Hoezo helaas....quote:
Waarom verbaast me dat nou niks van jou....quote:
Nou als het nou een beetje geloofwaardig had geklonken had ik 'm even hard uitgelachen. Maar dat heeft dus geen zinquote:
Bedoelde meer dat die helaas niet in die zin thuis hoorde.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als het nou een beetje geloofwaardig had geklonken had ik 'm even hard uitgelachen. Maar dat heeft dus geen zin
Een Indonesiėr?quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:07 schreef Skaff-a het volgende:
Wanneer komt er zo`n blauwe die he op slot doet?
Ik meen het ook zo serieusquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou niks van jou....
Zijn die blauw dan?quote:
Ja, ik kijk naar de PI die bij een post staat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik meen het ook zo serieus!
quote:
quote:Een blauwe was oorspronkelijk een scheldwoord voor iemand van Indonesische afkomst. Men heeft dit echter omgebogen in een geuzennaam. Dit is mede te danken aan de popgroep The Blue Diamonds. De term komt door mongolenvlekken die veelal aanwezig zijn bij baby's van Aziatische afkomst.
Zo noemde mijn vader Indo's ook altijd. Blauwen. Geen idee waar het vandaan komt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |