Spaar ze allemaalquote:Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Die basicshirtjes heb ik ook in het wit, groen, paars en donkerpaars!![]()
Ik zie het wel, heb geen zin in al die mongolide mails die ik steeds terug krijg of die onverstaanbare limbo's in het callcenter...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm vreemd.. Gisteren ging het trouwens ook hard toen het was aangevuld. Misschien nu weer?
Wel vreemde boel daar bij jou met die bestellingen enzoMaar dat lost zich dus vanzelf op?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie het wel, heb geen zin in al die mongolide mails die ik steeds terug krijg of die onverstaanbare limbo's in het callcenter...
Hoe lang staat jouw pakketje al manco dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn pakje staat nog steeds manco! Heb er maar een mail achteraan gestuurd. Pff!
Deze bestelling is al in behandelingquote:Op maandag 16 februari 2009 09:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die basic shirtjes zijn altijd handig
Ik heb tóch nog maar een bestellinkje geplaatst, zwart jurkje met kimonomouw, gebroken wit truitje met V hals (2,90) en een zwart wit gestreepte rok. Samen 30 euro dus valt meeIk wilde alleen nog wel nog een jurk erbij hebben, met een witte blousekraag en grijze stof, lint om de middel. Wilde ik al een tijd hebben maar ik wilde wachten tot in de sale. Vanochtend stond hij erbij maar wassie weg toen ik bij de kassa kwam. Helaas
Indeedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze zo leuk maar volgens mij a) past 't me niet en b) staat 't me niet.
[ afbeelding ]
Ik vraag me dan altijd af hoe je dat in vredesnaam dan naar de kassa hebt kunnen brengenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef alors het volgende:
Mijn pakketje is binnen en dit gaat gelukkig een goedkope ronde worden. Ik hou alleen een roze rokje tvw 2,90een joggingbroek, en misschien een shirtje, alleen is de verkeerde maat (M) toegestuurd. En er zat ook nog korting op
![]()
De rest is echt of te groot of te flubberig dunne stof of gewoon lelijk. En de leukste dingetjes waren uitverkocht werd mij nog even op de factuur vermeld
ze zijn mij één maatje te kleinquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
kutterdekutkutkut
Ik pas de schoenen van de kinderafdeling
Nu moet ik die lieve roze wel kopen!
*aai*quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef alors het volgende:
Ja dan bestel je het denk ik precies tegelijk met iemand anders. En maar één iemand die het kan krijgen he. Ik dus niet![]()
Ik weet ook niet hoe dat kan, soms zit het wel in het goede zakje, maar soms is het zakje zelf ook verkeerd.
Ik had trouwens nog een kinderjurkje, zat leuk, alleen was boven te smal, mn bh kwam er aan de zijkanten uit
Even mailen misschien?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
maar hoe werkt dat dan? want ik wil dat jurkje opnieuw maar de korting dan?
Typischquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:57 schreef zoeperzazke het volgende:
of bellen, dan regelen ze het ook. Ik heb uiteindelijk 3 keer een jurkje ontvangen met korting waarvan de eerste twee totaal verkeerd (eerst was het een broek, en toen een maat te klein).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |