abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2009 @ 12:18:23 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66078693
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:03 schreef CherryLips het volgende:
aargh ik blijf dingen bij m'n bestelling gooien! ik mag nu echt niet meer, krijg echt een mega-pakket begin maart, ik schaam me dood.
Mijn pakket was ook supergroot hoor, er zaten dan ook nog wel een stuk of 10 dingen bij voor mn vriend, maar het was alsnog een aardig grote doos
Ach joh, in dit topic heb je tenminste lotgenotencontact toch
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_66079224
Dit begint zo onderhand m'n nieuwe Lush te worden .
Het stomme is dat ik altijd dacht dat H&M me nooit zou passen. Nou heb ik vaak alsnog de wat grotere maten nodig, L en XL enzo, maar het is me ook vaak overkomen dat ik ergens een M of een S van nodig had.
Hoe ik nou bij dat idee kwam, geen idee .
Tap tap tap
  zondag 15 februari 2009 @ 12:59:08 #128
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_66080064
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Snel he Maar goed dat ik iets dergelijks nog uit m'n bestelling heb gegooid
Zeker weten ! Ik shop liever bij Esprit online, omdat die dingen mij beter passen en veeeel lekkerder zitten!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 15 februari 2009 @ 13:49:19 #129
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66082046
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Dit begint zo onderhand m'n nieuwe Lush te worden .
Het stomme is dat ik altijd dacht dat H&M me nooit zou passen. Nou heb ik vaak alsnog de wat grotere maten nodig, L en XL enzo, maar het is me ook vaak overkomen dat ik ergens een M of een S van nodig had.
Hoe ik nou bij dat idee kwam, geen idee .
Vet! Nou mooi toch
Ik had idd ook vooroordelen over de H&M, tot zo'n 1,5 jaar geleden kocht ik er haast nooit wat.. Dacht dat het kutkwaliteit zou zijn en er niks leuks voor me bij zou zitten! Nou, en inmiddels koop ik zowat elke maand wel wat
pi_66083845
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Vet! Nou mooi toch
Ik had idd ook vooroordelen over de H&M, tot zo'n 1,5 jaar geleden kocht ik er haast nooit wat.. Dacht dat het kutkwaliteit zou zijn en er niks leuks voor me bij zou zitten! Nou, en inmiddels koop ik zowat elke maand wel wat
In de winkel slaag ik zelden, plus dat het er altijd druk is (werk de hele week dus kan alleen in het weekend shoppen). Maar online zie ik zoveel leuke dingen voor mezelf en m'n zoons. Alleen moet ik wel wat beter letten op wat ik koop. Zo heb ik een shirt tweemaal, omdat ik niet wist dat ik het al had
En kon ik twee shirtjes van m'n jongste weggeven omdat ze alweer te klein waren, ik wist gewoonweg niet dat hij die nog had liggen
pi_66084012
In de winkel slaag ik ook nooit, vind het altijd zo'n bende, er staat gewoon te veel in zo'n winkel, ik ben het overzicht gewoon kwijt. En dan vaak die rijen voor de paskamers...
Tap tap tap
  zondag 15 februari 2009 @ 15:42:40 #132
123170 alors
zlata1234
pi_66086180
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:58 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Neehoor, helemaal niet doorzichtig! Ik had 'm iig gepast ook met dat witte dingetje eronder, en dat was niet doorzichtig.
Echt he! Die schoenen zitten best goed, ik glip er soms een beetje uit dus misschien nog een zooltje bij mn hiel zeg maar, maar verder zit het goed. Vooral die witte bikini vind ik erg leuk, schijnt ook niet door enzo Ben weer helemaal blij!
Okay, dan ga ik em ook even bestellen, hij is alleen nu uitverkocht, dus morgenvroeg maar weer kijken. De zwarte is ook al onderweg, dus dan heb ik er 3.. Max 1 per klant Ach ik koop toch verder toch ook voor 3 dus ja, ze vergeven het me vast wel.
know'm sayin?
word? word.
  zondag 15 februari 2009 @ 15:49:36 #133
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66086387
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:30 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

In de winkel slaag ik zelden, plus dat het er altijd druk is (werk de hele week dus kan alleen in het weekend shoppen). Maar online zie ik zoveel leuke dingen voor mezelf en m'n zoons. Alleen moet ik wel wat beter letten op wat ik koop. Zo heb ik een shirt tweemaal, omdat ik niet wist dat ik het al had
En kon ik twee shirtjes van m'n jongste weggeven omdat ze alweer te klein waren, ik wist gewoonweg niet dat hij die nog had liggen
Precies.. Ik ga ook haast nooit irl naar de H&M. Of alleen als het rustig is.
Hahaha lol
Ik vind inderdaad de winkel gewoon te rommelig en die rijen voor die paskamers.. Meestal kan ik wel aardig inschatten wat ik wel of niet pas en wat me staat, en anders kan ik het gewoon lekker terugsturen
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:42 schreef alors het volgende:

[..]

Okay, dan ga ik em ook even bestellen, hij is alleen nu uitverkocht, dus morgenvroeg maar weer kijken. De zwarte is ook al onderweg, dus dan heb ik er 3.. Max 1 per klant Ach ik koop toch verder toch ook voor 3 dus ja, ze vergeven het me vast wel.
Nice! Ik zat ook nog te twijfelen om 'm in het lichtroze te bestellen, maar weet niet helemaal of die kleur me wel staat.. ben meer van het hardere roze. Maar kan het allicht proberen
Haha geweldig Ga ik dat ook 's proberen.. Scheelt toch weer geld! Je bent Nederlander of niet toch!
pi_66090161
quote:
Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Vet! Nou mooi toch
Mijn vriend kocht alleen superduur merkspul. Daar is hij nu helemaal vanaf, hij heeft nu zelfs al een paar dingen bij H&M gekocht En een trui die hij in het zwart heeft wilde hij nog in grijs (hehehe, echt iets dat mensen hier zullen herkennen maar in de winkel waren ze op, dus die trui heb ik net even bij mijn bestelling gedaan.

Morgen (weer) kijken voor de schoenen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 15 februari 2009 @ 17:51:13 #135
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66090372
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef CherryLips het volgende:
In de winkel slaag ik ook nooit, vind het altijd zo'n bende, er staat gewoon te veel in zo'n winkel, ik ben het overzicht gewoon kwijt. En dan vaak die rijen voor de paskamers...
In de winkel heb je wel dingen die je niet in in de online shop terug kan vinden. Soms zijn de kortingen ook hoger in de winkel dan in de online sale.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_66091095
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:24 schreef HoneyTrap het volgende:

[..]

ze vroeg of ik mijn bestelling wilde annuleren. En ik had veel sale troep in mijn mandje gegooit dus gezegd dat ik alleen de jas wilde hebben waarvoor ik sowieso bestelde en de rest van de sale troep is weggedaan.
Toen heeft ze extra korting gegeven
Netjes

Al die verhalen die jullie vertellen zijn trouwens wel heel erg herkenbaar
  zondag 15 februari 2009 @ 18:54:47 #137
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66092498
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn vriend kocht alleen superduur merkspul. Daar is hij nu helemaal vanaf, hij heeft nu zelfs al een paar dingen bij H&M gekocht En een trui die hij in het zwart heeft wilde hij nog in grijs (hehehe, echt iets dat mensen hier zullen herkennen maar in de winkel waren ze op, dus die trui heb ik net even bij mijn bestelling gedaan.

Morgen (weer) kijken voor de schoenen
Echt! Haha cool Niice.
Idd... Ik ga mn wekker wel even iets eerder zetten om even online te kijken
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:51 schreef Psych-case het volgende:

[..]

In de winkel heb je wel dingen die je niet in in de online shop terug kan vinden. Soms zijn de kortingen ook hoger in de winkel dan in de online sale.
True. Maar ik weet niet, ik vind online shoppen gewoon veel leuker dan in het echt. Bij de H&M dan.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:10:49 #138
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66093094
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Echt! Haha cool Niice.
Idd... Ik ga mn wekker wel even iets eerder zetten om even online te kijken
[..]

True. Maar ik weet niet, ik vind online shoppen gewoon veel leuker dan in het echt. Bij de H&M dan.
Ik ga ook niet op drukke dagen hoor! Het ziet er wel altijd uit alsof er een bom ontploft is in die winkel!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  zondag 15 februari 2009 @ 19:37:27 #139
123170 alors
zlata1234
pi_66094016
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:10 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik ga ook niet op drukke dagen hoor! Het ziet er wel altijd uit alsof er een bom ontploft is in die winkel!
Gewoon 's morgens gaan, uurtje of tien, elf is het echt zalig rustig. In bv Amsterdam is het na tweeën echt zo'n rommel, echt asociaal. In bijna alle winkels daar trouwens.

De h&m's waar ik meestal kom zijn gelukkig stukken netter en rustiger
know'm sayin?
word? word.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:40:09 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_66094140
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:10 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Inderdaad
Ik heb morgen school tot 10 uur, denk dat ik daarna even wat ga drinken met een vriendin en om 12.00 nog ff de H&M in duik, dan is het wel lekker rustig!
pi_66109484
Pakket staat manco in Zwolle
pi_66109693

Dit jurkje wil ik hebben!! Hij staat in de sale, en net had ik de goede maat te pakken maar stond ik ingelogd op de verkeerde account.. Ingelogd op andere account en hij is weg

Edit: Hebbes

Edit2: Kut, nu is die andere jurk weg

[ Bericht 12% gewijzigd door Daph_ op 16-02-2009 09:01:28 ]
pi_66110089
Mijn bestelling bestaat nu uit 12 artikelen .

Nee, wacht... 13!

Toegevoegd:

En deze had ik al in het roze en zit prima, ideaal om onder een vestje ofzo te dragen, dus voor 2,90 kon ik ze niet laten liggen :

Tap tap tap
pi_66110351
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bestelling bestaat nu uit 12 artikelen .

Nee, wacht... 13!

Toegevoegd:
[ afbeelding ]

En deze had ik al in het roze en zit prima, ideaal om onder een vestje ofzo te dragen, dus voor 2,90 kon ik ze niet laten liggen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die basic shirtjes zijn altijd handig

Ik heb tóch nog maar een bestellinkje geplaatst, zwart jurkje met kimonomouw, gebroken wit truitje met V hals (2,90) en een zwart wit gestreepte rok. Samen 30 euro dus valt mee Ik wilde alleen nog wel nog een jurk erbij hebben, met een witte blousekraag en grijze stof, lint om de middel. Wilde ik al een tijd hebben maar ik wilde wachten tot in de sale. Vanochtend stond hij erbij maar wassie weg toen ik bij de kassa kwam. Helaas
pi_66111470
Ik had net een versie van mn winterjas in mn mandje liggen (ik twijfel nog... het is een erg fijne jas dus waarom niet nog een in een andere kleur?) maar het was een maat kleiner (wat denk ik ook wel goed is)
Maar ik heb hem er maar uit gegooit
Ik kan niet beslissen haha
En volgens mij kan ik het niet betalen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66111691
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had net een versie van mn winterjas in mn mandje liggen (ik twijfel nog... het is een erg fijne jas dus waarom niet nog een in een andere kleur?) maar het was een maat kleiner (wat denk ik ook wel goed is)
Maar ik heb hem er maar uit gegooit
Ik kan niet beslissen haha
En volgens mij kan ik het niet betalen
Haha laatst had ik hetzelfde Heb ook een fijne jas van H&M en die zag ik in de sale staan voor 24 euro in het grijs (ik heb hem in het zwart) Uiteindelijk toch maar niet gedaan en een trenchcoat in het grijs besteld, toch weer iets anders

Haha heb je je laatste bestelling al binnen?
pi_66111821
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Haha laatst had ik hetzelfde Heb ook een fijne jas van H&M en die zag ik in de sale staan voor 24 euro in het grijs (ik heb hem in het zwart) Uiteindelijk toch maar niet gedaan en een trenchcoat in het grijs besteld, toch weer iets anders

Haha heb je je laatste bestelling al binnen?
nope die staat op manco
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66111918
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nope die staat op manco
Nog een week wachten dus
pi_66112105
ach ik heb alle tijd
Hoe later hoe beter dan kan ik de rekening betalen misschien nog uit stellen tot volgende maand
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66112223
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
ach ik heb alle tijd
Hoe later hoe beter dan kan ik de rekening betalen misschien nog uit stellen tot volgende maand
Whehe ja dat ken ik !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')