quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef Noortje. het volgende:
Hoe zit het trouwens met de maten van broeken? Bij sommige staan ze van maat 32 tot 40 ofzo, en bij andere broeken is het maat 26 tot 34? Wat komt ongeveer overeen met maat 40 normaal gesproken?
quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet eens meer wat er nou eigenlijk in die eerste bestelling allemaal zit...
van mij?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:50 schreef MaLo het volgende:
Dat tweede vestje uit de bestelling van <naam kwijt> heb ik aan het begin van de winter gekocht. Is echt een superleuk vestje, ik heb het ontzettend veel gedragen!
Ja die van jou jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij?
Jeuj
Ik heb mezelf voor genomen alleen maar dingen nog in de sale te kopen behalve als ik echt iets nodig heb
Maar ja dat heb ik al nooit meer geloof ik, mn kast zit nu aardig vol
Oke die jurkjes had ik echt nodig! en er was korting en zo
Nee die gooi ik altijd weg als ik er eenmaal uit besteld heb.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:53 schreef MaLo het volgende:
Noortje, heb je geen folder van de H&M? Daar staan die maattabellen wel in.
Ik heb maat 36/38 en ik bestel meestal wijrdtemaat 28/29 (iedere broek van H&M lijkt weer anders te vallen)
Dat heb ik nou altijd als ik bij de H&M shop. Gooi ik vrolijk van alles in mijn winkelmandje 'Hee dat is goedkoop!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef Noortje. het volgende:
Mijn verlanglijstje is zooooo lang! En ik heb hem al twintig keer ingekort en al deze dingen vind ik zó leuk!Mijn geld wat doe je
Edit: Heb het even bij elkaar opgeteld: ¤380,10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:21 schreef Linnie20v het volgende:
Waarom is er tegenwoordig geen rust om een leuke topictitel te verzinnen !!!???!!!!
Sorry ik was lui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bestel gewoon twee of drie maten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
TeeveepeeZouden ze groot vallen?!
Nou bij mij is dus alles boven de 20 euro en dan ook nog een paar sokken, ondergoed etc.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd als ik bij de H&M shop. Gooi ik vrolijk van alles in mijn winkelmandje 'Hee dat is goedkoop!' en 'Zo'n leuk truitje voor maar een tientje?
![]()
'
En dan schrikken als je bij de kassa komt
Ik zoek nog zo'n trainingsbroek voor skireis (wat dus vrijdag is).quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:42 schreef Ynge het volgende:
Deze broek is echt fijn! Net met korting (¤8)
[ afbeelding ]
Maar jij kunt dus wel bij je verlanglijstje..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef Noortje. het volgende:
Mijn verlanglijstje is zooooo lang! En ik heb hem al twintig keer ingekort en al deze dingen vind ik zó leuk!Mijn geld wat doe je
Edit: Heb het even bij elkaar opgeteld: ¤380,10
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het wèl aan mij ligt...quote:Tijdelijk technisch probleem
Dit ligt niet aan jou; probeer het straks nog een keer.
Als je een vraag wilt stellen aan onze klantenservice, dan kun je ook telefonisch of via de fax contact met ons opnemen.
Klantenservice H&M
Tel: 0900-1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax: 0900 - 0401059
Ze vallen volgens mij normaal, mn vriendin heeft die bruine gepast en de zool+hak zijn hetzelfde. Ze zijn echt heel erg hoog... Ik heb ze uit mijn bestelling gegooid, ik zoek wel verder naar schoenen waar ik wel enigszins comfortabel en veilig op kan lopen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:19 schreef Syrena het volgende:
[ afbeelding ]
TeeveepeeZouden ze groot vallen?!
ik koop ook alles in de sale en er is maar 1 product dat niet uit de sale kwam, maar toch heb ik een bestelling van ruim 130 euriquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van mij?
Jeuj
Ik heb mezelf voor genomen alleen maar dingen nog in de sale te kopen behalve als ik echt iets nodig heb
Maar ja dat heb ik al nooit meer geloof ik, mn kast zit nu aardig vol
Oke die jurkjes had ik echt nodig! en er was korting en zo
Jawel maar ik had hem onderaan gezet, zal het gelijk even veranderen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:00 schreef alors het volgende:
De link van het vorige topic staat trouwens nog niet in de OP H&M #46
Ja helaas welquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef alors het volgende:
[..]
Maar jij kunt dus wel bij je verlanglijstje..
Ik krijg steeds dit:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het wèl aan mij ligt...
Ja dat ga ik maar doen, het is al sinds vanmorgen, dus zo tijdelijk is het ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Even een mailtje sturen anders?
Kan wel, had ik vanmorgen ook. Toen ik wilde afrekenen stond er dat het artikel was uitverkocht.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:02 schreef Qwea het volgende:
ik ben in de sale aant shoppen, en ik heb 5 artikelen. Straks moet er nog wat van mn zus bij. Alles wat in mn mandje blijft liggen blijft ook echt liggen? Dat is dus niet straks opeens op?
hmm. Nou heb ze naar de kassa verplaats. Over 2u ga ik bestellen. Zie het wel. Zag een gave trui, ikke 2 min later weer klikken, opquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel, had ik vanmorgen ook. Toen ik wilde afrekenen stond er dat het artikel was uitverkocht.
Kijk ff uit dat je niet te lang op de site bent zonder iets te doen, dan geeft ie aan dat je je opnieuw moet inloggen en dan is je mandje leegquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:02 schreef Qwea het volgende:
ik ben in de sale aant shoppen, en ik heb 5 artikelen. Straks moet er nog wat van mn zus bij. Alles wat in mn mandje blijft liggen blijft ook echt liggen? Dat is dus niet straks opeens op?
euwhquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:13 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Kijk ff uit dat je niet te lang op de site bent zonder iets te doen, dan geeft ie aan dat je je opnieuw moet inloggen en dan is je mandje leeg..
ooh, ik wilde alles in 1xquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:43 schreef Addict89 het volgende:
Je kan toch gewoon nu helemaal bestellen en dat van je zus er later bij doen?
15 febquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Thanks, weet je ook tot wanneer die geldig is?
Jep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:20 schreef Qwea het volgende:
hoe zit dat trouwens. Ik heb een heleboel op voorraad staan, en 2 dingen op begin maart en half april. Die worden kosteloos nageleverd?
Ja in Enschede hebben ze ze hangen in elke kleur. Ik kreeg bij de deur zelfs nog een 20%korting blaadjequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik zoek nog zo'n trainingsbroek voor skireis (wat dus vrijdag is).
Hebben ze die ook in de winkel toevallig?
Ik krijg altijd zulke antwoorden, volgens mij is dit gewoon zo'n bot... Al zou ik melden dat ik een erfenis van miljoenen aan de H&M schenk, dan krijg ik nog zo'n mail...quote:Beste alors,
bedankt voor je e-mail. Volgens onze gegevens hebben we de volgende bestelling ontvangen op 09-02-09;
[bestelling]
Onlangs heb je op 12-02-09 deze bestelling gedaan;
[bestelling]
Hoop je voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 � 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 � 17.00 uur.
Telefoon 0900 � 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 � 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com
Shop around the clock.www.hm.com 24 hrs open.
Ja dat blijktquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Linnie20v het volgende:
1304
die krijg je altijd...als je een goedmakertje krijgt voor foute levering..
quote:Betaling 10.02.2009 -X
Je saldo per 10.02.2009 X
Oké toll dan ga ik die nog wel even halen binnenkort.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:11 schreef Ynge het volgende:
[..]
Ja in Enschede hebben ze ze hangen in elke kleur. Ik kreeg bij de deur zelfs nog een 20%korting blaadje
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:30 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Daar issie al, zo zit ie bij mij ook
Ja dat klopt idd.. Maar zo eng is dat poppetje toch niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik vind dat inderdaad een eng poppetje...ik wacht wel op jouw foto die ooit gaat komen
Ik heb wel gelezen dat het witte meer beige/creme is, klopt dat?
Waar staat die jurk op de site, ik kan 'm maar niet vinden in de webshop!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:30 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Daar issie al, zo zit ie bij mij ook
Ja IRRI, heb het hier ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:19 schreef alors het volgende:
wtf, ik had 2 vesten besteld gisteren, en meteen alweer in behandeling genomen
Heb je artikelnummers van die kussentjes? Ze zijn stoer!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:12 schreef alors het volgende:
Nog maar even een previewbestelling geplaatst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en bijpassend binnenkussen voor de laatste.
Dat vestje met hemdje heb ik ook, is zooo leuk! En die bloesjes zijn ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie, H&M heeft leuke blousjes die ik maar in m'n winkelwagentje blijf gooien. Ik hoop maar dat het een mooie zomer wordt en niet zoals vorig jaar dat ik al m'n nieuwe shirts maar één keer aan heb gehad ofzo
.
Nu in m'n mandje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de folder stond dit shirtje trouwens in meerdere kleuren, maar ik heb ze nooit op de website gezien, iemand anders wel of zouden ze nog moeten komen?
[ afbeelding ]
Deze zit namelijk als gegoten, lijkt me wel leuk om ook andere kleurtjes te hebben dan.
Het zwarte blousje met blauwe bloemetjes is pas begin mei leverbaar, ik voorzie heel veel extra aankopen tot die tijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
Mijn bestelling van eind december is ein-de-lijk in behandeling genomen(met natuurlijk de nodige erbij-gekwakte kledingstukken
.)
Arme jijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zwarte blousje met blauwe bloemetjes is pas begin mei leverbaar, ik voorzie heel veel extra aankopen tot die tijd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef HoneyTrap het volgende:
oh, in plaats van normaal manco zijn ze nu echt mijn pakket kwijt
Als je erop klikt en hij het nog niet doet, is hij nog niet geactiveerd.. Kan een paar dagen duren. Komt vanzelf dat als je erop klikt hij het doetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe werkt dat met dat track en trace?
Normaal klik ik gewoon op die link van mn bestelling en dan zie ik waar ie uit hangt maar nu krijg ik dan zo'n track en trace gebeuren en moet ik de barcode en mn postcode invullen dus pak ik dat nummer achter je bestelling en mn postcode maar die combi kent ie blijkbaar niet....
Ik ben een beetje over Esprit heen denk ik. Ze hebben heel veel basics en de echt leuke dingen zijn heel duur. Eerst was de sale heel goed, ik heb echt een zwik toffe truien gekocht voor amper 13 euro per stuk, en heb veel t-shirts van ze, maar de laatste tijd valt het me een beetje tegen. De tassen blijven echter leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik denk dat ik de komende tijd even wat minder bestel.. Ik heb net ook een pakketje van Esprit binnengekregen dus het begint een beetje de spuigaten uit te lopen hier
Truequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een beetje over Esprit heen denk ik. Ze hebben heel veel basics en de echt leuke dingen zijn heel duur. Eerst was de sale heel goed, ik heb echt een zwik toffe truien gekocht voor amper 13 euro per stuk, en heb veel t-shirts van ze, maar de laatste tijd valt het me een beetje tegen. De tassen blijven echter leuk. En het voordeel bij Esprit is de klantenkaart en de snelle en goedkope levering
.
ow zo tnxquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je erop klikt en hij het nog niet doet, is hij nog niet geactiveerd.. Kan een paar dagen duren. Komt vanzelf dat als je erop klikt hij het doet
ze vroeg of ik mijn bestelling wilde annuleren. En ik had veel sale troep in mijn mandje gegooit dus gezegd dat ik alleen de jas wilde hebben waarvoor ik sowieso bestelde en de rest van de sale troep is weggedaan.quote:
Hij staat niet op de site.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Waar staat die jurk op de site, ik kan 'm maar niet vinden in de webshop!Waarom zouden ze 'm anders bij die fitting room zetten.
Het zijn trouwens kussenhoezen, behalve die met die speld erop, die met verspetters is 60x60 en die gele lakleer is 25x35. Die met speld is 19x53.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:56 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Heb je artikelnummers van die kussentjes? Ze zijn stoer!
Ik heb al geprobeerd via de bron het artikelnummer uit te zoeken, dat is tot op heden niet gelukt
Of het pakket heeft nooit het magazijn verlaten, zoiets hadden ze mij ook geflikt. Was precies aan het eind van de collectie dus de spullen die ik had besteld kon ik niet meer opnieuw bestellenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef HoneyTrap het volgende:
oh, in plaats van normaal manco zijn ze nu echt mijn pakket kwijt
Maar als ze het zelf niet retour heeft gestuurd aangezien het nooit is aangekomen is het wel aso.quote:
Wat je kan doen is het duurste uit je mandje gooien, het opnieuw kopen en dan de kortingscode invullen.. Dat is volgensmij de enige optie. Maar dan wel doen als het artikel nog niet uitverkocht is anders loop je het risico dat het straks weg is en jij het al uit je mandje hebt gegooid!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:23 schreef Wibi.nl het volgende:
Heey shopaholics,
Ik heb gisteren een bestelling geplaatst voor 80 euro en zie door deze site te lezen dat ik idd ook een mailtje heb gehad voor 25% korting op 1 artikel.
Kan ik dit nog veranderen in mijn bestelling? Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet.
Kunnen jullie me please helpen?
Snel hequote:Op zondag 15 februari 2009 11:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
-=Verwijderd=- bloesje is al verkocht
Neehoor, helemaal niet doorzichtig! Ik had 'm iig gepast ook met dat witte dingetje eronder, en dat was niet doorzichtig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:32 schreef alors het volgende:
Hoe is dat witte 5 euro vest? Erg doorzichtig? De lichtroze viel me mee, dus ik dacht misschien de witte ook.
Leuke spulletjes verder, die schoenendie bikini's
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:03 schreef CherryLips het volgende:
aargh ik blijf dingen bij m'n bestelling gooien! ik mag nu echt niet meer, krijg echt een mega-pakket begin maart, ik schaam me dood.
Oh gelukkig, dan voel ik me niet zo alleenquote:Op zondag 15 februari 2009 12:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik haal die pakketten altijd op bij het Kiala punt.. De laatste keer had ik een doos zo groot dat ik hem in m'n eentje de deur niet uit kreeg
![]()
Mijn pakket was ook supergroot hoor, er zaten dan ook nog wel een stuk of 10 dingen bij voor mn vriend, maar het was alsnog een aardig grote doosquote:Op zondag 15 februari 2009 12:03 schreef CherryLips het volgende:
aargh ik blijf dingen bij m'n bestelling gooien! ik mag nu echt niet meer, krijg echt een mega-pakket begin maart, ik schaam me dood.
Zeker weten !quote:Op zondag 15 februari 2009 11:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Snel heMaar goed dat ik iets dergelijks nog uit m'n bestelling heb gegooid
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Dit begint zo onderhand m'n nieuwe Lush te worden.
Het stomme is dat ik altijd dacht dat H&M me nooit zou passen. Nou heb ik vaak alsnog de wat grotere maten nodig, L en XL enzo, maar het is me ook vaak overkomen dat ik ergens een M of een S van nodig had.
Hoe ik nou bij dat idee kwam, geen idee.
In de winkel slaag ik zelden, plus dat het er altijd druk is (werk de hele week dus kan alleen in het weekend shoppen). Maar online zie ik zoveel leuke dingen voor mezelf en m'n zoons. Alleen moet ik wel wat beter letten op wat ik koop. Zo heb ik een shirt tweemaal, omdat ik niet wist dat ik het al hadquote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]Vet!
Nou mooi toch
Ik had idd ook vooroordelen over de H&M, tot zo'n 1,5 jaar geleden kocht ik er haast nooit wat.. Dacht dat het kutkwaliteit zou zijn en er niks leuks voor me bij zou zitten! Nou, en inmiddels koop ik zowat elke maand wel wat
Okay, dan ga ik em ook even bestellen, hij is alleen nu uitverkocht, dus morgenvroeg maar weer kijken. De zwarte is ook al onderweg, dus dan heb ik er 3.. Max 1 per klantquote:Op zondag 15 februari 2009 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, helemaal niet doorzichtig! Ik had 'm iig gepast ook met dat witte dingetje eronder, en dat was niet doorzichtig.
Echt he! Die schoenen zitten best goed, ik glip er soms een beetje uit dus misschien nog een zooltje bij mn hiel zeg maar, maar verder zit het goed. Vooral die witte bikini vind ik erg leuk, schijnt ook niet door enzoBen weer helemaal blij!
Precies.. Ik ga ook haast nooit irl naar de H&M. Of alleen als het rustig is.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
In de winkel slaag ik zelden, plus dat het er altijd druk is (werk de hele week dus kan alleen in het weekend shoppen). Maar online zie ik zoveel leuke dingen voor mezelf en m'n zoons. Alleen moet ik wel wat beter letten op wat ik koop. Zo heb ik een shirt tweemaal, omdat ik niet wist dat ik het al had![]()
En kon ik twee shirtjes van m'n jongste weggeven omdat ze alweer te klein waren, ik wist gewoonweg niet dat hij die nog had liggen
Nice!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:42 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik em ook even bestellen, hij is alleen nu uitverkocht, dus morgenvroeg maar weer kijken. De zwarte is ook al onderweg, dus dan heb ik er 3.. Max 1 per klantAch ik koop toch verder toch ook voor 3 dus ja, ze vergeven het me vast wel.
Mijn vriend kocht alleen superduur merkspul. Daar is hij nu helemaal vanaf, hij heeft nu zelfs al een paar dingen bij H&M gekochtquote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]Vet!
Nou mooi toch
Ik had idd ook vooroordelen over de H&M, tot zo'n 1,5 jaar geleden kocht ik er haast nooit wat.. Dacht dat het kutkwaliteit zou zijn en er niks leuks voor me bij zou zitten! Nou, en inmiddels koop ik zowat elke maand wel wat
In de winkel heb je wel dingen die je niet in in de online shop terug kan vinden. Soms zijn de kortingen ook hoger in de winkel dan in de online sale.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:
In de winkel slaag ik ook nooit, vind het altijd zo'n bende, er staat gewoon te veel in zo'n winkel, ik ben het overzicht gewoon kwijt. En dan vaak die rijen voor de paskamers...
Netjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:24 schreef HoneyTrap het volgende:
[..]
ze vroeg of ik mijn bestelling wilde annuleren. En ik had veel sale troep in mijn mandje gegooit dus gezegd dat ik alleen de jas wilde hebben waarvoor ik sowieso bestelde en de rest van de sale troep is weggedaan.
Toen heeft ze extra korting gegeven
Echt! Haha coolquote:Op zondag 15 februari 2009 17:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vriend kocht alleen superduur merkspul. Daar is hij nu helemaal vanaf, hij heeft nu zelfs al een paar dingen bij H&M gekochtEn een trui die hij in het zwart heeft wilde hij nog in grijs (hehehe, echt iets dat mensen hier zullen herkennen
maar in de winkel waren ze op, dus die trui heb ik net even bij mijn bestelling gedaan.
Morgen (weer) kijken voor de schoenen
True. Maar ik weet niet, ik vind online shoppen gewoon veel leuker dan in het echt. Bij de H&M dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:51 schreef Psych-case het volgende:
[..]
In de winkel heb je wel dingen die je niet in in de online shop terug kan vinden. Soms zijn de kortingen ook hoger in de winkel dan in de online sale.
Ik ga ook niet op drukke dagen hoor! Het ziet er wel altijd uit alsof er een bom ontploft is in die winkel!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt! Haha coolNiice.
![]()
Idd... Ik ga mn wekker wel even iets eerder zetten om even online te kijken![]()
![]()
[..]
True. Maar ik weet niet, ik vind online shoppen gewoon veel leuker dan in het echt. Bij de H&M dan.
Gewoon 's morgens gaan, uurtje of tien, elf is het echt zalig rustig. In bv Amsterdam is het na tweeën echt zo'n rommel, echt asociaal. In bijna alle winkels daar trouwens.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op drukke dagen hoor! Het ziet er wel altijd uit alsof er een bom ontploft is in die winkel!
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 19:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op drukke dagen hoor! Het ziet er wel altijd uit alsof er een bom ontploft is in die winkel!
Die basic shirtjes zijn altijd handigquote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bestelling bestaat nu uit 12 artikelen.
Nee, wacht... 13!
Toegevoegd:
[ afbeelding ]
En deze had ik al in het roze en zit prima, ideaal om onder een vestje ofzo te dragen, dus voor 2,90 kon ik ze niet laten liggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha laatst had ik hetzelfdequote:Op maandag 16 februari 2009 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had net een versie van mn winterjas in mn mandje liggen (ik twijfel nog... het is een erg fijne jas dus waarom niet nog een in een andere kleur?) maar het was een maat kleiner (wat denk ik ook wel goed is)
Maar ik heb hem er maar uit gegooit
Ik kan niet beslissen haha
En volgens mij kan ik het niet betalen
nope die staat op mancoquote:Op maandag 16 februari 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha laatst had ik hetzelfdeHeb ook een fijne jas van H&M en die zag ik in de sale staan voor 24 euro in het grijs (ik heb hem in het zwart) Uiteindelijk toch maar niet gedaan en een trenchcoat in het grijs besteld, toch weer iets anders
![]()
Haha heb je je laatste bestelling al binnen?
Whehe ja dat ken ikquote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
ach ik heb alle tijd
Hoe later hoe beter dan kan ik de rekening betalen misschien nog uit stellen tot volgende maand
Die basicshirtjes heb ik ook in het wit, groen, paars en donkerpaars!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bestelling bestaat nu uit 12 artikelen.
Nee, wacht... 13!
Toegevoegd:
[ afbeelding ]
En deze had ik al in het roze en zit prima, ideaal om onder een vestje ofzo te dragen, dus voor 2,90 kon ik ze niet laten liggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mm, 80B. Niet heel ruim bedeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef Linnie20v het volgende:
Ik denk dat je bij de oksel misschien een probleem krijgt...vooral omdat het 95% katoen is, dat krimpt zo
En de boobies gaan denk ik ook niet passen...of stond je achteraan in de rij???Dan past het misschien wel....
Ik zie de pagina van de campagne dus wel, maar als ik op de maat klik rechts, krijg ik bovenstaande melding.quote:De campagne is beëindigdJe probeerde naar een campagne te gaan die is beëindigd.
Ga naar startpagina en laat je opnieuw inspireren door onze nieuwe campagnes. Kijk lekker rond, mix en match en vind je eigen stijl tussen de 4000 artikelen in ons assortiment.
P.S. Vergeet vooral niet even binnen te wippen in onze Sale.
Nope.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Desmonkey het volgende:
Komen jullie in de Sale ook kleren (minus comme des garcon-kleren) tegen die je nooit eerder in de H&M-catalogus of de online-store hebt gezien?
Dan spreek ik een vloek uit op je pakketquote:Op maandag 16 februari 2009 22:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nope.
Ik wil *nu* mijn pakketHow sad.
Ik krijg die melding ookquote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Syrena het volgende:
Ik zie de pagina van de campagne dus wel, maar als ik op de maat klik rechts, krijg ik bovenstaande melding.
Maar de schoenen heb ik
Huuhquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:35 schreef alors het volgende:
De site is niet bijgewerkt
En er staan opeens allemaal spookbestellingen op mijn pagina
Hmm vreemd.. Gisteren ging het trouwens ook hard toen het was aangevuldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:52 schreef alors het volgende:
Ja? Meestal zijn er na tienen nog wel 10-15 pagina's bij tops (laat alles zien) nu maar 6...
Ja er staat een bestelling bij waarvan ik het bedrag niet kan duiden. Verder staat er nog een bestelling open (van Home) en daarbij zit een wit vestje, die is er uit gepleurd. Dat is nu al de 3e keer en iederen keer zetten ze dat tot nu toe weer terug, dus ik ga nu geen extra bestellen..
Oh oh oh!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
omg deze zijn echt te cute!!
[ afbeelding ]
Spaar ze allemaalquote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Die basicshirtjes heb ik ook in het wit, groen, paars en donkerpaars!![]()
Ik zie het wel, heb geen zin in al die mongolide mails die ik steeds terug krijg of die onverstaanbare limbo's in het callcenter...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm vreemd.. Gisteren ging het trouwens ook hard toen het was aangevuld. Misschien nu weer?
Wel vreemde boel daar bij jou met die bestellingen enzoMaar dat lost zich dus vanzelf op?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie het wel, heb geen zin in al die mongolide mails die ik steeds terug krijg of die onverstaanbare limbo's in het callcenter...
Hoe lang staat jouw pakketje al manco dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn pakje staat nog steeds manco! Heb er maar een mail achteraan gestuurd. Pff!
Deze bestelling is al in behandelingquote:Op maandag 16 februari 2009 09:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die basic shirtjes zijn altijd handig
Ik heb tóch nog maar een bestellinkje geplaatst, zwart jurkje met kimonomouw, gebroken wit truitje met V hals (2,90) en een zwart wit gestreepte rok. Samen 30 euro dus valt meeIk wilde alleen nog wel nog een jurk erbij hebben, met een witte blousekraag en grijze stof, lint om de middel. Wilde ik al een tijd hebben maar ik wilde wachten tot in de sale. Vanochtend stond hij erbij maar wassie weg toen ik bij de kassa kwam. Helaas
Indeedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze zo leuk maar volgens mij a) past 't me niet en b) staat 't me niet.
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan altijd af hoe je dat in vredesnaam dan naar de kassa hebt kunnen brengenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef alors het volgende:
Mijn pakketje is binnen en dit gaat gelukkig een goedkope ronde worden. Ik hou alleen een roze rokje tvw 2,90een joggingbroek, en misschien een shirtje, alleen is de verkeerde maat (M) toegestuurd. En er zat ook nog korting op
![]()
De rest is echt of te groot of te flubberig dunne stof of gewoon lelijk. En de leukste dingetjes waren uitverkocht werd mij nog even op de factuur vermeld
ze zijn mij één maatje te kleinquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
kutterdekutkutkut
Ik pas de schoenen van de kinderafdeling
Nu moet ik die lieve roze wel kopen!
*aai*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef alors het volgende:
Ja dan bestel je het denk ik precies tegelijk met iemand anders. En maar één iemand die het kan krijgen he. Ik dus niet![]()
Ik weet ook niet hoe dat kan, soms zit het wel in het goede zakje, maar soms is het zakje zelf ook verkeerd.
Ik had trouwens nog een kinderjurkje, zat leuk, alleen was boven te smal, mn bh kwam er aan de zijkanten uit
Even mailen misschien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
maar hoe werkt dat dan? want ik wil dat jurkje opnieuw maar de korting dan?
Typischquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:57 schreef zoeperzazke het volgende:
of bellen, dan regelen ze het ook. Ik heb uiteindelijk 3 keer een jurkje ontvangen met korting waarvan de eerste twee totaal verkeerd (eerst was het een broek, en toen een maat te klein).
Dat zijn idd ware paintskills die we hier toepassen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef SiTuSavais het volgende:
Kan je die overzichtsplaatjes op de site zelf maken of doen jullie dat echt met paint?
Mijn pakketje was na 1 dag al in behandeling, dus ik hoop dat hij volgende week al komt
Wat voor jurkje is het (misschien issie uitverkocht op de site en wordt ie morgen weer bijgevuld oid)?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:06 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren in de winkel een supertof jurkje gezien, maar ze hadden mijn maat niet. Zeg dat meijse dat ik hem best via internet kan bestellen, staat ie niet op de site
Dat word dus een tripje naar een andere stad...
Die is echt leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik gilde vanmorgen even op m'n werk (zachtjes, dat wel). Ik had een jurkje van Esprit besteld voor een feest, ¤70. Ik twijfelde of ik hem zou houden, dus had hem in het plastic weggehangen. Eigenlijk wilde ik dit jurkje, maar die kon ik niet vinden (of ik heb scheel gekeken, dat kan ook). Nu heb ik hem in het paars en zwart besteld voor de helft van de prijs
(ik kon niet kiezen, hopelijk kan ik dat wel wanneer ze er zijn) Nu maar hopen dat hij past, anders heb ik alsnog een probleem, andere maten zijn uitverkocht
Ik wilde er overigens nog een hoedje bij doen maar toen ik deze in het winkelmandje wilde leggen was hij alsnog uitverkocht
![]()
[ afbeelding ]
Die zou in de OP moeten, echt waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Tip van de dag: Als je iets ziet in de sale en twijfelt of je het wel wilt hebben; gewoon bestellen, want vijf minuten later kan het niet meer.
Zo doe ik het 's ochtends altijd, voordat ik naar mijn werk ga kijk ik altijd even snel op de site (is vroeg, dus meestal lekker veel aangevuld) en dan bestel ik alles wat los en vast zit. En dan 's avonds lekker op mijn gemak kijken wat nou echt leuk isquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Tip van de dag: Als je iets ziet in de sale en twijfelt of je het wel wilt hebben; gewoon bestellen, want vijf minuten later kan het niet meer.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Zo doe ik het 's ochtends altijd, voordat ik naar mijn werk ga kijk ik altijd even snel op de site (is vroeg, dus meestal lekker veel aangevuld) en dan bestel ik alles wat los en vast zit. En dan 's avonds lekker op mijn gemak kijken wat nou echt leuk is.
Ik kan wel wat van die shirtjes gebruiken maar ik kan ze niet vinden op de site....quote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Die basicshirtjes heb ik ook in het wit, groen, paars en donkerpaars!![]()
Hoe laat wordt alles bijgevuld? Weet iemand dat? Wie zit er om vijf uur 's ochtends te F5-en?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Echt waar
Ik baal zo, volgens mij ontdekken steeds meer mensen dat de shop 's ochtends vroeg is bijgevuldIk heb al twee keer "mijn" jurk naar de kassa gebracht en steeds als ik op "voltooien" klik is ie opeens uitverkocht
Wel een goede tactiek
Ik heb ze 's ochtends vroeg besteld, half 8 ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef baniekje het volgende:
[..]
Ik kan wel wat van die shirtjes gebruiken maar ik kan ze niet vinden op de site....
Geen idee, maar als ik om 07.15 kijk staan er nog 28 pagina's tops als je alles laat zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe laat wordt alles bijgevuld? Weet iemand dat? Wie zit er om vijf uur 's ochtends te F5-en?
quote:10% korting op alle kinderkleding uit de catalogus en op hm.com
Kortingscode 8341 - geldig t/m 08-03-2009
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef Addict89 het volgende:
Kreeg die brief net ook, sta ook op een limiet van 400 euro.
Volgens mij niet. Hebben ze de retour al binnen en geregistreerd? Vaak duurt dat even. Ik zou het gewoon even afwachten, je hebt toch nog 14 dagen om te betalenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ik ben dus niet de enige die die brief kreeg en zich afvroeg waarom.
Ik heb laatst trouwens een broek teruggestuurd dus ik heb nog 39,90 tegoed. Gister heb ik een bestelling binnengekregen t.w.v. 14,70, maar wel met een acceptgiro. Moet ik die nu betalen terwijl ik eigenlijk juist nog geld van hun krijg?
Ja, dat is al een paar weken geregistreerd. Anders mail ik de klantenservice straks wel even.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hebben ze de retour al binnen en geregistreerd? Vaak duurt dat even. Ik zou het gewoon even afwachten, je hebt toch nog 14 dagen om te betalen
Nee hoor, ik betaal gewoon met acceptgiro, maar krijg sinds kort wel zo'n overzicht binnen als ik tegoed heb staan. En volgens mij wordt zo'n limiet telkens hoger als je vaker besteld en snel je betalingen doet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij weet je pas wat je limiet is als je een maandfactuur neemt..
Ah okee, dan komt het daardoor.. Ik heb namelijk de vorige keer voor het eerst iets teruggestuurd en verder doe ik eigenlijk alles retour via de winkelquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal gewoon met acceptgiro, maar krijg sinds kort wel zo'n overzicht binnen als ik tegoed heb staan. En volgens mij wordt zo'n limiet telkens hoger als je vaker besteld en snel je betalingen doet.
@DevilsandDust: dat moet je dan gewoon zelf even verrekenen, dus gewoon niet betalen.
Oja, verder lezen dan m'n neus lang isquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:24 schreef Daph_ het volgende:
Die code is wel leuk inderdaad, alleen moet je drie artikelen kopen en daarbij krijg je dan op de goedkoopste 50% korting.. Just so you know
Ja stond trouwens in een algemene mail
Die van mij is 900 euroquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
Ik weet eigenlijk niet eens wat m'n limiet is
Teeeeringquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die van mij is 900 euro![]()
Die jurkjes van gisteren zijn al in behandelingWel jammer want ik wilde een tafelkleed en kussentjes erbij gooien, nu wacht ik nog maar even
Die krijg ik morgen in mijn pakketje als het goed isquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al in de winkels gespot?![]()
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:50 schreef alors het volgende:
Misschien moeten we een praatgroep oprichtenSoort AA maar dan voor h&m verslaafden.
9,90 -> 21-7653quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:36 schreef Daph_ het volgende:
Weet iemand trouwens of deze in het zilvergrijs ook in de sale komt:
[ afbeelding ]
De paarse en goudgeel/zwart gestreepte jurken zijn al in de sale, maar de zilveren niet
Pakketje al gekregen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die krijg ik morgen in mijn pakketje als het goed isMaar nee, niet in de winkel gespot..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef SiTuSavais het volgende:
Oh, mijn bestelling is al onderwegDa's snel.
Te voorbarig, manco
Geniaalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:54 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriend heeft voor 1000 euro aan speakers besteld, dus ik kan weer even vooruit. Bij commentaar:
"Ja maar JIJ dan? Mijn pakket was maar 199 euro!"
Jup, als de nalevering ten minste ¤ 7 bedraagt..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:55 schreef Qwea het volgende:
oeh, mijn pakje is binnen hoorde ik net.
Dingen die nog moeten komen worden toch kosteloos nagestuurd?
Hij vroeg zich niet eens af waarom ik niet al te hard protesteerde bij zijn aankoopquote:
Hahahaha geweldigquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij vroeg zich niet eens af waarom ik niet al te hard protesteerde bij zijn aankoop![]()
Ik wil ook nog een Wii namelijk
nou ja, de dingen van MM moeten geleverd worden en die kosten sowieso 7.90. En nog een hempjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, als de nalevering ten minste ¤ 7 bedraagt..
Wauwie hij was er vandaag al! Had ik niet op gerekend, kom ik daar in mijn slaapboxer met een ziekheidsstem mijn pakketje aannemen. Nog nooit een postbode zo gek zien kijkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:12 schreef Noortje. het volgende:
Mijn bestelling is al onderweg
Zending gesorteerd in sorteercentrum.
Oh, ik heb ook al een paar keer de deur opengegooid, in pyjama, geen BH om, bril op mijn kop, haar rechtopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wauwie hij was er vandaag al! Had ik niet op gerekend, kom ik daar in mijn slaapboxer met een ziekheidsstem mijn pakketje aannemen. Nog nooit een postbode zo gek zien kijken
Oh en ik hou niets trouwens, die portomonnee was buttugly en veel groter dan ik had gedacht (niet naar de afmetingen gekeken, beutje dom) en de broek vond ik niet mooi aan de onderkant. Nou nog wachten op het andere deel van mijn bestelling en er even een paar dingen bijgooien want ik heb zin om geld uit te geven
Deze gooi ik er dus maar even bij voordat ze weer uitverkocht zijn:
[ afbeelding ]
![]()
Mja ik was ook bh-loos, in een thermoshirt met een sjaal om en een mannenboxer aan, vet haar en een slaaphoofd. Gelukkig was het niet een of ander vies mannetje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook al een paar keer de deur opengegooid, in pyjama, geen BH om, bril op mijn kop, haar rechtop
(wel snel een vest aangeschoten en dat dan angstvallig vasthouden zodat de postbode mijn BH-loze voorgevel niet ziet).
Hoe groot was die portemonnee dan, want die heb ik ook besteld...en idd niet gekeken naar de afmetingenIk heb nu wel goeie hoop dat mijn pakket morgen komt. Moet ik wel naar m'n ouders om 't op te halen.
Zaten er twee zwarte linnen broeken bij? Adres in Limburg?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:39 schreef Noortje. het volgende:
Mijn moeder merkte zojuist op dat ik een acceptgiro op een verkeerde naam had bij mijn bestelling. Lekker briljant, nu heb ik haar pincode, adres, klantnummer, weet ik wat ze besteld heeft.. Serieus wat een debielen. De rest (afleveringsbewijs) was wel goed. Iemand dit eerder gehad die weet wat ik hiermee moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |