En zeker niet mee gaan vozen zoals TS deedquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef Verluste het volgende:
Altijd uitkijken met die zwaar labiele meisjes. Echt waar.
Op elk potje past een dekseltje.quote:
nja...als ze lekker is...quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En zeker niet mee gaan vozen zoals TS deed
Lekker labiel zul je bedoelen...quote:
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:11 schreef Eggos het volgende:
maak je niet druk! om aangifte te doen voor verkrachting moet je doorgaans al 3 weken wachten voordat je uberhaupt aangifte kan doen! tegen die tijd heeft ze alweer een ander slachtoffer die ze het leven probeert zuur te maken!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:10 schreef capricia het volgende:
Tenzij ze de waarheid spreekt natuurlijk en TS maar de helft vertelt...
quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:11 schreef trifko het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Maagdenalert![ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Van zoenen word je niet zwanger, jij bent duidelijk nog maagd..![]()
Is op zich geen gek idee, zeker als ze echt serieus is met haar dreigingen om naar de politie te stappen. Natuurlijk heb ik ook het idee dat het meer een wanhopige roep om aandacht (quote:
Wordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Dat wijf is echt totaal gestoord, en zal niet zo snel geloofd worden, maak je dus niet zo druk. Maar wel bij haar uit de buurt blijven, en trek er lering uit voor de toekomst (geen labiele meisjes meer proberen te scoren) .
In deze richting zat ik dus ook een beetje te denken. Wat als zij GHB bij hem heeft toegediend en ze hebben daadwerkelijk de daad verricht. Hij weet er de volgende morgen niets meer van, behalve dan het geen wat er gebeurd is voordat de GHB is gaan werken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:31 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet zeggen, je bent wel gefuckt als zij joú verkracht heeft toen je sliep, en de DNA-test valt positief uit.
was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijdquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat in alle gevallen zo is..quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:43 schreef Eggos het volgende:
[..]
was onlangs in het nieuws! was een meisje verkracht, wilde aangifte doen. heeft totaal 3 weken geduurd voordat ze dat mocht/kon doen, politie had geen tijd
makkelijk scorenquote:
beter dan maagd blijvenquote:
Josti's...quote:
ja sorry hoor, maar daar begin je toch niet aanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:26 schreef nVincible het volgende:
Hoi!
Mijn leven is compleet! Een tijdje terug (+- 2 weken voor kerst t/m enkele dagen na oud & nieuw) was ik veel met een meisje bezig. Zelfde leeftijd als ik (19 jaar). Had haar nummer gevraagd, dag erop afgesproken undsoweiter. Ze woonde op kamers vanwege ruzie thuis, en ze was een beetje labiel (emotioneel) dus ik deed heel voorzichtig met haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |