Thanksquote:Op maandag 23 februari 2009 16:07 schreef Biogarde het volgende:
Als je firmware 2.2 of hoger hebt kun je dat uitzetten onder je tobo instellingen.
Ja ik ook. Heb zo'n dock.. wanneer ik mn iPhone erin zet begint da ding gelijk te syncen. Zwaar irritant dus ik heb dat maar uit gezet.quote:
Eerste hit in google http://www.google.nl/search?hl=nl&pwst=1&ei=htejSbyvDcWf-Aavk_GNBQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=iPhone+melding+SMS+diensten&spell=1quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:49 schreef bodylotion het volgende:
Er staat sinds 2 dagen "SMSdiensten" onder de tijd in het hoofdvenster
hoe kan dat??
Ja dus. Check mijn posts en de site. Het kan ook bij andere sites hoor, zoals bijvoorbeeld studentmobiel.nlquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:02 schreef linebear het volgende:
Is het mogelijk om via 2Call een contract te verlengen ? Iemand daar ervaring mee ?
Dat hangt natuurlijk af van de voorwaarden die jouw provider stelt. Bij Telfort mag je vanaf 3 maanden voor afloop van de contractduur verlengen. Zo heb ik nu al mijn iPhone, terwijl mijn jaarcontract per 25 maart afloopt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:13 schreef linebear het volgende:
ook al moet ik nog een jaar ?
Ik weet dat als je al een sms van diegene hebt gehad de reactie bij die conversatie komt te staan, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt. Wel slordig trouwens dat je het niet kan zien dan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:14 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik stuurde vandaag een groeps sms. Ik krege daarop een reactie, alleen kon ik niet zien wie dat was omdat bij de afzender alle namen stonden weergegeven. Iemand een tip om dit aan te passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |