abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70533328
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 23:31 schreef Pyjama het volgende:
Wees haar voor, licht de politie in.
Ze gaat toch niet naar de politie en zo ja dan staat ze zelf voor de rechtbank vanwege een valse aangifte
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70571528
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ze gaat toch niet naar de politie en zo ja dan staat ze zelf voor de rechtbank vanwege een valse aangifte
anders reageer je even op een post van een half jaar oud

ontopic: toch jammer dat het zo af is gelopen (voor ons dan he voor jouzelf is het alleen maar mooi)
pi_70575451
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:51 schreef nVincible het volgende:
Even een klein kickje. Ik zag haar laatst op het station! Ze stond te praten met de conducteur, samen met haar (waarschijnljk) zus waar ze overigens sprekend op lijkt. Niks te zien dus niet zwanger, en in al die tijd ook niks gehoord van de politie ofzo. Waarschijnlijk was het dus een beetje dreigen en moeilijk doen, om me een hoop stress te bezorgen! Helaas kan ik zelf geen aangifte doen van smaad of laster. Ik bewaar in ieder geval nog wel altijd haar smsje waarin ze dreigt met aangifte!

Saillant detail: ik zag op haar hyves dat ze tegenwoordig vaak in 'de gesloten' zit (in een instelling dus), en dat ze een eetprobleem heeft. dat bewijst zeker weten dat ze gewoon gekker is dan je aan haar kan zien.
Linkje ';???
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:54:01 #204
3542 Gia
User under construction
pi_70577054
quote:
Even een klein kickje. Ik zag haar laatst op het station! Ze stond te praten met de conducteur, samen met haar (waarschijnljk) zus waar ze overigens sprekend op lijkt. Niks te zien dus niet zwanger, en in al die tijd ook niks gehoord van de politie ofzo. Waarschijnlijk was het dus een beetje dreigen en moeilijk doen, om me een hoop stress te bezorgen! Helaas kan ik zelf geen aangifte doen van smaad of laster. Ik bewaar in ieder geval nog wel altijd haar smsje waarin ze dreigt met aangifte!

Saillant detail: ik zag op haar hyves dat ze tegenwoordig vaak in 'de gesloten' zit (in een instelling dus), en dat ze een eetprobleem heeft. dat bewijst zeker weten dat ze gewoon gekker is dan je aan haar kan zien.
Je kunt vanalles verwijderen van hyves. Misschien interessant om dit te printen of op een andere manier te bewaren? Je weet maar nooit of het nog eens van pas komt.
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:05:51 #205
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_70577432
Ah! Super om een update te lezen

Ben blij dat het met een sisser is afgelopen, je zou maar verdacht worden van verkrachting
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_70578120
Wat is dr telefoonnummer?
pi_70579334
quote:

Waarom ben je niet naar haar toegelopen, hard roepend: "HEE!! IK DACHT DAT JIJ ZWANGER VAN ME WAS??? WAAR IS DE KLEINE??".
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  donderdag 2 juli 2009 @ 17:54:33 #208
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70586009
Hoax.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:44:52 #209
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_70647849
TVP

Echt heel veel succes, TS. Ik weet hoe het voelt om valsbeschuldigd te worden op grote schaal.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:09:06 #210
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70648451
Ts! Je hebt haar verkracht!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:53:27 #211
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_70649542
Stupid spoiled attention whore
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')