app stonden konden niet goed weergeven worden ofzo -bug gefixt, en Safari is wat stabieler.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kan geen changelog vinden op de Applesite. Wat is er veranderd sinds 2.2?
dat lijkt me wel.. omdat je dan toch 2 a 3 connecties tegelijk hebt?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Je kan met de iPhone ook groepsgesprekken maken door 2 personen te bellen, maar gaat je beltegoed dan ook 2x (of 3x afhankelijk van het aantal personen dat je belt) zo snel op?
Ik heb geen idee. Nog niet geprobeerd namelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat lijkt me wel.. omdat je dan toch 2 a 3 connecties tegelijk hebt?
Ik heb 20 Januari mijn contact verlengd, loopt af op 20 Mei en heb inmiddels m'n iPhone ontvangen maar zit wel vast aan m'n myfaves abonnement tot 20 Mei, de klantenservice kon hier helaas niets aan veranderen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:18 schreef StarGazer het volgende:
Vandaag contract verlengd met T-Mobile en een iPhone abonnement genomen. Damn wát een geil ding!.
Waarschijnlijk newbie vraagje: oorspronkelijk zou mijn contract per 25 mei aflopen. Is het nu zo dat ik het tot 25 mei met mijn oude abonnement moet doen? Want dat betekent dat mijn internet er niet bij in zit. Of wordt direct automatisch mijn relax omgezet in een I-300 abonnement?
Jailbreakers pesten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kan geen changelog vinden op de Applesite. Wat is er veranderd sinds 2.2?
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Stinosss het volgende:
[..]
jailbreak neem ik aan dat je bedoelt?
Ik doe niet aan jailbraikenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:42 schreef Stinosss het volgende:
[..]
jailbreak neem ik aan dat je bedoelt?
De snelheid is wel prima, je mag echter niet meer dan 1GB per maand gebruiken ongeveer.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Edit:
Hebben er mensen ervaring met Vodafone Zorgeloos Internet? Ik heb al vaak gehoord dat het niet onbeperkt is, leuke marketingtrucjes met de 10x gemiddelde gebruiker enzo, maar wordt de 3,6Mbps gehaald of niet? Dus bijvoorbeeld 400KB/s in een klein dorpje?
Kun je dat niet beter aan de Tmobileshop vragen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:52 schreef trifko het volgende:
Ik heb mijn iPhone afgegeven bij de Tmobileshop omdat er iets mis was met de speakers enzo. Wanneer kan ik het weer terugverwachten, en hoe groot is de kans dat ik een nieuwe krijg..
Denk dat ik dat ook maar ga doen. Overige kosten zijn opeens met een paar euro gestegen, stelletje graaiers bij T-mobilequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:37 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Ik heb 20 Januari mijn contact verlengd, loopt af op 20 Mei en heb inmiddels m'n iPhone ontvangen maar zit wel vast aan m'n myfaves abonnement tot 20 Mei, de klantenservice kon hier helaas niets aan veranderen.
Wel jammer dat dit niet verteld was tijdens het verlengen heb nu maar web&walk erbij genomen zodat ik niet in de problemen kom met m'n data kosten, helaas is dat alleen trager dan de dataverbinding via het i-abonnement.
Lijkt me raar dat ze dit in een shop wel over kunnen zetten maar zal het eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |