Ja, maar dat gaat bij mij iig niet werken. Ik kill liever de applicatie dan dat ik moet gaan nadenken bij het opstaan. D'r moet toch vast nog een andere manier zijn. Die vogelgeluidjes zijn leuk, maar verder..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hulp bij wakker worden al in je opgekomen?
Denk het eerste, aangezien 25MB echt haast niks is, dus misschien is het wel 250MB ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:26 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Weet ik zeker dat het 25mb is, of weet ik zeker dat ik daar mee uit kan?
Nee 25 toch echt, maar bij de instellingen van mijn iphone stond dat ik 13 mb had gebruikt in de 4 weken dat ik hem heb...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Denk het eerste, aangezien 25MB echt haast niks is, dus misschien is het wel 250MB ofzo.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef Biogarde het volgende:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=302031724&mt=8
Dat commentaarRaap me op
![]()
Lees de beschrijving
NIEUW! VOOR JE MOBIEL! SMS NACHT AAN NAAR 8484 EN MAAK JE VRIENDEN HELEMAAL GEK!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef Biogarde het volgende:
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=302031724&mt=8
Dat commentaarRaap me op
![]()
Lees de beschrijving
Achterkant? Voorkant krast bij mij echt niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef Biogarde het volgende:
Ik word een beetje moe van het snel bekrassen van dat ding![]()
Week oud (oude 3G dood) en er zijn overal krassen
Achterkant en die chromen randquote:Op zondag 1 februari 2009 21:00 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Achterkant? Voorkant krast bij mij echt niet.
Ik heb na een week een bodyguardz ofzo eromheen gedaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef Biogarde het volgende:
Ik word een beetje moe van het snel bekrassen van dat ding![]()
Week oud (oude 3G dood) en er zijn overal krassen
Makkelijk word het sowieso niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:32 schreef Adelante het volgende:
hellup!
Ik heb gisteren m'n macbook opnieuw geinstalleerd en alles er opnieuw opgezet, maar is er een makkelijk manier om m'n iPhone aan de verse iTunes library te koppelen zonder dat ik alles moet erasen![]()
Iets van een back-up tool ofzo?
Is dat heel irritant en of groot in de broekzak, zo'n sleeve?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:30 schreef Stinosss het volgende:
Heb al geruime tijd een Fabrix sleeve. Rllx ding en mijn iPhone bekrast niet.
ben geen baterijexpert, maar volgens mij is het juist goed om de batterijen continue op te laden. Natuurlijk zit er wel een maximum, waarbij ze lui worden. Volgens mij heb ik ergens een keer gelezen dat de baterijen makkelijk 400 a 500 keer opgeladen kunnen worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef boskameel het volgende:
Kan het trouwens kwaad om mijn iPod te vaak in mijn dock te laten zitten? Hij zit meestal de hele nacht thuis in mijn dock, en op mijn werk ook de hele dag.
Die melding dat je je icoontjes kan verslepen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kreeg gisteren opeens een melding in mijn scherm nadat mijn SB crashte:D. Wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |