Scherp.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef Roycoooooo het volgende:
Typisch een gevalletje van: niet geneukt, toch genaaid!
Aangifte doen kan altijd na aandringen. Wanneer het niet openbaar is, is er echter geen strafbaar feit gepleegd en zal de OvJ niet tot vervolging over gaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef nVincible het volgende:
Niet openbaar = geen aangifte kunnen doen.
Eerst een advocaat of iets raadplegen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:18 schreef nVincible het volgende:
Mocht ze aangifte doen o.i.d. krijg ik een uitnodiging op het politiebureau om m'n verhaal te komen doen. Ik heb zoiets van 'kom maar op', hoewel ik liever direct de situatie had laten vastleggen. Mevrouw liet me nog niet eens uitleggen dat ze krank in die kopf is, maar dat komt bij een eventuele uitnodiging natuurlijk wel aan bod.
Mooie filmpjes zijn dat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:10 schreef waht het volgende:
[..]
Eerst een advocaat of iets raadplegen.
En vanavond even naar Prof. James Duane..
http://video.google.com/videoplay?docid=-4097602514885833865
.. en agent George Bruch luisteren...
http://video.google.com/videoplay?docid=6014022229458915912
.. over praten met de politie.
Als je onschuldig bent hoef je niks te verklaren. Godzijdank wonen we in Nederland en niet in Syrië of iets dergelijks.
misschien haar even op msn aanspreken en informeren hoe het gaat (ff optie gesprekken opslaan aanzetten)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:49 schreef nVincible het volgende:
Tot nog toe geen uitnodiging gehad van de politie, dus ik ga er vanuit dat er nog geen aangifte is gedaan. Daarnaast, ze is nu online op msn, maar spreekt me niet aan. Ik denk dat ze niet meer overtijd is, wat ze in alle waarschijnlijkheid was. Schuldgevoel? De medicijnen waren aan het praten?
Ik zou liever het advies van de politie en anderen hier volgen. 0,0 contact zoeken. Mocht zij contact zoeken, dan de conversaties bijhouden. Maar iedere toenadering die je zelf doet, kan verkeerd uitgelegd worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
misschien haar even op msn aanspreken en informeren hoe het gaat (ff optie gesprekken opslaan aanzetten)
Iedereen had al zo zijn vermoedens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:51 schreef nVincible het volgende:
Even een klein kickje. Ik zag haar laatst op het station! Ze stond te praten met de conducteur, samen met haar (waarschijnljk) zus waar ze overigens sprekend op lijkt. Niks te zien dus niet zwanger, en in al die tijd ook niks gehoord van de politie ofzo. Waarschijnlijk was het dus een beetje dreigen en moeilijk doen, om me een hoop stress te bezorgen! Helaas kan ik zelf geen aangifte doen van smaad of laster. Ik bewaar in ieder geval nog wel altijd haar smsje waarin ze dreigt met aangifte!
Saillant detail: ik zag op haar hyves dat ze tegenwoordig vaak in 'de gesloten' zit (in een instelling dus), en dat ze een eetprobleem heeft.dat bewijst zeker weten dat ze gewoon gekker is dan je aan haar kan zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |