abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66190332
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

heb je geen stapmaatjes dan?
ik bedoel, tijdens je relatie ging je toch wel wat doen met je vrienden?
voetbal is idd een goede manier.
een elftal bestaat vaak uit 15 man, vaak 3e helft kantine en daarna nog wel eens stappen.
de volwassen elftallen bestaan vaak ook uit gemengde leeftijdsgroepen dus als de ouderen naar huis gaan kun je met de jongeren mee stappen

weekend en zo heb ik wel wat te doen. doordeweeks ook wel. vandaag dus naar de sportschool geweest en ff staan talken met een instructeur. legde me van alles uit en volgende week doe ik dus mee met een groepje die speciale oefeningen doet waarmee je extreem snel een figuur kweekt op een leuke manier

woon je in een stad of in een dorp?
Nou ja weet je wat t is. Die twee beste maatjes wonen dus niet hier.
En ik hoor dus ook niks meer van ze en dat is jammer.
Tijdens mijn relatie heb ik de mensen hier een beetje links laten liggen.
Daar kom ik nu op een pijnlijke manier achter....

Woon trouwens in een stad.
pi_66190393
Laat het een les zijn dat vrienden vaak (altijd) belangrijker zijn dan een relatie! Succes ermee verder.
pi_66190412
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef Blue_note het volgende:
Laat het een les zijn dat vrienden vaak (altijd) belangrijker zijn dan een relatie! Succes ermee verder.
pi_66191445
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef Blue_note het volgende:
Dat is absoluut een ding dat ik heb geleerd.
Nu is het zaak om mijn sociale leven op te bouwen.
Hebben jullie nog tips naast lekker gaan stappen e.d.?
pi_66193286
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:18 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Dat is absoluut een ding dat ik heb geleerd.
Nu is het zaak om mijn sociale leven op te bouwen.
Hebben jullie nog tips naast lekker gaan stappen e.d.?
lekker stappen en dan sociale contacten opbouwen is niet zo heel makkelijk.
in een disco/club kun je moeilijk een gesprek voeren.
in een kroeg heb je meer kans al moet je dan nog wel wat moeite doen.

sportvereniging lijkt me het makkelijkst

of vrijwilligerswerk, leer je ook leuke mensen kennen lijkt mij
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:13:30 #131
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66197453
TVP

* terug van vakantie is.
pi_66197547
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef mstr het volgende:
TVP

* terug van vakantie is.
en geef eens een update

positief, negatief of neutraal (als zijnde nog niks weten)
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:19:20 #133
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66197716
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

en geef eens een update

positief, negatief of neutraal (als zijnde nog niks weten)
Negatief.

Ze is denk ik toch beetje gek op de aandacht die ze gekregen heeft, en heeft gezegt dat er op dit moment niet meer is dan vriendschap.

Terwijl ze mij tot 2 keer toe heeft uitgedaagt seksuele handelingen, 1 van de 2 keer heb ik daaraan toegegeven.
Ze kon niet zoenen, dat lukte niet, maar dit lukte en wilde ze wel?
Ze vond er zelf ook geen logica inzitten.

Maar ze heeft zowel op de heenweg, als op de terugweg, naast mij gezeten en tegen mij aan zitten slapen.

Dus ik weet nu niet echt wat ik er mee aan moet, het is allemaal heel raar.
Denk dat het beter zo is..
pi_66197822
Receptionist: How do you write women so well?
Melvin Udall: I think of a man, and I take away reason and accountability.

woensdag 18 februari 2009 @ 14:24:50 #135
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66197945
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef thestoryofus2009 het volgende:
Receptionist: How do you write women so well?
Melvin Udall: I think of a man, and I take away reason and accountability.

True
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:40:27 #136
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66201119
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef mstr het volgende:

[..]

Negatief.

Ze is denk ik toch beetje gek op de aandacht die ze gekregen heeft, en heeft gezegt dat er op dit moment niet meer is dan vriendschap.

Terwijl ze mij tot 2 keer toe heeft uitgedaagt seksuele handelingen, 1 van de 2 keer heb ik daaraan toegegeven.
Ze kon niet zoenen, dat lukte niet, maar dit lukte en wilde ze wel?
Ze vond er zelf ook geen logica inzitten.

Maar ze heeft zowel op de heenweg, als op de terugweg, naast mij gezeten en tegen mij aan zitten slapen.

Dus ik weet nu niet echt wat ik er mee aan moet, het is allemaal heel raar.
Denk dat het beter zo is..
Je bent nog makkelijk en vertrouwd, en als haar hormonen stuiteren is het met joue eenvoudig om iets te 'doen'. Tegen je aan slapen is fijn want bekend en veilig want 'ze wil toch niets' en bij een ander zou ze daar dingen over moeten uitleggen enzo.
Prrrrr
  woensdag 18 februari 2009 @ 15:47:21 #137
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66201413
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef mspoez het volgende:

[..]

Je bent nog makkelijk en vertrouwd, en als haar hormonen stuiteren is het met joue eenvoudig om iets te 'doen'. Tegen je aan slapen is fijn want bekend en veilig want 'ze wil toch niets' en bij een ander zou ze daar dingen over moeten uitleggen enzo.
Klopt.

Maar ik ben nu gewoon zover dan ik denk van:
Ik ben blij dat ik je als vriendin heb, en de toekomst zal uitwijzen hoe het allemaal gaat lopen.
Maar nu gewoon even niets meer..
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:49:19 #138
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66204028
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Klopt.

Maar ik ben nu gewoon zover dan ik denk van:
Ik ben blij dat ik je als vriendin heb, en de toekomst zal uitwijzen hoe het allemaal gaat lopen.
Maar nu gewoon even niets meer..
Goedzo!
Prrrrr
  woensdag 18 februari 2009 @ 19:02:57 #139
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66208225
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:49 schreef mspoez het volgende:

[..]

Goedzo!
Maar ach, het is makkelijker gezegd dan gedaan.
De klap komt nog wel, al heb ik die gedeeltelijk al gehad natuurlijk paar weken geleden.

Ik hoop haar als vriendin te houden, en daar geloof ik wel in! En zij ook, dus dat is denk ik wel positief en fijn om te weten.
pi_66210423
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:02 schreef mstr het volgende:

[..]

Maar ach, het is makkelijker gezegd dan gedaan.
De klap komt nog wel, al heb ik die gedeeltelijk al gehad natuurlijk paar weken geleden.

Ik hoop haar als vriendin te houden, en daar geloof ik wel in! En zij ook, dus dat is denk ik wel positief en fijn om te weten.
hoop dat het voor je werkt.

in mijn situatie hebben we nooit ruzie gehad, zouden we vrienden blijven. hadden we voor relatie en na de relatie afgesproken. en nu heb ik meer het gevoel dat ik gewoon een "bekende" van der ben.
mis der best als maatje, gewoon ff lekker praten, af en toe een smsje.
vind het iig heel vreemd dat het nu zo loopt... of althans, dat ene deel in mij. en van de andere kant denk ik dat dit voor haar zo makkelijk is.

kwam dus net per ongeluk op een andere pc weer een boel foto's van haar tegen, opende een map en bam daar waren ze. zo'n beetje foto's door al de jaren heen.
haar mooie bruine grote ogen die glinsterden maar ook iets mysterieus hebben en waar ik soms minuten lang naar kon kijken naar een foto. dat vervulde me met zoveel geluk en nu is het pijnlijk.

en foto's die ze een keer stuurde toen ze speciaal voor mij boxers en hotpants had gekocht (die dingen vind ik 10x mooier dan strings).
zei toen dat dat het mooiste is wat ik had gezien, vond ze zelf niet. toen moest ik janken omdat ze zo slecht over zichzelf dacht.
als ik die foto's nu weer zie dan zou ze niet misstaan in een livera, sloggy of H&M reclame, of eigenlijk ze had een extreem goed figuur, een natural beauty
helaas is dat geen "voetstuk" plaatsen maar wel echt zo.
maar goed het lichamelijke is niet wat ik niet het meeste mis al was dat ook heel fijn.

ga denk ik maar een vriend vragen om me helpen mijn pc te zuiveren, ff samen alles opzoeken en op een usb stick proppen, in mijn eentje word het niks (verstop ik weer wat).
en ga dat mailtje aftikken komende week en dan sluit ik het echt af, doe de achterdeur niet op slot maar als ze ooit wil terug komen moet ze zelf de deur openen en hopen dat ik thuis ben...

(zit nu in de fase dat we elkaar zo lang niet gezien hebben, 4 weken, dat het voor mijn gevoel nu ook heel duidelijk word, heel erg naar. en nog steeds zo extreem onwerkelijk. ik geloof iig nooit meer een vrouw op haar woord. voordat ik ooit weer "ik hou van je zeg" of oprecht de ander geloof mag ze heel wat uit de kast trekken )
7 jaar hoop, liefde en vertrouwen door het putje
  woensdag 18 februari 2009 @ 20:06:32 #141
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66210677
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 19:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik geloof iig nooit meer een vrouw op haar woord. voordat ik ooit weer "ik hou van je zeg" of oprecht de ander geloof mag ze heel wat uit de kast trekken )

Tot je weer een keer verliefd wordt, dan gaan al je bedenkingen door het putje en stort je je er weer hopeloos in
pi_66211304
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Tot je weer een keer verliefd wordt, dan gaan al je bedenkingen door het putje en stort je je er weer hopeloos in
mwah, ditmaal niet.

eerste keer tegen een meisje was na 4 maanden (kende der al 1,5 jaar) (weet de plek nog ), 2e keer was na 3 maand (dat was een foutje ), en de laatste keer al ver voordat we een relatie kregen

en het zijn ook maar woorden die te pas en onpas worden gebruikt merk ik.

pi_66223952
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Tjoh Vandaag... ik deel het maar even wat ik heb meegemakt..

Ik ben denk ik vanavond bjina verlieft geworden op een vrouw die 7 jaar ouder is en al 4 1/2 jaar een relatie heeft, gaat trouwen en vanavond bij mij op de bank zat, zonder dat haar vriend het wist...

Gelachen, thee gedronken, radio geluisterd en veel gepraat.. want ik wilde haar doorgronden waarom ze in vredesnaam bij mij zat op de bank en niet bj haar vriend in bed...

God dat voelde goed, ik heb me héél erg ingehouden maar voordat ik het doorhad zaten we dicht bij elkaar, en hielp ik haar met kramp in haar kuit na 'n paar uur zitten, tilde ik haar uit een rare positie en ze hield me vast, en ik zette haar op mijn schoot in een houding die écht niet kon.. veel te intiem.

Een bijzondere vrouw met trouw drempel vrees die een goede relatie zegt te hebben, maar niet wist wat ze wou..

Ik heb m'n nummer uit haar mobiel gewist toen ze op de wc zat, en toen ik haar naar buiten wou brengen, naar de auto, vroeg ze eerst aan mij waarom ik niks gedaan had, en aarna vroeg ik aan haar waarom ze niks had gedaan die avond, toen kuste ze me, en heb dit niet gewijgert.. en gaf even toe..

Heb haar naar de auto gebracht, aan de telefoon gehad (gebeld met prive nummer) tot ze thuis was en een email gestuurd met excuus voor het verwijderen van haar nummer, dat ik dacht dat dat heb beste was, en dat we 't beste even konden mailen als het nodig is om wat rust te creëren

Dacht dat ik m'n gevoel aan de kant kon zetten voor een avontuurtje, maar dat lukte niet, , heb zelfs respect voor haar gekregen omdat ze niks WOU doen maar 't wel gewoon gebeurde (dat ze me kuste).. , nu 3 uurtjes slapen en naar het werk..

Ik heb niks fouts gedaan denk ik, maar ik had haar misschien nooit binnen moeten laten, ik wou het proberen maar nu heb ik mogelijk haar relatie verknalt, ik hoop van niet, heb haar duidelijk gemaakt dat ze alle gevoel maar mee moest nemen, als een mooie en goede en leerzame ervaring (zo ervaare ik het nu). Ik heb m'n lesje geleerd

Intimiteit gaat niet zonder gevoel en het gaat niet zoals je plant en ik kan gewoonweg niet met een bezette vrouw iets beginnen of mee vreemdgaan ik kan het gewoon niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 19-02-2009 04:25:05 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 19 februari 2009 @ 06:28:23 #144
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66224224
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 04:08 schreef Chev het volgende:

Intimiteit gaat niet zonder gevoel en het gaat niet zoals je plant en ik kan gewoonweg niet met een bezette vrouw iets beginnen of mee vreemdgaan ik kan het gewoon niet
goed van je hoor, je hebt je als een heer gedragen als ik het zo lees. Maar jammer dat je niet schaamteloos verliefd kan/mag worden op deze vrouw in deze situatie.

Maar ben je nu meer over je ex heen nu je weer even geproefd hebt van een andere vrouw?
pi_66225729
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 06:28 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

goed van je hoor, je hebt je als een heer gedragen als ik het zo lees. Maar jammer dat je niet schaamteloos verliefd kan/mag worden op deze vrouw in deze situatie.

Maar ben je nu meer over je ex heen nu je weer even geproefd hebt van een andere vrouw?
Ja ik heb m'n best gedaan.

We hebben best wel open gepraat over van alles en nogwat.. en dat verbaasde haar ook, toen ik haar vroeg ze me gek vond dat ik me zo inhield.. (en god dat is lastig als ze echt met nog geen 10 cm van elkaars lippen zit als ik haar aankeek toen ik haar hielp met haar kramp...(sheesh) ) zei ze 'ja' en 'nee' , elkaar in de ogen aankijkt en weet dat het gevoel goed is, maar wetend dat het hartstikke fout is.. en dat het grote kans is dat het grote problemen geeft, en écht geen toekomst heeft

En dat bouwt alleen maar extra spanning op, iets dat niet mag maar wel kan.. we zaten tot 3 uur 's nachts op de bank terwijl ik er om half 7 weer uit moest (behoorlijk brak nu)

Ze reageert waarschijnlijk op m'n mail in de komende 2 uur, geen idee wat hier nu van moet gaan komen, denk dat het beter is om me 'n beetje afstandelijk te houden.

Ik denk zeker weten dat ik sinds 'n week, misschien 2 over m'n ex heen ben, heb ook gezworen (tegenover mezelf) dat ik het er met niemand over zal hebben, al heb ik nu de regel gesteld dat ik er alleen over praat (en het liefst zo kort mogelijk) als iemand er om vraagt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Chev op 19-02-2009 09:36:23 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:56:31 #146
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66233721
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:15 schreef Chev het volgende:
Ze reageert waarschijnlijk op m'n mail in de komende 2 uur, geen idee wat hier nu van moet gaan komen, denk dat het beter is om me 'n beetje afstandelijk te houden.
Pas een beetje op je hart, straks zit je hier weer mee te schrijven over haar
quote:
Ik denk zeker weten dat ik sinds 'n week, misschien 2 over m'n ex heen ben, heb ook gezworen (tegenover mezelf) dat ik het er met niemand over zal hebben, al heb ik nu de regel gesteld dat ik er alleen over praat (en het liefst zo kort mogelijk) als iemand er om vraagt.
op een gegeven moment is het genoeg geweest en moet je de knop omzetten. Goed dat je dat nu doet.

Ik probeer het ook, ik merk dat als ik aan hem ga denken ik weer zo´n wee, pijnlijk gevoel krijg en het vooral zó niet begrijp. Maar dat helpt me niks. Dus ik probeer het gelijk weg te duwen als ik er weer aan ga denken. Ik vind dat ik er nu wel genoeg over gehuild heb en me genoeg in die drek rondgewenteld heb. Gelukkig gebeuren er nu veel positieve dingen in mijn leven waar hij natuurlijk niks van meekrijgt dus dan wordt de afstand tussen ons ook gevoelsmatig groter.
pi_66234078
Het is nu bijna 3 weken uit met mijn ex. Hij heeft bepaalde dingen niet zo handig aangepakt, maar vanwege zijn lichte autisme heb ik hem alles zo'n beetje blindelings vergeven. Maar nu ben ik te weten gekomen dat hij inmiddels alweer een nieuw liefje heeft... ik weet dat hij mij echt niet opzettelijk wil kwetsen en dat hij waarschijnlijk niet eens begrijpt dat dit voor mij op z'n minst naar te noemen is. Daarbij is het uit en kan ik hem natuurlijk helemaal niks kwalijk nemen.
Toch doet zoiets wel erg veel pijn..
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:10:54 #148
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66234226
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef M_Frohike het volgende:
Het is nu bijna 3 weken uit met mijn ex. Hij heeft bepaalde dingen niet zo handig aangepakt, maar vanwege zijn lichte autisme heb ik hem alles zo'n beetje blindelings vergeven. Maar nu ben ik te weten gekomen dat hij inmiddels alweer een nieuw liefje heeft... ik weet dat hij mij echt niet opzettelijk wil kwetsen en dat hij waarschijnlijk niet eens begrijpt dat dit voor mij op z'n minst naar te noemen is. Daarbij is het uit en kan ik hem natuurlijk helemaal niks kwalijk nemen.
Toch doet zoiets wel erg veel pijn..
daar mag je ook best freakin´boos om zijn. Ook al vind je dat je het niet rechtstreeks naar hem kan uiten, hij heeft je wel gewoon keihard gekwetst. (waarom vind je eigenlijk dat hij er niks aan kan doen? Licht autistisch staat toch niet gelijk aan compleet achterlijk?)
pi_66234445
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

daar mag je ook best freakin´boos om zijn. Ook al vind je dat je het niet rechtstreeks naar hem kan uiten, hij heeft je wel gewoon keihard gekwetst. (waarom vind je eigenlijk dat hij er niks aan kan doen? Licht autistisch staat toch niet gelijk aan compleet achterlijk?)
Nee, maar wel dat hij zich op geen enkele manier kan verplaatsen in de gevoelswereld van een ander. Al zou ik het hem uitleggen, hij zou waarschijnlijk echt niet begrijpen waarom het mij kwetst. Ik hoor hem al bijna zeggen: 'we zijn toch uit elkaar, dan maakt het toch niet meer uit?' Dat maakt het moeilijk om hem iets echt kwalijk te nemen. Maakt de pijn niet minder helaas..
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
pi_66238426
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Pas een beetje op je hart, straks zit je hier weer mee te schrijven over haar
[..]

op een gegeven moment is het genoeg geweest en moet je de knop omzetten. Goed dat je dat nu doet.

[..]

Ik probeer het ook, ik merk dat als ik aan hem ga denken ik weer zo´n wee, pijnlijk gevoel krijg en het vooral zó niet begrijp. Maar dat helpt me niks. Dus ik probeer het gelijk weg te duwen als ik er weer aan ga denken. Ik vind dat ik er nu wel genoeg over gehuild heb en me genoeg in die drek rondgewenteld heb. Gelukkig gebeuren er nu veel positieve dingen in mijn leven waar hij natuurlijk niks van meekrijgt dus dan wordt de afstand tussen ons ook gevoelsmatig groter.
Het duurt een poosje voordat je je er écht bij neer kan leggen, mijn 'switch' was een zinnetje van mijn beste vriend, zoek je eigen switch of gebruik die van mij als je wilt.. maakt me niet uit.

Het loslaten doet ook pijn weet je de dagen erna was ik ook 'n beetje van slag.

En ik pas zeker wel op hoor, als ze nu al denkt aan vreemdgaan dan is ze zoiezo in mijn ogen niet super betrouwbaar op het moment, en geen relatie materiaal zeg maar... maar de aandacht is leuk, en ben benieuwd waar dit heen gaat.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')