Oh, 4 maar. Had net weer 11 updatesquote:Op zondag 1 maart 2009 19:56 schreef Stinosss het volgende:
Met die updates heb ik ook last van ja.
Hoeveel paginas met apps heb je dan?
Staat los van de telefoon hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 19:59 schreef Dzy het volgende:
Ik dacht dat nu alle problemen wel een keertje opgelost zouden zijn, het loopt allemaal niet echt stabiel zo te lezen... jammer, was het enige Apple product wat ik misschien wou gaan gebruiken. Ik blijf nog maar even bij Nokia.
Gaat om het ophalen van info van een server bij Apple. Er is verder niets mis met de app-store, behalve dat hij sinds een week of 2 info ophaalt welke al binnen is. Voor de rest werkt het allemaal prima.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:21 schreef Dzy het volgende:
Staat toch niet los van de telefoon, is een integraal onderdeel van de gehele geeerde gebruikerservaring toch? Juist daarom zou hij zo outstanding zijn.
Is het daar niet zo dat je inwoner van Zwitserland moet zijn en je een paspoort moet laten zien?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:23 schreef Sena het volgende:
klopt het dat je in zwitserland een iphone 3g voor een prijsje rond de 350 euro kan krijgen?
zo ja, iemand enig idee hoe precies? ik word niet echt wijzer met google hoe het precies kan.
ik lees dus allerlei verschillende dingen. dit bijvoorbeeld: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=130323 (juni 2008)quote:Op zondag 1 maart 2009 22:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is het daar niet zo dat je inwoner van Zwitserland moet zijn en je een paspoort moet laten zien?
Nep. Sinds wanneer zou iphone een battery cover maken die zo lelijk is, als ze uberhaupt al een battery cover maken.quote:
http://webwereld.nl/article/view/id/53077quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nep. Sinds wanneer zou iphone een battery cover maken die zo lelijk is, als ze uberhaupt al een battery cover maken.
Op Iphoneclub hebben ze het over Sonax scratchremover. Bedoel jij die ook?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat goedje werkt alleen op gewone kunststof. Zit een soort schuurmiddel in. De achterkant van een iPhone is van een soort keramische kunststof. Niet aan te raden dus eigenlijk.
Telefoon al een keer gereboot?
Op een telefoon horen krassen![]()
Vet... hoeken...quote:
Daar wist ik al van, maar ik geloof niet dat er een speciale eu versie komt.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:50 schreef Slein83 het volgende:
[..]
http://webwereld.nl/article/view/id/53077
Bovendien past het ding niet bijzonder goed in de rest van de huidige designgedachte van Apple. Tijdens de PowerMac G5 had het gekund, maar bij de huidige MacBooks en iMacs niet. Veel te veel hoeken.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:13 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nep. Sinds wanneer zou iphone een battery cover maken die zo lelijk is, als ze uberhaupt al een battery cover maken.
Vier? Wat heb je in hemelsnaam allemaal geinstalleerd dan? Ik heb 1,5 pagina en daar staan al apps bij die ik eigenlijk nooit gebruik.quote:
ergo, ik ben te lui om die te verwijderen?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:45 schreef portier het volgende:
[..]
Vier? Wat heb je in hemelsnaam allemaal geinstalleerd dan? Ik heb 1,5 pagina en daar staan al apps bij die ik eigenlijk nooit gebruik.
Programma's? Games? Games nauwelijks btw..quote:Op maandag 2 maart 2009 11:45 schreef portier het volgende:
[..]
Vier? Wat heb je in hemelsnaam allemaal geinstalleerd dan? Ik heb 1,5 pagina en daar staan al apps bij die ik eigenlijk nooit gebruik.
Nadeel is dat ze het op iphoneclub enkel roepen. Ja, het gaat er van glimmen..quote:Op maandag 2 maart 2009 01:00 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Op Iphoneclub hebben ze het over Sonax scratchremover. Bedoel jij die ook?
Reboot heb ik allang gedaan. Ik ga em binnekort wel herstellen en alles weer er op zetten.
1. Volgens mij nog steeds via itunesquote:Op maandag 2 maart 2009 14:39 schreef Stpan het volgende:
Ik heb 2 vragen:
1. Na een jailbreak, kun je daarna mp3's naar je iPhone slepen, of moet dat dan nog altijd via iTunes?
2. Kun je internet radio luisteren in de trein met een T-mobile internet abonnement?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |