Maar zal iemand die zoiets doet, drugs in drankje, dat eerlijk opbiechten? Of zal hij het meisje voor labiel uitmaken en zeggen dat hij totaal onschuldig is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:02 schreef teknomist het volgende:
Beetje hetzelfde als van die vrouwen die teveel drugs hebben genomen, naar het ziekenhuis moeten en dan maar zeggen dat er iets in hun drankje is gedaan.
Natuurlijk komt het voor, maar ik vermoed dat het vaak een smoes is omdat je gewoon een OD hebt door alcohol en GHB te combineren. En dan zeg je natuurlijk tegen je ouders en hulpverleners dat er "iets in je drankje zat" in plaats van toe te geven dat je drugs hebt genomen... Waarom zou iemand zijn dure drugs bij iemand in d'r drankje doen terwijl ze een paar minuten later out op de dansvloer ligt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar zal iemand die zoiets doet, drugs in drankje, dat eerlijk opbiechten? Of zal hij het meisje voor labiel uitmaken en zeggen dat hij totaal onschuldig is?
Dat zoiets echt wel voorkomt is bekend. Er zijn meisjes door overleden.
Je kunt ook je dure drugs bij haar thuis in haar drankje doen en dan de vermoorde onschuld spelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Natuurlijk komt het voor, maar ik vermoed dat het vaak een smoes is omdat je gewoon een OD hebt door alcohol en GHB te combineren. En dan zeg je natuurlijk tegen je ouders en hulpverleners dat er "iets in je drankje zat" in plaats van toe te geven dat je drugs hebt genomen... Waarom zou iemand zijn dure drugs bij iemand in d'r drankje doen terwijl ze een paar minuten later out op de dansvloer ligt?
Ik zeg toch niet dat het niet voorkomt? Maar er zijn zoveel onwaarschijnlijke bullshit-verhalen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kunt ook je dure drugs bij haar thuis in haar drankje doen en dan de vermoorde onschuld spelen.
Waarom? Kom op, dat kun je toch wel zelf bedenken.
GHB staat hier toch wel om bekend.
De bewijslast lijkt mij gewoon moeilijk. Ongeacht of het een vrouw of een man betreft.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het niet voorkomt? Maar er zijn zoveel onwaarschijnlijke bullshit-verhalen...
Ergo van het verhaal: geloof een vrouw niet gelijk op haar woord. Gelukkig gebeurt dat ook niet vaak meer.
Een man moet je al helemaal niet op zijn woord geloven. Maar dat vrouwen vaak het voordeel van de twijfel kregen en dat hiermee onschuldige mensen bestraft werden is een zeer kwalijke zaak; kan ik me over opwinden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef capricia het volgende:
[..]
De bewijslast lijkt mij gewoon moeilijk. Ongeacht of het een vrouw of een man betreft.
Klinkt alsof TS daar al een beetje te laat mee is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
Borderline achtige idioot, maken dat je wegkomt nu het nog kan
Hij geeft aan in zekere mate met haar gevreeen te hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Klinkt alsof TS daar al een beetje te laat mee is.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:37 schreef Thieske het volgende:
Heb je al een naam verzonnen voor je dochter/zoon?
Meisjes die tijdens sex wegmoeten..quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef trifko het volgende:
[..]
Van zoenen word je niet zwanger, jij bent duidelijk nog maagd..![]()
Dat dus. Er zijn echt genoeg tests die verkrachting kunnen aantonen, en het wordt ook bemoeilijkt doordat de vermeende verkrachting alweer een tijd geleden heeft plaatsgevonden volgens mevrouw.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:22 schreef Lastpost het volgende:
Jesus hé, dit is echt ziekelijk.
Nog erger dan m'n ex en dat is veelzeggend in dit geval.
Wat je hier mee moet? Contact volledig verbreken en d'r lekker laten gaan.
Eventuele onderzoeken, politie aan de deur enz. lijkt me net een stap te ver en mocht dat wel zover komen heb je echt wel voldoende plichten en rechten hoor, in dit geval is er niet eens twijfel (behalve als jij gedrogeerd bent door d'r) dat er seks is geweest, laat staan dat ze zwanger van je is.
Tevens zat bewijs dat zij niet 100% is en dan heb je ook altijd nog de testen die het e.e.a kunnen uitwijzen.
Wel een bizarre situatie.
FF een samenvatting:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |