Ik krijg altijd zulke antwoorden, volgens mij is dit gewoon zo'n bot... Al zou ik melden dat ik een erfenis van miljoenen aan de H&M schenk, dan krijg ik nog zo'n mail...quote:Beste alors,
bedankt voor je e-mail. Volgens onze gegevens hebben we de volgende bestelling ontvangen op 09-02-09;
[bestelling]
Onlangs heb je op 12-02-09 deze bestelling gedaan;
[bestelling]
Hoop je voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 � 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 � 17.00 uur.
Telefoon 0900 � 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 � 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com
Shop around the clock.www.hm.com 24 hrs open.
Ja dat blijktquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:59 schreef Linnie20v het volgende:
1304
die krijg je altijd...als je een goedmakertje krijgt voor foute levering..
quote:Betaling 10.02.2009 -X
Je saldo per 10.02.2009 X
Oké toll dan ga ik die nog wel even halen binnenkort.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:11 schreef Ynge het volgende:
[..]
Ja in Enschede hebben ze ze hangen in elke kleur. Ik kreeg bij de deur zelfs nog een 20%korting blaadje
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:30 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Daar issie al, zo zit ie bij mij ook
Ja dat klopt idd.. Maar zo eng is dat poppetje toch niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:54 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik vind dat inderdaad een eng poppetje...ik wacht wel op jouw foto die ooit gaat komen
Ik heb wel gelezen dat het witte meer beige/creme is, klopt dat?
Waar staat die jurk op de site, ik kan 'm maar niet vinden in de webshop!quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:30 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Daar issie al, zo zit ie bij mij ook
Ja IRRI, heb het hier ook!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:19 schreef alors het volgende:
wtf, ik had 2 vesten besteld gisteren, en meteen alweer in behandeling genomen
Heb je artikelnummers van die kussentjes? Ze zijn stoer!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:12 schreef alors het volgende:
Nog maar even een previewbestelling geplaatst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en bijpassend binnenkussen voor de laatste.
Dat vestje met hemdje heb ik ook, is zooo leuk! En die bloesjes zijn ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie, H&M heeft leuke blousjes die ik maar in m'n winkelwagentje blijf gooien. Ik hoop maar dat het een mooie zomer wordt en niet zoals vorig jaar dat ik al m'n nieuwe shirts maar één keer aan heb gehad ofzo
.
Nu in m'n mandje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de folder stond dit shirtje trouwens in meerdere kleuren, maar ik heb ze nooit op de website gezien, iemand anders wel of zouden ze nog moeten komen?
[ afbeelding ]
Deze zit namelijk als gegoten, lijkt me wel leuk om ook andere kleurtjes te hebben dan.
Het zwarte blousje met blauwe bloemetjes is pas begin mei leverbaar, ik voorzie heel veel extra aankopen tot die tijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
Mijn bestelling van eind december is ein-de-lijk in behandeling genomen(met natuurlijk de nodige erbij-gekwakte kledingstukken
.)
Arme jijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zwarte blousje met blauwe bloemetjes is pas begin mei leverbaar, ik voorzie heel veel extra aankopen tot die tijd.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:27 schreef HoneyTrap het volgende:
oh, in plaats van normaal manco zijn ze nu echt mijn pakket kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |