abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:54:34 #81
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_65938637
TVP
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:58:56 #82
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_65938705
Typisch geval idd van een borderlinebitch. Ik zou me maar niet te druk maken. Vrouwen die van te voren aankondigen naar de politie te stappen voor een verkrachting, die gaan niet. Als jij haar daadwerkelijk verkracht zou hebben, dan zou ze dat niet eerst netjes aan jou gaan melden.
Ik zou me maar niet druk maken, totaal niet.
En niet geheel onbelangrijk:
Zodra jij zo`n persoon het idee geeft hier erg mee te zitten, dan voedt je ze en zullen ze nog meer trucs uit de doos halen. Dus, doe maar gewoon alsof het je totaal niet boeit. "Ja is prima, doe maar aangifte en succes ermee"
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:24:17 #83
165633 eriksd
The grand facade...
pi_65939211
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef Nint het volgende:

[..]

Samenvatting: Politie leest dit en heeft een zaak
Ach, deze hele "zaak" slaat toch nergens op. Je zou haar hebben verkracht en zwanger gemaakt. Ze is niet zwanger, dus daar gaat dat verzinsel. Dan zal de politie de aangifte wegens verkrachting ook met een korreltje zout nemen, zeker gezien haar geschiedenis.

Last but not least, je kan aangifte doen van smaad en laster; laster is in zekere zin de overkoepelende term van smaad; men doet beweringen waarvan men weet dat deze niet waar zijn.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 februari 2009 @ 09:33:53 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_65939429
Ach ja, heb je mooi op tijd een goeie les geleerd.
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:17:47 #85
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_65940744
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef ikJur het volgende:
haha boeiend een dna test zal toch iets anders aan t licht brengen.
Of ze moet jou speeksel in d'r punani hebben gesmeerd
Heb jij al uitleg gekregen over de bloemetjes en de bijtjes????
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_65941045
Is ze nou zwanger of niet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:29:28 #87
3542 Gia
User under construction
pi_65941105
Effe [advocaat van de duivel] de zaak eens omdraaien?
Wat als TS gewoon ons zit te fucken en het wel gedaan heeft?

Opmerking dat ze nu snapt wat er met haar wekker is....... Ze is 'out' geweest en ineens is het veel later?

En dan hangt TS hier een zielig verhaal op wat iedereen gelooft. Hij kan net zo goed de psycho zijn!
[/advocaat van de duivel]

Als zij inderdaad zwanger is, dan kun je een dna-test laten doen na de geboorte.
Verder is het jouw woord tegen het hare, en sta jij toch wel sterker, aangezien zij, bij artsen, bekend is met psychische stoornissen.
pi_65941269
tvp
pi_65941333
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Als zij inderdaad zwanger is, dan kun je een dna-test laten doen na de geboorte.
Verder is het jouw woord tegen het hare, en sta jij toch wel sterker, aangezien zij, bij artsen, bekend is met psychische stoornissen.
Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65941487
Dit word een klassieker, tvp om thuis nog eens rustig na te lezen
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:42:13 #91
3542 Gia
User under construction
pi_65941540
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.
Tja, als hij een notoire verkrachter is, dan denk ik inderdaad niet dat hij sterk staat.
Maar goed, dat lijkt me dan ook terecht.
Of zijn al die andere aangiftes dan ook onterecht? Allemaal labiele meisjes met kapotte wekkers?
pi_65941599
Oeh, tvp!! Dit gaat er eentje worden om in de gaten te houden..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65941600
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Ze zuigen al je energie en levenslust uit je
tevens tvp
Haters gonna hate.
pi_65941609
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 01:46 schreef nachtdier2 het volgende:

Heb je al een uitgever gebeld? Wetende dat de bijbel ook een mega-bestseller is, zou ik dat maar snel doen!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:45:38 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65941656
Vieze verkrachter!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:46:22 #96
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_65941675
wees lief voor haar....
zo goed..?
pi_65941811
Rechercheurs die te maken hebben met aangiftes van zedenmisdrijven weten meestal dat deze het hoogste aantal 'onterechte aangiftes' hebben...

zeker als er sprake is van 'bewustzijns-stoornissen of later teruggevonden herinneringen' is de kans op een onjuiste aangifte naar ik meen ergens tegen de 90%.

Op dat punt heb je dus zeker niet veel te vrezen va een daadwerkelijke vervolging, zolang er geen feitelijk bewijsmateriaal is ... helaas kan het wel zo zijn dat een eventueel onderzoek alleen al schade zou kunnen nalaten of tot groot ongemak kan leiden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_65941858
Het is natuurlijk ook de vraag hoe labiel dat meisje precies is. Als ze het alleen in de ogen van TS is, tja...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65941989
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
Effe [advocaat van de duivel] de zaak eens omdraaien?
Wat als TS gewoon ons zit te fucken en het wel gedaan heeft?

Opmerking dat ze nu snapt wat er met haar wekker is....... Ze is 'out' geweest en ineens is het veel later?

En dan hangt TS hier een zielig verhaal op wat iedereen gelooft. Hij kan net zo goed de psycho zijn!
[/advocaat van de duivel]
Ik heb er ook zó veel baat bij om iemand te verkrachten/zwanger te maken op deze leeftijd. Not.

Wat een reacties hebben sommige users. Ik ga inderdaad de smsjes maar met tijd enzo noteren in een bestandje voor als mn mobiel uit mocht vallen, bedankt voor de tip.

Ik twijfel of ik haar vandaag nog even moet bellen om opheldering te vragen. Is niet zo handig als ik op school aan de telefoon rondloop en het over verkrachting heb. Daarnaast, straks gaat ze nog klagen dat ik haar stalk
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef capricia het volgende:
Het is natuurlijk ook de vraag hoe labiel dat meisje precies is. Als ze het alleen in de ogen van TS is, tja...
Ze is uit huis geplaatst door haar (stief)ouders, nadat ze "niet meer van haar hielden" omdat ze er achter was gekomen dat ze geadopteerd was. Ik denk dat die ouders het dus ook wel met een schep zout zullen nemen als ze over zoiets begint. Daarnaast zal haar huisarts ook wel kunnen aanwijzen wat voor shit ze allemaal dacht te hebben.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:00:28 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65942120
zeker geen contact meer zoeken lijkt me. Laat haar lekker met rust en alleen nog maar reageren op politie verder. Wat een vaag mokkel zeg
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')