Dat zijn idd ware paintskills die we hier toepassen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:19 schreef SiTuSavais het volgende:
Kan je die overzichtsplaatjes op de site zelf maken of doen jullie dat echt met paint?
Mijn pakketje was na 1 dag al in behandeling, dus ik hoop dat hij volgende week al komt
Wat voor jurkje is het (misschien issie uitverkocht op de site en wordt ie morgen weer bijgevuld oid)?quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:06 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren in de winkel een supertof jurkje gezien, maar ze hadden mijn maat niet. Zeg dat meijse dat ik hem best via internet kan bestellen, staat ie niet op de site
Dat word dus een tripje naar een andere stad...
Die is echt leukquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:15 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik gilde vanmorgen even op m'n werk (zachtjes, dat wel). Ik had een jurkje van Esprit besteld voor een feest, ¤70. Ik twijfelde of ik hem zou houden, dus had hem in het plastic weggehangen. Eigenlijk wilde ik dit jurkje, maar die kon ik niet vinden (of ik heb scheel gekeken, dat kan ook). Nu heb ik hem in het paars en zwart besteld voor de helft van de prijs
(ik kon niet kiezen, hopelijk kan ik dat wel wanneer ze er zijn) Nu maar hopen dat hij past, anders heb ik alsnog een probleem, andere maten zijn uitverkocht
Ik wilde er overigens nog een hoedje bij doen maar toen ik deze in het winkelmandje wilde leggen was hij alsnog uitverkocht
![]()
[ afbeelding ]
Die zou in de OP moeten, echt waarquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Tip van de dag: Als je iets ziet in de sale en twijfelt of je het wel wilt hebben; gewoon bestellen, want vijf minuten later kan het niet meer.
Zo doe ik het 's ochtends altijd, voordat ik naar mijn werk ga kijk ik altijd even snel op de site (is vroeg, dus meestal lekker veel aangevuld) en dan bestel ik alles wat los en vast zit. En dan 's avonds lekker op mijn gemak kijken wat nou echt leuk isquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Tip van de dag: Als je iets ziet in de sale en twijfelt of je het wel wilt hebben; gewoon bestellen, want vijf minuten later kan het niet meer.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:10 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Zo doe ik het 's ochtends altijd, voordat ik naar mijn werk ga kijk ik altijd even snel op de site (is vroeg, dus meestal lekker veel aangevuld) en dan bestel ik alles wat los en vast zit. En dan 's avonds lekker op mijn gemak kijken wat nou echt leuk is.
Ik kan wel wat van die shirtjes gebruiken maar ik kan ze niet vinden op de site....quote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Die basicshirtjes heb ik ook in het wit, groen, paars en donkerpaars!![]()
Hoe laat wordt alles bijgevuld? Weet iemand dat? Wie zit er om vijf uur 's ochtends te F5-en?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]Echt waar
Ik baal zo, volgens mij ontdekken steeds meer mensen dat de shop 's ochtends vroeg is bijgevuldIk heb al twee keer "mijn" jurk naar de kassa gebracht en steeds als ik op "voltooien" klik is ie opeens uitverkocht
Wel een goede tactiek
Ik heb ze 's ochtends vroeg besteld, half 8 ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:36 schreef baniekje het volgende:
[..]
Ik kan wel wat van die shirtjes gebruiken maar ik kan ze niet vinden op de site....
Geen idee, maar als ik om 07.15 kijk staan er nog 28 pagina's tops als je alles laat zienquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe laat wordt alles bijgevuld? Weet iemand dat? Wie zit er om vijf uur 's ochtends te F5-en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |