abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66416835
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Timmetjuhs het volgende:
pff hopenlijk lucht dit op.
verhaal knip
Shit man...Maar wel erg herkenbaar. Ik heb geen advies...
Rebound girl, maar dat lost uiteindelijk niks op...
Helpt je alleen je gedachte te verzetten, maar de pijn blijft.
Sterkte!
pi_66416853
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:58 schreef Alexis.de.Tocqueville het volgende:
We verschillen te veel van elkaar, zei ze.
Dat zijn altijd de fijnste redenen ...Pff je kunt er zo weinig mee he!
Sterkte man!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:36:16 #228
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66418757
*zucht*

Kreeg vanmiddag te horen:
Misschien ben je wel meer als een grote broer op dit moment, iemand die meer is dan een vriend, maar geen vriendje.

*au*
pi_66419231
Jongens wees blij dat jullie exen je niet compleet hebben uitgekaffert, beschuldigt van elk probleem die je niet kon oplossen, elk dingetje die je niet kon doen voor haar zodat ze (misschien wel) bij je had gebleven.

Jullie komen er vanaf met het woord dat ze het eigenlijk niet meer wilden, dat er iets niet goed voelde of zat, jullie komen er vanaf met 'het was fijn, maar dit was het'.

Geloof me het is moeilijk, een reden krijg je nooit, maar je hebt in ieder geval wel een ex die niet op elk probleem die er was jou hiervan de schult geeft..

Behoud je eigen waarde en trots, probeer niet op elk wissewasje hoop te zoeken (ook al weet ik dat dit wel gebeurd..) en word niet boos over een emotionele uitbarsting van je ex die toch maar voor de helft of minder op de waarheid gebaseerd is, het doet pijn voor beide kanten hoe lullig dit ook klinkt, voor de een wat meer dan de ander omdat die al het verwerkings proces is begonnen, misschien wel weken geleden zodat het niet zo'n pijn doet, of denken dat..

Je zult geconfronteerd worden met jezelf, en wees trots op de dingen die je wel kan en wel heb gedaan, en probeer verder te leven met wat je ook wil voelen in je achterhoofd, schreeuwend of in stilte..
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66419985
(op de vorige pagina staat deel 1 van mn verhaaltje)

Maar er moet eigenlijk nog bij gezegd worden dat ze ook wel veel persoonlijke problemen heeft... En ze werd voor ze het uit maakte erg ziek.
Ze zei ook dat ze me wou sparen voor al haar problemen. Wat natuurlijk onzin is, ik zou haar juist willen steunen.

Ze ligt nu zelfs in het ziekenhuis... ik heb nog getwijfeld of ik dr op zou zoeken maar dat doe ik maar niet. Hoe romantisch het ook zal zijn, ze is beter af als ik haar nu even met rust laat.

Ik vraag haar op een rustig moment nog wel of het het 'geloof-verhaal' is, of dat ze me wil sparen...Ze zei dat ik beter verdien dan haar, en dat soort dingen

Maar het geloof-verhaal is ook erg plausibel, misschien een combinatie van beide, maar daar kan ik niet mee leven. Zo'n intolerant geloof.
pi_66436411
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef Chev het volgende:
Jongens wees blij dat jullie exen je niet compleet hebben uitgekaffert, beschuldigt van elk probleem die je niet kon oplossen, elk dingetje die je niet kon doen voor haar zodat ze (misschien wel) bij je had gebleven.

Jullie komen er vanaf met het woord dat ze het eigenlijk niet meer wilden, dat er iets niet goed voelde of zat, jullie komen er vanaf met 'het was fijn, maar dit was het'.

Geloof me het is moeilijk, een reden krijg je nooit, maar je hebt in ieder geval wel een ex die niet op elk probleem die er was jou hiervan de schult geeft..

Behoud je eigen waarde en trots, probeer niet op elk wissewasje hoop te zoeken (ook al weet ik dat dit wel gebeurd..) en word niet boos over een emotionele uitbarsting van je ex die toch maar voor de helft of minder op de waarheid gebaseerd is, het doet pijn voor beide kanten hoe lullig dit ook klinkt, voor de een wat meer dan de ander omdat die al het verwerkings proces is begonnen, misschien wel weken geleden zodat het niet zo'n pijn doet, of denken dat..

Je zult geconfronteerd worden met jezelf, en wees trots op de dingen die je wel kan en wel heb gedaan, en probeer verder te leven met wat je ook wil voelen in je achterhoofd, schreeuwend of in stilte..
ik weet niet of dat echt veel verschil maakt.
anderzijds kun je het vanuit jouw positie ook bekijken dat ze een hekel aan je had, je echt niet meer wou.
jij hebt redenen gehoord van haar en hier zitten ook veel mensen die dat niet hebben gehad en dat is ook mega frustrerend.

feit blijft dat zo'n beetje iedereen die hier post zich op de een of andere manier flink genaaid voelt en de reden van de breuk niet goed kan begrijpen of het volstrekt irrationeel vind.

van de ene kant wou ik dat mijn ex me helemaal afblafte, alles noemde wat er mis was, zou het misschien makkelijker maken.
of zo'n ruzie gehad dat ik een hekel aan har had, al het contact zou zijn vebroken...

heb vannacht weer van haar gedroomd in die korte uurtjes dat ik een beetje sliep (mijn slaapprobleem word steeds groter).
we kwamen elkaar tegen met carnval vieren. ik was er, veel van onze vrienden en haar vorige ex.
we belanden op een hotelkamer en na een nacht zei ze dat we snel weg moesten.
maar ik wou nog de kamer opruimen en al onze spulletjes mee nemen.
toen verloor ik haar weer uit het oog.

heel apart weer
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:42:51 #232
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66436567
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

van de ene kant wou ik dat mijn ex me helemaal afblafte, alles noemde wat er mis was, zou het misschien makkelijker maken.
of zo'n ruzie gehad dat ik een hekel aan har had, al het contact zou zijn vebroken...
Als dat zou gebeuren, is het voor mijn gevoel veel makkelijker om af te sluiten.
Ipv dat je nu normaal met haar om gaat en elkaar nog spreekt.

Dan kan je er écht een punt achter zetten, want meer kan je niet doen.
En nu blijft toch die confrontatie er elke keer.
Wat het alleen maar moeilijker maakt.
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:11:23 #233
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_66437666
Ik weet niet of er een moeilijkere en makkelijkere manier van uit elkaar gaan is. Ik weet wel dat ik heel veel verdriet had van mijn 1e ex die me verliet voor een ander. Ik was bij hem ingetrokken en moest toen dus weer naar mn ouders terug. Toen ik al mijn spullen kwam halen had hij allemaal hele gemene dingen voor me achter gelaten in huis. Zoals een brief die z'n nieuwe vlam hem had geschreven. En al die dingen lagen allemaal op plekken waar ik ze wel móest vinden. Ik geloof nog steeds dat dat geen toeval was.

Mijn 2e ex waarmee het nu ruim 3 weken uit is doet wel normaal tegen me, hoewel ook hij alweer een nieuwe vriendin heeft. Maar hij wrijft het er in ieder geval niet zo in en probeert de zaken echt netjes af te handelen zeg maar.

Ik denk toch dat ik dat laatste 'makkelijker' vind. Als je ex zich opeens zo tegen je keert is het net of al die jaren dat je samen bent geweest tot niets worden teruggebracht, alsof het helemaal niks heeft betekend. Hoe kut het ook is dat het nu uit is, ik weet in ieder geval dat hij wel om me gegeven heeft en dat de leuke tijd die we hebben gehad echt iets heeft betekent. Het maakt het niet minder pijnlijk, maar je krijgt er in ieder geval niet nóg meer verdriet bij doordat je ex je opeens als een stuk stront behandelt.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:22:03 #234
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66438077
Daar heb je gelijk ik.

Maar als het uit gaat, en in mijn geval, nog gewoon je ex blijft zien en afspreekt etc, is dat lastig.
Vooral omdat je weet dat er nog meer is, maar het er niet echt uit komt.

In dat geval zou het soms makkelijker zijn als je ruzie zou krijgen, dan kan je het gewoon helemaal afsluiten. En nu blijft er nog stiekem een achterdeur op en staan, voor het geval dat...
  woensdag 25 februari 2009 @ 11:33:08 #235
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_66438571
Nee dat is waar, dan kan je maar beter een duidelijke afsluiting hebben.
Ik kies er sowieso niet voor om nog dingen te doen met een ex (tot nu toe in ieder geval, maar ik heb nog maar 2 exen). Ik kan mijn ex van nu echt niet meer zien zonder daar heel droevig van te worden, maar het is ook nog maar 3 weken uit. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog vrienden word met hem, maar goed misschien kan dat nog als ik echt over hem heen ben. Verder hebben we niet een gezamenlijke vriendenkring of zo, dus is het voor mij makkelijk om echt alle contact te verbreken (wat op het moment echt het beste is voor mij).
pi_66441069
voel me echt zo beroerd joh, dacht dat het een paar dagen beter ging...

weet ook niet meer wat ik kan doen om me beter te voelen, heb alles wel een beetje geprobeerd.
heb ook zo het idee dat mijn ex zeer binnenkort wel weer een nieuw vriendje heeft, de aandacht die ze van jongens krijgt is uiteraard groot.

het is ook heel onwerkelijk, kan het nog steeds niet goed bevatten.
herinner me nog zo goed dat ze me aankeek en kuste en zei dat ze zoveel van me hield en altijd bij me zou blijven.

vind het ook heel moeilijk om positieve dingen in andere vrouwen te zien, ook dat geprobeerd, maar mijn ex scoort op al mijn criteria voor ideale vriendin wel extreem hoog (anders was het destijds ook nooit mijn vriendin geworden)
pi_66441755
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:37 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik weet niet of dat echt veel verschil maakt.
anderzijds kun je het vanuit jouw positie ook bekijken dat ze een hekel aan je had, je echt niet meer wou.
jij hebt redenen gehoord van haar en hier zitten ook veel mensen die dat niet hebben gehad en dat is ook mega frustrerend.
[knip]
Hehe. blijkbaar ken je het verhaal niet, geeft ook niet, ze had geen hekel aan me, ze hield zelfs (naar eigen zeggen) nog van me toen ze bij haar nieuwe verlieftheid was.

Er speelde zeker nog 5 andere dingen buiten ons om waarover ik in iedergeval zeker geen controle had (ouders, broer, verwachtingen, angsten, benouwdheid ect..), en ze bleef het hebben over een toekomst die wij hadden kunnen hebben (als ik alles had gedaan die zj nodig vond) dus tja

Een reden.. uhm verschillende, de een onlogischer dan de ander, dan weer een verdraait antwoord hebt ook niks om je beter bij te voelen.

Als iemand het nu bij 1 verhaal houd dan is dat misschien een antwoord, maar anderzijts is het even kut als niks horen.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66443079
ja omgeving en opvoeding spelen ook een hele belangrijke rol.

ik heb nu zo'n gruwelijke hekel aan haar vriendinnen en huisgenoten.
ik heb ook het idee dat die ook een rol hebben gespeeld bij de breuk en dat er nu een soort druk is vanuit diezelfde vriendinnen om haar weer aan een nieuw vriendje te helpen die beter bij hun past.

kon ik maar terug in de tijd
ff een boodschap geven aan mezelf x aantal jaar geleden.
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:33:18 #239
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_66443426
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
kon ik maar terug in de tijd
ff een boodschap geven aan mezelf x aantal jaar geleden.
ja dat ken ik, had ik mezelf maar gewaarschuwd

mijn ex is ook zo hypocriet als wat.. 4 keer vreemdgaan en dan nog elke keer witheet van woede worden als ik met een ander meisje alleen maar praatte. Ze controleerde mn telefoon elke avond en heeft alle nummers van meisjes uit mijn telefoon gewist. Zou dat nou door een schuldig geweten komen? Waarom wil ik dit meisje in vredesnaam toch terug nadat ze me zo vaak genaaid en gebackstabbed heeft?
Kon je een gevoel maar uitleggen, dan keek niemand me meer raar aan als ik dit verhaal vertelde

In other news; zonet een haatmail aan die saunaman gestuurd, ik weet dat hij er weinig aan kan doen en dat ik er niks mee opschiet, maar het voelde lekker om hem de scheldwoorden toe te sturen die ik eigenlijk tegen haar wil zeggen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_66444961
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef Rahl het volgende:

[..]

ja dat ken ik, had ik mezelf maar gewaarschuwd

mijn ex is ook zo hypocriet als wat.. 4 keer vreemdgaan en dan nog elke keer witheet van woede worden als ik met een ander meisje alleen maar praatte. Ze controleerde mn telefoon elke avond en heeft alle nummers van meisjes uit mijn telefoon gewist. Zou dat nou door een schuldig geweten komen? Waarom wil ik dit meisje in vredesnaam toch terug nadat ze me zo vaak genaaid en gebackstabbed heeft?
Kon je een gevoel maar uitleggen, dan keek niemand me meer raar aan als ik dit verhaal vertelde

In other news; zonet een haatmail aan die saunaman gestuurd, ik weet dat hij er weinig aan kan doen en dat ik er niks mee opschiet, maar het voelde lekker om hem de scheldwoorden toe te sturen die ik eigenlijk tegen haar wil zeggen
ja waarom blijf je houden van je ex wat ze ook doet...

ik ben heel benieuwd of ze vreemd is gegaan toen we nog wat hadden.
ze was er binnen 4 dagen bij om te zoenen met een ander en kort daarna dus all the way.

en dan stuurt ze me soms dat ze zich rot voelt, denk ik, waarom dan precies.
vraag me ook echt af of ze uberhaupt nu gelukkig is.
ik snap hel goed dat alles haar teveel is geworden en dat ze wellicht overspannen was en als ze mij zag dat ze dan extreme hulpeloosheid zag.

maar zou ze dan nergens denken dat het een samenloop van extreme omstandigdheden is.
zou ze zich nooit afvragen: "hey, eerst was de relatie perfect, tot dat ene moment waarop het veranderde"

ook de jongens waar ze nu mee om gaat zijn het tegenovergestelde van wat ik de laatste maanden was, en die vriendinnen zitten behoorlijk te psuehn om haar aan een kerel te krijgen (als ik de hyves zo bekijk).
maar als ik recente stapfoto's van haar bekijk zie ik niet echt een mega happy blik in haar ogen, dat was ooit wel anders.

ik vraag me ook echt af of ze wellicht spijt heeft en nu extreem veel moeite heeft het te verdringen.
en wellicht is dat ook een reden voor haar temeer om een vriendje weer te nemen.

wat ik merkte is dat toen ik met die andere meiden zoende dat op het moment leuk was, maar het was puur zoenen en fysiek. ik had er niet echt gevoelens bij. en kort daarna d8 ik meteen aan mijn ex, en bleef eraan denken en voelde me kut. niet omdat ik gezoend had met een ander maar omdat ik merkte wat ik miste.

en misschien word alles wel beter naar verloop van tijd maar ik merk er weinig van, zit nu op 1,5 maand officieel uit en 3 a 4 maanden dat ik wist dat ze twijfelde.
dan moet er toch ergens verlichting komen.

en enerzijds hoop ik dat ze keihard op haar bek gaat maar anderzijds wil ik niet dat ze ongelukkig is.
als ze maar eens alles op een rijtje zette, alles zou overdenken en er met iemand normaal over zou praten.
want diep in haar hart houdt ze nog extreem veel van mij en weet ze wel dat ze heel gelukkig met me was geworden.
pi_66445102
Gister een sms sessie met haar gehad, ze had de ketting nog om die ik haar had gegeven. Ik vroeg mij af waarom, want ze had beloofd om het af te doen/
Toch een sms gestuurd om te vragen waarom ze het nog om had, ik kreeg daarop een antwoord waar haar dvd's zijn ( we hadden gezamenlijk een collectie)
Hierop heb ik gereageerd dat ik al die dvd's heb weggegeven. Daarna vroeg ze of ik al iemand had gevonden om te manipuleren.
Toen ging het smsen nergens meer over, veel verwijten..
pi_66445340
Het is heel moeilijk om iemand los te laten waar je nog steeds van houd. Je kan wel vast blijven houden aan die gevoelens maar hierdoor werk je jezelf alleen maar tegen. Ik weet ook bijna zeker dat mocht ik mijn ex binnenkort met een andere jongen zien ik gebroken zal zijn. Ik kan beter terugkijken naar de fijne tijd die we samen hebben gehad en proberen er een punt achter te zetten hoe moeilijk dit ook lijkt. Momenteel zit ik nog met veel vragen en hoop hier binnenkort dan ook antwoord op te krijgen.
pi_66445671
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Timmetjuhs het volgende:
Ik weet ook bijna zeker dat mocht ik mijn ex binnenkort met een andere jongen zien ik gebroken zal zijn.
Bij mij is dat het geval, ze pronkt er ook nog mee en smst mij dat hij in alles beter is en ik in het niet valt als ze hem vergelijkt met mij.

Dan vraag ik me af of ze al die tijd ( 2 jaar ) tegen mij gelogen heeft, of dat we de laatste tijd zoveel ruzie hebben gehad dat alles op dit moment beter lijkt.
Ik wens haar het beste, maar om er zo mee om te gaan is echt slecht. Dat is iets wat ik niet zal doen.
pi_66446235
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:21 schreef Timmetjuhs het volgende:
Het is heel moeilijk om iemand los te laten waar je nog steeds van houd. Je kan wel vast blijven houden aan die gevoelens maar hierdoor werk je jezelf alleen maar tegen. Ik weet ook bijna zeker dat mocht ik mijn ex binnenkort met een andere jongen zien ik gebroken zal zijn. Ik kan beter terugkijken naar de fijne tijd die we samen hebben gehad en proberen er een punt achter te zetten hoe moeilijk dit ook lijkt. Momenteel zit ik nog met veel vragen en hoop hier binnenkort dan ook antwoord op te krijgen.
dat ze gewoon "sex" heeft met anderen heb ik het niet extreem moeilijk mee, dat is het rare.
oke, soms heb ik een mental image waar ik misselijk van word maar ik vind het veel erger dat er straks iemand is waar ze tegen zegt: "ik hou van jou" "jij bent mijn allerliefste"

en dat je over x aantal maanden/jaren foto's van je ex en de ander samen ziet, of dat je via via hoort dat ze samen wonen. of het moment dat je haar tegen komt en ze achter de kinderwagen loopt.
als de relatie onder "normale" omstandigheden kapot was gegaan dan had ik er ook minder moeite mee, in het verleden ook 2x gehad en dan is het na een tijdje niet zo hard meer.
weet van twee andere exen dat ze bijna trouwen of samen wonen en daar kan ik voor ze echt gelukkig om zijn. heb ook een ex waar ik ook een speciale band mee heb recentelijk nog een paar maal gezien met haar vriend.
hele toffe gozer, lief, aardig en oprecht en zag ook dat mijn ex dolgelukkig was/is en was blij voor haar.

en soms vraag ik me ook af waarom mensen zo extreem verschillen in het verwerken van liefdesverdriet.
als ik in mijn omgeving kijk voel ik me wat dat betrefd wel een buitenbeentje. zie vrienden en vriendinnen natuurlijk het wel moeilijk hebben als hun zoiets overkomt maar die weten vrij snel de draad weer op te pakken.

en als verliefdheid een chemische reactie in de hersenen is, of gewoon de angst van mensen om alleen te zijn dan moet ik toch ook makkelijk verliefd kunnen worden op een ander en dezelfde gevoelens weer krijgen...
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:16:47 #245
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_66447548
Waarom heb ik toch de neiging om iedere keer op z'n hyves te kijken??
Ik weet toch al wat er staat, namelijk de ene liefdesverklaring na de andere tussen hem en z'n nieuwe lief. Ik weet niet waarom ik het doe, doet alleen maar pijn iedere keer als ik zoiets lees. Maar in een moment van zwakte of zo ga ik dan toch weer zitten kijken... idioot!!
pi_66447961
Wat te doen, wat te doen.

Het is nu ongeveer een maand geleden dat het uit is tussen mijn ex en mij. De reden voor haar om het uit te maken is dat ze wat miste. Heel vervelend natuurlijk en heb er ook wel 2/3 weken mee gezeten. We hadden het echt heel fijn samen. Nu besloten we deze week weer eens af te spreken. Toen ik haar zag voelde ik de liefde weer opkomen. Ik gaf dr ook meteen een zoen en ze zoende terug. We gingen ergens zitten en we hebben daar nog meer lopen zoenen. Het was net zoals vroeger. We zijn zelfs verder gegaan als zoenen. Maar nu heb ik spijt. Het had niet mogen gebeuren, nu ben ik weer verlieft op haar. Ze vond het heel fijn met mij maar ze mist gewoon iets. Nu wil ze geen relatie maar wel eens in de week afspreken. Een soort sexrelatie dus. Nu twijfel ik heel erg. Aan de ene kant zou ik dat natuurlijk heel graag willen, maar aan de andere kant zegt mijn gevoel dat ik het niet moet doen omdat er van mijn kant meer gevoelens zijn dan van de hare. Wat is de juiste keuze? Haar vergeten en verder gaan met mijn leven? Of gewoon zoiets hebbe van fuckit.. mezelf erbij neerleggen dat het niets meer word, me gevoel wegstoppen en genieten. Ik weet het niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door DeRattebaas op 25-02-2009 15:32:15 ]
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:30:18 #247
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_66448072
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:27 schreef DeRattebaas het volgende:
Wat te doen, wat te doen.

Het is nu ongeveer een maand geleden dat het uit is tussen mijn ex en mij. De reden voor haar om het uit te maken is dat ze wat miste. Heel vervelend natuurlijk en heb er ook wel 2/3 weken mee gezeten. We hadden het echt heel fijn samen. Nu besloten we deze week weer eens af te spreken. Toen ik haar zag voelde ik de liefde weer opkomen. Ik gaf dr ook meteen een zoen en ze zoende terug. We gingen ergens zitten en we hebben daar nog meer lopen zoenen. Het was net zoals vroeger. We zijn zelf verder gegaan als zoenen. Maar nu heb ik spijt. Het had niet mogen gebeuren, nu ben ik weer verlieft op haar. Ze vond het heel fijn met mij maar ze mist gewoon iets. Nu wil ze geen relatie maar wel eens in de week afspreken. Een soort sexrelatie dus. Nu twijfel ik heel erg. Aan de ene kant zou ik dat natuurlijk heel graag willen, maar aan de andere kant zegt mijn gevoel dat ik het niet moet doen omdat er van mijn kant meer gevoelens zijn dan van de hare. Wat is de juiste keuze? Haar vergeten en verder gaan met mijn leven? Of gewoon zoiets hebbe van fuckit.. mezelf erbij neerleggen dat het niets meer word, me gevoel wegstoppen en genieten. Ik weet het niet..
Op die manier kom je er natuurlijk niet echt overheen, ik denk dat je alleen maar meer in de knoop zou komen met je gevoelens. Afkappen lijkt mij beter, in zo'n soort relatie moet de ene niet meer willen dan de andere, dat loopt geheid verkeerd af.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:31:15 #248
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_66448107
Niet doen. Als er nog gevoel in het spel is gaat dit jou alleen maar veel pijn doen.
pi_66448802
Denk ook niet dat ik het door ga zetten. En als ik het nou 1x probeer en kijken of het werkt? Bedoel of ik er nu mee zit of over een week, heb ik het in ieder geval nog geprobeerd. Bedankt voor jullie snelle reply's trouwens.
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:54:11 #250
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_66448994
Ik denk zelf dat hoe eerder je je van haar los kan maken hoe beter. Het is makkelijk voor haar om jou op deze manier aan het lijntje te houden, maar jij gaat er waarschijnlijk aan kapot op den duur.
Sterkte ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')