Ziekteklachten zijn nep: ongrijpbare ziektebeelden en eenvoudig te faken, wisselend, als ze maar je aandacht krijgt.quote:
Hoe bedoel je "naar mijn weten"? Je had een black out?(quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Samenvatting: meisje denkt dat ik haar verkracht heb en zwanger heb gemaakt, terwijl we (naar mijn weten) alleen gezoend hebben
Goede wendingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "naar mijn weten"? Je had een black out?() Je weet niet meer of je je lul uit je broek gehaald hebt?
ellenlange OP's quoten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ziekteklachten zijn nep: ongrijpbare ziektebeelden en eenvoudig te faken, wisselend, als ze maar je aandacht krijgt.
En wat betreft de verkrachting zal het niet veel anders liggen.
Sommige mensen zijn ziek, in hun hoofd.
Zeg maar dat je graag aan een DNA test meewerkt en laat ze 't maar uitzoeken.
Reageer niet meer op haar.
Waarschijnlijk komt ze dan met nog meer onzin om je aandacht weer te krijgen.
Ook niet op reageren.
Reageer hooguit nog als je de politie op je stoep krijgt en werk dan gezellig mee.
i second that (uit ervaringquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Dat wijf is echt totaal gestoord, en zal niet zo snel geloofd worden, maak je dus niet zo druk. Maar wel bij haar uit de buurt blijven, en trek er lering uit voor de toekomst (geen labiele meisjes meer proberen te scoren) .
Kneusje.quote:('....want de buurman van mijn oom uit gelderland is rechercheur dus dan komt ze in heel veel problemen!')
Tsja, in het begin lijken wel meer mensen heel normaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoe je in godsnaam bij zo'n meid terecht komt is mij een raadsel. Verder ga ik dit topic maar eens volgen!
Samenvatting: Politie leest dit en heeft een zaakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Hoi!
Mijn leven is compleet!
<SNIP>
Samenvatting: meisje denkt dat ik haar verkracht heb en zwanger heb gemaakt, terwijl we (naar mijn weten) alleen gezoend hebben
Klopt inderdaad ook wel. Maar als je zo dat verhaal leest lijkt het wel een script voor een hele slechte B-Film Thriller, ala Fatal Attractionquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, in het begin lijken wel meer mensen heel normaal.
Soms kom je pas na 10 jaar achter dit soort ellende.
Dan liever nog in je "proeftijd"...
Die kan je tenminste op pauze zetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ook wel. Maar als je zo dat verhaal leest lijkt het wel een script voor een hele slechte B-Film Thriller, ala Fatal Attraction
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef nVincible het volgende:
Ik vind het alleen maar lachwekkend als ik erover nadenk, dus ik maak me geen zorgen. Zelfs m'n moeder kon er om lachen toen ik het haar net verteldeEvenals m'n vriendinnetje. Die zijn dus in ieder geval op de hoogte van de situatie.
Die snapte ik ook even nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
Borderline achtige idioot, maken dat je wegkomt nu het nog kan
Inderdaad, kies ts zijn vriendinnetjes uit inrichtingen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?
Dit begreep ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Doet ze misschien toch al.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef trifko het volgende:
kunnen we die bitch niet gangbangen en daarna zeggen dat ze het met jan en alleman doet.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die snapte ik ook even niet![]()
(en vooralsnog dacht ik dat zijn vriendinnetje dat labiele meisje was, maar het lijkt me vreemd als ze zo om zichzelf kan lachen)
quote:Een tijdje terug (+- 2 weken voor kerst t/m enkele dagen na oud & nieuw) was ik veel met een meisje bezig
Lijkt me dat ie zijn huidige vriendin ergens tussen begin januari en nu heeft gevonden he..quote:Ik vraag me af wat ze denkt over waarom ik dat zou doen. Ik doe een studie, heb leuk werk (zelfstandig ondernemer), heb lieve klasgenoten en nu ook een vriendinnetje.
Volgens mij heeft hij na dat labiele tutje een vriendinnetje 'gekregen' en was hij nog niet met haar tijdens het gerommel met het labiele tutje...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:03 schreef Pony-Lover het volgende:
kan iemand even een toffe lemming maken??
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef DrDarwin het volgende:
TVP.....ik ben een en al ...uuhhh...oor ofzoiets.
Dat zou een verrassende wending zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet zeggen, je bent wel gefuckt als zij joú verkracht heeft toen je sliep, en de DNA-test valt positief uit.
Ach, deze hele "zaak" slaat toch nergens op. Je zou haar hebben verkracht en zwanger gemaakt. Ze is niet zwanger, dus daar gaat dat verzinsel. Dan zal de politie de aangifte wegens verkrachting ook met een korreltje zout nemen, zeker gezien haar geschiedenis.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef Nint het volgende:
[..]
Samenvatting: Politie leest dit en heeft een zaak
Heb jij al uitleg gekregen over de bloemetjes en de bijtjes????quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef ikJur het volgende:
haha boeiend een dna test zal toch iets anders aan t licht brengen.
Of ze moet jou speeksel in d'r punani hebben gesmeerd
Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Als zij inderdaad zwanger is, dan kun je een dna-test laten doen na de geboorte.
Verder is het jouw woord tegen het hare, en sta jij toch wel sterker, aangezien zij, bij artsen, bekend is met psychische stoornissen.
Tja, als hij een notoire verkrachter is, dan denk ik inderdaad niet dat hij sterk staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ze zuigen al je energie en levenslust uit je
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Heb je al een uitgever gebeld? Wetende dat de bijbel ook een mega-bestseller is, zou ik dat maar snel doen!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
Effe [advocaat van de duivel] de zaak eens omdraaien?
Wat als TS gewoon ons zit te fucken en het wel gedaan heeft?
Opmerking dat ze nu snapt wat er met haar wekker is....... Ze is 'out' geweest en ineens is het veel later?
En dan hangt TS hier een zielig verhaal op wat iedereen gelooft. Hij kan net zo goed de psycho zijn!
[/advocaat van de duivel]
Ze is uit huis geplaatst door haar (stief)ouders, nadat ze "niet meer van haar hielden" omdat ze er achter was gekomen dat ze geadopteerd was. Ik denk dat die ouders het dus ook wel met een schep zout zullen nemen als ze over zoiets begint. Daarnaast zal haar huisarts ook wel kunnen aanwijzen wat voor shit ze allemaal dacht te hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef capricia het volgende:
Het is natuurlijk ook de vraag hoe labiel dat meisje precies is. Als ze het alleen in de ogen van TS is, tja...
Maar zal iemand die zoiets doet, drugs in drankje, dat eerlijk opbiechten? Of zal hij het meisje voor labiel uitmaken en zeggen dat hij totaal onschuldig is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:02 schreef teknomist het volgende:
Beetje hetzelfde als van die vrouwen die teveel drugs hebben genomen, naar het ziekenhuis moeten en dan maar zeggen dat er iets in hun drankje is gedaan.
Natuurlijk komt het voor, maar ik vermoed dat het vaak een smoes is omdat je gewoon een OD hebt door alcohol en GHB te combineren. En dan zeg je natuurlijk tegen je ouders en hulpverleners dat er "iets in je drankje zat" in plaats van toe te geven dat je drugs hebt genomen... Waarom zou iemand zijn dure drugs bij iemand in d'r drankje doen terwijl ze een paar minuten later out op de dansvloer ligt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar zal iemand die zoiets doet, drugs in drankje, dat eerlijk opbiechten? Of zal hij het meisje voor labiel uitmaken en zeggen dat hij totaal onschuldig is?
Dat zoiets echt wel voorkomt is bekend. Er zijn meisjes door overleden.
Je kunt ook je dure drugs bij haar thuis in haar drankje doen en dan de vermoorde onschuld spelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Natuurlijk komt het voor, maar ik vermoed dat het vaak een smoes is omdat je gewoon een OD hebt door alcohol en GHB te combineren. En dan zeg je natuurlijk tegen je ouders en hulpverleners dat er "iets in je drankje zat" in plaats van toe te geven dat je drugs hebt genomen... Waarom zou iemand zijn dure drugs bij iemand in d'r drankje doen terwijl ze een paar minuten later out op de dansvloer ligt?
Ik zeg toch niet dat het niet voorkomt? Maar er zijn zoveel onwaarschijnlijke bullshit-verhalen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kunt ook je dure drugs bij haar thuis in haar drankje doen en dan de vermoorde onschuld spelen.
Waarom? Kom op, dat kun je toch wel zelf bedenken.
GHB staat hier toch wel om bekend.
De bewijslast lijkt mij gewoon moeilijk. Ongeacht of het een vrouw of een man betreft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet voorkomt? Maar er zijn zoveel onwaarschijnlijke bullshit-verhalen...
Ergo van het verhaal: geloof een vrouw niet gelijk op haar woord. Gelukkig gebeurt dat ook niet vaak meer.
Een man moet je al helemaal niet op zijn woord geloven. Maar dat vrouwen vaak het voordeel van de twijfel kregen en dat hiermee onschuldige mensen bestraft werden is een zeer kwalijke zaak; kan ik me over opwinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef capricia het volgende:
[..]
De bewijslast lijkt mij gewoon moeilijk. Ongeacht of het een vrouw of een man betreft.
Klinkt alsof TS daar al een beetje te laat mee is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
Hij geeft aan in zekere mate met haar gevreeen te hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Klinkt alsof TS daar al een beetje te laat mee is.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:37 schreef Thieske het volgende:
Heb je al een naam verzonnen voor je dochter/zoon?
Meisjes die tijdens sex wegmoeten..quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef trifko het volgende:
[..]
Van zoenen word je niet zwanger, jij bent duidelijk nog maagd..![]()
Dat dus. Er zijn echt genoeg tests die verkrachting kunnen aantonen, en het wordt ook bemoeilijkt doordat de vermeende verkrachting alweer een tijd geleden heeft plaatsgevonden volgens mevrouw.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:22 schreef Lastpost het volgende:
Jesus hé, dit is echt ziekelijk.
Nog erger dan m'n ex en dat is veelzeggend in dit geval.
Wat je hier mee moet? Contact volledig verbreken en d'r lekker laten gaan.
Eventuele onderzoeken, politie aan de deur enz. lijkt me net een stap te ver en mocht dat wel zover komen heb je echt wel voldoende plichten en rechten hoor, in dit geval is er niet eens twijfel (behalve als jij gedrogeerd bent door d'r) dat er seks is geweest, laat staan dat ze zwanger van je is.
Tevens zat bewijs dat zij niet 100% is en dan heb je ook altijd nog de testen die het e.e.a kunnen uitwijzen.
Wel een bizarre situatie.
FF een samenvatting:quote:
En zeker niet mee gaan vozen zoals TS deedquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef Verluste het volgende:
Altijd uitkijken met die zwaar labiele meisjes. Echt waar.
Op elk potje past een dekseltje.quote:
nja...als ze lekker is...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En zeker niet mee gaan vozen zoals TS deed
Lekker labiel zul je bedoelen...quote:
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef Eggos het volgende:
maak je niet druk! om aangifte te doen voor verkrachting moet je doorgaans al 3 weken wachten voordat je uberhaupt aangifte kan doen! tegen die tijd heeft ze alweer een ander slachtoffer die ze het leven probeert zuur te maken!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef capricia het volgende:
Tenzij ze de waarheid spreekt natuurlijk en TS maar de helft vertelt...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef trifko het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Maagdenalert![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Van zoenen word je niet zwanger, jij bent duidelijk nog maagd..![]()
Is op zich geen gek idee, zeker als ze echt serieus is met haar dreigingen om naar de politie te stappen. Natuurlijk heb ik ook het idee dat het meer een wanhopige roep om aandacht (quote:
Wordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Dat wijf is echt totaal gestoord, en zal niet zo snel geloofd worden, maak je dus niet zo druk. Maar wel bij haar uit de buurt blijven, en trek er lering uit voor de toekomst (geen labiele meisjes meer proberen te scoren) .
In deze richting zat ik dus ook een beetje te denken. Wat als zij GHB bij hem heeft toegediend en ze hebben daadwerkelijk de daad verricht. Hij weet er de volgende morgen niets meer van, behalve dan het geen wat er gebeurd is voordat de GHB is gaan werken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet zeggen, je bent wel gefuckt als zij joú verkracht heeft toen je sliep, en de DNA-test valt positief uit.
was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat in alle gevallen zo is..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef Eggos het volgende:
[..]
was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijd
makkelijk scorenquote:
beter dan maagd blijvenquote:
Josti's...quote:
ja sorry hoor, maar daar begin je toch niet aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Hoi!
Mijn leven is compleet! Een tijdje terug (+- 2 weken voor kerst t/m enkele dagen na oud & nieuw) was ik veel met een meisje bezig. Zelfde leeftijd als ik (19 jaar). Had haar nummer gevraagd, dag erop afgesproken undsoweiter. Ze woonde op kamers vanwege ruzie thuis, en ze was een beetje labiel (emotioneel) dus ik deed heel voorzichtig met haar.
Ik kom een dagje niet online en ik ben verdwenen?quote:
Geeft niet. Topic is goed voor zes fapbeurten.quote:
Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat dit een (zeer schandelijke) uitzondering is en geen standaard werkwijze.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef Eggos het volgende:
[..]
was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijd
http://www.telegraaf.nl/b(...)_drie_maanden__.html
3 maanden was het zelfs
Vanwege dat josti meisje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Geeft niet. Topic is goed voor zes fapbeurten.
Nee, vanwege de gedachte dat jij op mijn post reageertquote:
Oh, dan ga ik heel veel reageren op je..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:46 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Nee, vanwege de gedachte dat jij op mijn post reageert
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef nVincible het volgende:
[..]
Ik kom een dagje niet online en ik ben verdwenen?Neehoor, ik het het ook gewoon druk.
Enne, ik heb geen verre oom van de buurman o.i.d. die ook rechercheur is, dat is meer om aan te wijzen dat dat een belabberde dreiging van haar was dat haar stiefvader rechercheur is.
Vandaag niks van haar gehoord ofzo. Ik ben benieuwd of ik uberhaupt nog wel wat van haar hoor
Verkrachting verjaart ook niet zo snel geloof ik...kan zomaar na 4 jaar opeens weer opduiken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
je zat er gewoon op te wachten he! Ik vond het typisch dat er in zo'n stormlooptopic niet een actieve TS was, maar dat valt dus mee blijkbaar...
Verder heb ik dit soort vrouwen alleen in mindere gradaties meegemaakt en dat was altijd al een drama. Ik denk dat je hier met de schrik vrij komt, maar pas op, ze kan rare dingen gaan doen (als in, dadwerkelijk actie ondernemen, stalken, je vriendin lastigvallen, etc.)
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef nVincible het volgende:
Ben net naar het politiebureau geweest. Hun zeiden me praktisch hetzelfde als hier; zoek geen contact, bewaar alle communicatie. Dat gaf ze als 'tip'.
Ik kan geen aangifte van smaad of laster doen omdat ze me (nog?) niet publiekelijk heeft beschuldigd. Hoewel ik er om durf te wedden dat haar collega's of vriendinnen het allemaal aangehoord hebben.
Mocht ze aangifte doen o.i.d. krijg ik een uitnodiging op het politiebureau om m'n verhaal te komen doen. Ik heb zoiets van 'kom maar op', hoewel ik liever direct de situatie had laten vastleggen. Mevrouw liet me nog niet eens uitleggen dat ze krank in die kopf is, maar dat komt bij een eventuele uitnodiging natuurlijk wel aan bod.
x2, run, run, run, for your life.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
Chantage?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef nVincible het volgende:
Maar kan ik aangifte doen voor bedreiging met aangifte? Ze heeft me namelijk niet bedreigd met geweld of what-so-ever.
en je kunt er ook zwanger van wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:39 schreef Alicey het volgende:
Tegen de wil in tongzoenen is ook een vorm van verkrachting overigens.
Ben jij zo atletisch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en je kunt er ook zwanger van wordenoverigens...
ze heeft goddomme de stelling ingenomen dat ze bereid is je hele leven naar de klote te helpen door een dergelijke valse aangifte. Dat lijkt me een grotere bedreiging dan een klap tegen je kop hoor!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef nVincible het volgende:
Maar kan ik aangifte doen voor bedreiging met aangifte? Ze heeft me namelijk niet bedreigd met geweld of what-so-ever.
Scherp.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Roycoooooo het volgende:
Typisch een gevalletje van: niet geneukt, toch genaaid!
Aangifte doen kan altijd na aandringen. Wanneer het niet openbaar is, is er echter geen strafbaar feit gepleegd en zal de OvJ niet tot vervolging over gaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef nVincible het volgende:
Niet openbaar = geen aangifte kunnen doen.
Eerst een advocaat of iets raadplegen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef nVincible het volgende:
Mocht ze aangifte doen o.i.d. krijg ik een uitnodiging op het politiebureau om m'n verhaal te komen doen. Ik heb zoiets van 'kom maar op', hoewel ik liever direct de situatie had laten vastleggen. Mevrouw liet me nog niet eens uitleggen dat ze krank in die kopf is, maar dat komt bij een eventuele uitnodiging natuurlijk wel aan bod.
Mooie filmpjes zijn dat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Eerst een advocaat of iets raadplegen.
En vanavond even naar Prof. James Duane..
http://video.google.com/videoplay?docid=-4097602514885833865
.. en agent George Bruch luisteren...
http://video.google.com/videoplay?docid=6014022229458915912
.. over praten met de politie.
Als je onschuldig bent hoef je niks te verklaren. Godzijdank wonen we in Nederland en niet in Syrië of iets dergelijks.
misschien haar even op msn aanspreken en informeren hoe het gaat (ff optie gesprekken opslaan aanzetten)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:49 schreef nVincible het volgende:
Tot nog toe geen uitnodiging gehad van de politie, dus ik ga er vanuit dat er nog geen aangifte is gedaan. Daarnaast, ze is nu online op msn, maar spreekt me niet aan. Ik denk dat ze niet meer overtijd is, wat ze in alle waarschijnlijkheid was. Schuldgevoel? De medicijnen waren aan het praten?
Ik zou liever het advies van de politie en anderen hier volgen. 0,0 contact zoeken. Mocht zij contact zoeken, dan de conversaties bijhouden. Maar iedere toenadering die je zelf doet, kan verkeerd uitgelegd worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
misschien haar even op msn aanspreken en informeren hoe het gaat (ff optie gesprekken opslaan aanzetten)
Iedereen had al zo zijn vermoedens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:51 schreef nVincible het volgende:
Even een klein kickje. Ik zag haar laatst op het station! Ze stond te praten met de conducteur, samen met haar (waarschijnljk) zus waar ze overigens sprekend op lijkt. Niks te zien dus niet zwanger, en in al die tijd ook niks gehoord van de politie ofzo. Waarschijnlijk was het dus een beetje dreigen en moeilijk doen, om me een hoop stress te bezorgen! Helaas kan ik zelf geen aangifte doen van smaad of laster. Ik bewaar in ieder geval nog wel altijd haar smsje waarin ze dreigt met aangifte!
Saillant detail: ik zag op haar hyves dat ze tegenwoordig vaak in 'de gesloten' zit (in een instelling dus), en dat ze een eetprobleem heeft.dat bewijst zeker weten dat ze gewoon gekker is dan je aan haar kan zien.
Ze gaat toch niet naar de politie en zo ja dan staat ze zelf voor de rechtbank vanwege een valse aangiftequote:
anders reageer je even op een post van een half jaar oudquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet naar de politie en zo ja dan staat ze zelf voor de rechtbank vanwege een valse aangifte
Linkjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:51 schreef nVincible het volgende:
Even een klein kickje. Ik zag haar laatst op het station! Ze stond te praten met de conducteur, samen met haar (waarschijnljk) zus waar ze overigens sprekend op lijkt. Niks te zien dus niet zwanger, en in al die tijd ook niks gehoord van de politie ofzo. Waarschijnlijk was het dus een beetje dreigen en moeilijk doen, om me een hoop stress te bezorgen! Helaas kan ik zelf geen aangifte doen van smaad of laster. Ik bewaar in ieder geval nog wel altijd haar smsje waarin ze dreigt met aangifte!
Saillant detail: ik zag op haar hyves dat ze tegenwoordig vaak in 'de gesloten' zit (in een instelling dus), en dat ze een eetprobleem heeft.dat bewijst zeker weten dat ze gewoon gekker is dan je aan haar kan zien.
Je kunt vanalles verwijderen van hyves. Misschien interessant om dit te printen of op een andere manier te bewaren? Je weet maar nooit of het nog eens van pas komt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:51 schreef nVincible het volgende:
Waarom ben je niet naar haar toegelopen, hard roepend: "HEE!! IK DACHT DAT JIJ ZWANGER VAN ME WAS??? WAAR IS DE KLEINE??".quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:51 schreef nVincible het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |