abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:01:55 #101
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_65942170
Heeft ze je niet gewoon een keer gepepen (vind ik zo'n leuk woord ) waarna je helemaal blij was dat ze slikte terwijl ze vervolgens je mannenpap bij haar binnen heeft gebracht
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_65942194
Los van dit verhaal vraag ik mij wel eens af hoe vaak het voor komt dat mannen door dit soort fantasten in de problemen komen of zelfs onschuldig in de gevangenis komen.

Vetrouw nooit een vrouw (volledig) in dit soort zaken.

Beetje hetzelfde als van die vrouwen die teveel drugs hebben genomen, naar het ziekenhuis moeten en dan maar zeggen dat er iets in hun drankje is gedaan.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:04:33 #103
3542 Gia
User under construction
pi_65942264
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:02 schreef teknomist het volgende:

Beetje hetzelfde als van die vrouwen die teveel drugs hebben genomen, naar het ziekenhuis moeten en dan maar zeggen dat er iets in hun drankje is gedaan.
Maar zal iemand die zoiets doet, drugs in drankje, dat eerlijk opbiechten? Of zal hij het meisje voor labiel uitmaken en zeggen dat hij totaal onschuldig is?

Dat zoiets echt wel voorkomt is bekend. Er zijn meisjes door overleden.
pi_65942395
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar zal iemand die zoiets doet, drugs in drankje, dat eerlijk opbiechten? Of zal hij het meisje voor labiel uitmaken en zeggen dat hij totaal onschuldig is?

Dat zoiets echt wel voorkomt is bekend. Er zijn meisjes door overleden.
Natuurlijk komt het voor, maar ik vermoed dat het vaak een smoes is omdat je gewoon een OD hebt door alcohol en GHB te combineren. En dan zeg je natuurlijk tegen je ouders en hulpverleners dat er "iets in je drankje zat" in plaats van toe te geven dat je drugs hebt genomen... Waarom zou iemand zijn dure drugs bij iemand in d'r drankje doen terwijl ze een paar minuten later out op de dansvloer ligt?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:12:18 #105
3542 Gia
User under construction
pi_65942533
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:08 schreef teknomist het volgende:

[..]

Natuurlijk komt het voor, maar ik vermoed dat het vaak een smoes is omdat je gewoon een OD hebt door alcohol en GHB te combineren. En dan zeg je natuurlijk tegen je ouders en hulpverleners dat er "iets in je drankje zat" in plaats van toe te geven dat je drugs hebt genomen... Waarom zou iemand zijn dure drugs bij iemand in d'r drankje doen terwijl ze een paar minuten later out op de dansvloer ligt?
Je kunt ook je dure drugs bij haar thuis in haar drankje doen en dan de vermoorde onschuld spelen.
Waarom? Kom op, dat kun je toch wel zelf bedenken.

GHB staat hier toch wel om bekend.
pi_65942641
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Je kunt ook je dure drugs bij haar thuis in haar drankje doen en dan de vermoorde onschuld spelen.
Waarom? Kom op, dat kun je toch wel zelf bedenken.

GHB staat hier toch wel om bekend.
Ik zeg toch niet dat het niet voorkomt? Maar er zijn zoveel onwaarschijnlijke bullshit-verhalen...

Ergo van het verhaal: geloof een vrouw niet gelijk op haar woord. Gelukkig gebeurt dat ook niet vaak meer.
pi_65942667
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het niet voorkomt? Maar er zijn zoveel onwaarschijnlijke bullshit-verhalen...

Ergo van het verhaal: geloof een vrouw niet gelijk op haar woord. Gelukkig gebeurt dat ook niet vaak meer.
De bewijslast lijkt mij gewoon moeilijk. Ongeacht of het een vrouw of een man betreft.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65942712
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:15 schreef capricia het volgende:

[..]

De bewijslast lijkt mij gewoon moeilijk. Ongeacht of het een vrouw of een man betreft.
Een man moet je al helemaal niet op zijn woord geloven. Maar dat vrouwen vaak het voordeel van de twijfel kregen en dat hiermee onschuldige mensen bestraft werden is een zeer kwalijke zaak; kan ik me over opwinden.
pi_65942716
Dat is best kut voor je.
pi_65942726
Dame met issues.

Probeer in contact te komen met die stiefvader die rechercheur is, en spreek -in een persoonlijk gesprek- je bezorgdheid uit. Alleen feiten benoemen! Ik zou ook benoemen dat ze strafbaar is, door die beschuldigingen. Dan zal die rechercheur thuis wel een correctie uitvoeren schat-ik-zo.
  woensdag 11 februari 2009 @ 11:22:52 #111
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_65942890
Jesus hé, dit is echt ziekelijk.
Nog erger dan m'n ex en dat is veelzeggend in dit geval.

Wat je hier mee moet? Contact volledig verbreken en d'r lekker laten gaan.
Eventuele onderzoeken, politie aan de deur enz. lijkt me net een stap te ver en mocht dat wel zover komen heb je echt wel voldoende plichten en rechten hoor, in dit geval is er niet eens twijfel (behalve als jij gedrogeerd bent door d'r ) dat er seks is geweest, laat staan dat ze zwanger van je is.
Tevens zat bewijs dat zij niet 100% is en dan heb je ook altijd nog de testen die het e.e.a kunnen uitwijzen.

Wel een bizarre situatie.
pi_65943080
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
Borderline achtige idioot, maken dat je wegkomt nu het nog kan
Klinkt alsof TS daar al een beetje te laat mee is.
pi_65943191
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:28 schreef Devz het volgende:

[..]

Klinkt alsof TS daar al een beetje te laat mee is.
Hij geeft aan in zekere mate met haar gevreeen te hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 11-02-2009 11:36:32 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65943224
En straks blijkt ze ook nog minderjarig te zijn. Smile! Je staat op Stop Kindersex Nu!
pi_65943515
Gek wijf
pi_65943550
Dit is echt te grappig
*proest*
pi_65943811
Ongeloofwaardig verhaal. Mocht het echt zijn. Succes en sterkte.

Hoe is het in de eerste plaats mogelijk dat je jezelf inlaat met zijn labiel wijf .
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:11:30 #118
239053 trifko
One Minute!
pi_65944495
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 07:37 schreef Thieske het volgende:
Heb je al een naam verzonnen voor je dochter/zoon?

Maagdenalert!

Van zoenen word je niet zwanger, jij bent duidelijk nog maagd..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65945912
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef trifko het volgende:

[..]

Van zoenen word je niet zwanger, jij bent duidelijk nog maagd..
Meisjes die tijdens sex wegmoeten..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65946110
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:22 schreef Lastpost het volgende:
Jesus hé, dit is echt ziekelijk.
Nog erger dan m'n ex en dat is veelzeggend in dit geval.

Wat je hier mee moet? Contact volledig verbreken en d'r lekker laten gaan.
Eventuele onderzoeken, politie aan de deur enz. lijkt me net een stap te ver en mocht dat wel zover komen heb je echt wel voldoende plichten en rechten hoor, in dit geval is er niet eens twijfel (behalve als jij gedrogeerd bent door d'r ) dat er seks is geweest, laat staan dat ze zwanger van je is.
Tevens zat bewijs dat zij niet 100% is en dan heb je ook altijd nog de testen die het e.e.a kunnen uitwijzen.

Wel een bizarre situatie.
Dat dus. Er zijn echt genoeg tests die verkrachting kunnen aantonen, en het wordt ook bemoeilijkt doordat de vermeende verkrachting alweer een tijd geleden heeft plaatsgevonden volgens mevrouw.

Voor de rest: smsjes bewaren, en niet meer op haar reageren. Eventueel nog een aangetekende brief of sms versturen dat je geen contact meer met haar wil.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65946294
maak je niet druk! om aangifte te doen voor verkrachting moet je doorgaans al 3 weken wachten voordat je uberhaupt aangifte kan doen! tegen die tijd heeft ze alweer een ander slachtoffer die ze het leven probeert zuur te maken!
pi_65946668
Herkenbaar.
pi_65947074
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:22 schreef Pas259 het volgende:
Herkenbaar.
Oh vertel?
pi_65947412
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:34 schreef Document1 het volgende:

[..]

Oh vertel?
FF een samenvatting:

Meisje via internet, eerste date gezoend, tweede date sex, gelijk in haar msn naam dat ze met mij oud wilt worden incombinatie met een hoop hartjes en smiles, na 3 dagen had ik er geen zin meer in en maakte het uit (althans volgens haar hadden we een relatie! ) toen kwam er een tijd dat ze me elk weekend snachts uit bed belde en beweerde ze dat ze zwanger was en dat ze aangifte ging doen van verkrachting omdat zij 17 was en ik 20 ( ) (terwijl ze ondertussen wel elke week een ander 'vriendje'' had! ) Dat is nu 2 jaar geleden en tegenwoordig heb ik haar in mijn msn maar we praten nooit meer.
pi_65947443
Owja en ze wou het kind houden omdat het van mij was, en ze zou mijn T-shirt als bewijs gaan gebruiken!

Echt gestoord nu ik er zo aan terugdenk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')