Ze gaat toch niet naar de politie en zo ja dan staat ze zelf voor de rechtbank vanwege een valse aangiftequote:
anders reageer je even op een post van een half jaar oudquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet naar de politie en zo ja dan staat ze zelf voor de rechtbank vanwege een valse aangifte
Linkjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:51 schreef nVincible het volgende:
Even een klein kickje. Ik zag haar laatst op het station! Ze stond te praten met de conducteur, samen met haar (waarschijnljk) zus waar ze overigens sprekend op lijkt. Niks te zien dus niet zwanger, en in al die tijd ook niks gehoord van de politie ofzo. Waarschijnlijk was het dus een beetje dreigen en moeilijk doen, om me een hoop stress te bezorgen! Helaas kan ik zelf geen aangifte doen van smaad of laster. Ik bewaar in ieder geval nog wel altijd haar smsje waarin ze dreigt met aangifte!
Saillant detail: ik zag op haar hyves dat ze tegenwoordig vaak in 'de gesloten' zit (in een instelling dus), en dat ze een eetprobleem heeft.dat bewijst zeker weten dat ze gewoon gekker is dan je aan haar kan zien.
Je kunt vanalles verwijderen van hyves. Misschien interessant om dit te printen of op een andere manier te bewaren? Je weet maar nooit of het nog eens van pas komt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:51 schreef nVincible het volgende:
Even een klein kickje. Ik zag haar laatst op het station! Ze stond te praten met de conducteur, samen met haar (waarschijnljk) zus waar ze overigens sprekend op lijkt. Niks te zien dus niet zwanger, en in al die tijd ook niks gehoord van de politie ofzo. Waarschijnlijk was het dus een beetje dreigen en moeilijk doen, om me een hoop stress te bezorgen! Helaas kan ik zelf geen aangifte doen van smaad of laster. Ik bewaar in ieder geval nog wel altijd haar smsje waarin ze dreigt met aangifte!
Saillant detail: ik zag op haar hyves dat ze tegenwoordig vaak in 'de gesloten' zit (in een instelling dus), en dat ze een eetprobleem heeft.dat bewijst zeker weten dat ze gewoon gekker is dan je aan haar kan zien.
Waarom ben je niet naar haar toegelopen, hard roepend: "HEE!! IK DACHT DAT JIJ ZWANGER VAN ME WAS??? WAAR IS DE KLEINE??".quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:51 schreef nVincible het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |