Die basicshirtjes heb ik ook in het wit, groen, paars en donkerpaars!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bestelling bestaat nu uit 12 artikelen.
Nee, wacht... 13!
Toegevoegd:
[ afbeelding ]
En deze had ik al in het roze en zit prima, ideaal om onder een vestje ofzo te dragen, dus voor 2,90 kon ik ze niet laten liggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mm, 80B. Niet heel ruim bedeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef Linnie20v het volgende:
Ik denk dat je bij de oksel misschien een probleem krijgt...vooral omdat het 95% katoen is, dat krimpt zo
En de boobies gaan denk ik ook niet passen...of stond je achteraan in de rij???Dan past het misschien wel....
Ik zie de pagina van de campagne dus wel, maar als ik op de maat klik rechts, krijg ik bovenstaande melding.quote:De campagne is beëindigdJe probeerde naar een campagne te gaan die is beëindigd.
Ga naar startpagina en laat je opnieuw inspireren door onze nieuwe campagnes. Kijk lekker rond, mix en match en vind je eigen stijl tussen de 4000 artikelen in ons assortiment.
P.S. Vergeet vooral niet even binnen te wippen in onze Sale.
Nope.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Desmonkey het volgende:
Komen jullie in de Sale ook kleren (minus comme des garcon-kleren) tegen die je nooit eerder in de H&M-catalogus of de online-store hebt gezien?
Dan spreek ik een vloek uit op je pakketquote:Op maandag 16 februari 2009 22:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nope.
Ik wil *nu* mijn pakketHow sad.
Ik krijg die melding ookquote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Syrena het volgende:
Ik zie de pagina van de campagne dus wel, maar als ik op de maat klik rechts, krijg ik bovenstaande melding.
Maar de schoenen heb ik
Huuhquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:35 schreef alors het volgende:
De site is niet bijgewerkt
En er staan opeens allemaal spookbestellingen op mijn pagina
Hmm vreemd.. Gisteren ging het trouwens ook hard toen het was aangevuldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:52 schreef alors het volgende:
Ja? Meestal zijn er na tienen nog wel 10-15 pagina's bij tops (laat alles zien) nu maar 6...
Ja er staat een bestelling bij waarvan ik het bedrag niet kan duiden. Verder staat er nog een bestelling open (van Home) en daarbij zit een wit vestje, die is er uit gepleurd. Dat is nu al de 3e keer en iederen keer zetten ze dat tot nu toe weer terug, dus ik ga nu geen extra bestellen..
Oh oh oh!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:46 schreef rhubarbje het volgende:
omg deze zijn echt te cute!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |