quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:Effe [advocaat van de duivel] de zaak eens omdraaien?
Wat als TS gewoon ons zit te fucken en het wel gedaan heeft?
Opmerking dat ze nu snapt wat er met haar wekker is....... Ze is 'out' geweest en ineens is het veel later?
En dan hangt TS hier een zielig verhaal op wat iedereen gelooft. Hij kan net zo goed de psycho zijn!
[/advocaat van de duivel]

Ik heb er ook zó veel baat bij om iemand te verkrachten/zwanger te maken op deze leeftijd. Not.

Wat een reacties hebben sommige users. Ik ga inderdaad de smsjes maar met tijd enzo noteren in een bestandje voor als mn mobiel uit mocht vallen, bedankt voor de tip.
Ik twijfel of ik haar vandaag nog even moet bellen om opheldering te vragen. Is niet zo handig als ik op school aan de telefoon rondloop en het over verkrachting heb. Daarnaast, straks gaat ze nog klagen dat ik haar stalk

quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef capricia het volgende:Het is natuurlijk ook de vraag hoe labiel dat meisje precies is. Als ze het alleen in de ogen van TS is, tja...
Ze is uit huis geplaatst door haar (stief)ouders, nadat ze "niet meer van haar hielden" omdat ze er achter was gekomen dat ze geadopteerd was. Ik denk dat die ouders het dus ook wel met een schep zout zullen nemen als ze over zoiets begint. Daarnaast zal haar huisarts ook wel kunnen aanwijzen wat voor shit ze allemaal dacht te hebben.