Nou ja weet je wat t is. Die twee beste maatjes wonen dus niet hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
heb je geen stapmaatjes dan?
ik bedoel, tijdens je relatie ging je toch wel wat doen met je vrienden?
voetbal is idd een goede manier.
een elftal bestaat vaak uit 15 man, vaak 3e helft kantine en daarna nog wel eens stappen.
de volwassen elftallen bestaan vaak ook uit gemengde leeftijdsgroepen dus als de ouderen naar huis gaan kun je met de jongeren mee stappen
weekend en zo heb ik wel wat te doen. doordeweeks ook wel. vandaag dus naar de sportschool geweest en ff staan talken met een instructeur. legde me van alles uit en volgende week doe ik dus mee met een groepje die speciale oefeningen doet waarmee je extreem snel een figuur kweekt op een leuke manier![]()
woon je in een stad of in een dorp?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef Blue_note het volgende:
Laat het een les zijn dat vrienden vaak (altijd) belangrijker zijn dan een relatie! Succes ermee verder.
Dat is absoluut een ding dat ik heb geleerd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:49 schreef Blue_note het volgende:
Laat het een les zijn dat vrienden vaak (altijd) belangrijker zijn dan een relatie! Succes ermee verder.
lekker stappen en dan sociale contacten opbouwen is niet zo heel makkelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:18 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat is absoluut een ding dat ik heb geleerd.
Nu is het zaak om mijn sociale leven op te bouwen.
Hebben jullie nog tips naast lekker gaan stappen e.d.?
Negatief.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
en geef eens een update
positief, negatief of neutraal (als zijnde nog niks weten)
Truequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:22 schreef thestoryofus2009 het volgende:
Receptionist: How do you write women so well?
Melvin Udall: I think of a man, and I take away reason and accountability.
Je bent nog makkelijk en vertrouwd, en als haar hormonen stuiteren is het met joue eenvoudig om iets te 'doen'. Tegen je aan slapen is fijn want bekend en veilig want 'ze wil toch niets' en bij een ander zou ze daar dingen over moeten uitleggen enzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Negatief.
Ze is denk ik toch beetje gek op de aandacht die ze gekregen heeft, en heeft gezegt dat er op dit moment niet meer is dan vriendschap.
Terwijl ze mij tot 2 keer toe heeft uitgedaagt seksuele handelingen, 1 van de 2 keer heb ik daaraan toegegeven.
Ze kon niet zoenen, dat lukte niet, maar dit lukte en wilde ze wel?
Ze vond er zelf ook geen logica inzitten.
Maar ze heeft zowel op de heenweg, als op de terugweg, naast mij gezeten en tegen mij aan zitten slapen.
Dus ik weet nu niet echt wat ik er mee aan moet, het is allemaal heel raar.
Denk dat het beter zo is..
Klopt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:40 schreef mspoez het volgende:
[..]
Je bent nog makkelijk en vertrouwd, en als haar hormonen stuiteren is het met joue eenvoudig om iets te 'doen'. Tegen je aan slapen is fijn want bekend en veilig want 'ze wil toch niets' en bij een ander zou ze daar dingen over moeten uitleggen enzo.
Goedzo!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ben nu gewoon zover dan ik denk van:
Ik ben blij dat ik je als vriendin heb, en de toekomst zal uitwijzen hoe het allemaal gaat lopen.
Maar nu gewoon even niets meer..
Maar ach, het is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
hoop dat het voor je werkt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ach, het is makkelijker gezegd dan gedaan.
De klap komt nog wel, al heb ik die gedeeltelijk al gehad natuurlijk paar weken geleden.
Ik hoop haar als vriendin te houden, en daar geloof ik wel in! En zij ook, dus dat is denk ik wel positief en fijn om te weten.
Tot je weer een keer verliefd wordt, dan gaan al je bedenkingen door het putje en stort je je er weer hopeloos inquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik geloof iig nooit meer een vrouw op haar woord. voordat ik ooit weer "ik hou van je zeg" of oprecht de ander geloof mag ze heel wat uit de kast trekken)
mwah, ditmaal niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Tot je weer een keer verliefd wordt, dan gaan al je bedenkingen door het putje en stort je je er weer hopeloos in![]()
Tjoh Vandaag... ik deel het maar even wat ik heb meegemakt..quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Tot je weer een keer verliefd wordt, dan gaan al je bedenkingen door het putje en stort je je er weer hopeloos in![]()
goed van je hoor, je hebt je als een heer gedragen als ik het zo lees. Maar jammer dat je niet schaamteloos verliefd kan/mag worden op deze vrouw in deze situatie.quote:Op donderdag 19 februari 2009 04:08 schreef Chev het volgende:
Intimiteit gaat niet zonder gevoelen het gaat niet zoals je plant
en ik kan gewoonweg niet met een bezette vrouw iets beginnen of mee vreemdgaan
ik kan het gewoon niet
Ja ik heb m'n best gedaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 06:28 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
goed van je hoor, je hebt je als een heer gedragen als ik het zo lees. Maar jammer dat je niet schaamteloos verliefd kan/mag worden op deze vrouw in deze situatie.
Maar ben je nu meer over je ex heen nu je weer even geproefd hebt van een andere vrouw?
Pas een beetje op je hart, straks zit je hier weer mee te schrijven over haarquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:15 schreef Chev het volgende:
Ze reageert waarschijnlijk op m'n mail in de komende 2 uur, geen idee wat hier nu van moet gaan komen, denk dat het beter is om me 'n beetje afstandelijk te houden.
quote:Ik denk zeker weten dat ik sinds 'n week, misschien 2 over m'n ex heen ben, heb ook gezworen (tegenover mezelf) dat ik het er met niemand over zal hebben, al heb ik nu de regel gesteld dat ik er alleen over praat (en het liefst zo kort mogelijk) als iemand er om vraagt.
daar mag je ook best freakin´boos om zijn. Ook al vind je dat je het niet rechtstreeks naar hem kan uiten, hij heeft je wel gewoon keihard gekwetst. (waarom vind je eigenlijk dat hij er niks aan kan doen? Licht autistisch staat toch niet gelijk aan compleet achterlijk?)quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef M_Frohike het volgende:
Het is nu bijna 3 weken uit met mijn ex. Hij heeft bepaalde dingen niet zo handig aangepakt, maar vanwege zijn lichte autisme heb ik hem alles zo'n beetje blindelings vergeven. Maar nu ben ik te weten gekomen dat hij inmiddels alweer een nieuw liefje heeft... ik weet dat hij mij echt niet opzettelijk wil kwetsen en dat hij waarschijnlijk niet eens begrijpt dat dit voor mij op z'n minst naar te noemen is. Daarbij is het uit en kan ik hem natuurlijk helemaal niks kwalijk nemen.
Toch doet zoiets wel erg veel pijn..
Nee, maar wel dat hij zich op geen enkele manier kan verplaatsen in de gevoelswereld van een ander. Al zou ik het hem uitleggen, hij zou waarschijnlijk echt niet begrijpen waarom het mij kwetst. Ik hoor hem al bijna zeggen: 'we zijn toch uit elkaar, dan maakt het toch niet meer uit?' Dat maakt het moeilijk om hem iets echt kwalijk te nemen. Maakt de pijn niet minder helaas..quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
daar mag je ook best freakin´boos om zijn. Ook al vind je dat je het niet rechtstreeks naar hem kan uiten, hij heeft je wel gewoon keihard gekwetst. (waarom vind je eigenlijk dat hij er niks aan kan doen? Licht autistisch staat toch niet gelijk aan compleet achterlijk?)
Het duurt een poosje voordat je je er écht bij neer kan leggen, mijn 'switch' was een zinnetje van mijn beste vriend, zoek je eigen switchquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Pas een beetje op je hart, straks zit je hier weer mee te schrijven over haar![]()
[..]
op een gegeven moment is het genoeg geweest en moet je de knop omzetten. Goed dat je dat nu doet.
[..]
Ik probeer het ook, ik merk dat als ik aan hem ga denken ik weer zo´n wee, pijnlijk gevoel krijg en het vooral zó niet begrijp. Maar dat helpt me niks. Dus ik probeer het gelijk weg te duwen als ik er weer aan ga denken. Ik vind dat ik er nu wel genoeg over gehuild heb en me genoeg in die drek rondgewenteld heb. Gelukkig gebeuren er nu veel positieve dingen in mijn leven waar hij natuurlijk niks van meekrijgt dus dan wordt de afstand tussen ons ook gevoelsmatig groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |