abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65933486
Hoi!

Mijn leven is compleet! Een tijdje terug (+- 2 weken voor kerst t/m enkele dagen na oud & nieuw) was ik veel met een meisje bezig. Zelfde leeftijd als ik (19 jaar). Had haar nummer gevraagd, dag erop afgesproken undsoweiter. Ze woonde op kamers vanwege ruzie thuis, en ze was een beetje labiel (emotioneel) dus ik deed heel voorzichtig met haar. Nooit meer gedaan dan gezoend, hoogstens haar buik aangeraakt door haar shirtje en simpelweg wat op bed gelegen. Nogmaals: niks meer dan zoenen.

Er was altijd wel wat mis met dat meisje, 3 dagen na ons eerste afspraakje vroeg ze of ik haar naar het lokale ziekenhuis wou brengen omdat ze 2 keer was flauwgevallen op d'r werk en benauwd was en niet kon ademen enzo. Bleek een soort van beginnende longontsteking (dokter twijfelde, wou in eerste instantie geen antibiotica meegeven). Meisje werd weer een beetje beter, maar had daarna ineens een ontstoken oor, dan weer iets met haar keel, kreeg bloedonderzoeken en had het broertje van Pfeiffer. En misschien suikerziekte maar dat was vals alarm.

Haar laatste zorgen waren, gemeld per sms, dat ze zwanger was . Van mij dus. Ik heb haar uitgelegd dat dat fysiologisch gezien niet mogelijk is door zoenen enzo, en stelde haar een beetje gerust. Mevrouw ging toch naar de dokter voor de zekerheid, en een week later vroeg ik of ik gelijk had. Ik had (wat een verrassing!) gelijk, maar ze was wel depressief! Dus daar kreeg ze dan medicijnen voor.

Nou kreeg ik vanavond een smsje dat ze tóch wel zwanger zou zijn, en dat ze dit niet achter mij had gezocht. Ook de opmerking dat ze nu wist 'wat er met haar wekker' was, geen idee waar ze het over had. Daarna heeft ze geprobeerd te bellen, maar ik was aan het rijden en kon niet opnemen (heb het smsje ook niet op tijd gelezen). Een volgend smsje was dat ik nú eerlijk moest zijn omdat ze anders aangifte zou doen van verkrachting! En haar stiefvader is rechercheur dus dan kom ik 'echt in heel veel problemen!'. Ze denkt dus dat ik haar gedrogeerd heb o.i.d. ?! Ik kreeg 1 uur om te reageren. Ik heb net, na twee uur las ik het pas, 2 keer zonder resultaat gebeld en een keer gesmst, maar tot nog toe geen reactie.

Ik vraag me af wat ze denkt over waarom ik dat zou doen. Ik doe een studie, heb leuk werk (zelfstandig ondernemer), heb lieve klasgenoten en nu ook een vriendinnetje. Waarom zou ik haar dan drogeren, verkrachten/zwanger maken en vervolgens gewoon nog met haar omgaan om het na enkele gesprekken 'uit te maken' (we hadden niks, dus daar kan je niet over spreken).

Daarnaast zegt iets in mijn hoofd dat ze gewoon zwaar stoned is van de antidepressivia, krijg je daar waanideeën van? Of is ze gewoon heul dronken (niet merkbaar in smsjes)?

Mocht ze er echt 'stappen tegen ondernemen', wat zijn dan mijn rechten? Tegenwoordig is het al snel zo dat als een meisje roept dat ze verkracht is, het zo vreselijk is dat de dader alle bozen ogen tegen hem keren, waar ik dus geen zin in heb. In dat geval doe ik aangifte van smaad, voor een flinke schadevergoeding ('....want de buurman van mijn oom uit gelderland is rechercheur dus dan komt ze in heel veel problemen!'). Daarnaast mag men wel eerst aantonen dat ik de vader van het kind zou zijn, wat echt niet mogelijk is. Dan zou ze mij gedrogeerd moeten hebben en vervolgens nog haar zwanger zien te maken met mijn comateuze (bloed)lichaam(pjes).

Bijkomend detail: in het 'prille begin' heeft ze me verteld dat ze er achter was gekomen dat de man bij wie ze woont (ze woont op kamers) zijn dochter heeft verkracht. En die kerel verdenkt ze niet

Eventueel is een schopje naar klaagbaak ook goed.

Samenvatting: meisje denkt dat ik haar verkracht heb en zwanger heb gemaakt, terwijl we (naar mijn weten) alleen gezoend hebben
pi_65933549
Jezus men, wat een kut situatie. Sterkte iig.
pi_65933565
Dit moet ik volgen
pi_65933631
TVP.....ik ben een en al ...uuhhh...oor ofzoiets.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:31:12 #5
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_65933633
Borderline achtige idioot, maken dat je wegkomt nu het nog kan
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:31:30 #6
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_65933644
Wees haar voor, licht de politie in.
Toeval is toeval
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:31:30 #7
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_65933645
Zolang je zelf weet dat je niks hebt gedaan is er niks aan de hand lijkt mij ...

Door DNA te vergelijken kun je toch zien dat je niet de papa bent
Frysk bloed tsjoch op!
pi_65933655
Vaak na het lezen van een verhaal probeer ik me in te leven in de situatie van TS. Maar hoe ik het ook probeer.. het lukt me niet! (dat inleven dan!) in ieder geval sterkte!
Dit keer zonder signature
pi_65933667
haha boeiend een dna test zal toch iets anders aan t licht brengen.
Of ze moet jou speeksel in d'r punani hebben gesmeerd
0023
pi_65933673
Dat wijf is echt totaal gestoord, en zal niet zo snel geloofd worden, maak je dus niet zo druk. Maar wel bij haar uit de buurt blijven, en trek er lering uit voor de toekomst (geen labiele meisjes meer proberen te scoren) .
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_65933678
DNA test doen?

Edit: Ik was de post nog aan het lezen (spuit elf)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_65933690
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Hoi!

-verhaal-
Ziekteklachten zijn nep: ongrijpbare ziektebeelden en eenvoudig te faken, wisselend, als ze maar je aandacht krijgt.

En wat betreft de verkrachting zal het niet veel anders liggen.
Sommige mensen zijn ziek, in hun hoofd.
Zeg maar dat je graag aan een DNA test meewerkt en laat ze 't maar uitzoeken.
Reageer niet meer op haar.
Waarschijnlijk komt ze dan met nog meer onzin om je aandacht weer te krijgen.
Ook niet op reageren, zelfs niet met "stop met bellen / sms'en". Niets.

Reageer hooguit nog als je de politie op je stoep krijgt en werk dan gezellig mee.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:32:53 #13
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_65933695
quote:

Samenvatting: meisje denkt dat ik haar verkracht heb en zwanger heb gemaakt, terwijl we (naar mijn weten) alleen gezoend hebben
Hoe bedoel je "naar mijn weten"? Je had een black out?( ) Je weet niet meer of je je lul uit je broek gehaald hebt?
pi_65933704
Waarschijnlijk wil ze trouwens gewoon aandacht, beloon dat gedrag dus niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_65933709
Doe aangifte wegens laster.

Hopelijk wordt ze dan geestelijk onderzocht en ontoerekeningsvatbaar verklaard .
pi_65933719
Wel een kut situatie, ben benieuwd en volgens mij kunnen ze je niets maken hoor.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_65933727
Wat een verhaal Gek wijf.
pi_65933729
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoe bedoel je "naar mijn weten"? Je had een black out?( ) Je weet niet meer of je je lul uit je broek gehaald hebt?
Goede wending .
pi_65933751
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ziekteklachten zijn nep: ongrijpbare ziektebeelden en eenvoudig te faken, wisselend, als ze maar je aandacht krijgt.

En wat betreft de verkrachting zal het niet veel anders liggen.
Sommige mensen zijn ziek, in hun hoofd.
Zeg maar dat je graag aan een DNA test meewerkt en laat ze 't maar uitzoeken.
Reageer niet meer op haar.
Waarschijnlijk komt ze dan met nog meer onzin om je aandacht weer te krijgen.
Ook niet op reageren.

Reageer hooguit nog als je de politie op je stoep krijgt en werk dan gezellig mee.
ellenlange OP's quoten.
Kaknaab

edit: goedzo
0023
pi_65933771
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Dat wijf is echt totaal gestoord, en zal niet zo snel geloofd worden, maak je dus niet zo druk. Maar wel bij haar uit de buurt blijven, en trek er lering uit voor de toekomst (geen labiele meisjes meer proberen te scoren) .
i second that (uit ervaring )
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:35:10 #21
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_65933789
quote:
('....want de buurman van mijn oom uit gelderland is rechercheur dus dan komt ze in heel veel problemen!')
Kneusje.
WOS'ser for life.
pi_65933803
Ik tvp even mee.
pi_65933870
Ik vind het alleen maar lachwekkend als ik erover nadenk, dus ik maak me geen zorgen. Zelfs m'n moeder kon er om lachen toen ik het haar net vertelde Evenals m'n vriendinnetje. Die zijn dus in ieder geval op de hoogte van de situatie.

Ik heb geen blackout gehad. Ik ben een keer daar in slaap gevallen op bed, maar na een paar uur (snachts) nog gewoon naar huis gereden.

Volgens mij kan ik pas aangifte doen van smaad (zwartmaken, geen laster, dat is lastigvallen, toch?) als ze me publiekelijk zwart gaat maken. Desalniettemin schroom ik er niet om om dat te doen.

Hopelijk weet ik morgen meer of hoor ik nog wat van haar, dan zal ik het hier posten!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:37:49 #24
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65933880
Hoe je in godsnaam bij zo'n meid terecht komt is mij een raadsel. Verder ga ik dit topic maar eens volgen!
pi_65933887
In ieder geval haar smsjes bewaren en verder geen zorgen maken, als ze echt zwanger is dan kun je zo een DNA test laten doen om je onschuld te bewijzen
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:38:44 #26
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_65933930
Gek wijf.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_65933939
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hoe je in godsnaam bij zo'n meid terecht komt is mij een raadsel. Verder ga ik dit topic maar eens volgen!
Tsja, in het begin lijken wel meer mensen heel normaal.
Soms kom je pas na 10 jaar achter dit soort ellende.
Dan liever nog in je "proeftijd"...
pi_65933952
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. Bewaar gewoon alle smsjes die ze je stuurt enzo.
Het is gewoon een meisje dat graag drama in d'r leven wil en dus van alles verzint. Ziektes, zwangerschap.. Weet ze echt niet wat je moet doen om zwanger te worden?
Het is gewoon een belachelijk verhaal. Dat ze een sms stuurde ook.. Als ik verkracht zou zijn zou ik gelijk aangifte doen, vooral als mijn pa bij de politie werkt. Ga je dan echt de dader een sms sturen met 'je krijgt een uur om te antwoorden' komop zeg..
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:41:20 #29
193595 Nint
I'll bite your legs off
pi_65934034
quote:
Hoi!

Mijn leven is compleet!
<SNIP>
Samenvatting: Politie leest dit en heeft een zaak
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:42:08 #30
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_65934075
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tsja, in het begin lijken wel meer mensen heel normaal.
Soms kom je pas na 10 jaar achter dit soort ellende.
Dan liever nog in je "proeftijd"...
Klopt inderdaad ook wel. Maar als je zo dat verhaal leest lijkt het wel een script voor een hele slechte B-Film Thriller, ala Fatal Attraction
pi_65934076
die moet zichzelf eens laten onderzoeken zeg
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65934100
zulke wijven zijn echt viesssss patrick! (donperignon, 2008 belde
pi_65934130
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:42 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Klopt inderdaad ook wel. Maar als je zo dat verhaal leest lijkt het wel een script voor een hele slechte B-Film Thriller, ala Fatal Attraction
Die kan je tenminste op pauze zetten.
pi_65934167
Heeft ze ooit wel een vriendje gehad of iets dergelijks?
Wie weet was het haar fantasie oid en is ze nog maagd.

Vreemd verhaal, wil t wel volgen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:44:39 #35
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_65934185
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:37 schreef nVincible het volgende:
Ik vind het alleen maar lachwekkend als ik erover nadenk, dus ik maak me geen zorgen. Zelfs m'n moeder kon er om lachen toen ik het haar net vertelde Evenals m'n vriendinnetje. Die zijn dus in ieder geval op de hoogte van de situatie.
Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?
Stop the world, I want to get out.
pi_65934265
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:44 schreef Lkw het volgende:

[..]

Je vriendinnetje kan erom lachen als jij met een of ander labiel wijf ligt te zoenen?
Die snapte ik ook even niet
(en vooralsnog dacht ik dat zijn vriendinnetje dat labiele meisje was, maar het lijkt me vreemd als ze zo om zichzelf kan lachen)
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:47:23 #37
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65934274
19 jaar en dan al zo'n puinhoop

Ik doel op dat mokkel dan hè.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_65934295
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
Borderline achtige idioot, maken dat je wegkomt nu het nog kan
Dat dus.

Heb zelf ook iets met een borderline meisje gehad. Was best grappig totdat ze ging klagen over buikpijn. "Misschien ben ik wel zwanger", zei ze. Dan moet je een test doen malle Sowieso gek dat je zwanger bent als je de pil slikt?.. "Nee, nee, dat durf ik niet" , zegt ze vervolgens.

Achteraf gezien gewoon een aandachtshoer 1e klas. Blijf bij dat soort wijven vandaan, ze zijn je zaad niet waard man Ze zuigen al je energie en levenslust uit je
pi_65934299
quote:

[..]

Inderdaad, kies ts zijn vriendinnetjes uit inrichtingen?
pi_65934332
Omg, arme jij!
Voices tell me I'm the shit.
pi_65934351
quote:

[..]

Dit begreep ik ook niet helemaal
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_65934355
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65934381
Je kan haar het beste nu doodslaan en ergens in een greppel dumpen, om erger te voorkomen.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 23:51:06 #44
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65934399
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:50 schreef trifko het volgende:
kunnen we die bitch niet gangbangen en daarna zeggen dat ze het met jan en alleman doet.
Doet ze misschien toch al.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_65934528
Het beginletter van dr naam is toch geen N?
pi_65934538
RUN AWAY!

RUN.... AWAY...!
pi_65934670
TS zit ons nu waarschijnlijk gewoon uit te lachen..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65934730
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:47 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Die snapte ik ook even niet
(en vooralsnog dacht ik dat zijn vriendinnetje dat labiele meisje was, maar het lijkt me vreemd als ze zo om zichzelf kan lachen)
quote:
Een tijdje terug (+- 2 weken voor kerst t/m enkele dagen na oud & nieuw) was ik veel met een meisje bezig
quote:
Ik vraag me af wat ze denkt over waarom ik dat zou doen. Ik doe een studie, heb leuk werk (zelfstandig ondernemer), heb lieve klasgenoten en nu ook een vriendinnetje.
Lijkt me dat ie zijn huidige vriendin ergens tussen begin januari en nu heeft gevonden he..
pi_65934807
tvp
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65934821
quote:

[..]

Volgens mij heeft hij na dat labiele tutje een vriendinnetje 'gekregen' en was hij nog niet met haar tijdens het gerommel met het labiele tutje...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_65934843
kan iemand even een toffe lemming maken??

woensdag 11 februari 2009 @ 00:04:44 #52
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_65934882
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:03 schreef Pony-Lover het volgende:
kan iemand even een toffe lemming maken??

WOS'ser for life.
pi_65934951
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:04 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

hij is een beetje kut

Loser veracht mijn huisgenote
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:06:55 #54
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_65934967
Doe eens beter dan.
WOS'ser for life.
pi_65935134
deze meot ik volgen
pi_65935329
Ga je er niet een beetje te laconiek mee om? Dit soort verhalen kunnen erg naar uitpakken.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:21:03 #57
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_65935336
Je bent en blijft onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:24:22 #58
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_65935397
Politie moet eerst vast bewijs hebben voor ze de 'verkrachter' kunnen pakken. Dus in principe is er niets om je zorgen over te maken. Maar ik zou wel heel goed op je woorden passen, want als je zegt dat je 'naar jouw weten' niets met haar hebt gedaan, breng je al enige twijfel in het spel.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_65935442
Je leven is compleet idd! Veel gekker kan je ze niet treffen volgens mij...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_65935470
Maak iig een melding bij politie met jouw kant van het verhaal. Doen ze niets mee, heb je het wel op papier
dag
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:31:04 #61
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_65935510
Ik moet zeggen, je bent wel gefuckt als zij joú verkracht heeft toen je sliep, en de DNA-test valt positief uit.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  Redactie Frontpage woensdag 11 februari 2009 @ 00:34:43 #62
4530 crew  Crazy Harry
pi_65935566
onvervalste tvp
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:38:29 #63
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65935631
zulke vrouwen putten ook erg veel moed uit het rechtssysteem wat de vrouw een tikkeltje teveel bevoordeeld. Helaas zijn er best veel vrouwen die van deze scheve weegschaal misbruik maken.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_65935736
wtf verhaal...

ontopic: ik zou dit verhaal laten opschrijven door de politie, sta je wel een stukje sterker als ze toch "aangifte" zou doen.

En doet ze dat niet, ach, dan heeft die politieman ook nog een een grappig moment op zen werk met uw verhaal
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_65935900
TVP dus.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2009 @ 00:52:16 #66
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_65935920
tvp
:')
pi_65935952
wat een fantast die griet
opzouten ermee kssjt
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 11 februari 2009 @ 00:59:22 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65936048
zeg haar dat ze de gevangenis in gaat draaien vanwege smaad ende laster! Dat zal haar leren!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_65936098
Nou daar zit iig iets niet helemaal goed in haar hoofd.
Misschien dat al die kwaaltjes iets bij haar hebben aangericht? Ff House raadplegen!

Of dwangmatig liegen? Vandaag toevallig herhaling van van dr. Phil. Gozer die beweerde dat hij miljonair was, ook nog eens arts, hij had kanker, een villa, mercedes sl en dat zijn vrouw haar zoon verkrachtte . Was allemaal niet waar, maar hij geloofde er heilig in!

Ze kan je in ieder geval niets maken ! Dus ik zou zeggen; laat je voor de rechter slepen, het is waarschijnlijk toch maar gebluf.
pi_65936633
Gefeliciteerd! Je wordt papa van een verzinsel.

Heb je al een uitgever gebeld? Wetende dat de bijbel ook een mega-bestseller is, zou ik dat maar snel doen!
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_65936676
WTF
Noot noot.
pi_65936696
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef DrDarwin het volgende:
TVP.....ik ben een en al ...uuhhh...oor ofzoiets.
pi_65936759
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet zeggen, je bent wel gefuckt als zij joú verkracht heeft toen je sliep, en de DNA-test valt positief uit.
Dat zou een verrassende wending zijn.
pi_65937456
Schadenfreude tvp. Niks persoonlijks uiteraard
deal with it
  woensdag 11 februari 2009 @ 04:50:13 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65937499
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65937815
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_65937840
Heb je al een naam verzonnen voor je dochter/zoon?
  woensdag 11 februari 2009 @ 07:57:45 #78
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_65937963
misschien wordt je vandaag wel verwacht op het politiebureau...

[ Bericht 10% gewijzigd door scrub_nurse op 11-02-2009 08:28:49 ]
pi_65938188
Bewaar die smsjes in ieder geval, kan nooit kwaad.

En wat een aantal al riepen, geef haar geen aandacht meer. Ze zal het op de raarste manieren nog proberen heb ik het vermoeden, maar het beste is om hier niet in mee te gaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65938227
Oei das kut
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:54:34 #81
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_65938637
TVP
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:58:56 #82
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_65938705
Typisch geval idd van een borderlinebitch. Ik zou me maar niet te druk maken. Vrouwen die van te voren aankondigen naar de politie te stappen voor een verkrachting, die gaan niet. Als jij haar daadwerkelijk verkracht zou hebben, dan zou ze dat niet eerst netjes aan jou gaan melden.
Ik zou me maar niet druk maken, totaal niet.
En niet geheel onbelangrijk:
Zodra jij zo`n persoon het idee geeft hier erg mee te zitten, dan voedt je ze en zullen ze nog meer trucs uit de doos halen. Dus, doe maar gewoon alsof het je totaal niet boeit. "Ja is prima, doe maar aangifte en succes ermee"
  woensdag 11 februari 2009 @ 09:24:17 #83
165633 eriksd
The grand facade...
pi_65939211
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:41 schreef Nint het volgende:

[..]

Samenvatting: Politie leest dit en heeft een zaak
Ach, deze hele "zaak" slaat toch nergens op. Je zou haar hebben verkracht en zwanger gemaakt. Ze is niet zwanger, dus daar gaat dat verzinsel. Dan zal de politie de aangifte wegens verkrachting ook met een korreltje zout nemen, zeker gezien haar geschiedenis.

Last but not least, je kan aangifte doen van smaad en laster; laster is in zekere zin de overkoepelende term van smaad; men doet beweringen waarvan men weet dat deze niet waar zijn.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 februari 2009 @ 09:33:53 #84
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_65939429
Ach ja, heb je mooi op tijd een goeie les geleerd.
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:17:47 #85
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_65940744
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef ikJur het volgende:
haha boeiend een dna test zal toch iets anders aan t licht brengen.
Of ze moet jou speeksel in d'r punani hebben gesmeerd
Heb jij al uitleg gekregen over de bloemetjes en de bijtjes????
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_65941045
Is ze nou zwanger of niet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:29:28 #87
3542 Gia
User under construction
pi_65941105
Effe [advocaat van de duivel] de zaak eens omdraaien?
Wat als TS gewoon ons zit te fucken en het wel gedaan heeft?

Opmerking dat ze nu snapt wat er met haar wekker is....... Ze is 'out' geweest en ineens is het veel later?

En dan hangt TS hier een zielig verhaal op wat iedereen gelooft. Hij kan net zo goed de psycho zijn!
[/advocaat van de duivel]

Als zij inderdaad zwanger is, dan kun je een dna-test laten doen na de geboorte.
Verder is het jouw woord tegen het hare, en sta jij toch wel sterker, aangezien zij, bij artsen, bekend is met psychische stoornissen.
pi_65941269
tvp
pi_65941333
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Als zij inderdaad zwanger is, dan kun je een dna-test laten doen na de geboorte.
Verder is het jouw woord tegen het hare, en sta jij toch wel sterker, aangezien zij, bij artsen, bekend is met psychische stoornissen.
Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65941487
Dit word een klassieker, tvp om thuis nog eens rustig na te lezen
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:42:13 #91
3542 Gia
User under construction
pi_65941540
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan of er al meerdere mensen aangifte tegen TS hebben gedaan.
Tja, als hij een notoire verkrachter is, dan denk ik inderdaad niet dat hij sterk staat.
Maar goed, dat lijkt me dan ook terecht.
Of zijn al die andere aangiftes dan ook onterecht? Allemaal labiele meisjes met kapotte wekkers?
pi_65941599
Oeh, tvp!! Dit gaat er eentje worden om in de gaten te houden..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65941600
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:48 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Ze zuigen al je energie en levenslust uit je
tevens tvp
Haters gonna hate.
pi_65941609
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 01:46 schreef nachtdier2 het volgende:

Heb je al een uitgever gebeld? Wetende dat de bijbel ook een mega-bestseller is, zou ik dat maar snel doen!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:45:38 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65941656
Vieze verkrachter!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 februari 2009 @ 10:46:22 #96
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_65941675
wees lief voor haar....
zo goed..?
pi_65941811
Rechercheurs die te maken hebben met aangiftes van zedenmisdrijven weten meestal dat deze het hoogste aantal 'onterechte aangiftes' hebben...

zeker als er sprake is van 'bewustzijns-stoornissen of later teruggevonden herinneringen' is de kans op een onjuiste aangifte naar ik meen ergens tegen de 90%.

Op dat punt heb je dus zeker niet veel te vrezen va een daadwerkelijke vervolging, zolang er geen feitelijk bewijsmateriaal is ... helaas kan het wel zo zijn dat een eventueel onderzoek alleen al schade zou kunnen nalaten of tot groot ongemak kan leiden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_65941858
Het is natuurlijk ook de vraag hoe labiel dat meisje precies is. Als ze het alleen in de ogen van TS is, tja...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65941989
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:29 schreef Gia het volgende:
Effe [advocaat van de duivel] de zaak eens omdraaien?
Wat als TS gewoon ons zit te fucken en het wel gedaan heeft?

Opmerking dat ze nu snapt wat er met haar wekker is....... Ze is 'out' geweest en ineens is het veel later?

En dan hangt TS hier een zielig verhaal op wat iedereen gelooft. Hij kan net zo goed de psycho zijn!
[/advocaat van de duivel]
Ik heb er ook zó veel baat bij om iemand te verkrachten/zwanger te maken op deze leeftijd. Not.

Wat een reacties hebben sommige users. Ik ga inderdaad de smsjes maar met tijd enzo noteren in een bestandje voor als mn mobiel uit mocht vallen, bedankt voor de tip.

Ik twijfel of ik haar vandaag nog even moet bellen om opheldering te vragen. Is niet zo handig als ik op school aan de telefoon rondloop en het over verkrachting heb. Daarnaast, straks gaat ze nog klagen dat ik haar stalk
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:52 schreef capricia het volgende:
Het is natuurlijk ook de vraag hoe labiel dat meisje precies is. Als ze het alleen in de ogen van TS is, tja...
Ze is uit huis geplaatst door haar (stief)ouders, nadat ze "niet meer van haar hielden" omdat ze er achter was gekomen dat ze geadopteerd was. Ik denk dat die ouders het dus ook wel met een schep zout zullen nemen als ze over zoiets begint. Daarnaast zal haar huisarts ook wel kunnen aanwijzen wat voor shit ze allemaal dacht te hebben.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:00:28 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_65942120
zeker geen contact meer zoeken lijkt me. Laat haar lekker met rust en alleen nog maar reageren op politie verder. Wat een vaag mokkel zeg
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')