quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Al die Tweakers die de iPhone een aai-Föhn noemen.
van dat gezichtje van die iPhone natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 15:33 schreef Biogarde het volgende:
Wallpaper van een filmpje van een paar minuten?
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mijn moeder heeft een iPhone (ja ik weet het![]()
) en ze wil hier thuis muziek op haar telefoon zetten, maar hij is met de computer op haar werk gesynchroniseerd. Met haar agenda ofzo!
Is er een manier waardoor ze toch thuis muziek op haar iPhone kan zetten zonder dat ze al haar spul van haar werk kwijt is?
Ja hoor, automatische synchroniseren uitzetten in Itunes.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Had speciaal een topic geopend, maar kan dus ook hier
Ik lees net in mijn andere topic dat ze dan alles handmatig moet gaan doen.. dat gaat niet goedquote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja hoor, automatische synchroniseren uitzetten in Itunes.
Hehe leuk filmpjequote:Op zondag 15 februari 2009 15:31 schreef bodylotion het volgende:
iemand dit filmpje gezien: http://www.dumpert.nl/med(...)ne_is_een_eikel.html ?
is daar geen wallpaper van??
Waar ligt het probleem nou?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik lees net in mijn andere topic dat ze dan alles handmatig moet gaan doen.. dat gaat niet goedkan het niet gewoon makkelijk? Wat zijn die dingen toch gebruiksvriendelijk zeg!
Beaam. Mijn nichtje van twee had binnen 20 seconden mijn iphone open ( dus homeknop indrukken en naar drie keer naar rechts sliden want dat was lastig ). En dat terwijl collega's en klasgenoten op een hele andere manier dat ding probeerden open te krijgen. De iPhone is heel gebruiksvriendelijk. iTunes niet maar dat vind ik sowieso een kutprogramma.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waar ligt het probleem nou?
Je kan er voor kiezen om het OF automatisch te laten doen OF het zelf te doen.
Hoe zou je het nog anders kunnen doen dan![]()
De iPhone is hartstikke gebruiksvriendelijk, maar tegelijkertijd zijn sommige mensen ook écht dom. No offense hoor maar kijk gewoon even wat verder dan je neus lang is.
Jawel, het zijn er maar een paarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben die collega's en klasgenoten dan echt nog nooit ook maar iets over de iPhone gezien? Dat slide-to-unlock is wel redelijk bekend.
Wie is je vriendin? Bonnie St. Claire?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
M'n vriendin snapte het in één keer en die poept nog net niet in de keuken
Vrouwen poepen niet gekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wie is je vriendin? Bonnie St. Claire?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
M'n vriendin snapte het in één keer en die poept nog net niet in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |