abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66209096
Ik kreeg deze brief van H&M:
http://img.photobucket.com/albums/v291/Alieke/HM.jpg
Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van de maandfactuur, altijd betaald d.m.v. acceptgiro bij bestelling. Houdt dit nou echt in dat ik nog voor 181 euro kan shoppen? Of geldt dit alleen als ik het betaal d.m.v. maandfactuur?
Ik heb zo'n brief al eens eerder gehad, maar toen ging het om 1 euro. Ik weet haast zeker dat ik nooit teveel betaald heb, hoe kom ik dan aan zo'n bedrag...?
Ik begrijp er geen hol meer van, wie kan mij verheldering bieden?
Alvast bedankt!
pi_66209359
Je hebt een tegoed van ¤1 en een kredietlimiet van ¤180 er bovenop. Staat er toch gewoon?
pi_66209407
Je mag voor 180 euro bestellen zonder dat ze moeilijk gaan doen
Als het hoger is zou je een kialapunt moeten kiezen omdat je dan het resterende bedrag meteen moet betalen.

Je hebt nog even te gaan qua bestellen, ik sta al zeker een jaar op een limiet van 400 euro
pi_66209612
Kreeg die brief net ook, sta ook op een limiet van 400 euro .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66209898
Ik heb zelfs nog 8,90 van ze tegoed!!!
(Was eerst 9,90 maar ik weiger soms de retourkosten te betalen in de hoop dat ze het niet zien )
Weet eigenlijk niet meer waarom, volgens mij een kortingscode die ik niet heb berekend op een artikel en dus te veel hebt betaald uiteindelijk.
pi_66215088
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef Addict89 het volgende:
Kreeg die brief net ook, sta ook op een limiet van 400 euro .
Hoe krijg je dat voor elkaar
Ik weet eigenlijk niet eens wat m'n limiet is
Tap tap tap
pi_66225374
Volgens mij weet je pas wat je limiet is als je een maandfactuur neemt..

Het pakket dat op het adres van mijn vriend staat (met besteldatum eind december ) komt vandaag eindelijk. Ik hoop dat hij het morgen voor me meeneemt, want vandaag zie ik hem niet meer..

Het andere pakketje (van 30 euro van maandag) staat ook al in de track en trace

Net weer leuke dingetjes gezien in de sale, grijze jurk weer misgegrepen.. Misschien moet ik het maar opgeven
pi_66225472
Ah, ik ben dus niet de enige die die brief kreeg en zich afvroeg waarom.

Ik heb laatst trouwens een broek teruggestuurd dus ik heb nog 39,90 tegoed. Gister heb ik een bestelling binnengekregen t.w.v. 14,70, maar wel met een acceptgiro. Moet ik die nu betalen terwijl ik eigenlijk juist nog geld van hun krijg?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:10:55 #234
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_66225616
Gelukt, ben mezelf aardig te buiten gegaan, bestelling van 149 euro!
Maar een deel ervan zal wel weer terug gaan....
pi_66225642
De Home collectie staat online.
Ik heb nou niet echt de neiging om direct allerlei dingen te gaan bestellen!
pi_66225735
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ik ben dus niet de enige die die brief kreeg en zich afvroeg waarom.

Ik heb laatst trouwens een broek teruggestuurd dus ik heb nog 39,90 tegoed. Gister heb ik een bestelling binnengekregen t.w.v. 14,70, maar wel met een acceptgiro. Moet ik die nu betalen terwijl ik eigenlijk juist nog geld van hun krijg?
Volgens mij niet. Hebben ze de retour al binnen en geregistreerd? Vaak duurt dat even. Ik zou het gewoon even afwachten, je hebt toch nog 14 dagen om te betalen
pi_66226870
Ik ben manco!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66226946
Te laat met de sale, alle dingen zijn weer uitverkocht
Tap tap tap
pi_66227128
Ik heb ook een limiet van 400 en nog 1 euro tegoed..
De sale is irritant, op elk artikel waar ik op klik staat er steeds dat het net is uitverkocht

nja, bespaard mij ook weer dat wel..
Ö
pi_66227632
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Hebben ze de retour al binnen en geregistreerd? Vaak duurt dat even. Ik zou het gewoon even afwachten, je hebt toch nog 14 dagen om te betalen
Ja, dat is al een paar weken geregistreerd. Anders mail ik de klantenservice straks wel even.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66228079
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij weet je pas wat je limiet is als je een maandfactuur neemt..
Nee hoor, ik betaal gewoon met acceptgiro, maar krijg sinds kort wel zo'n overzicht binnen als ik tegoed heb staan. En volgens mij wordt zo'n limiet telkens hoger als je vaker besteld en snel je betalingen doet.

@DevilsandDust: dat moet je dan gewoon zelf even verrekenen, dus gewoon niet betalen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66228161
Nou ja, ik heb nog geen bericht gehad dat ik m'n limiet heb bereikt met m'n huidige mega-bestelling, dus het zal wel meevallen
Tap tap tap
pi_66229088
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik betaal gewoon met acceptgiro, maar krijg sinds kort wel zo'n overzicht binnen als ik tegoed heb staan. En volgens mij wordt zo'n limiet telkens hoger als je vaker besteld en snel je betalingen doet.

@DevilsandDust: dat moet je dan gewoon zelf even verrekenen, dus gewoon niet betalen.
Ah okee, dan komt het daardoor.. Ik heb namelijk de vorige keer voor het eerst iets teruggestuurd en verder doe ik eigenlijk alles retour via de winkel
pi_66230699
dinsdag giga pakket binnengekregen en 'jammergenoeg' is meer dan de helft goed en perfect

en wat erger is: 1 artikel uit die bestelling kon pas begin april geleverd worden. met gevolg dat ik dus die bestelling blijf aanvullen baaaah!
maargoed, ik ben blij met mn sale aankopen, echt vet goedkoop alles
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66232367
Kortingsbon van 50% in de mail . Alleen in de winkel geldig. Ga vanmiddag even kiek'n .
Tap tap tap
pi_66232951
Fok, das wel veel !!
pi_66233741
waarom heb jij dat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66233884
Hebben jullie die niet gekregen dan
Tap tap tap
pi_66233929
nee
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66233962
Hij zit achter een linkje, kan je die wel PM-en? Maar dan staat wel mijn naam erop
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')