Wel in Nederland gekocht, de iPhone?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:46 schreef Silenus het volgende:
Als ik wil internetten via 3G staat er "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: PDP-identiteit niet geaccepteerd".
Wat eh...betekent dit? (Buiten dat mijn internet het niet doet...) Thanks
Heb je een gejailbreakte iphone? Dan kan het namelijk welquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef -Menn0- het volgende:
Is het mogelijk om wat icoontjes uit het hoofdmenu weg te halen ?
Aandelen en weer gebruik ik bijvoorbeeld nooit.
Preciesquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:10 schreef Biogarde het volgende:
SBSettings, Bossprefs in Cydia (Jailbreak). Daar kun je icons mee 'hiden'.
Si. Onderaan het programma heb je de optie 'Hide icons'. In dat venster kun je dan de programma's aan/uit sliden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Hij is gejaibreakt ja, dan moet ik Bossprefs hebben ?
Dat weet ik en dat klopt. Maar bij groepen dus niet? Ik heb dat eerder gehad met oud en nieuw en kerst. GEwoon irritant.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:35 schreef portier het volgende:
[..]
Ik weet dat als je al een sms van diegene hebt gehad de reactie bij die conversatie komt te staan, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt. Wel slordig trouwens dat je het niet kan zien dan.
Heb je wel de repo's toegevoegd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:27 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zie in Cydia allemaal Boss dingen maar geen BossPrefs....
Zie ik nu al de volgende vraag aankomen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:48 schreef Intocable het volgende:
[..]
Heb je wel de repo's toegevoegd?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie ik nu al de volgende vraag aankomen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zie ik nu al de volgende vraag aankomen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:12 schreef -Menn0- het volgende:
http://thebigboss.org/repofiles/cydia/ klik er maar eens op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |