Wat is snel? Dag en dan issie leeg. Maar dan kun je er gemiddeld 3 a 4 uur mee speulen en een uur of 20 standby houden.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:27 schreef SkyChat het volgende:
KPN doet geen zaken met de iPhone
Maar zijn die batterijen nu echt zo snel leeg als men beweert?
Ik toch echt iets langer hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is snel? Dag en dan issie leeg. Maar dan kun je er gemiddeld 3 a 4 uur mee speulen en een uur of 20 standby houden.
Bij minimaal gebruik een dag of 1,5 a 2.
Jij hebt geen vrienden die je bellen.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt geen vrienden die je bellen.
Dan ga ik ff google af. Ohja, kan ik altijd nog de gewone iPhone firmware erop zetten die de jailbreak ongedaan maakt?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kans op mislukken is nihil en je verliest idd je garantie.
Si.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dan ga ik ff google af. Ohja, kan ik altijd nog de gewone iPhone firmware erop zetten die de jailbreak ongedaan maakt?
Doe die verdomde stable door dicht!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:30 schreef boskameel het volgende:
[..]
Dan ga ik ff google af. Ohja, kan ik altijd nog de gewone iPhone firmware erop zetten die de jailbreak ongedaan maakt?
Maart zeggen ze...quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Stinosss het volgende:
Iemand al wat gehoord over FW2.3? Blijft angstvallig stil de laatste tijd...
Heb ik ook 1 keer gehad. Heel apart ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
neej. mijn SB chraste en hij ging in safe mode ofzo. Nooit eerder gezien. Wel apart.
Bronnen op het interwebs. Maar die hebben het weer van een neef die iemand kent die bij Apple werkt en die is weer een buurman van iemand bij de brandweer die iemand kent die woont daar in de buurt en die werkt weer bij Orange in Frankrijk. En die persoon heeft een interne memo gelezen die hij weer van een andere afdeling heeft en die woont weer in Sydney.quote:
Roddels..quote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Stinosss het volgende:
Breng die bullshit de wereld dan niet in
Jankerd. Ga dat lekker roepen naar al die mensen die weer iemand kennen op het internetquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Stinosss het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Stinosss het volgende:
Als we hier alleen feiten moesten posten dan waren we niet bij topic 23 gekomen, maar zaten we nog te wachten totdat topic 1 vol is. Daarnaast is iedereen vrij om zijn/haar verhaal te posten.quote:Volgens de website FrenchiPhone.com komt er op 26 januari weer een firmware update voor de iPhone. Het gaat om versie 2.2.1. Deze informatie is afkomstig via een bron bij het Franse Orange. De update zou slechts kleine verbeteringen hebben zoals beter sms management.
Firmware versie 2.3 komt pas in Maart volgens FrenchiPhone.com.
Wat ik net postte was geen bullshit. Er zijn bronnen die maart beweren en er zijn bronnen die april beweren. En er zijn zelfs bronnen die beweren dat die update er deze maand komt.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:18 schreef Stinosss het volgende:
Iemand al wat gehoord over FW2.3? Blijft angstvallig stil de laatste tijd...
Niet zonder de nodige trucjes ben ik bang!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef EvilMarc het volgende:
Nu heb ik een iPhone vol met contacten een een computer waar windows net opnieuw op staat zonder contacten. Vertel me please dat ik de contacten van de iPhone naar de computer kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
In itunes kun je toch gewoon aangeven welke gegevens ie moet syncen, dus van iphone naar pc of pc naar iphonequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet zonder de nodige trucjes ben ik bang!
Mits het de pc (iTunes) is waar je iPhone mee is gesyncd. Maar in dit geval is die verdwenen in een formatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
In itunes kun je toch gewoon aangeven welke gegevens ie moet syncen, dus van iphone naar pc of pc naar iphonetoch
?
jaja, gruwelijke update, nu zeker wel een van de beste spellen voor ifeun!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe update FieldRunners is uit!!! 1.2
New Features:
- Flame Tower
- Mortar Tower
- P-47 Thunderbolt airplane
- Sell without penalty, when game is paused
- Faster Load times
- Drylands Map
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |