Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef Addict89 het volgende:
Kreeg die brief net ook, sta ook op een limiet van 400 euro.
Volgens mij niet. Hebben ze de retour al binnen en geregistreerd? Vaak duurt dat even. Ik zou het gewoon even afwachten, je hebt toch nog 14 dagen om te betalenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ik ben dus niet de enige die die brief kreeg en zich afvroeg waarom.
Ik heb laatst trouwens een broek teruggestuurd dus ik heb nog 39,90 tegoed. Gister heb ik een bestelling binnengekregen t.w.v. 14,70, maar wel met een acceptgiro. Moet ik die nu betalen terwijl ik eigenlijk juist nog geld van hun krijg?
Ja, dat is al een paar weken geregistreerd. Anders mail ik de klantenservice straks wel even.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hebben ze de retour al binnen en geregistreerd? Vaak duurt dat even. Ik zou het gewoon even afwachten, je hebt toch nog 14 dagen om te betalen
Nee hoor, ik betaal gewoon met acceptgiro, maar krijg sinds kort wel zo'n overzicht binnen als ik tegoed heb staan. En volgens mij wordt zo'n limiet telkens hoger als je vaker besteld en snel je betalingen doet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:58 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij weet je pas wat je limiet is als je een maandfactuur neemt..
Ah okee, dan komt het daardoor.. Ik heb namelijk de vorige keer voor het eerst iets teruggestuurd en verder doe ik eigenlijk alles retour via de winkelquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal gewoon met acceptgiro, maar krijg sinds kort wel zo'n overzicht binnen als ik tegoed heb staan. En volgens mij wordt zo'n limiet telkens hoger als je vaker besteld en snel je betalingen doet.
@DevilsandDust: dat moet je dan gewoon zelf even verrekenen, dus gewoon niet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |