Hoi!
Mijn leven is compleet! Een tijdje terug (+- 2 weken voor kerst t/m enkele dagen na oud & nieuw) was ik veel met een meisje bezig. Zelfde leeftijd als ik (19 jaar). Had haar nummer gevraagd, dag erop afgesproken undsoweiter. Ze woonde op kamers vanwege ruzie thuis, en ze was een beetje labiel (emotioneel) dus ik deed heel voorzichtig met haar. Nooit meer gedaan dan gezoend, hoogstens haar buik aangeraakt door haar shirtje en simpelweg wat op bed gelegen. Nogmaals: niks meer dan zoenen.
Er was altijd wel wat mis met dat meisje, 3 dagen na ons eerste afspraakje vroeg ze of ik haar naar het lokale ziekenhuis wou brengen omdat ze 2 keer was flauwgevallen op d'r werk en benauwd was en niet kon ademen enzo. Bleek een soort van beginnende longontsteking (dokter twijfelde, wou in eerste instantie geen antibiotica meegeven). Meisje werd weer een beetje beter, maar had daarna ineens een ontstoken oor, dan weer iets met haar keel, kreeg bloedonderzoeken en had het broertje van Pfeiffer. En misschien suikerziekte maar dat was vals alarm.
Haar laatste zorgen waren, gemeld per sms, dat ze zwanger was

. Van mij dus. Ik heb haar uitgelegd dat dat fysiologisch gezien niet mogelijk is door zoenen enzo, en stelde haar een beetje gerust. Mevrouw ging toch naar de dokter voor de zekerheid, en een week later vroeg ik of ik gelijk had. Ik had (wat een verrassing!) gelijk, maar ze was wel depressief! Dus daar kreeg ze dan medicijnen voor.
Nou kreeg ik vanavond een smsje dat ze tóch wel zwanger zou zijn, en dat ze dit niet achter mij had gezocht. Ook de opmerking dat ze nu wist 'wat er met haar wekker' was, geen idee waar ze het over had. Daarna heeft ze geprobeerd te bellen, maar ik was aan het rijden en kon niet opnemen (heb het smsje ook niet op tijd gelezen). Een volgend smsje was dat ik nú eerlijk moest zijn omdat ze anders aangifte zou doen van verkrachting! En haar stiefvader is rechercheur dus dan kom ik 'echt in heel veel problemen!'. Ze denkt dus dat ik haar gedrogeerd heb o.i.d. ?!

Ik kreeg 1 uur om te reageren. Ik heb net, na twee uur las ik het pas, 2 keer zonder resultaat gebeld en een keer gesmst, maar tot nog toe geen reactie.
Ik vraag me af wat ze denkt over waarom ik dat zou doen. Ik doe een studie, heb leuk werk (zelfstandig ondernemer), heb lieve klasgenoten en nu ook een vriendinnetje. Waarom zou ik haar dan drogeren, verkrachten/zwanger maken en vervolgens gewoon nog met haar omgaan om het na enkele gesprekken 'uit te maken' (we hadden niks, dus daar kan je niet over spreken).
Daarnaast zegt iets in mijn hoofd dat ze gewoon zwaar stoned is van de antidepressivia, krijg je daar waanideeën van? Of is ze gewoon heul dronken (niet merkbaar in smsjes)?
Mocht ze er echt 'stappen tegen ondernemen', wat zijn dan mijn rechten? Tegenwoordig is het al snel zo dat als een meisje roept dat ze verkracht is, het zo vreselijk is dat de dader alle bozen ogen tegen hem keren, waar ik dus geen zin in heb. In dat geval doe ik aangifte van smaad, voor een flinke schadevergoeding ('....want de buurman van mijn oom uit gelderland is rechercheur dus dan komt ze in heel veel problemen!'). Daarnaast mag men wel eerst aantonen dat ik de vader van het kind zou zijn, wat echt niet mogelijk is. Dan zou ze mij gedrogeerd moeten hebben en vervolgens nog haar zwanger zien te maken met mijn comateuze (bloed)lichaam(pjes).

Bijkomend detail: in het 'prille begin' heeft ze me verteld dat ze er achter was gekomen dat de man bij wie ze woont (ze woont op kamers) zijn dochter heeft verkracht. En die kerel verdenkt ze niet

Eventueel is een schopje naar klaagbaak ook goed.
Samenvatting: meisje denkt dat ik haar verkracht heb en zwanger heb gemaakt, terwijl we (naar mijn weten) alleen gezoend hebben