quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
Verdomme![]()
Hij mailde net dat hij graag vrienden wil zijn en of ik meega naar Frankrijk met Pasen. NEE dat wil ik niet. Ik wil geen vrienden zijn, ik wil alles zijn! Klote-ex!
Dan is het misschien beter als je niet mee gaat, omdat je hem misschien achterna gaat lopen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
Verdomme![]()
Hij mailde net dat hij graag vrienden wil zijn en of ik meega naar Frankrijk met Pasen. NEE dat wil ik niet. Ik wil geen vrienden zijn, ik wil alles zijn! Klote-ex!
Ik ga ook zeker niet mee. Het is niet eens een overweging. En ik wil ook niets meer met hem (verstandelijk dan..). Maar het is wel klote om weer even met mijn gevoel geconfronteerd te worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het misschien beter als je niet mee gaat, omdat je hem misschien achterna gaat lopen..
En hij jou misschien gebruikt als hij door heeft dat jij nog wel wat met hem wilt (doen?)
Toch is het wel raar.. Om je ex te vragen of ze mee wilt, vooral als ik denk dat hij ook wel weet dat jij het er moeilijk mee hebt soms?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker niet mee. Het is niet eens een overweging. En ik wil ook niets meer met hem (verstandelijk dan..). Maar het is wel klote om weer even met mijn gevoel geconfronteerd te worden.
ja dat vind ik ook vreemd... Als de 1 nog verliefd is, dan is een gewone vriendschap gewoon niet te doen... wanneer begrijpen die anderen dat nou es?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Toch is het wel raar.. Om je ex te vragen of ze mee wilt, vooral als ik denk dat hij ook wel weet dat jij het er moeilijk mee hebt soms?
moet je ook vooral niet doen! heeft geen zin! forget about him!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Ja, ik snap het ook niet echt. Maar ik vind hem sowieso moeilijk te peilen. Dat is ook de reden dat het toch niet gaat werken tussen ons. Ik snap gewoon geen klap van die vent.
Maar ik ga ook niet langer proberen hem te snappen. Het kost gewoon teveel energie.
Ik zit in een nog lastiger pakketquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:45 schreef resque het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook vreemd... Als de 1 nog verliefd is, dan is een gewone vriendschap gewoon niet te doen... wanneer begrijpen die anderen dat nou es?
Haha, apart dat ik me ineens gesterkt voel door zo´n post! Dit topic werkt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:46 schreef resque het volgende:
[..]
moet je ook vooral niet doen! heeft geen zin! forget about him!
Dat komt doordat je ook veel dingen van anderen herkent, maar die die stap al voorbij zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Haha, apart dat ik me ineens gesterkt voel door zo´n post! Dit topic werkt!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Daar is de hele wereld toch van afhankelijk?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
wat ik wel merk hier is dat:
A: klapt in elkaar, wil ex terug.
B: zegt dat A verder moet gaan, alles komt goed, vergeten
A: zegt, je hebt gelijk!
B: klapt in, wil ex terug
A: zegt komt goed, etc.
we zijn ook een stel emotionele stumperds bij elkaar(eigenlijk te triest voor woorden dat we allemaal zo keihard genaaid zijn)
en toch denk ik dat veel mensen zichzelf niet zijn, durven zijn of kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar is de hele wereld toch van afhankelijk?
De gevoelens en meningen van andere?
Ja, klopt wel. Soms ben je geneigd je eigen gevoelens over jouw ex-relatie te projecteren op de anderen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
wat ik wel merk hier is dat:
A: klapt in elkaar, wil ex terug.
B: zegt dat A verder moet gaan, alles komt goed, vergeten
A: zegt, je hebt gelijk!
B: klapt in, wil ex terug
A: zegt komt goed, etc.
we zijn ook een stel emotionele stumperds bij elkaar(eigenlijk te triest voor woorden dat we allemaal zo keihard genaaid zijn)
Klopt, worden gedwongen door hun omgeving om een bepaald iemand te zijn, soms alleen om er puur bij te horen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
en toch denk ik dat veel mensen zichzelf niet zijn, durven zijn of kunnen zijn.
Sommige veranderingen kunnen goed zijn, maar als ze ineens anders gaan denken over wat ze zelf ooit gezegt hebben, omdat ze er nu bij horen, is dat erg jammer.quote:voorbeeldje. mijn ex was in der jongere jaren een beetje alternatief. veel van mijn vrienden vonden der raar. ook ik vond het soms jammer hoe ze zich kleedde (alto's oke maar soms overdone). maakte ik wel eens een opmerking over dat wellicht een ander outfit het allemaal minder moeilijk maakte.
was ze niet zo door gecharmeerd uiteraard en ze bleef zichzelf wel.
werd in de loop van de tijd wel beter maar nog steeds erg donkere kleding.
het laatste jaar heeft ze dan opeens veel mooie trendy kleding, opeens modebewust, make-up op, etc.
eerlijk gezegd liep ik er het laatste half jaar bij als een schooier.
nou, kreeg exact dezelfde opmerkingen over me heen van het meisje die ooit zei "het gaat om het innerlijk"
nu vind ze van die metrosexuelen leuk en trendy clubs, ik vind het eigenlijk een verzamelplaats voor oppervlakkig loosers![]()
Dat is een keus van jezelfquote:maar mag wel eens wat betere kleding aan doen, heb nog best wel sjieke shit in mijn kast met de prijskaartjes eraan![]()
word liever beoordeeld op wie ik ben dan om wat ik heb. net als mijn pa, stinkend rijk en loopt erbij als een zwerver
Precies.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. Soms ben je geneigd je eigen gevoelens over jouw ex-relatie te projecteren op de anderen.
Maar uiteindelijk zitten we hier omdat het UIT is en we daarmee moeten dealen, en niet om tips en tricks te krijgen over hoe het weer aan kan komen.
Meestal gaan mensen zich beter kleden naarmate je ouder wordt. Niets meer dan logisch. En nee ook ik zou er niet bij hoeven lopen als zwerver. Je uiterlijk zegt heel veel over je innerlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
het laatste jaar heeft ze dan opeens veel mooie trendy kleding, opeens modebewust, make-up op, etc.
eerlijk gezegd liep ik er het laatste half jaar bij als een schooier.
nou, kreeg exact dezelfde opmerkingen over me heen van het meisje die ooit zei "het gaat om het innerlijk"
nu vind ze van die metrosexuelen leuk en trendy clubs, ik vind het eigenlijk een verzamelplaats voor oppervlakkig loosers![]()
maar mag wel eens wat betere kleding aan doen, heb nog best wel sjieke shit in mijn kast met de prijskaartjes eraan![]()
word liever beoordeeld op wie ik ben dan om wat ik heb. net als mijn pa, stinkend rijk en loopt erbij als een zwerver
Ja, maar dat komt ook omdat ik al die dingen gewoon herken en zoals iemand al vermeldde, ik ben die stappen al voorbij (zo goed als) en weet gewoon dat je gewoon door moet gaan, het is een lastig traject...vermoeiend zelfs,kan lang duren, maar zoek steun bij mensen en het is gewoon echt niet het einde van de wereld, ook al zie je dat soms wel zo. Er zijn nog zoveel genoeg andere leuke vrouwen/mannen waarmee je je leven door kan komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
is wel zo, hoe lekkerder je je in je vel voelt,hoe leuker je je gaat kleden. Ook kan leuke kleding en veel aandacht aan je uiterlijk ervoor zorgen dat je je JUIST lekkerder in je vel gaat voelen....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meestal gaan mensen zich beter kleden naarmate je ouder wordt. Niets meer dan logisch. En nee ook ik zou er niet bij hoeven lopen als zwerver. Je uiterlijk zegt heel veel over je innerlijk.
Preciesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef resque het volgende:
[..]
is wel zo, hoe lekkerder je je in je vel voelt,hoe leuker je je gaat kleden. Ook kan leuke kleding en veel aandacht aan je uiterlijk ervoor zorgen dat je je JUIST lekkerder in je vel gaat voelen....
ik loop er niet compleet bij als een zwerverquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meestal gaan mensen zich beter kleden naarmate je ouder wordt. Niets meer dan logisch. En nee ook ik zou er niet bij hoeven lopen als zwerver. Je uiterlijk zegt heel veel over je innerlijk.
Als je goed in je vel zit, ben je geneigder om sneller wat te kopen dat anders dan anders is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:21 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ik loop er niet compleet bij als een zwervermaar had een tijdje de kapper niet bezocht (kreeg een matje). paar normale g-star broeken, t-shirt, blouse of jasje.
niet de mooiste combinaties van de laatste mode, heb ooit meer aandacht eraan besteed.
maar ga binnenkort wel weer shoppen, de laatste keer kon ik niks vinden.
vind de kledingstijl van House (van die serie) wel wat voor mij. netjes maar toch een beetje tegendraads
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens laatst waren ze bezig met een manier om herinneringen bij mensen te wissen.
dus gewoon een deel van de hersenen te formatteren.
stel je krijgt die kans.
zou je jezelf laten formatteren of niet?
van de ene kant ik wel, dan zou ik tegen vrienden zeggen dat ze me na de operatie mee moeten nemen naar de plekken waar mijn ex komt (kijken of het echt ware liefde was, want dan zou ik er weer smoorverliefd op worden)
en anderzijds wil ik haar ook niet vergeten, heb (helaas) teveel fijne herinneringen aan haar
of juist om aan een bepaald modebeeld/trend mee te doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je goed in je vel zit, ben je geneigder om sneller wat te kopen dat anders dan anders is.
Of wat meer opvalt, dat kan juist leuk zijn
De gevoelens die erbij komen kijken en soms dat moeten veroveren van haarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
of juist om aan een bepaald modebeeld/trend mee te doen.
de zogenaamde players/metrosexuelen lopen altijd met die dingen voor op. maar bij de meesten doen ze dat puur om hun dierlijke lusten te bevredigen![]()
sex an sich is overgewaardeerd, liefde bedrijven is ondergewaardeerd
Sex is nie overgewaardeerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
of juist om aan een bepaald modebeeld/trend mee te doen.
de zogenaamde players/metrosexuelen lopen altijd met die dingen voor op. maar bij de meesten doen ze dat puur om hun dierlijke lusten te bevredigen![]()
sex an sich is overgewaardeerd, liefde bedrijven is ondergewaardeerd
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sex is nie overgewaardeerd. Homo
![]()
Verder niets mis met je dierlijke lusten te bevredigen.![]()
Bovendien zijn we al 2 generaties verder dan metroseksuelen, dus je loopt flink achter
metrosexuele fase is voorbijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sex is nie overgewaardeerd. Homo
![]()
Verder niets mis met je dierlijke lusten te bevredigen.![]()
Bovendien zijn we al 2 generaties verder dan metroseksuelen, dus je loopt flink achter
pff, zelfs dat herken ik! Wil je niet naaien ofzo, maar ik denk dat het verloren energie is...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef mstr het volgende:
Ook mijn verhaal eventjes dan maar:
Ik was zondag bij m'n ex, hebben gezoend.. En iets verder gegaan zelfs..
En op gegeven moment zegt ze: Ik hou van je.. Maar soms.. Kan ik het gewoon niet..
We gaan vrijdag met 30 man skiën en daarna wilt ze een beslissing nemen of ze door wilt of niet..
Maar ik zit nu dus met af en toe een raar gevoel, omdat als ik bij haar ben, alles goed is.
Alleen je weet toch dat er 'niks' is. En vooral als je dan zoent etc, voelt dat heel raar..
Ik zit voor mijzelf in een opwaartse spiraal zegmaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef resque het volgende:
[..]
pff, zelfs dat herken ik! Wil je niet naaien ofzo, maar ik denk dat het verloren energie is...
Het verdriet en pijn zou ik idd willen verwijderen. maar dat slijt toch ook met de tijd....hoop/denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens laatst waren ze bezig met een manier om herinneringen bij mensen te wissen.
dus gewoon een deel van de hersenen te formatteren.
stel je krijgt die kans.
zou je jezelf laten formatteren of niet?
van de ene kant ik wel, dan zou ik tegen vrienden zeggen dat ze me na de operatie mee moeten nemen naar de plekken waar mijn ex komt (kijken of het echt ware liefde was, want dan zou ik er weer smoorverliefd op worden)
en anderzijds wil ik haar ook niet vergeten, heb (helaas) teveel fijne herinneringen aan haar
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Bekijk het nu gewoon zo: Wat er gebeurd, gebeurd er. En ik zie het allemaal wel...
heb ook zo ongeveer hetzelfde gehad alleen is die band van beste maatjes aan het wegsterven, heel apart.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit voor mijzelf in een opwaartse spiraal zegmaar.
Bekijk het nu gewoon zo: Wat er gebeurd, gebeurd er. En ik zie het allemaal wel...
En het is extra moeilijk, want ze zijn ook nog eens beste vriend en vriendin, we weten echt alles van elkaar
Het is heel lastig.. En soms krijg je wel een kleine terugslag, maar ben wel op de goede wegquote:
Wij blijven elkaar op dit moment opzoeken..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
heb ook zo ongeveer hetzelfde gehad alleen is die band van beste maatjes aan het wegsterven, heel apart.
en hoe je je dan moet gedragen lijkt me ook moeilijk. juist haar aandacht geven of haar wat meer negeren of jezelf zijn. je weet gewoon niet wat ze willen![]()
denk trouwens dat mijn ex een oogje heeft op der huisgenoot en goede vriend.
snap alleen niet of dat echt van haar kant verliefdheid is of gewoon een beetje vluchtgedrag.
ze kent hem al heel lang en ze heeft destijds voor mij gekozen en niet voor hem![]()
alleen nu begin ik te twijfelen of ze de laatste maanden naar hem is toegetrokken...
Weet niet meer wat de naam was. In ieder geval de James Bond Look-aLike.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
metrosexuele fase is voorbij![]()
wat is het nu dan![]()
ik draag soms ook een leren jas, dat doet het wel goed bij de vrouwtjes
zij was altijd gek op mij en zij was dus het enigste meisje dat hij niet kon krijgen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij blijven elkaar op dit moment opzoeken..
Maar dat is helemaal genaaid, jou boven iemand kiezen en er later toch met die ander vandoor gaan..
Misschien heeft ze hem verteld over jullie problemen en maakt ie daar gebruik van?
nieuwe mode zal pantalons zijn en van die "ouderwetse" zwarte jassen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet niet meer wat de naam was. In ieder geval de James Bond Look-aLike.
Klopt, als ze willen zijn ze dan een hele makkelijke prooi..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
zij was altijd gek op mij en zij was dus het enigste meisje dat hij niet kon krijgen.
toen hij bij haar op kamers kwam verzekerde ze mij dat er niks zou gebeuren en ik stemde toe (kijk, das 10dubbel balen voor mij, mijn eigen graf gegraven).
toen die ellende en het feit dat ze het niet verwerkte, ik klapte in en ja daar is dan de onbezorgde altijd ouwehoerende huisgenoot...
Dat is iets wat alleen zij weet, jij moet je daar geen zorgen over maken..quote:ik was het ingestorte ellendige vriendje en anderzijds dus die gozer.
ja en als je zelf dan alles ook niet meer trekt ...
vraag me alleen af of het bij haar ook echte liefde is en niet plaatsvervangende warmte, genegenheid en fun...
Logisch dat je haar niet ongelukkig wilt zien, wie wilt nou wel iemand ongelukkig zien waar je van houdtquote:had zoiets al maanden geleden voorspeld toen ik in de put zat...
ene kant hoop ik dat ze ook keihard op der bek gaat, snapt ze iig hoe ze met mij is omgegaan en dat ze verkeerde keuzes heeft gemaakt. aan de andere kant wil ik haar ook niet ongelukkig zien.
maar als ik mezelf vergelijk met haar "omgeving" dan ben ik iig stukken beter. heb zo mijn negatieve dingen maar ben wel trouw, sta altijd voor mensen klaar en een klein beetje eer nog.
en het meisje die ik 7 jaar ken is niet zo oppervlakkig als daar waar ze zich nu in begeeft.
Klopt, maar zolang je zelf maar trouw geweest ben en jezelf in de spiegel kan aankijken, is er niks aan de hand.quote:tijd zal het uitwijzen.
misschien dat ik over een jaar hier wel een leuk verhaal post, met haar of met een ander.
alleen het vreet wel aan me. als iemand me eeuwige trouw en liefde beloofd en ik dat ook uiteindelijk voor het eerst in mijn leven geloof van een ander mens dan word je meteen keihard omlaag getrapt.
(zij is dus het eerste persoon van iedereen die ik ken die ik echt vertrouwde en dingen vertelde die ik aan anderen niet kon vertellen, ze leek het ook te begrijpen)
Het belangrijkste is gewoon, dat je jezelf kunt zijn. Bij wie je ook bent, al helemaal bij je vriendin.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef thestoryofus2009 het volgende:
het is ook weird aangezien ze eerst aan een paar vriendinnen een hekel vanwege het gedrag, ook terecht overigens. zat ze soms te huilen dat ze in de steek was gelaten. nu lijkt het wel of ze die vriendinnetjes in het foute gedrag wil overtreffen om erbij te horen.
en wat die gozer gaat doen weet ik niet maar dikke kans dat als hij haar helemaal veroverd dat de lol ervan af gaat. en ik heb ook mijn ware ik wel eens verhult net zoals zij doet. ik stortte op een gegeven moment in. als je jezelf niet bent dan gaat het vaak niet goed en dan leer je je echte vrienden wel kennen.
hoop dat ze ooit weer zichzelf word, vind het verschrikkelijk om haar zo te zien omdat ik wel weet hoe bijzonder ze is. en dit is nu de 2e keer dat zoiets me overkomt, ga ook aan mezelf twijfelen daardoor.
daar heb je ook gelijk in maar enerzijds is het psychologisch ook normaal dat iemand door de stress kan inklappen en de ander niet meer herkend. hoorde zo een verhaal over een meisje die ik van vroeger kende waarvan de moeder van haar vriend ook overleed. die jongen flipte ook helemaal uit en het meisje ging er bijna aan onderdoor. overspannen en de relatie bijna op de klippen. dat meisje is een heel evenwichtig persoon maar die belande ook bij huisarts en ouders voor steun. dat heeft mijn ex nooit gedaan al smeekte ik haar om met iemand te gaan praten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Het belangrijkste is gewoon, dat je jezelf kunt zijn. Bij wie je ook bent, al helemaal bij je vriendin.
Als je dat niet kan zijn, als is het door jezelf, dan gaat dat niet goed.
En je echte vrienden leren kennen is lastig, je merkt ook al snel genoeg dat sommigen weglopen als jij een vriendin hebt en íets minder tijd voor ze hebt. Jammer maar waar.
Ik snap dat je aan je gaat twijfelen, ik kreeg ook paar dingen naar me toe die haar irriteerde, nou dan ga je ook wel even ten raad bij jezelf en twijfelen.
Dat zijn eerder excuses denk ik, om het een reden te geven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
de dingen waar mijn ex zich aan ging irriteren kun je niet "normaal" noemen.
een lelijke jas, accent, etc.
Ik heb ook snel de neiging om te lief te zijn, dat is soms moeilijk om zelf in te zien.quote:een fout die ik wel heb gemaakt en wat me niet meer zo snel zal overkomen is "te lief" zijn.
mijn laptop weg gegeven, mijn gsm, heel veel kaartjes sturen als ze het zwaar had met de studie of gewoon zomaar. soms een pakketje opsturen met wat lekkers of leuks. der helpen met studievoorbereidingen, briefjes verstoppen in der kamer met lieve dingen erop, zeggen hoeveel ik van der hou, vakantie regelen tegen de stress, etc.
volgende keer behandel ik een vrouw wel meer als een stuk vuil, schijnt beter te werken
althans, als ik naar mijn broertje kijk![]()
Je straalt dat een heel andere gevoel uit als je samen bent en alles lief en goed isquote:en zonet foto's bekeken van toen ik 17 was en op vakantie in amerika. zag der toch idd niet zo gelukkig uit, altijd zo'n bepaalde blik ondanks dat het een mooie reis was. en als ik dan foto's van ons samen bekijk dan zie je alleen maar liefde en geluk.
Maar dat wachten op die beslissing is toch heel naar?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef mstr het volgende:
Ook mijn verhaal eventjes dan maar:
Ik was zondag bij m'n ex, hebben gezoend.. En iets verder gegaan zelfs..
En op gegeven moment zegt ze: Ik hou van je.. Maar soms.. Kan ik het gewoon niet..
We gaan vrijdag met 30 man skiën en daarna wilt ze een beslissing nemen of ze door wilt of niet..
Maar ik zit nu dus met af en toe een raar gevoel, omdat als ik bij haar ben, alles goed is.
Alleen je weet toch dat er 'niks' is. En vooral als je dan zoent etc, voelt dat heel raar..
Ikkequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:08 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens wie heeft er nog meer een pm van ene betty jansen
snap jij er wat van?quote:
Nee, heb het niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
snap jij er wat van?
en wat een ranzig wijf op die foto.
(das ook zo'n fucking nadeel, mijn ex had zo'n perfect lichaam)
Vind het wel gezelligquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
Jongens jullie zitten mekaar lekker de put in te kletsen he?
ja we rouwen ook voor onze vrouwen (die dat kennelijk niet doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
Een mix van alle verhalen hier, zou een behoorlijk goede jankfilm opleverenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja we rouwen ook voor onze vrouwen (die dat kennelijk niet doen)
ik ga ook steeds gekker denken joh.
van die what if scenario's
weer zo een:
stel dat mijn ex compleet los slaat. een extreme slettebak word en op een gegeven moment HIV besmet raakt en iedereen om der heen verliest.
kom je der weer tegen als een stukje gebroken ellende maar heeft ze wel weer die blik in der ogen van toen.
of je zelfs in zo'n situatie iemand terug zou nemen ook al heb je voor de rest een goed/normaal leven.
ik zou knettergek zijn dan denk ik![]()
iig wel een leuk concept voor een film.
misschien moet ik ons verhaal op papier zetten en een alternatief einde bedenken, ga ik veel geld verdienen als ik het script verkoop en dan verbrand ik alles
Ik heb van de week er nog aan zitten denken om dingen op te gaan schrijven..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik denk er trouwens wel over om eens een keer een boek te schrijven
heb van heel veel dingen een dagboek bij gehouden en als ik dat bundel krijg je wel een leuk verhaal.
word alleen lullig als het gepubliceerd word en zij het ook leest
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflexquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
ik sta er misschien ook nog op, ooit een hele tijd geleden aangemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflex![]()
Geen goede methode om over je ex heen te komen dus..
dat soort teksten inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
maar misschien wil jij mijn ontbrekende puzzelstukje zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dat soort teksten inderdaad.Rot op met je puzzel , soulmate en wederhelft
![]()
Zoals je ziet zit ik in mijn boosheid fase. Hoe lang duurt die?
Nog geen datequote:
Yep die emoties kunnen zomaar komen en gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef Chev het volgende:
Oke ben net langs alle posts gescrolled, sorry mensen niet alles gelezen (goed teken) alleen Vandaag.. jammer dat het niet is gegaan zoals je hoopte, maar hoop dat je wat sterker bent nu om het sneller te verwerken..
Vanavond toch even.. héél even een shit momentje was donker boodschappen gedaan geld op (te veel uitgegeven deze maand) potje hutspot gemaakt, mp3 speler op pctje aan beetje gamen, biertje erbij wat chocolaatjes en begin langzaam me weer lekker te voelen.
Gek man hoe z'n emotie werkt opeens is het er en dan ebt het de ene keer langzaam weg en de andere keer is het meteen weg. Gaat verders goed met me, toch denk ik nog naar mijn idee té vaak aan m'n ex op een nutteloze (en niet hopeloze) manier.. maarja hoop dat dat wel weer weg gaat.
[..]
Nog geen dateweet niet of die komt zie wel
![]()
Ben al een half jaar alleen en heb dat ook nog wel, in mindere mate weliswaar; heb al een paar keer afgesproken ook, merk dan dat het best gezellig is maar dat ik absoluut niet open sta voor meer dan gezellig. Maar okay, het is al meer dan helemáál niet afspreken, denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflex![]()
Geen goede methode om over je ex heen te komen dus..
Bijna 8 maandjes alleen, 1 date gehad, mogelijke 2e date komt eraan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ben al een half jaar alleen en heb dat ook nog wel, in mindere mate weliswaar; heb al een paar keer afgesproken ook, merk dan dat het best gezellig is maar dat ik absoluut niet open sta voor meer dan gezellig. Maar okay, het is al meer dan helemáál niet afspreken, denk ik dan maar.
my thoughs exactly!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:16 schreef Chev het volgende:
[..]
Vond dat wel grappig dat er zo op gereageerd werd, want ik dacht er net zo overwant liefde en goede sex zijn inderdaad belangrijk, en een baan en (minimum) salaris ook (want naar mijn mening bestaat er niet zoiets als slecht werk), maar financiele zekerheid heb je nooit en je geeft toch uit naar wat je verdiend
zolang je maar niet op een houtje hoeft te bijten en nog leuke dingen kan doen vind ik.
Meh is misschien niet mijn plaats om dit te zeggen want ik zit zelf (momenteel) niet in deze situatie, en kom voor het eerst in twee jaar weer even dit subforum lezen (andere username, dat wel), maar op jouw post wilde ik toch even reageren...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef mstr het volgende:
Zit net allemaal oude smsjes door te lezen, bij sommige weet je nog gewoon wat je dacht, voelde en waar je was op dat moment dat je hem kreeg. Best raar, leuk en pijnlijk tegelijk.
wel mee eens hoor... contact vermijden werkt het best. Maar ik snap wel waarom ie af en toe nog foto wil bekijken...quote:Op donderdag 12 februari 2009 04:54 schreef AapBeest het volgende:
[..]
Meh is misschien niet mijn plaats om dit te zeggen want ik zit zelf (momenteel) niet in deze situatie, en kom voor het eerst in twee jaar weer even dit subforum lezen (andere username, dat wel), maar op jouw post wilde ik toch even reageren...
Jongen, wat ... de ... neuk ... doe jij jezelf aan?
Stop eens even onmiddelijk met zulke rare dingen te gaan doen als oude sms'jes van de ex waar je overheen probeerd te komen te lezen! Gewoon niet doen. Je maakt het moeilijker voor jezelf (en ik begrijp echt wel dat dat voor jezelf een 'aantrekkelijk' iets is om te doen). Ik ben echt niet van mening dat je fotos moet gaan lopen verbranden o.i.d., maar dit zijn dingen waar je je echt niet mee bezig moet houden nu. SMSjes wissen, de relevante foto's even weg onderin de kast tot je er klaar mee bent, dan kunnen ze weer.
Nu lees ik dat je met 30 man op wintersport gaat, da's effe slikken (maar gelukkig zijn er veel anderen bij), maar probeer daar toch zoveel lol te maken als kan (en doe daar echt je best voor), en zodra je terug bent moet die chick gewoon even 'de kast in'. Als ze onderdeel van je vriendengroep is is dat extra moeilijk, zo niet, dan gewoon de komende paar maanden elk contact vermijden tot je zover bent dat je idd vrienden kan zijn (of niet, als je niet verplicht bij elkaar in de buurt moet zijn en/of daar geen zin in hebt).
Probeer hier echt niet de expert uit te hangen oid, maar ik ben over zat meisjes heen gekomen (haha dubbelzinnig) en een ding wat dus echt niet werkt is jezelf met de dame in kwestie blijven confronteren.
Dat is inderdaad het beste.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:58 schreef resque het volgende:
[..]
wel mee eens hoor... contact vermijden werkt het best. Maar ik snap wel waarom ie af en toe nog foto wil bekijken...
smsjes en mailtjes etc had ik ook bijna meteen allemaal gewist... dat is wel het slimst, want dan kan niks je verleiden om toch te gaan lezen, want ze bestaan niet meer... die chick ook niet meer overigens...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste.
Heb ook alle smsjes en mails gewist.
Geen contact is gewoon het beste ook al is dat moeilijk.
Denk nog wel onwijs veel aan haar en mis d'r onwijs.
Maar door dingen van toen terug te gaan lezen maak je het erger.
Ja dat klopt wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:44 schreef resque het volgende:
[..]
door alles te wissen blijf je niet in de cirkel hangen...
ja! laat maten van je het weten, familie, die zullen je daarbij steunen, je langs vragen of je komt eten, mee uit gaan etc etc etcquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.
Maar toch voel ik me heel vaak alleen en leeg.
Dan is de neiging groot om zulke dingen te gaan lezen, maar dat kan niet.
Je zelf alleen en eenzaam voelen is erg man.
Het is ergens beter, maar het is voor mij moeilijk, omdat ze nu 2-3 jaar m'n vriendin ook is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste.
Heb ook alle smsjes en mails gewist.
Geen contact is gewoon het beste ook al is dat moeilijk.
Denk nog wel onwijs veel aan haar en mis d'r onwijs.
Maar door dingen van toen terug te gaan lezen maak je het erger.
ja dat heb ik ook, ex woont ver weg en vrienden ver weg of druk aan het werk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja dat is wel zo.
Echter twee echte maten van me wonen in dezelfde stad als mijn ex redelijk ver weg.
Dit zijn ook vrienden van mijn ex.
In mijn eigen stad heb ik wel een paar school vrienden waar ik mee op stap ga.
Maar jah die echte maten hebben ook niet altijd tijd en wonen dus ff een eindje weg en dat is kut.
quote:Ergens voelt het alsof het al verwerkt en verleden tijd is. Soms doet het wel weer pijn, maar echt er diep over nadenken of heel veel huilen doe ik niet, vind ik zelf ook wel vreemd....
maar als je mij een tijdje kent dan leer je wel dat ik eigenlijk de meeste negatieve emoties onderdruk net zo lang totdat ik er niet meer over nadenk.
En dan is het niet verwerkt, maar wel weg uit je gedachten.... maargoed dat komt dan allemaal af en toe in één keer uit !! Ja echt efficient is de methode niet maar kheb met die depressie and all zo lang in de put gezeten en nu wil ik gewoon niet te lang stilstaan bij negatieve dingen ofzo.... ik weet het ook niet!!!
zijn hele oude gesprekken maar wat ze dus niet weet is dat ik wel weet waarom ze zo is en denkt.quote:zwakke punten: onzeker in onbekende situaties en heel erg gevoelig voor (prestatie)druk, verder ben ik vrij eigenwijs/koppig en ik denk ook wel moeilijk om mee samen te leven. Waarom precies weet ik niet, waarschijnlijk om de eerdergenoemde eigenschappen. Ik vind het moeilijk om kritiek te accepteren (dat is wel duidelijk) en ben snel 'geraakt' door anderen, makkelijk doelwit. Ik ben een piekeraar en vat dingen (te) snel negatief op.
Je oet er helemaal niets aan kerel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Frenkeyy het volgende:
Dat probleem heb ik nou ook, als hierboven beschreven.. Ik wil er voor haar zijn ik hou nog van haar..
(bij mij is het na bijna 4 jaar relatie uitgegaan.. ) Ik wil haar niet laten vallen.. maar zij liet mij als een baksteen vallen..haar gevoel was steeds minder geworden door allerlij kleine dingen zegt ze.. ik dacht dat het altijd we meeviel maar het bleek haar meer te doen dan dat ik d8..
is het een bewuste keuze van haar of een opwelling.. moet ik hoop houden of niet..
Moet ik er wel voor haar zijn als zij er niet voor mij is.. ?
Het verstandigste is om het af te sluiten en verder te gaan.. mijn gevoel zegt dat me dat ze misschien nog terugkomt.. hou ik mezelf aan het lijntje?
Ik denk dat ik het gewoon laat gaan, ondanks dat ik me nu na 3 weken nog steeds af en toe erg alleen voel..
tis gewoonmaar wat doe je eraan..
Goed! Fijn om te lezen E_O!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[knip]
Wel goed om te weten dat het me niet veel meer kan schelen.. ik ken mijn ex-geval ook langer dan vandaag. Ik weet dat het uiterlijke schijn is dat ze er zo gezellig en verliefd bijlopen.. Ik ken een hele andere kant van haar en die komt hij ook nog wel tegen.
Ach joh waarschijnlijk denkt ze nu de ware gevonden te hebben, laat haar maar lekker dromen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[knip]
Wel goed om te weten dat het me niet veel meer kan schelen.. ik ken mijn ex-geval ook langer dan vandaag. Ik weet dat het uiterlijke schijn is dat ze er zo gezellig en verliefd bijlopen.. Ik ken een hele andere kant van haar en die komt hij ook nog wel tegen.
quote:Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
How can we say forever
Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
Wherever you go
Whatever you do
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
Wherever you go
Whatever you do
Whatever it takes
Or how my heart breaks
Zo voel ik het nu ook.. Alleen het zou een stuk makkelijker zijn als die mensen echt uit mijn leven verdwenen. Ik heb geen behoefte om mijn ex met haar vriend te zijn of mijn oudste exstiefdochter tussen de middag.. Die me mijdt als de pest, maar waar ik veel om gegeven heb..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:23 schreef Chev het volgende:
[..]
Hoop 't in iedergeval nooit meer mee te hoeven maken wat er is gebeurd, en ik gewoon een normale meid aan de haak kan slaan.. voel me soms wat alleen, maar red me verders prima.
Kan je niet zelf zorgen dat je ze niet meer tegenkomt? Verhuizen gaat ook weer wat ver maar er moet toch wel een manier zijn om ze niet tegen het lijf te lopen. En nieuwe bezigheden doen tussen de middag bijvoorbeeld. Lastig, gelukkig woon ik niet bij mijn ex in de buurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo voel ik het nu ook.. Alleen het zou een stuk makkelijker zijn als die mensen echt uit mijn leven verdwenen. Ik heb geen behoefte om mijn ex met haar vriend te zijn of mijn oudste exstiefdochter tussen de middag.. Die me mijdt als de pest, maar waar ik veel om gegeven heb..
Als ik dan inwisselbaar ben, wissel me dan ook echt in.. Dan ben ik ervanaf
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Oké mensen ik ga jullie voorlopig verlaten![]()
Kreeg vandaag te horen van m'n beste vriend dat zijn vriendin 't een beetje zat begin te raken dat ik over m'n ex praat, dat terwijl ik dacht dat terwijl ik zelf dacht me aardig inhield hmm.. heb mezelf voorgenomen om er helemaal niks meer over te zeggen![]()
succes:)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef mstr het volgende:
Ik ben op vakantie, we zullen zien hoe het gaat lopen
onder de mensen zijn, en dan wel gezellige mensen zodat je geen tijd hebt om in jezelf te kruipen. En anders wil Fok!ken nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
iemand idee hoe je je hersens tijdelijk uit zet, word helemaal gek hier
ben extreem veel onder de mensen, afgelopen week nauwelijks alleen geweest...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
onder de mensen zijn, en dan wel gezellige mensen zodat je geen tijd hebt om in jezelf te kruipen. En anders wil Fok!ken nog wel eens helpen
ja je hebt ook wel gelijk. maar ik heb zoals ze dat noemen geen "closure" en gewoon het idee dat het een samenloop van noodlottige omstandigheden is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef Vandaag... het volgende:
TSOU, ik snap hoe verschrikkelijk klote je je voelt en dat je soms niks anders kan dan je wanhopig voelen. Maar het gaat voorbij, echt.
Probeer het niet te snappen, dat lukt je toch niet en kost je alleen maar heel veel energie. Misschien snap je het over een tijd vanzelf wat beter als je er wat verder vanaf staat of komt zij het over een tijd eens uitleggen. Maar nu in cirkeltjes in je hoofd draaien schiet echt niet op, daar wordt je alleen maar verdrietiger van.
Voel, rouw en schuif het ook van je af op momenten en doe wat je moet doen in je eigen leven.
Ik voel me trouwens zelf ook behoorlijk depri, ook omdat ik al 3 dagen ziek op de bank lig te snotteren. Had allemaal koortsdromen over dat mijn moeder de auto van mijn ex in de prak reed enzo.In ieder geval allemaal over mijn ex. En nu is het avond en ben ik alleen en zielig en wacht ik behoorlijk verdrietig op die ene mail of sms die er nooit meer komt. En ik snap het ook niet.
Maar goed, volgende week mijn 1e motorrijles. Das dan wel weer leuk, ik hou me er maar aan vast dat ik zeker weet dat ik me daarna beter voel.
in 6 maanden tijd zag ik der eens per 3 weken, gewoon vanwege de drukte.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef mspoez het volgende:
Je verstikte haar, TSOU. Ik word al ibbel als ik lees wat je over haar en jullie leven samen typt, laat staan als iemand zo met me zou omgaan. Een relatie is geen samensmelten; jij hebt een leven, zij heeft een leven en samen heb je een leven.
Sterkte man, je zit zo diep.Ik wens je een fijne nacht, hoop dat je kan slapen. FIJn dat je met je vader kan praten, dat scheelt vast!
het gaat niet om hoe vaak je haar zag maar of zij het gevoel heeft dat jouw ziel en zaligheid van haar af hangt. Die indruk wek je hier wel een beetje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:00 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
in 6 maanden tijd zag ik der eens per 3 weken, gewoon vanwege de drukte.
vroeg haar misschien te vaak of er wat was, of het goed ging.
maar is dat zo verstikkend?
Ze weet toch al heel lang hoe je bent. Als je even tijdelijk zo was (iedereen heeft overigens het volste recht op een kwetsbare periode) had ze hier ook met je over kunnen praten. Blijkbaar zat er dus wel meer niet goed.quote:heb dat zelf ook wel eens gedacht, heb ik de liefde tussen ons kapot gemaakt daarmee?
tering, vind dat extreem kut aangezien ik dus eerst niet zo was, was die periode.
ze emailde wel een keer dat ik opeens heel afhankelijk en hulpeloos was en dat dat idd moeilijk voor haar was.
Zou je dat willen als je niet eens jezelf een korte periode kan verliezen (en heel terecht na het overlijden van je moeder) op 6 jaar relatie zonder dat ze wegholt?quote:zou ik dit ooit nog goed kunnen krijgen?
? Doe toch niet zo raar. Het lijkt mij volkomen logisch waarom je zo afhankelijk werd gezien de omstandigheden waarin je zat. Dat snapt ze toch hopelijk wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef thestoryofus2009 het volgende:
de vraag aan jullie vrouwen:
moet ik morgen of begin deze week nog een email sturen over hoe ik me voelde afgelopen periode, waarom ik zo extreem aanhankelijk werd, ik alle kanten op vloog, dat ik haar afschrikte...
Bizarre uitspraak van haar. Hoe oud is ze als ik vragen mag? Ik waag even de gok dat ze niet bijster veel levenservaring heeft anders zou ze weten dat ieder mens zich een periode extreem kut kan voelen, en dan heel erg kwetsbaar is en verward. Als partner ben je er dan voor iemand, accepteer je iemand op z´n kwetsbaarst en vertrouw je erop dat de persoon zoals je die kende daar gewoon nog in zit. Ook al weet die persoon even zelf niet meer wie die is.quote:edit: ze zei trouwens wel een week geleden tegen een vriend van mij dat ze erg geschrokken was van mijn hulpeloosheid en afhankelijkheid.
dat ze het heel jammer vond omdat ze echt met me verder wou.
en dat het "misschien wel beter was zo"
Kon 't even niet laten op de laatste post te reageren..quote:
ga gewoon door. die date met haar zeg ik wel af.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik praate er wel over met ze maar niet te veel of zo.
Ben u bezig om mensen van vroeger op te zoeken en misschien weer op voetbal te gaan.
En online pokeren ben ik net van af, haha!
Goed hoor! Klinkt positief.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
vanavond weer sporten, heb me voorgenomen weer 5x per week te gaan.
ff mijn oude figuur terug krijgen
sinds kort ook een professionele bokszak thuis hangen dus ook weer wat aan boksen doen, lekker agressie kwijt
hahaha, ja ik doe exact hetzelfde en ook van die domme dingen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Goed hoor! Klinkt positief.
Ik heb ook een gratis dagpas uitgeprint voor een sportschool in de buurt. Nu nog een keer gaan..
Ik merk wel dat de afstand en leuke dingen doen helpt. Ik fantaseer tegenwoordig niet meer over mijn ex maar over fictieve prinsen op witte paarden. Waarbij mijn dagdromen dan wel steevast eindigen met dat prins en ik mijn ex tegenkomen die dan jaloers wordt en ontdekt dat ik toch de ware ben![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik denk dus tegenwoordig met een omweg aan hem. Dat is vooruitgang denk ik...
heb je geen stapmaatjes dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:47 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik weet t , gewoon door gaan nieuwe vrienden maken....
Het is allemaal makkelijk gezegd maar vind t vrij moeilijk om te doen merk ik.
Nieuwe vrienden maken is leuk maar wat is de beste manier?
Zelf dacht ik dus om weer te gaan voetballen, leek me wel leuk.
Verder ga ik gewoon uit dus dat is wel prima.
Jaaaah! En dan blijkt hij (in mijn geval) dus een collega van mijn ex en kom ik mijn ex tegen op een feestje van dat werk en dan.. en dan..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
en dan gaat het meisje een zoektocht houden om haar redder te vinden en na een lange tijd waarin ze zelf ook is gaan motorrijden en me daartussen ergens zoekt vind ze me. eindelijk een meisje die wat voor mij doet.
we kijken elkaar aan, kussen en leven nog lang en gelukkig.
quote:lekker cheesy maar het is gewoon een lekker ontsnapping van de fucking harde realiteit.
Schoonouders komen niet voor in mijn fantasiënquote:oh ja, en de schoonouders behandelen me direct als hun eigen zoon, bla bla bla
ja zoiets met werk en zo heb ik ook een fantasie over, ook een keer over gedroomdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jaaaah! En dan blijkt hij (in mijn geval) dus een collega van mijn ex en kom ik mijn ex tegen op een feestje van dat werk en dan.. en dan..![]()
[..]
denk ook best dat het wel goed is om bewust over andere mensen te fantaseren. Dan stel je je dan toch een beetje open voor andere mogelijkheden.
[..]
Schoonouders komen niet voor in mijn fantasiën
Nou ja weet je wat t is. Die twee beste maatjes wonen dus niet hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
heb je geen stapmaatjes dan?
ik bedoel, tijdens je relatie ging je toch wel wat doen met je vrienden?
voetbal is idd een goede manier.
een elftal bestaat vaak uit 15 man, vaak 3e helft kantine en daarna nog wel eens stappen.
de volwassen elftallen bestaan vaak ook uit gemengde leeftijdsgroepen dus als de ouderen naar huis gaan kun je met de jongeren mee stappen
weekend en zo heb ik wel wat te doen. doordeweeks ook wel. vandaag dus naar de sportschool geweest en ff staan talken met een instructeur. legde me van alles uit en volgende week doe ik dus mee met een groepje die speciale oefeningen doet waarmee je extreem snel een figuur kweekt op een leuke manier![]()
woon je in een stad of in een dorp?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef Blue_note het volgende:
Laat het een les zijn dat vrienden vaak (altijd) belangrijker zijn dan een relatie! Succes ermee verder.
Dat is absoluut een ding dat ik heb geleerd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef Blue_note het volgende:
Laat het een les zijn dat vrienden vaak (altijd) belangrijker zijn dan een relatie! Succes ermee verder.
lekker stappen en dan sociale contacten opbouwen is niet zo heel makkelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:18 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat is absoluut een ding dat ik heb geleerd.
Nu is het zaak om mijn sociale leven op te bouwen.
Hebben jullie nog tips naast lekker gaan stappen e.d.?
Negatief.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
en geef eens een update
positief, negatief of neutraal (als zijnde nog niks weten)
Truequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef thestoryofus2009 het volgende:
Receptionist: How do you write women so well?
Melvin Udall: I think of a man, and I take away reason and accountability.
Je bent nog makkelijk en vertrouwd, en als haar hormonen stuiteren is het met joue eenvoudig om iets te 'doen'. Tegen je aan slapen is fijn want bekend en veilig want 'ze wil toch niets' en bij een ander zou ze daar dingen over moeten uitleggen enzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Negatief.
Ze is denk ik toch beetje gek op de aandacht die ze gekregen heeft, en heeft gezegt dat er op dit moment niet meer is dan vriendschap.
Terwijl ze mij tot 2 keer toe heeft uitgedaagt seksuele handelingen, 1 van de 2 keer heb ik daaraan toegegeven.
Ze kon niet zoenen, dat lukte niet, maar dit lukte en wilde ze wel?
Ze vond er zelf ook geen logica inzitten.
Maar ze heeft zowel op de heenweg, als op de terugweg, naast mij gezeten en tegen mij aan zitten slapen.
Dus ik weet nu niet echt wat ik er mee aan moet, het is allemaal heel raar.
Denk dat het beter zo is..
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef mspoez het volgende:
[..]
Je bent nog makkelijk en vertrouwd, en als haar hormonen stuiteren is het met joue eenvoudig om iets te 'doen'. Tegen je aan slapen is fijn want bekend en veilig want 'ze wil toch niets' en bij een ander zou ze daar dingen over moeten uitleggen enzo.
Goedzo!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ben nu gewoon zover dan ik denk van:
Ik ben blij dat ik je als vriendin heb, en de toekomst zal uitwijzen hoe het allemaal gaat lopen.
Maar nu gewoon even niets meer..
Maar ach, het is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
hoop dat het voor je werkt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ach, het is makkelijker gezegd dan gedaan.
De klap komt nog wel, al heb ik die gedeeltelijk al gehad natuurlijk paar weken geleden.
Ik hoop haar als vriendin te houden, en daar geloof ik wel in! En zij ook, dus dat is denk ik wel positief en fijn om te weten.
Tot je weer een keer verliefd wordt, dan gaan al je bedenkingen door het putje en stort je je er weer hopeloos inquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik geloof iig nooit meer een vrouw op haar woord. voordat ik ooit weer "ik hou van je zeg" of oprecht de ander geloof mag ze heel wat uit de kast trekken)
mwah, ditmaal niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Tot je weer een keer verliefd wordt, dan gaan al je bedenkingen door het putje en stort je je er weer hopeloos in![]()
Tjoh Vandaag... ik deel het maar even wat ik heb meegemakt..quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Tot je weer een keer verliefd wordt, dan gaan al je bedenkingen door het putje en stort je je er weer hopeloos in![]()
goed van je hoor, je hebt je als een heer gedragen als ik het zo lees. Maar jammer dat je niet schaamteloos verliefd kan/mag worden op deze vrouw in deze situatie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 04:08 schreef Chev het volgende:
Intimiteit gaat niet zonder gevoelen het gaat niet zoals je plant
en ik kan gewoonweg niet met een bezette vrouw iets beginnen of mee vreemdgaan
ik kan het gewoon niet
Ja ik heb m'n best gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 06:28 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
goed van je hoor, je hebt je als een heer gedragen als ik het zo lees. Maar jammer dat je niet schaamteloos verliefd kan/mag worden op deze vrouw in deze situatie.
Maar ben je nu meer over je ex heen nu je weer even geproefd hebt van een andere vrouw?
Pas een beetje op je hart, straks zit je hier weer mee te schrijven over haarquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:15 schreef Chev het volgende:
Ze reageert waarschijnlijk op m'n mail in de komende 2 uur, geen idee wat hier nu van moet gaan komen, denk dat het beter is om me 'n beetje afstandelijk te houden.
quote:Ik denk zeker weten dat ik sinds 'n week, misschien 2 over m'n ex heen ben, heb ook gezworen (tegenover mezelf) dat ik het er met niemand over zal hebben, al heb ik nu de regel gesteld dat ik er alleen over praat (en het liefst zo kort mogelijk) als iemand er om vraagt.
daar mag je ook best freakin´boos om zijn. Ook al vind je dat je het niet rechtstreeks naar hem kan uiten, hij heeft je wel gewoon keihard gekwetst. (waarom vind je eigenlijk dat hij er niks aan kan doen? Licht autistisch staat toch niet gelijk aan compleet achterlijk?)quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef M_Frohike het volgende:
Het is nu bijna 3 weken uit met mijn ex. Hij heeft bepaalde dingen niet zo handig aangepakt, maar vanwege zijn lichte autisme heb ik hem alles zo'n beetje blindelings vergeven. Maar nu ben ik te weten gekomen dat hij inmiddels alweer een nieuw liefje heeft... ik weet dat hij mij echt niet opzettelijk wil kwetsen en dat hij waarschijnlijk niet eens begrijpt dat dit voor mij op z'n minst naar te noemen is. Daarbij is het uit en kan ik hem natuurlijk helemaal niks kwalijk nemen.
Toch doet zoiets wel erg veel pijn..
Nee, maar wel dat hij zich op geen enkele manier kan verplaatsen in de gevoelswereld van een ander. Al zou ik het hem uitleggen, hij zou waarschijnlijk echt niet begrijpen waarom het mij kwetst. Ik hoor hem al bijna zeggen: 'we zijn toch uit elkaar, dan maakt het toch niet meer uit?' Dat maakt het moeilijk om hem iets echt kwalijk te nemen. Maakt de pijn niet minder helaas..quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
daar mag je ook best freakin´boos om zijn. Ook al vind je dat je het niet rechtstreeks naar hem kan uiten, hij heeft je wel gewoon keihard gekwetst. (waarom vind je eigenlijk dat hij er niks aan kan doen? Licht autistisch staat toch niet gelijk aan compleet achterlijk?)
Het duurt een poosje voordat je je er écht bij neer kan leggen, mijn 'switch' was een zinnetje van mijn beste vriend, zoek je eigen switchquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Pas een beetje op je hart, straks zit je hier weer mee te schrijven over haar![]()
[..]
op een gegeven moment is het genoeg geweest en moet je de knop omzetten. Goed dat je dat nu doet.
[..]
Ik probeer het ook, ik merk dat als ik aan hem ga denken ik weer zo´n wee, pijnlijk gevoel krijg en het vooral zó niet begrijp. Maar dat helpt me niks. Dus ik probeer het gelijk weg te duwen als ik er weer aan ga denken. Ik vind dat ik er nu wel genoeg over gehuild heb en me genoeg in die drek rondgewenteld heb. Gelukkig gebeuren er nu veel positieve dingen in mijn leven waar hij natuurlijk niks van meekrijgt dus dan wordt de afstand tussen ons ook gevoelsmatig groter.
Tja dat bedoelik dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef thestoryofus2009 het volgende:
menselijk vlees is zwak
maar stel dat jij de vriend was van die vrouw, dan zou je je ook zwaar kut voelen.
heb het trouwens zelf ook een keer mee gemaakt.
een meisje die ik kende ging een keer mee uit. ook hele avond spanning en op een gegeven moment dus zoenen.
bleek later dat ze het helemaal niet uit had met haar vriend maar een soort van pauze had.
voelde me extreem lullig aangezien ik die jongen vaag kende en het een echte goedzak was.
ik verwachte ook ieder moment dat ik hem zag een flinke klap maar nooit gekomen.
nu 10 jaar geleden maar weet zijn naam nog en hoe die eruit ziet
heb vandaag trouwens een goede film gezien:
yes man (met jim carrey) sommige dingen extreem herkenbaar en de boodschap werd ludiek gebracht maar was wel goed.
Ja dat zijn van de lekkere dromen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:31 schreef thestoryofus2009 het volgende:
weer gedroomd van mijn ex, een van die dromen die heel echt lijkt.
nu al een week zo, ik herleef sommige oude momenten of dan zegt ze tegen mij hoeveel ze me mist en het haar spijt.
ontzettend irritant wakker worden als je de harde realiteit weer hebt
het word bij mij iig steeds erger en dat terwijl ik gewoon van alles doe.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat zijn van de lekkere dromen.
In je droom voel je je echt goed.
Echter als je wakker wordt weet je dat het anders is en voel je weer die leegte.
Denk dat dit met de tijd wel weg gaat tenminste dat hoop ik![]()
Er is niets aan te doen helaas.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef thestoryofus2009 het volgende:
oh ja, vandaag had ik op het werk de beruchte:
"nu sla ik die tyfus radio in duizend stukken"
godsgruwelijk, wat een nummers....
mmm, jij ziet je vriendin regelmatig dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik zit nu op een punt, dat ze een beetje spijt heeft volgens mij van wat ze gedaan heeft.
2 weken, heel erg kort dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:25 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
mmm, jij ziet je vriendin regelmatig dus.
hoe lang zit er eigenlijk tussen het verbreken van jullie relatie en het reisje vorig weekend.
ben ook wel benieuwd hoe ze zich in die periode gedroeg
tenminste als je erover kwijt wilt.
heb mijn titel, inhoud en kleine stukken al geschreven(nu al op 10 pagina's tekst)
heb saai/simpel bijbaantje en een extreem grote fantasie dus benut ze nu maar eens voor mooie dingen ipv zieke grappen en schokkerende verhalen
lucky you dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef mstr het volgende:
[..]
2 weken, heel erg kort dus.
Ja heel apart was het, zo dicht bij elkaar, maar toch ook zo ver weg.
En toch redelijk vragen en kijken waar ik was, en zeggen dat ik wel normaal moest doen etc.
Je moet jezelf ook niet helemaal gek maken he!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef thestoryofus2009 het volgende:
mmm, mijn ex vroeg nog: "ga je nog carnaval vieren in x"
beetje afwijzend op gereageerd, normaal ging ik wel naar x omdat ik daar een goede vriend heb en vaker carnaval vier.
vond ze jammer en raar.
zij gaat dus vanavond wel naar x om carnaval te vieren.
lig nu in bed en baal een beetje dat ik niet gegaan ben, zou er gemakkelijk kunnen komen op de vooravond.
maar enerzijds ben ik nog niet helemaal mezelf en als ik haar dan zie kan ik ook weer fucked up reageren of haar zien met andere kerels. anderzijds denk ik: "misschien zou er weer een vonk overspringen, zoenen, en de nacht weer doorbrengen bij een vriend van mij thuis"
grrrrrrr, weer een "what if momentje"
Immers ook al aardig op wegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:46 schreef Vandaag... het volgende:
Niet carnaval gaan vieren met exen hè jongens. Zéér onverstandig. Ik ben nu enigszins dronnken () en kan je vertellen dat je in een weekdier verandert. Elk nummer is een drama, hoofd in de wolken, nou ja, je weet wel. En dan zit ik gelukkig nog ver weg van hem. Als je elkaar ook nog eens in de kroeg tegenkomt wil ik me de kater (op elk vlak ) niet eens voorstellen..
Dus wees blij dat je alleen in bed ligt en alles in perspectief ziet. (deze post koste me een half uur)
nou toen ik opeens dat smsje kreeg ga ik meteen weer malen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:46 schreef Vandaag... het volgende:
Niet carnaval gaan vieren met exen hè jongens. Zéér onverstandig. Ik ben nu enigszins dronnken () en kan je vertellen dat je in een weekdier verandert. Elk nummer is een drama, hoofd in de wolken, nou ja, je weet wel. En dan zit ik gelukkig nog ver weg van hem. Als je elkaar ook nog eens in de kroeg tegenkomt wil ik me de kater (op elk vlak ) niet eens voorstellen..
Dus wees blij dat je alleen in bed ligt en alles in perspectief ziet. (deze post koste me een half uur)
Werkt ook niet altijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:04 schreef Vandaag... het volgende:
Vraag het haar gewoon in je sms: "wat wil je nou eigenlijk?"
mwah, misschien zit ze nu niet lekker in der vel of juist wel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:04 schreef Vandaag... het volgende:
Vraag het haar gewoon in je sms: "wat wil je nou eigenlijk?"
Heb het zelf ook, heel wisselend.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:16 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
mwah, misschien zit ze nu niet lekker in der vel of juist wel.
misschien moet ik langer wachten totdat ze echt spijt krijgt als ze dat krijgt.
tis nu 5 weken uit, ze is nu druk aan het feesten.
ach weet het ook niet zo, vind het moeilijk om hoogte te krijgen van alles.
mijn ex had bij haar vorige ex ook zoiets.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb het zelf ook, heel wisselend.
Ene keer wilt ze wel komen, dan weer niet.
Dan wilt ze bij me zijn, dan irriteert ze zich aan me.
Ga maar door..
te gek voor jou, en iets waar we hier allemaal wellicht van dromenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:12 schreef Merziyas het volgende:
Ik weet niet of dit iets is wat jullie willen horen, maar het is sinds valentijnsdag weer 'aan' met mijn ex.. Ik had er het een en ander over gepost in het vorige topic. Ik ben zo blij, en het gaat nu echt super en ik ga d'r voor zorgen dat het zo blijft ook. Allemaal veel succes met het verwerken. Ga d'r vanuit dat het over is, dan kan het nooit tegenvallen. Zo dacht ik ook, maar ons gevoelens voor elkaar waren gewoon veel te sterk om er een punt achter te zetten
ligt aan waarom en wat ze geflikt heeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:18 schreef M_Frohike het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe iemand weer een relatie aan gaat met een ex. Kun je zomaar vergeten wat er gebeurd is toen het uitging? Dat heeft wat mij betreft echt te veel pijn gedaan om daar voorbij te komen en weer vrolijk opnieuw te beginnen met die persoon.
Ja dat heb ik ook, ik zou haar zo kunnen vergeven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:28 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ligt aan waarom en wat ze geflikt heeft.
maar ik merk wel dat ik erg vergeving gezind zou zijn.
in het verre verleden heb ik mijn ex ook verdriet gedaan wat ik eigenlijk niet wou en dat heeft ze me ook vergeven
Is ook moeilijk.. maar je kunt zeker wel dingen uitpraten..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:18 schreef M_Frohike het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe iemand weer een relatie aan gaat met een ex. Kun je zomaar vergeten wat er gebeurd is toen het uitging? Dat heeft wat mij betreft echt te veel pijn gedaan om daar voorbij te komen en weer vrolijk opnieuw te beginnen met die persoon.
Nou mijn beide exen gingen meteen nadat het uit was met een andere meid er vandoor, dus misschien dat ik gewoon pech heb wat dat betreft. Ik zou na zo'n streek niet eens meer bij zo'n etter in de buurt willen komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is ook moeilijk.. maar je kunt zeker wel dingen uitpraten..
Dat is inderdaad anders, dan nadat je met een paar irritaties uit elkaar gaat of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:41 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nou mijn beide exen gingen meteen nadat het uit was met een andere meid er vandoor, dus misschien dat ik gewoon pech heb wat dat betreft. Ik zou na zo'n streek niet eens meer bij zo'n etter in de buurt willen komen.
idd, ze zou iig een paar dingen moeten leren:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, ik zou haar zo kunnen vergeven.
Mits zij ook bepaalde dingen een volgende keer anders zou doen.
ja dat heb ik ook, maar zelfs dat zou ik kunnen vergeven ...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:41 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nou mijn beide exen gingen meteen nadat het uit was met een andere meid er vandoor, dus misschien dat ik gewoon pech heb wat dat betreft. Ik zou na zo'n streek niet eens meer bij zo'n etter in de buurt willen komen.
Vooral dat, en als ze het opkroppen, dan komt ineens álle frustratie eruit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:43 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
idd, ze zou iig een paar dingen moeten leren:
-studie is leuk, maar als het te druk word dan skip je een vak of meer
-als je overspannen word breng dat niet in verband met je vriendje
-als je vriendje tijdelijk doordraait, neem ff een moment rust en denk na hoe dat zou komen
-leer praten met normale mensen
-zoek normale vriendinnen/vrienden of breng onderscheid aan tussen mensen om mee te stappen en echte vrienden
-sla je frustratie op je vriendje af, of scheld hem uit, maak ruzie, gooi je frustratie eruit maar krop het niet op
Petje af!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, maar zelfs dat zou ik kunnen vergeven ...
* ook zo is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, maar zelfs dat zou ik kunnen vergeven ...
ja dat was wel een beetje fout van mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral dat, en als ze het opkroppen, dan komt ineens álle frustratie eruit.
Dan krijg je een soort van douche met dingen die je niet goed doet
En soms, is het juist goed om hun net zo te behandelen, gewoon niet alles voor ze (willen) doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:56 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat was wel een beetje fout van mij.
ze zat mij af te kraken en ik bleef lief voor haar.
dus dan schreef ik weer een kaartje, bracht iets lekkers voor haar mee, gaf der een massage.
had gewoon moeten zeggen, hey muts, kappen nu, we gaan NU op vakantie (oke, heb een hele dure vakantie betaald maar toen was het te laat, maand later uit)
hoe kutter zei mij behandelde, hoe liever ik voor haar werd![]()
en ook al neukt ze nu 30 kerels in 2 maanden, dan nog zou ik haar terug willen.
zelfs als ze aids zou hebben![]()
maar goed, ik ben geestelijk niet meer normaal
ja dat is ook wel zo maar toen ik het zwaar had met mijn studie dan schreef ze ook veel kaartjes, smsjes en dergelijke. dan was ik soms ook wat botter/zakelijker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:57 schreef mstr het volgende:
[..]
En soms, is het juist goed om hun net zo te behandelen, gewoon niet alles voor ze (willen) doen.
Dat is waar ik de laatste paar weken achter ben gekomen, laat hun ook maar wat moeite doen voor jou
Klopt, gewoon een paar kusjes kan al genoeg zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo maar toen ik het zwaar had met mijn studie dan schreef ze ook veel kaartjes, smsjes en dergelijke. dan was ik soms ook wat botter/zakelijker.
verschil was dat de stressperiode bij mij een weekje duurde en bij haar 2 a 3 maand.
en ik vind eigenlijk dat als je gek op iemand bent je dat best mag laten blijken.
ik gaf haar geen dure cadeau's maar gewoon kleine lieve dingen of praktische dingen.
een van de dingen waar ik verslaafd aan ben geraakt is kaartjes maken of een fotoboekje samenstellen.
zat ik in de bieb en dan in de middag een kaartje kopen en dan keek ik uit het raam, droomde weg, en schreef dan een gedichtje
- en ja, mijn pa vind me ook te goed, maar dat heb ik geerfd van mijn moeder![]()
en zoveel hoefde ze niet voor me te doen, gewoon ook kaartjes, knuffels, foto's en kusjes
en zo herinner ik haar ook, als dat lieve kleine meisje die ik hoog de lucht intilde als ik haar weer zag en dat ze me dan omklemde en we gewoon eerst zo een paar minuten knuffelden en kusten
echte mannen zijn gewoon heel simpelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, gewoon een paar kusjes kan al genoeg zijn
Of minutenlang knuffelen, dat is al heel fijn
Maar bij mij kwam ze vanmiddag weer niet, en ze komt nu misschien morgen.
Dat roept ze al 2 dagen, maakt mij niet uit..
Maar vanmiddag ging ze bij het voetballen van der broertje kijken, en kwam niet naar mij, prima..
Maar sms dan vanmiddag niet als je net thuis komt, en ik niet op msn ben: Waar ben je?!?!
En als ik dan bel om te vragen wat er is zeggen: Niets..
Klopt, ze doen alles voor jequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
echte mannen zijn gewoon heel simpel
geef ze een beetje liefde en ze doen alles voor je en zijn eeuwig trouw, zoiets als een hond![]()
ah ja:
"schatje is er wat?" er is niks/niets
vrouw tegen man: "schatje we moeten praten" "schatje, toon je emoties eens" "schatje, vertrouw me nu, alles komt goed" "schatje, ik hou van jou en laat je nooit in de steek" "schatje, we mogen nooit opgeven"
probeer als man zijnde dat maar eens te doen
vaak hebben beiden ergens wel schuld of is het de omstandigheid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, ze doen alles voor je
Gaat niet, want wat je ook zegt, het is jouw eigen fout
En wat ga je er aan doen?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maak jezelf niet gek, man!
Ik moet ook leren om alleen gelukkig te zijn, in mijn relatie werd ik geleefd en was ik niet gelukkig. Nu ik alleen ben, ben ik maar alleen.. en ook niet gelukkig.
Ik denk daarom toch dat je het bij jezelf moet zoeken, sterkte ermee!
Ze laat me dus niet met rust hèquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:32 schreef Chev het volgende:
Tja dat bedoelik dus.
Het is wel spannend enzo, maar je schiet er niks mee op, een avontuurtje zeg maar die grote gevolgen kan hebben. Als ik die jongen had gekend had ik het zeker niet gedaan, maar omdat ze op me aandrong heb ik het toegelaten.
Maar ik heb me netjes gehouden zover dat konwil geen relatie met haar en wil ook niet (per ongeluk) verlieft worden en opnieuw pijn gdaan worden.
Dus tja, afbouwen
Maar ik weet dat ze het niet doet om me te kwetsen ofzo, zo zit ze gewoon in elkaar.quote:
Het is zo, dat je de mooie dingen blijft zien en koesteren.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef Rahl het volgende:
[..]
Maar ik weet dat ze het niet doet om me te kwetsen ofzo, zo zit ze gewoon in elkaar.![]()
ik zit haar nog te verdedigen ook
ik weet het niet, het is nu nog te vers, ik kan er nu niet helder en goed over nadenken. Ik ga er een nachtje over slapen en hopelijk wint mijn verstand het eens van m'n hart dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is zo, dat je de mooie dingen blijft zien en koesteren.
De slechte dingen verdring je.
Maar heel eerlijk, is ze het waard om haar een 5e kans te geven?
Dat is heel erg kut inderdaad. Maar het scheidt het kaf van het koren, daar moet je maar aan blijven denken lijkt me.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Wat ik nou heb meegemaakt echt te erg.
Had voor t eerst weer eens (chat) contact met mijn beste maat.
Hij nam 3 weken lang zijn telefoon niet op dus dat vond ik raar.
Blijkt het dat er daar waar hun wonen onwijs wordt geluld.
Ik wist niet wat ik hoorde!
Het erge is dat dat gelul ook gewoon niet waar is en helemaal nergens over gaat.
Wat mij betreft is het gewoon klaar, zo kom je er achter wie je echte vrienden zijn.
Lekker bagger!
Succes met verwerkenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:21 schreef Rahl het volgende:
heb haar nummer verwijderd, van hyves gehaald, van msn gehaald, ga komend weekend naar harders plaza en ik mis haar zoals ik mn beide armen zou missen
Ik ken je gevoelquote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef thestoryofus2009 het volgende:
rebound no 2
fuck it. geen enkele meid s zoals haar....
Ouch man.. dat komt je inderdaad rauw op je dak vallen dan. Had je ook geen signalen ofzo?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Timmetjuhs het volgende:
pff hopenlijk lucht dit op.
Eergisteren met carnaval zou mijn vriendin na het stappen blijven slapen. Belt ze een paar uur van te voren in tranen op dat ze niet meer mee zou gaan omdat ze met zichzelf in de knoop zat. Na een kort gesprek bleek dat ze ernstig twijfelde over onze relatie en dat ze tijd nodig had om na te denken. Ik ben die avond nog gewoon uit gegaan maar het zat me toch niet helemaal lekker.
De volgende ochtend hebben we afgesproken en ze zou naar mij toe komen. Eenmaal hier zijn we gaan praten maar al snel bleek dat ze sinds een week niks meer voor mij voelde en me meer als hele goede vriend zag. En hebben we besloten uit elkaar te gaan maar toch goede vrienden te blijven. En ze is ook redelijk snel naar huis gegaan. Ik had het hier heel moeilijk mee want een relatie van 3,5 jaar zo abrupt beëindigen kwam voor mij nogal hard aan.
Ik had besloten om toch maar uit te gaan die avond omdat thuis zitten niet opschiet en met vrienden optrekken therapeutisch werkt. Het leuke is alleen ik en mijn ex trekken met dezelfde mensen op. 3 keer raden wie er gisteravond ook was? Bij het zien van haar kreeg ik toch een brok in mijn keel omdat ik nog steeds zielsveel van haar hou. Op een gegeven moment ben ik naar een andere disctoheek gegaan een straat verderop omdat ik het er moeilijk mee had. Hier heb ik gelukkig even niet aan haar hoeven denken en mijzelf redelijk vermaakt.
vannacht heb ik amper geslapen en heb veel nagedacht over de mooie tijd die we samen hebben gehad. Ik zit nog met veel vragen waar ik graag een antwoord op zou willen. Het is allemaal zo snel gegaan en ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik haar weer aan kan kijken zonder pijn in mijn hart. Ik heb ook het meeste wat me aan haar herinnert opgeruimd zodat ik er niet constant mee geconfronteerd word. Ik weet niet of dit slim van me is geweest maar zit momenteel nogal in de knoop.
Heb geen duidelijke signalen gehad maar toch voelde het de laatste tijd anders. Maar zodra ik vroeg of er iets was kreeg ik geen duidelijk antwoord.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:36 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ouch man.. dat komt je inderdaad rauw op je dak vallen dan. Had je ook geen signalen ofzo?
Shit man...Maar wel erg herkenbaar. Ik heb geen advies...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Timmetjuhs het volgende:
pff hopenlijk lucht dit op.
verhaal knip
Dat zijn altijd de fijnste redenen ...Pff je kunt er zo weinig mee he!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:58 schreef Alexis.de.Tocqueville het volgende:
We verschillen te veel van elkaar, zei ze.
ik weet niet of dat echt veel verschil maakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef Chev het volgende:
Jongens wees blij dat jullie exen je niet compleet hebben uitgekaffert, beschuldigt van elk probleem die je niet kon oplossen, elk dingetje die je niet kon doen voor haar zodat ze (misschien wel) bij je had gebleven.
Jullie komen er vanaf met het woord dat ze het eigenlijk niet meer wilden, dat er iets niet goed voelde of zat, jullie komen er vanaf met 'het was fijn, maar dit was het'.
Geloof me het is moeilijk, een reden krijg je nooit, maar je hebt in ieder geval wel een ex die niet op elk probleem die er was jou hiervan de schult geeft..
Behoud je eigen waarde en trots, probeer niet op elk wissewasje hoop te zoeken (ook al weet ik dat dit wel gebeurd..) en word niet boos over een emotionele uitbarsting van je ex die toch maar voor de helft of minder op de waarheid gebaseerd is, het doet pijn voor beide kanten hoe lullig dit ook klinkt, voor de een wat meer dan de ander omdat die al het verwerkings proces is begonnen, misschien wel weken geleden zodat het niet zo'n pijn doet, of denken dat..
Je zult geconfronteerd worden met jezelf, en wees trots op de dingen die je wel kan en wel heb gedaan, en probeer verder te leven met wat je ook wil voelen in je achterhoofd, schreeuwend of in stilte..
Als dat zou gebeuren, is het voor mijn gevoel veel makkelijker om af te sluiten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
van de ene kant wou ik dat mijn ex me helemaal afblafte, alles noemde wat er mis was, zou het misschien makkelijker maken.
of zo'n ruzie gehad dat ik een hekel aan har had, al het contact zou zijn vebroken...
Hehe. blijkbaar ken je het verhaal niet, geeft ook niet, ze had geen hekel aan me, ze hield zelfs (naar eigen zeggen) nog van me toen ze bij haar nieuwe verlieftheid was.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik weet niet of dat echt veel verschil maakt.
anderzijds kun je het vanuit jouw positie ook bekijken dat ze een hekel aan je had, je echt niet meer wou.
jij hebt redenen gehoord van haar en hier zitten ook veel mensen die dat niet hebben gehad en dat is ook mega frustrerend.
[knip]
ja dat ken ik, had ik mezelf maar gewaarschuwdquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
kon ik maar terug in de tijd
ff een boodschap geven aan mezelf x aantal jaar geleden.
ja waarom blijf je houden van je ex wat ze ook doet...quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
ja dat ken ik, had ik mezelf maar gewaarschuwd
mijn ex is ook zo hypocriet als wat.. 4 keer vreemdgaan en dan nog elke keer witheet van woede worden als ik met een ander meisje alleen maar praatte. Ze controleerde mn telefoon elke avond en heeft alle nummers van meisjes uit mijn telefoon gewist. Zou dat nou door een schuldig geweten komen? Waarom wil ik dit meisje in vredesnaam toch terug nadat ze me zo vaak genaaid en gebackstabbed heeft?
Kon je een gevoel maar uitleggen, dan keek niemand me meer raar aan als ik dit verhaal vertelde
In other news; zonet een haatmail aan die saunaman gestuurd, ik weet dat hij er weinig aan kan doen en dat ik er niks mee opschiet, maar het voelde lekker om hem de scheldwoorden toe te sturen die ik eigenlijk tegen haar wil zeggen
Bij mij is dat het geval, ze pronkt er ook nog mee en smst mij dat hij in alles beter is en ik in het niet valt als ze hem vergelijkt met mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ik weet ook bijna zeker dat mocht ik mijn ex binnenkort met een andere jongen zien ik gebroken zal zijn.
dat ze gewoon "sex" heeft met anderen heb ik het niet extreem moeilijk mee, dat is het rare.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Timmetjuhs het volgende:
Het is heel moeilijk om iemand los te laten waar je nog steeds van houd. Je kan wel vast blijven houden aan die gevoelens maar hierdoor werk je jezelf alleen maar tegen. Ik weet ook bijna zeker dat mocht ik mijn ex binnenkort met een andere jongen zien ik gebroken zal zijn. Ik kan beter terugkijken naar de fijne tijd die we samen hebben gehad en proberen er een punt achter te zetten hoe moeilijk dit ook lijkt. Momenteel zit ik nog met veel vragen en hoop hier binnenkort dan ook antwoord op te krijgen.
Op die manier kom je er natuurlijk niet echt overheen, ik denk dat je alleen maar meer in de knoop zou komen met je gevoelens. Afkappen lijkt mij beter, in zo'n soort relatie moet de ene niet meer willen dan de andere, dat loopt geheid verkeerd af.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:27 schreef DeRattebaas het volgende:
Wat te doen, wat te doen.
Het is nu ongeveer een maand geleden dat het uit is tussen mijn ex en mij. De reden voor haar om het uit te maken is dat ze wat miste. Heel vervelend natuurlijk en heb er ook wel 2/3 weken mee gezeten. We hadden het echt heel fijn samen. Nu besloten we deze week weer eens af te spreken. Toen ik haar zag voelde ik de liefde weer opkomen. Ik gaf dr ook meteen een zoen en ze zoende terug. We gingen ergens zitten en we hebben daar nog meer lopen zoenen. Het was net zoals vroeger. We zijn zelf verder gegaan als zoenen. Maar nu heb ik spijt. Het had niet mogen gebeuren, nu ben ik weer verlieft op haar. Ze vond het heel fijn met mij maar ze mist gewoon iets. Nu wil ze geen relatie maar wel eens in de week afspreken. Een soort sexrelatie dus. Nu twijfel ik heel erg. Aan de ene kant zou ik dat natuurlijk heel graag willen, maar aan de andere kant zegt mijn gevoel dat ik het niet moet doen omdat er van mijn kant meer gevoelens zijn dan van de hare. Wat is de juiste keuze? Haar vergeten en verder gaan met mijn leven? Of gewoon zoiets hebbe van fuckit.. mezelf erbij neerleggen dat het niets meer word, me gevoel wegstoppen en genieten. Ik weet het niet..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef mspoez het volgende:
Sterkte allemaal liefjes. Het is niet eenvoudig.
Mijn carnaval was geweldig! Ben ex twee keer tegengekomen, daarna niet meer, heb de maandag (een speciale dag hier waar hij maanden aan voorbereid heeft) ook aan hem gelaten en ben die dag thuisgebleven. Ik bedacht me namelijk dat het voor hem ook wel eens heel moeilijk zou kunnen zijn om mij te zien... Hij zou hier 5 dagen zijn maar zijn logeeradres werd op het laatste moment afgezegd, dus dat moet al zuur genoeg zijn geweest voor hem. Heb deze carnaval de boel goed afgesloten, er is geen verdriet meer, geen rancune. Alleen een soort van 'jammer'. Weer veel geleerd, van deze meneer, en wie weet wat er nog komt!
waarom zie je haar dan weer?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Blue_note het volgende:
Morgen zie ik haar weer, en zal het wel weer pijn doen.
Gewoon niet doen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af soms...
Ik wíl haar nog gewoon zien....
Jij bent dus de andere kant van het verhaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Vorige week woensdag uitgemaakt met mn vriendin. En de gevoelens en gedachtes zijn al vrij ver weg c.q verwerkt. Yay!, vrees alleen dat het voor haar anders ligt, maar daar mag ik niet al te veel mee zitten.
Ja, is eigenlijk het beste. Vanavond nog één gesprek, en dan zeg ik dat vrienden niet gaat werken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Gewoon niet doen!
Je maakt het zo alleen maar moeilijker voor jezelf.
Jij moet verder en in dit geval zonder haar.
Klaar is klaar en life goes on.
Dit is wat ik nu denk en het helpt eigenlijk wel.
Het gaat allemaal niet in een keer en ook niet snel of zo.
Maar na mate de tijd vorderd merk ik dat het steeds beter gaat.
Hoop dat dit een troost voor je is.
Denk aan jezelf jonge!
Succes vandaag!!!! Vandaag is de eerste dag van de rest van je levenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:14 schreef Vandaag... het volgende:
Ik ga de knop omzetten en iets nuttigs doen met mijn leven. Veel sterkte hier verder allemaal! Bedankt voor de goede adviezen en voor het luchten van mijn hart![]()
Klopt, je kunt best vrienden worden met je ex, maar pas op lange termijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk het beste. Vanavond nog één gesprek, en dan zeg ik dat vrienden niet gaat werken.
is er dan geen kans dat een van beide partijen meer wil dan alleen vriendschap?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt, je kunt best vrienden worden met je ex, maar pas op lange termijn.
De vriendin die ik had vóór mijn ex raakt nu goed bevriend met me.. Is leukMaar ja, het is ook ruim 3 jaar geleden dat we uit elkaar gingen..
herkenbaar, heb je nog wat van der gehoord?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:48 schreef mstr het volgende:
Maybe you'll say you still want me
Maybe you'll say that you don't
Maybe we said it was over
But baby I can't let you go
Ik heb haar de hele dag op msn gesproken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
herkenbaar, heb je nog wat van der gehoord?
ik ga zaterdag weer stappen, in een onbekende stad, eens kijken of ik daar rebound no 4 kan regelen
heb me voorgenomen om binnen 2 maand iig met een dame naar bed te gaan en te daten met 1 of meer.
puur om te kijken of dat beter werkt dan de vorige copingstrategie (2 jaar celibaat leven en overal tegen aan schoppen letterlijk en figuurlijk)
ga je automatisch denken:quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb haar de hele dag op msn gesproken.
Vanochtend kwam ze zelfs nog even online: 'Om nog even paar minuten te kletsen (A)'
Ik ga zaterdag waarschijnlijk ook uit, waar zij ook is.
Dus ben benieuwd of ze vraagt of ik haar wil ophalen en thuisbrengen..
Dat ga je ook denken jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ga je automatisch denken:
als ik dat doe, vind ze me dan geen laf hondje die ze kan manipuleren
als ik het niet doe, krijgt ze dan geen hekel aan mij of zorgt ze voor een andere begeleider.
beetje naar altijd die "spelletjes", ze willen van de ene kant lief behandeld worden maar aan de andere kant willen ze dat een man onafhankelijk is en dat zij moeite moeten doen.
en mannen zijn veelal, op een paar na, te goed en te eerlijk voor die spelletjes
Geen werk vandaag?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:23 schreef larry_flynt het volgende:
EX
hierheen verwezen ik ga me fles wodka opmaken
Ik zie op dit moment vooral de voordelen. Ik vind het heerlijk alleen. Mis wel eens iets warms in bed of een man om tegen aan te hangen op de bank maar niet zodanig dat ik er naar op zoek ga, ook niet voor een nacht. Nee, ik blijf voorlopig ook lekker alleen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:35 schreef Chev het volgende:
[..]
Want vrijgezel zijn heeft zo z'n voor en nadelen!
Ik ga lekker naar de film vanavond met een groep vrienden, en morgen de hele dag voetballen en 's avonds ook naar een groot uitgaanscentrum, ik ben hopelijk voorzien dit weekend!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef Blue_note het volgende:
Respect kerel! Ik zou gek worden denk ik. Zorg dat je vanavond onder de mensen bent, maakt het een stuk makkelijker! Succes!
Dat zou mij ook pijn doen zal ik eerlijk toegeven. Speelde er al iets langer tussen hun?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:09 schreef larry_flynt het volgende:
Mij doet het pijn dat ze na 3,5 jaar na een maandje een nieuwe vlam heeft....
Of juist niet eraan terug denken, want dan denk je misschien dat zij die mooie dingen nu samen hebben..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:11 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Dat zou mij ook pijn doen zal ik eerlijk toegeven. Speelde er al iets langer tussen hun?
Het beste is gewoon je er niks van aan te trekken en terug te denken aan de mooie dingen die jullie samen hadden. Het leven gaat gewoon door hoe lastig dit soms ook is.
ken die film haast uit mijn hoofd.quote:My Dearest Allie. I couldn't sleep last night because I know that it's over between us. I'm not bitter anymore, because I know that what we had was real. And if in some distant place in the future we see each other in our new lives, I'll smile at you with joy and remember how we spent the summer beneath the trees, learning from each other and growing in love. The best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more, that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds, and that's what you've given me. That's what I hope to give to you forever. I love you. I'll be seeing you. Noah
--------------------------------------------
I am nothing special; just a common man with common thoughts, and I've led a common life. There are no monuments dedicated to me and my name will soon be forgotten. But in one respect I have succeeded as gloriously as anyone who's ever lived: I've loved another with all my heart and soul; and to me, this has always been enough.
-----------------------------------------
She had come back into his life like a sudden flame; blazing and streaming into his heart. Noah stayed up all night contemplating the certain agony he knew would be his if he were to lose her twice.
zeker lastig, maar enerzijds is het misschien ook goed voor haar om eens te ervaren hoe het ook kan zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef mstr het volgende:
Lastig, lastig.
Dat is een kwestie van haar willen helpen en misschien jezelf weer in moeilijkheden brengen, of haar laten gaan maar jezelf op het spoor houden om het zo maar te zeggen.
Dat zou zeker een een mooi scenario zijn
Het is te hopen inderdaad, soms is het op de harde manier leren het beste.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:40 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
zeker lastig, maar enerzijds is het misschien ook goed voor haar om eens te ervaren hoe het ook kan zijn.
je bent zoals mensen je zien (op dat moment). en kwetsbare meisjes vallen op en dat trekt helaas een bepaald soort man aan. mensen hebben lange tijd van mij dat gedacht (zeker haar omgeving) maar ik was juist het tegenovergestelde.
ik hoop dat ze dat weer eens gaat inzien en als ze echt helemaal in de klote zit dat ze dan aan mij terug denkt en wat ik haar gegeven heb.
ik wist dat het uit zou gaan een hele tijd geleden en heb haar toen iets geschonken waar ze altijd in gedachten en ook bij mij op kan terug vallen
en die eikel neemt ze ws ook nog in bescherming net als een vorige tering ex die haar bedonderde
Gister boeide het me niet zoveel maar nu zit ik toch wel een beetje te trillen als ze trots verteld dat ze "alleen met de hand" wat gedaan hebben omdat ze "alles nog niet kon". Nee dat is beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Rahl het volgende:
Okay mijn ex gaat vanavond dus naar die saunaman toe.. ze wil liever niet alleen zijn zegt ze.
Het vreemde is dat het me op dit moment niet echt raakt. Ik ben zelfs blij, ik denk dat als ze het doet dat voor mij definitief de deur dichtgeslagen word. Point of no return zegmaar. Het zou wel pijn doen maar ik denk niet dat het me zo zou verpletteren als vorige week. Hooray for me
En de andere kant van het verhaal zal meestal een mysterie blijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Pwoekie het volgende:
gisteren dus ff een smsje dat ze zich kut en kwetsbaar voelde.
stuurde een smse terug dat ze in hemelsnaam moest oppassen wat ze gaat doen.
niks meer terug gehad.
zo frustrerend, ik weet gewoon dat het slecht met haar gaat en kan gewoon nergens anders aan denken.
eigenwijze koppige trut dat het ook is, waarom hou ik nou zoveel van je
weer wezen stappen. kwam wel een leuk meisje tegen, hele avond mee lopen ouwehoeren en toen moesten we opeens weg... geen nummer niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:23 schreef Chev het volgende:
[..]
En de andere kant van het verhaal zal meestal een mysterie blijvenheh. voel me vanvond beetje alleen, niet uit, niet bij m'n ouders geweest, ziekig films kijken thuis op de bank (in het donker natuurlijk
) bleh ga straks maar vroeg naar bedje toe
Zou makkelijk zijn hèquote:Op zondag 1 maart 2009 13:11 schreef Pwoekie het volgende:
ik wou dat er een pil was om alles te vergeten...
Dan gaat echt alles je tegen zitten,quote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef Chev het volgende:
Ik betaal duizend euro per pil voor degene die dat uitvind
Damn kan iemand me niet ff opvrolijken.. ik zit hier al sinds vrijdag ziekig thuis, alles afgezegt and i'm fucking bored out of my mind right now
ga gamen!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef Chev het volgende:
Ik betaal duizend euro per pil voor degene die dat uitvind
Damn kan iemand me niet ff opvrolijken.. ik zit hier al sinds vrijdag ziekig thuis, alles afgezegt and i'm fucking bored out of my mind right now
dat werkt ook niet.quote:
Verwacht niks en praat jezelf geen hoop aan, dan kan het alleen maar meevallen toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet.
7 jaar geleden ging het uit met een meisje.
heb bijna een jaar soldier of fortune gespeeld. zo extreem veel en intensief dat ik bij de top van europa hoorde.
en dan word je opeens "wakker" en merk je dat je een jaar verder bent en niks bent opgeschoten...
van weekend (zaterdagnacht) met mijn ex wezen smsen. dat ik der best wel mis em zij heeft die momenten ook...
had een foto op mijn msn geplempt waar ik dus op sta met een bloedmooie blondine![]()
wel direct reactie, of ik behoorlijk aan het versieren was en dat het een mooi meisje was, normaal spreekt ze me niet zo snel aan via msn...
en nu binnenkort dus ff shoppen en relaxen met mijn ex...
probeer der een beetje jaloers te maken, kijken of dat werkt.
in feite doe ik vrij weinig nog met andere dames, ja heb er een paar gezoend maar ik denk de hele dag aan mijn ex, zelfs in mijn slaap.
en hoe mooi andere meiden ook zijn en hoe leuk, mijn ex heeft toch net dat beetje meer...
ben gelukkig weer wat zelfverzekerder, was echt een wrak...Misschien dat ze dat straks ook weer inziet en het wellicht goed komt....
Zou jij.. als je de kans kreeg beetje aangeschoten was en, een bloedmooie vrouw die compleet je met d'r ogen uitkleed, die zich vrijwillig aanbied en waarmee je een soort van klik (of verlangen) voelt 't niet misschien wel doen omdat je nu vrijgezel bent?....quote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
Verwacht niks en praat jezelf geen hoop aan, dan kan het alleen maar meevallen toch?
Nadat mijn ex zich nog geen week na het uit-gaan zich heeft laten vingeren door een ander ben ik er wel een beetje klaar mee. Regelmatig hardop op haar schelden helpt ook goed, en ik heb het gevoel dat ik nu echt klaar met haar ben, geen zin meer om energie en aandacht aan te schenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |