Mijn pakket was ook supergroot hoor, er zaten dan ook nog wel een stuk of 10 dingen bij voor mn vriend, maar het was alsnog een aardig grote doosquote:Op zondag 15 februari 2009 12:03 schreef CherryLips het volgende:
aargh ik blijf dingen bij m'n bestelling gooien! ik mag nu echt niet meer, krijg echt een mega-pakket begin maart, ik schaam me dood.
Zeker weten !quote:Op zondag 15 februari 2009 11:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Snel heMaar goed dat ik iets dergelijks nog uit m'n bestelling heb gegooid
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Dit begint zo onderhand m'n nieuwe Lush te worden.
Het stomme is dat ik altijd dacht dat H&M me nooit zou passen. Nou heb ik vaak alsnog de wat grotere maten nodig, L en XL enzo, maar het is me ook vaak overkomen dat ik ergens een M of een S van nodig had.
Hoe ik nou bij dat idee kwam, geen idee.
In de winkel slaag ik zelden, plus dat het er altijd druk is (werk de hele week dus kan alleen in het weekend shoppen). Maar online zie ik zoveel leuke dingen voor mezelf en m'n zoons. Alleen moet ik wel wat beter letten op wat ik koop. Zo heb ik een shirt tweemaal, omdat ik niet wist dat ik het al hadquote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]Vet!
Nou mooi toch
Ik had idd ook vooroordelen over de H&M, tot zo'n 1,5 jaar geleden kocht ik er haast nooit wat.. Dacht dat het kutkwaliteit zou zijn en er niks leuks voor me bij zou zitten! Nou, en inmiddels koop ik zowat elke maand wel wat
Okay, dan ga ik em ook even bestellen, hij is alleen nu uitverkocht, dus morgenvroeg maar weer kijken. De zwarte is ook al onderweg, dus dan heb ik er 3.. Max 1 per klantquote:Op zondag 15 februari 2009 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, helemaal niet doorzichtig! Ik had 'm iig gepast ook met dat witte dingetje eronder, en dat was niet doorzichtig.
Echt he! Die schoenen zitten best goed, ik glip er soms een beetje uit dus misschien nog een zooltje bij mn hiel zeg maar, maar verder zit het goed. Vooral die witte bikini vind ik erg leuk, schijnt ook niet door enzoBen weer helemaal blij!
Precies.. Ik ga ook haast nooit irl naar de H&M. Of alleen als het rustig is.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
In de winkel slaag ik zelden, plus dat het er altijd druk is (werk de hele week dus kan alleen in het weekend shoppen). Maar online zie ik zoveel leuke dingen voor mezelf en m'n zoons. Alleen moet ik wel wat beter letten op wat ik koop. Zo heb ik een shirt tweemaal, omdat ik niet wist dat ik het al had![]()
En kon ik twee shirtjes van m'n jongste weggeven omdat ze alweer te klein waren, ik wist gewoonweg niet dat hij die nog had liggen
Nice!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:42 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik em ook even bestellen, hij is alleen nu uitverkocht, dus morgenvroeg maar weer kijken. De zwarte is ook al onderweg, dus dan heb ik er 3.. Max 1 per klantAch ik koop toch verder toch ook voor 3 dus ja, ze vergeven het me vast wel.
Mijn vriend kocht alleen superduur merkspul. Daar is hij nu helemaal vanaf, hij heeft nu zelfs al een paar dingen bij H&M gekochtquote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]Vet!
Nou mooi toch
Ik had idd ook vooroordelen over de H&M, tot zo'n 1,5 jaar geleden kocht ik er haast nooit wat.. Dacht dat het kutkwaliteit zou zijn en er niks leuks voor me bij zou zitten! Nou, en inmiddels koop ik zowat elke maand wel wat
In de winkel heb je wel dingen die je niet in in de online shop terug kan vinden. Soms zijn de kortingen ook hoger in de winkel dan in de online sale.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:
In de winkel slaag ik ook nooit, vind het altijd zo'n bende, er staat gewoon te veel in zo'n winkel, ik ben het overzicht gewoon kwijt. En dan vaak die rijen voor de paskamers...
Netjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:24 schreef HoneyTrap het volgende:
[..]
ze vroeg of ik mijn bestelling wilde annuleren. En ik had veel sale troep in mijn mandje gegooit dus gezegd dat ik alleen de jas wilde hebben waarvoor ik sowieso bestelde en de rest van de sale troep is weggedaan.
Toen heeft ze extra korting gegeven
Echt! Haha coolquote:Op zondag 15 februari 2009 17:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vriend kocht alleen superduur merkspul. Daar is hij nu helemaal vanaf, hij heeft nu zelfs al een paar dingen bij H&M gekochtEn een trui die hij in het zwart heeft wilde hij nog in grijs (hehehe, echt iets dat mensen hier zullen herkennen
maar in de winkel waren ze op, dus die trui heb ik net even bij mijn bestelling gedaan.
Morgen (weer) kijken voor de schoenen
True. Maar ik weet niet, ik vind online shoppen gewoon veel leuker dan in het echt. Bij de H&M dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:51 schreef Psych-case het volgende:
[..]
In de winkel heb je wel dingen die je niet in in de online shop terug kan vinden. Soms zijn de kortingen ook hoger in de winkel dan in de online sale.
Ik ga ook niet op drukke dagen hoor! Het ziet er wel altijd uit alsof er een bom ontploft is in die winkel!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt! Haha coolNiice.
![]()
Idd... Ik ga mn wekker wel even iets eerder zetten om even online te kijken![]()
![]()
[..]
True. Maar ik weet niet, ik vind online shoppen gewoon veel leuker dan in het echt. Bij de H&M dan.
Gewoon 's morgens gaan, uurtje of tien, elf is het echt zalig rustig. In bv Amsterdam is het na tweeën echt zo'n rommel, echt asociaal. In bijna alle winkels daar trouwens.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op drukke dagen hoor! Het ziet er wel altijd uit alsof er een bom ontploft is in die winkel!
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 19:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ga ook niet op drukke dagen hoor! Het ziet er wel altijd uit alsof er een bom ontploft is in die winkel!
Die basic shirtjes zijn altijd handigquote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bestelling bestaat nu uit 12 artikelen.
Nee, wacht... 13!
Toegevoegd:
[ afbeelding ]
En deze had ik al in het roze en zit prima, ideaal om onder een vestje ofzo te dragen, dus voor 2,90 kon ik ze niet laten liggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha laatst had ik hetzelfdequote:Op maandag 16 februari 2009 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had net een versie van mn winterjas in mn mandje liggen (ik twijfel nog... het is een erg fijne jas dus waarom niet nog een in een andere kleur?) maar het was een maat kleiner (wat denk ik ook wel goed is)
Maar ik heb hem er maar uit gegooit
Ik kan niet beslissen haha
En volgens mij kan ik het niet betalen
nope die staat op mancoquote:Op maandag 16 februari 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha laatst had ik hetzelfdeHeb ook een fijne jas van H&M en die zag ik in de sale staan voor 24 euro in het grijs (ik heb hem in het zwart) Uiteindelijk toch maar niet gedaan en een trenchcoat in het grijs besteld, toch weer iets anders
![]()
Haha heb je je laatste bestelling al binnen?
Whehe ja dat ken ikquote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
ach ik heb alle tijd
Hoe later hoe beter dan kan ik de rekening betalen misschien nog uit stellen tot volgende maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |