abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66151900
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:05 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Die basicshirtjes heb ik ook in het wit, groen, paars en donkerpaars!
Spaar ze allemaal . Voor 2,90... Ik merk dat ik de roze heel vaak aan heb, goede aankoop.
Tap tap tap
pi_66152197
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hmm vreemd.. Gisteren ging het trouwens ook hard toen het was aangevuld . Misschien nu weer?

Wel vreemde boel daar bij jou met die bestellingen enzo Maar dat lost zich dus vanzelf op?
Ik zie het wel, heb geen zin in al die mongolide mails die ik steeds terug krijg of die onverstaanbare limbo's in het callcenter...
know'm sayin?
word? word.
pi_66152591
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:07 schreef alors het volgende:

[..]

Ik zie het wel, heb geen zin in al die mongolide mails die ik steeds terug krijg of die onverstaanbare limbo's in het callcenter...
pi_66154868
Mijn pakje staat nog steeds manco! Heb er maar een mail achteraan gestuurd. Pff!
pi_66155158
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn pakje staat nog steeds manco! Heb er maar een mail achteraan gestuurd. Pff!
Hoe lang staat jouw pakketje al manco dan?
pi_66156929
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die basic shirtjes zijn altijd handig

Ik heb tóch nog maar een bestellinkje geplaatst, zwart jurkje met kimonomouw, gebroken wit truitje met V hals (2,90) en een zwart wit gestreepte rok. Samen 30 euro dus valt mee Ik wilde alleen nog wel nog een jurk erbij hebben, met een witte blousekraag en grijze stof, lint om de middel. Wilde ik al een tijd hebben maar ik wilde wachten tot in de sale. Vanochtend stond hij erbij maar wassie weg toen ik bij de kassa kwam. Helaas
Deze bestelling is al in behandeling
pi_66157141
Ik vind deze zo leuk maar volgens mij a) past 't me niet en b) staat 't me niet .

Tap tap tap
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:44:51 #183
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_66157695
Ik vind deze gilet zo leuk:

Maar hij is altijd uitverkocht in de winkel. Weet iemand hoe hij valt?
an urge to help mankind overcomes me
pi_66158222
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze zo leuk maar volgens mij a) past 't me niet en b) staat 't me niet .

[ afbeelding ]
Indeed
Ik vind stiekem de blauwe versie nog leuker.. Ik kan het ook niet aan, ben nogal topzwaar om het zo maar te zeggen

Hoezo zou het jou niet staan/passen eigenlijk?
pi_66158366
Mijn rug is nogal scheef, dat bandje in de taille zit waarschijnlijk binnen vijf minuten schots en scheef .
Tap tap tap
pi_66159089
Omg mn pakket is er al!!
eerst ff lunchen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66159468
Mijn pakketje is binnen en dit gaat gelukkig een goedkope ronde worden. Ik hou alleen een roze rokje tvw 2,90 een joggingbroek, en misschien een shirtje, alleen is de verkeerde maat (M) toegestuurd. En er zat ook nog korting op

De rest is echt of te groot of te flubberig dunne stof of gewoon lelijk. En de leukste dingetjes waren uitverkocht werd mij nog even op de factuur vermeld
know'm sayin?
word? word.
pi_66159551
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:30 schreef alors het volgende:
Mijn pakketje is binnen en dit gaat gelukkig een goedkope ronde worden. Ik hou alleen een roze rokje tvw 2,90 een joggingbroek, en misschien een shirtje, alleen is de verkeerde maat (M) toegestuurd. En er zat ook nog korting op

De rest is echt of te groot of te flubberig dunne stof of gewoon lelijk. En de leukste dingetjes waren uitverkocht werd mij nog even op de factuur vermeld
Ik vraag me dan altijd af hoe je dat in vredesnaam dan naar de kassa hebt kunnen brengen Niet goed afgestemd met het magazijn ofzo?

Wel goed dat het een goedkope ronde is, jammer dat er veel dingen lelijk of flubberig waren..
pi_66159569
huh kan dat dat het uitverkocht is?
Wat een onzin
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66160171
Ja dan bestel je het denk ik precies tegelijk met iemand anders. En maar één iemand die het kan krijgen he. Ik dus niet

Ik weet ook niet hoe dat kan, soms zit het wel in het goede zakje, maar soms is het zakje zelf ook verkeerd.

Ik had trouwens nog een kinderjurkje, zat leuk, alleen was boven te smal, mn bh kwam er aan de zijkanten uit
know'm sayin?
word? word.
pi_66160246
kut zeg het jurkje (die waar de korting op zat ook nog eens) hebben ze in de verkeerde maat gestuurd

Nu nog ff de schoenen passen
De jeans doe ik vanavond wel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66160566
Wat een gekut zeg met die maten
pi_66160639
kutterdekutkutkut
Ik pas de schoenen van de kinderafdeling
Nu moet ik die lieve roze wel kopen!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66161161
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
kutterdekutkutkut
Ik pas de schoenen van de kinderafdeling
Nu moet ik die lieve roze wel kopen!
ze zijn mij één maatje te klein
Tap tap tap
pi_66161385
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef alors het volgende:
Ja dan bestel je het denk ik precies tegelijk met iemand anders. En maar één iemand die het kan krijgen he. Ik dus niet

Ik weet ook niet hoe dat kan, soms zit het wel in het goede zakje, maar soms is het zakje zelf ook verkeerd.

Ik had trouwens nog een kinderjurkje, zat leuk, alleen was boven te smal, mn bh kwam er aan de zijkanten uit
*aai*

Ja dat met die zakjes heb ik dus ook gehad Mja, chaos daar volgens mij

Wel grappig trouwens dat zodra er iets past "kut" geroepen wordt en wanneer het niet past gejuicht wordt !
pi_66161946
ik heb het zeker al 3 KEER meegemaakt dat ik of verkeerde maat of verkeerde artikel heb ontvangen ..
pi_66162121
maar hoe werkt dat dan? want ik wil dat jurkje opnieuw maar de korting dan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_66162618
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
maar hoe werkt dat dan? want ik wil dat jurkje opnieuw maar de korting dan?
Even mailen misschien?
Tap tap tap
pi_66165313
of bellen, dan regelen ze het ook. Ik heb uiteindelijk 3 keer een jurkje ontvangen met korting waarvan de eerste twee totaal verkeerd (eerst was het een broek, en toen een maat te klein).
I had a signature once. It was awful.
pi_66165649
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:57 schreef zoeperzazke het volgende:
of bellen, dan regelen ze het ook. Ik heb uiteindelijk 3 keer een jurkje ontvangen met korting waarvan de eerste twee totaal verkeerd (eerst was het een broek, en toen een maat te klein).
Typisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')