Dat durf ik dan weer niet te zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:02 schreef Stpan het volgende:
En dat hapert niet in de trein? Kan me zo voorstellen dat je ooit van zendmast wisselt voor je data-stream?
Werkt perfect in de trein.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:02 schreef Stpan het volgende:
En dat hapert niet in de trein? Kan me zo voorstellen dat je ooit van zendmast wisselt voor je data-stream?
http://www.brightonnet.co.jp/english/product/ipod/bi-spvivid.htmlquote:Op maandag 2 maart 2009 21:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
HELP!
Een aantal maanden terug heb ik op eBay hele mooie speakertjes gezien voor de iPhone. Je hebt ze in verschillende kleuren.
Het is een langwerpig rond ding, in de vorm van een rolletje zeg maar. Ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven. Ik kan het op eBay of Google Images nergens meer vinden (zoektermen "iPhone Speakers", "iPhone docking station" en "iPhone accessories")
Heeft iemand enig idee waar ik het over heb?
Edit: ik bedoel dus deze
[ afbeelding ]
Blijkbaar voor de iPod en niet voor de iPhone. Ik ga nu ff uitzoeken of die ook voor de iPhone bestaat, en dan in oranje of roze!
Ik ben denk ik niet in mijn beste zoekmood vandaag!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.brightonnet.co.jp/english/product/ipod/bi-spvivid.html
Support voor de iPhone o.a.
Zoeken op iPhone SpeakerTube
[ afbeelding ]
Was echt 5 seconde zoeken![]()
En weer wat rust in de trein verpestquote:Op maandag 2 maart 2009 21:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
http://www.brightonnet.co.jp/english/product/ipod/bi-spvivid.html
Support voor de iPhone o.a.
Zoeken op iPhone SpeakerTube
[ afbeelding ]
Was echt 5 seconde zoeken![]()
quote:Zojuist is de navigatiesoftware xGPS in versie 1.2 beschikbaar gekomen via Cydia. Het is verkrijgbaar via de MMI-repo, die standaard aanwezig is in Cydia. Het enige wat je moet doen is refreshen om de software te zien verschijnen. In xGPS 1.2 zijn een hoop nieuwe functies toegevoegd, zoals het loggen van GPX-data, het herberekenen van routes en de mogelijkheid om de notificatie voor de verkeerde richting te verbergen. Soms wil je namelijk wel eens met opzet verkeerd rijden, bijvoorbeeld als de brug net open gaat. Bookmarks voor opgeslagen locaties werken nu ook correct. Maar er is ook een nieuwe functie, die nog niet eerder was genoemd: Routes Manager.
Hiermee kun je routes berekenen en opslaan voor offline gebruik. Het is momenteel nog niet mogelijk om routes met meerdere start- en eindpunten te maken, maar dat is een beperking die Google stelt. Toch gaan de ontwikkelaars proberen om dit op te lossen.
Een van de grootste verbeteringen is te vinden in gesproken instructies. Via text-to-speech hoor je de aanwijzingen. Helemaal perfect is het nog niet, maar er wordt gewerkt aan een betere Engelstalige stem, die in volgende releases beschikbaar komt. Nederlandstalige route-instructies zijn er vanzelfsprekend nog niet.
Gelijktijdig met xGPS komt er ook een nieuwe versie van xGPS Manager beschikbaar. Deze is vanaf de grond opnieuw ontwikkeld, gebruiksvriendelijker en makkelijker in gebruik, zowel op de Mac als onder Windows. Over een paar weken komen er kleine releases van xGPS beschikbaar waarin wat vertaalproblemen zijn opgelost.
Kost dat?quote:
Helaas na een half uurtje zoeken alleen op een Britse site tegengekomen:quote:
Ik wil je wel helpen. Je kan me eventueel toevoegen op MSN als je wil.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben klaar met mijn iPhone, ik kan niks meer syncen. Video's en muziek niet. Programma's kan ik ook vergeten.
En ja, ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, tot het zelf toevoegen van de bestanden tot het syncen van mappen.
Ben je van je geloof afgevallen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:28 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben klaar met mijn iPhone, ik kan niks meer syncen. Video's en muziek niet. Programma's kan ik ook vergeten.
En ja, ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, tot het zelf toevoegen van de bestanden tot het syncen van mappen.
precies.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:50 schreef Biogarde het volgende:
Of werkte het eerst wel en nu niet meer?
Iemand al ervaring met deze navigatie software?quote:
Nog niet, maar het zou zomaar m'n eerste reden kunnen zijn om m'n iPhone te jailbreaken. Hoewel de eerste reviews nog niet uitermate positief zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iemand al ervaring met deze navigatie software?
De mensen op iphoneclub.nl zijn er erg over te spreken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nog niet, maar het zou zomaar m'n eerste reden kunnen zijn om m'n iPhone te jailbreaken. Hoewel de eerste reviews nog niet uitermate positief zijn.
Mwoch. De meeste van die gasten snakken zo naar navigatie dat ze alles geweldig vinden. Zo las ik van iemand die 8km moest omrijden van xGPS om op z'n werk te komen. Kweenie, maar een snelle en efficiente route berekenen vind ik wel een primaire functie van navigatiesoftware. Als je daar al niet op kunt vertrouwen... En zo heeft het programma wel meer eigenaardigheden. Maar goed, zoals ik al zei, ik ben ook zeer benieuwd!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De mensen op iphoneclub.nl zijn er erg over te spreken.
Laten we het zo zeggen, de ontwikkelingen zijn positiefquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mwoch. De meeste van die gasten snakken zo naar navigatie dat ze alles geweldig vinden. Zo las ik van iemand die 8km moest omrijden van xGPS om op z'n werk te komen. Kweenie, maar een snelle en efficiente route berekenen vind ik wel een primaire functie van navigatiesoftware. Als je daar al niet op kunt vertrouwen... En zo heeft het programma wel meer eigenaardigheden. Maar goed, zoals ik al zei, ik ben ook zeer benieuwd!
Hmm beetje minder is dat jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef portier het volgende:
Dit is eigenlijk wat mij het meeste tegenzit aan xGPS:
[ afbeelding ]
48MB voor alleen rond Terneuzen, terwijl TomTom de hele Benelux op 62MB krijgt. Ik wil gewoon door heel Nederland heen kunnen navigeren, maar wil daar geen 4GB aan kwijt zijn...
Was het maar 4 GBquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef portier het volgende:
Dit is eigenlijk wat mij het meeste tegenzit aan xGPS:
[ afbeelding ]
48MB voor alleen rond Terneuzen, terwijl TomTom de hele Benelux op 62MB krijgt. Ik wil gewoon door heel Nederland heen kunnen navigeren, maar wil daar geen 4GB aan kwijt zijn...
Hoeveel is het dan?quote:
BOEM! Lekker compact... hmm ok dat is wel ontzettend zuurquote:
Yepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Lekker compact... hmm ok dat is wel ontzettend zuur
Is allemaal vrij simpel en bovendien is er voor alles een uitgebreide guide te vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit dat met dat updaten eigenlijk? Moet dat? En waarom lees ik zo vaak dat het verkeerde updates zijn, downgraden blabla. Is deze telefoon wel iets voor mensen met 2 linkerhanden zoals ik. Of moet je echt een tweaker zijn om alles te snappen?
Verkeerde updates? Zodra je er een update is, en je de iPhone aan je PC/MAC hangt krijg je de melding dat er een update is. Je kan er dan voor kiezen 'm enkel te downloaden, downloaden en installeren of annuleren. Kwestie van aanklikken wat je wil en de rest gaan vanzelf.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit dat met dat updaten eigenlijk? Moet dat? En waarom lees ik zo vaak dat het verkeerde updates zijn, downgraden blabla. Is deze telefoon wel iets voor mensen met 2 linkerhanden zoals ik. Of moet je echt een tweaker zijn om alles te snappen?
Kan toch alleen verkeerd gaan als je die firmware (via itunes dus) op een gejailbreakte iphone wilt plaatsen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 04:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkeerde updates? Zodra je er een update is, en je de iPhone aan je PC/MAC hangt krijg je de melding dat er een update is. Je kan er dan voor kiezen 'm enkel te downloaden, downloaden en installeren of annuleren. Kwestie van aanklikken wat je wil en de rest gaan vanzelf.
Zodra de update klaar is (telefoon gaat een paar keer aan en uit en je telefoon lijkt dood, maar is springlevend), staat alles weer op je telefoon zoals hij was. Er gaat werkelijk niets aan info, games, applicaties en instellingen verloren. Zelfs het laatst gespeelde MP3'tje staat nog op pause waar jij hem verliet.
Dit gaat nooit fout. Tijdens het updaten gaat je telefoon uit.. Trek nooit, maar dan ook nooit de kabel uit de telefoon. Da's overigens bij alle merken en telefoons zo en heeft niets met enkel Apple te maken.
Maar goed, je weet dit topic te vinden als vragen hebt.
Dat kan je gewoon bij instellingen en dan landinstellingen instellen. Daar staat gewoon de Nederlandse taal tussen. Het word wel even aan pielen om daar te komen als je geen Italiaans kanquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik blijf domme vragen stellen
Maar wanneer ik een IPhone bestel die uit Italie komt, zit er dan Nederlands op. (menu's enzo)
Toppiequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga komend weekend op 80% zeker de IPhone bestellen
Ben er nog niet helemaal over uit. Blijf me even inlezen en achterlijke vragen stellen
Haha.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:33 schreef Intocable het volgende:
Ben alleen benieuwd hoe dat bestellen in z'n werk gaat, hoe lang het duurt voordat deze geleverd word of dat je speciaal naar Italië moet
Whoopsquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha.
Zie eerdere reactie van Biogarde hier in dit topic:
Volgens mij gaat je telefoon naar een algemeen apple repair centre. ( Alles van Apple wordt daar aangenomen mits het een officieel product is )quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben alleen eens benieuwd hoe het zit wanneer mijn telefoon kapot is of iets dergelijks. Kan ik die dan terugsturen naar de site (Bio ?!?).
Dat mag ik dan wel hopen voor je, zou anders best vervelend zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb momenteel een abbonnement bij HI. Dit loopt per 8 Maart af en zou ik willen verlengen, aangezien ik met HI en het bijbehorende data-abbo heel tevreden ben. Echter verlengen ze niet met een IPhone.
Dit kan ik volgens Bio doen bij een aantal aanbieders op het net. Hun verlengen dan je abbonnement bij HI, en ik kan toestel uitzoeken bij desbetreffende site in combinatie met HI abbo.
Volgens Bio komen de telefoon die deze site levert uit Italie of Belgie (geloof ik).
Ben alleen eens benieuwd hoe het zit wanneer mijn telefoon kapot is of iets dergelijks. Kan ik die dan terugsturen naar de site (Bio ?!?).
Yupquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft ie trilfunctie
Ik ben niet zo van de geluiden.
Doe zelf niet anders (met verschillende iPhones) en het is nog nooit fout gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan toch alleen verkeerd gaan als je die firmware (via itunes dus) op een gejailbreakte iphone wilt plaatsen?
Als je als particulier je toestel via een site koopt (een toko die de geïmporteerde verkoopt), dan doen zij de garantie afhandeling.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb momenteel een abbonnement bij HI. Dit loopt per 8 Maart af en zou ik willen verlengen, aangezien ik met HI en het bijbehorende data-abbo heel tevreden ben. Echter verlengen ze niet met een IPhone.
Dit kan ik volgens Bio doen bij een aantal aanbieders op het net. Hun verlengen dan je abbonnement bij HI, en ik kan toestel uitzoeken bij desbetreffende site in combinatie met HI abbo.
Volgens Bio komen de telefoon die deze site levert uit Italie of Belgie (geloof ik).
aii dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Als je als particulier je toestel via een site koopt (een toko die de geïmporteerde verkoopt), dan doen zij de garantie afhandeling.
Koop je het toestel fysiek in het buitenland omdat je daar bent voor vakantie oid, dan kun je het toestel niet in Nederland aanbieden ter garantie bij een Apple dealer, je zal dan terug moeten naar het land waar je 'm gekocht hebt of zelf moeten knutselen. Dit is ook aan de orde wanneer je een geimporteerd toestel koopt via Marktplaats of eBay.
Koop je een iPhone bij bijvoorbeeld 2Call, lees dan even de kleine lettertjes, kan zomaar zijn dat ze geen garantie verlenen. In mijn ogen, maar dat weten ze in WGR beter denk ik, zijn ze verantwoordelijk voor de afhandeling bij defecten. Wat de regels van Apple ook zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |