Ziekteklachten zijn nep: ongrijpbare ziektebeelden en eenvoudig te faken, wisselend, als ze maar je aandacht krijgt.quote:
Hoe bedoel je "naar mijn weten"? Je had een black out?(quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Samenvatting: meisje denkt dat ik haar verkracht heb en zwanger heb gemaakt, terwijl we (naar mijn weten) alleen gezoend hebben
Goede wendingquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "naar mijn weten"? Je had een black out?() Je weet niet meer of je je lul uit je broek gehaald hebt?
ellenlange OP's quoten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ziekteklachten zijn nep: ongrijpbare ziektebeelden en eenvoudig te faken, wisselend, als ze maar je aandacht krijgt.
En wat betreft de verkrachting zal het niet veel anders liggen.
Sommige mensen zijn ziek, in hun hoofd.
Zeg maar dat je graag aan een DNA test meewerkt en laat ze 't maar uitzoeken.
Reageer niet meer op haar.
Waarschijnlijk komt ze dan met nog meer onzin om je aandacht weer te krijgen.
Ook niet op reageren.
Reageer hooguit nog als je de politie op je stoep krijgt en werk dan gezellig mee.
i second that (uit ervaringquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Dat wijf is echt totaal gestoord, en zal niet zo snel geloofd worden, maak je dus niet zo druk. Maar wel bij haar uit de buurt blijven, en trek er lering uit voor de toekomst (geen labiele meisjes meer proberen te scoren) .
Kneusje.quote:('....want de buurman van mijn oom uit gelderland is rechercheur dus dan komt ze in heel veel problemen!')
Tsja, in het begin lijken wel meer mensen heel normaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoe je in godsnaam bij zo'n meid terecht komt is mij een raadsel. Verder ga ik dit topic maar eens volgen!
Samenvatting: Politie leest dit en heeft een zaakquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Hoi!
Mijn leven is compleet!
<SNIP>
Samenvatting: meisje denkt dat ik haar verkracht heb en zwanger heb gemaakt, terwijl we (naar mijn weten) alleen gezoend hebben
Klopt inderdaad ook wel. Maar als je zo dat verhaal leest lijkt het wel een script voor een hele slechte B-Film Thriller, ala Fatal Attractionquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tsja, in het begin lijken wel meer mensen heel normaal.
Soms kom je pas na 10 jaar achter dit soort ellende.
Dan liever nog in je "proeftijd"...
Die kan je tenminste op pauze zetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Klopt inderdaad ook wel. Maar als je zo dat verhaal leest lijkt het wel een script voor een hele slechte B-Film Thriller, ala Fatal Attraction
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef nVincible het volgende:
Ik vind het alleen maar lachwekkend als ik erover nadenk, dus ik maak me geen zorgen. Zelfs m'n moeder kon er om lachen toen ik het haar net verteldeEvenals m'n vriendinnetje. Die zijn dus in ieder geval op de hoogte van de situatie.
Die snapte ik ook even nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
Borderline achtige idioot, maken dat je wegkomt nu het nog kan
Inderdaad, kies ts zijn vriendinnetjes uit inrichtingen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?
Dit begreep ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Doet ze misschien toch al.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef trifko het volgende:
kunnen we die bitch niet gangbangen en daarna zeggen dat ze het met jan en alleman doet.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:47 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die snapte ik ook even niet![]()
(en vooralsnog dacht ik dat zijn vriendinnetje dat labiele meisje was, maar het lijkt me vreemd als ze zo om zichzelf kan lachen)
quote:Een tijdje terug (+- 2 weken voor kerst t/m enkele dagen na oud & nieuw) was ik veel met een meisje bezig
Lijkt me dat ie zijn huidige vriendin ergens tussen begin januari en nu heeft gevonden he..quote:Ik vraag me af wat ze denkt over waarom ik dat zou doen. Ik doe een studie, heb leuk werk (zelfstandig ondernemer), heb lieve klasgenoten en nu ook een vriendinnetje.
Volgens mij heeft hij na dat labiele tutje een vriendinnetje 'gekregen' en was hij nog niet met haar tijdens het gerommel met het labiele tutje...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:03 schreef Pony-Lover het volgende:
kan iemand even een toffe lemming maken??
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef DrDarwin het volgende:
TVP.....ik ben een en al ...uuhhh...oor ofzoiets.
Dat zou een verrassende wending zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet zeggen, je bent wel gefuckt als zij joú verkracht heeft toen je sliep, en de DNA-test valt positief uit.
Ach, deze hele "zaak" slaat toch nergens op. Je zou haar hebben verkracht en zwanger gemaakt. Ze is niet zwanger, dus daar gaat dat verzinsel. Dan zal de politie de aangifte wegens verkrachting ook met een korreltje zout nemen, zeker gezien haar geschiedenis.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef Nint het volgende:
[..]
Samenvatting: Politie leest dit en heeft een zaak
Heb jij al uitleg gekregen over de bloemetjes en de bijtjes????quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef ikJur het volgende:
haha boeiend een dna test zal toch iets anders aan t licht brengen.
Of ze moet jou speeksel in d'r punani hebben gesmeerd
Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Als zij inderdaad zwanger is, dan kun je een dna-test laten doen na de geboorte.
Verder is het jouw woord tegen het hare, en sta jij toch wel sterker, aangezien zij, bij artsen, bekend is met psychische stoornissen.
Tja, als hij een notoire verkrachter is, dan denk ik inderdaad niet dat hij sterk staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ze zuigen al je energie en levenslust uit je
quote:Op woensdag 11 februari 2009 01:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Heb je al een uitgever gebeld? Wetende dat de bijbel ook een mega-bestseller is, zou ik dat maar snel doen!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
Effe [advocaat van de duivel] de zaak eens omdraaien?
Wat als TS gewoon ons zit te fucken en het wel gedaan heeft?
Opmerking dat ze nu snapt wat er met haar wekker is....... Ze is 'out' geweest en ineens is het veel later?
En dan hangt TS hier een zielig verhaal op wat iedereen gelooft. Hij kan net zo goed de psycho zijn!
[/advocaat van de duivel]
Ze is uit huis geplaatst door haar (stief)ouders, nadat ze "niet meer van haar hielden" omdat ze er achter was gekomen dat ze geadopteerd was. Ik denk dat die ouders het dus ook wel met een schep zout zullen nemen als ze over zoiets begint. Daarnaast zal haar huisarts ook wel kunnen aanwijzen wat voor shit ze allemaal dacht te hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef capricia het volgende:
Het is natuurlijk ook de vraag hoe labiel dat meisje precies is. Als ze het alleen in de ogen van TS is, tja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |