quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef mspoez het volgende:
Sterkte allemaal liefjes. Het is niet eenvoudig.
Mijn carnaval was geweldig! Ben ex twee keer tegengekomen, daarna niet meer, heb de maandag (een speciale dag hier waar hij maanden aan voorbereid heeft) ook aan hem gelaten en ben die dag thuisgebleven. Ik bedacht me namelijk dat het voor hem ook wel eens heel moeilijk zou kunnen zijn om mij te zien... Hij zou hier 5 dagen zijn maar zijn logeeradres werd op het laatste moment afgezegd, dus dat moet al zuur genoeg zijn geweest voor hem. Heb deze carnaval de boel goed afgesloten, er is geen verdriet meer, geen rancune. Alleen een soort van 'jammer'. Weer veel geleerd, van deze meneer, en wie weet wat er nog komt!
waarom zie je haar dan weer?quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Blue_note het volgende:
Morgen zie ik haar weer, en zal het wel weer pijn doen.
Gewoon niet doen!quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af soms...
Ik wíl haar nog gewoon zien....
Jij bent dus de andere kant van het verhaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Vorige week woensdag uitgemaakt met mn vriendin. En de gevoelens en gedachtes zijn al vrij ver weg c.q verwerkt. Yay!, vrees alleen dat het voor haar anders ligt, maar daar mag ik niet al te veel mee zitten.
Ja, is eigenlijk het beste. Vanavond nog één gesprek, en dan zeg ik dat vrienden niet gaat werken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Gewoon niet doen!
Je maakt het zo alleen maar moeilijker voor jezelf.
Jij moet verder en in dit geval zonder haar.
Klaar is klaar en life goes on.
Dit is wat ik nu denk en het helpt eigenlijk wel.
Het gaat allemaal niet in een keer en ook niet snel of zo.
Maar na mate de tijd vorderd merk ik dat het steeds beter gaat.
Hoop dat dit een troost voor je is.
Denk aan jezelf jonge!
Succes vandaag!!!! Vandaag is de eerste dag van de rest van je levenquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:14 schreef Vandaag... het volgende:
Ik ga de knop omzetten en iets nuttigs doen met mijn leven. Veel sterkte hier verder allemaal! Bedankt voor de goede adviezen en voor het luchten van mijn hart![]()
Klopt, je kunt best vrienden worden met je ex, maar pas op lange termijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja, is eigenlijk het beste. Vanavond nog één gesprek, en dan zeg ik dat vrienden niet gaat werken.
is er dan geen kans dat een van beide partijen meer wil dan alleen vriendschap?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Klopt, je kunt best vrienden worden met je ex, maar pas op lange termijn.
De vriendin die ik had vóór mijn ex raakt nu goed bevriend met me.. Is leukMaar ja, het is ook ruim 3 jaar geleden dat we uit elkaar gingen..
herkenbaar, heb je nog wat van der gehoord?quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:48 schreef mstr het volgende:
Maybe you'll say you still want me
Maybe you'll say that you don't
Maybe we said it was over
But baby I can't let you go
Ik heb haar de hele dag op msn gesproken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
herkenbaar, heb je nog wat van der gehoord?
ik ga zaterdag weer stappen, in een onbekende stad, eens kijken of ik daar rebound no 4 kan regelen
heb me voorgenomen om binnen 2 maand iig met een dame naar bed te gaan en te daten met 1 of meer.
puur om te kijken of dat beter werkt dan de vorige copingstrategie (2 jaar celibaat leven en overal tegen aan schoppen letterlijk en figuurlijk)
ga je automatisch denken:quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb haar de hele dag op msn gesproken.
Vanochtend kwam ze zelfs nog even online: 'Om nog even paar minuten te kletsen (A)'
Ik ga zaterdag waarschijnlijk ook uit, waar zij ook is.
Dus ben benieuwd of ze vraagt of ik haar wil ophalen en thuisbrengen..
Dat ga je ook denken jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ga je automatisch denken:
als ik dat doe, vind ze me dan geen laf hondje die ze kan manipuleren
als ik het niet doe, krijgt ze dan geen hekel aan mij of zorgt ze voor een andere begeleider.
beetje naar altijd die "spelletjes", ze willen van de ene kant lief behandeld worden maar aan de andere kant willen ze dat een man onafhankelijk is en dat zij moeite moeten doen.
en mannen zijn veelal, op een paar na, te goed en te eerlijk voor die spelletjes
Geen werk vandaag?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:23 schreef larry_flynt het volgende:
EX
hierheen verwezen ik ga me fles wodka opmaken
Ik zie op dit moment vooral de voordelen. Ik vind het heerlijk alleen. Mis wel eens iets warms in bed of een man om tegen aan te hangen op de bank maar niet zodanig dat ik er naar op zoek ga, ook niet voor een nacht. Nee, ik blijf voorlopig ook lekker alleen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:35 schreef Chev het volgende:
[..]
Want vrijgezel zijn heeft zo z'n voor en nadelen!
Ik ga lekker naar de film vanavond met een groep vrienden, en morgen de hele dag voetballen en 's avonds ook naar een groot uitgaanscentrum, ik ben hopelijk voorzien dit weekend!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef Blue_note het volgende:
Respect kerel! Ik zou gek worden denk ik. Zorg dat je vanavond onder de mensen bent, maakt het een stuk makkelijker! Succes!
Dat zou mij ook pijn doen zal ik eerlijk toegeven. Speelde er al iets langer tussen hun?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:09 schreef larry_flynt het volgende:
Mij doet het pijn dat ze na 3,5 jaar na een maandje een nieuwe vlam heeft....
Of juist niet eraan terug denken, want dan denk je misschien dat zij die mooie dingen nu samen hebben..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:11 schreef Timmetjuhs het volgende:
[..]
Dat zou mij ook pijn doen zal ik eerlijk toegeven. Speelde er al iets langer tussen hun?
Het beste is gewoon je er niks van aan te trekken en terug te denken aan de mooie dingen die jullie samen hadden. Het leven gaat gewoon door hoe lastig dit soms ook is.
ken die film haast uit mijn hoofd.quote:My Dearest Allie. I couldn't sleep last night because I know that it's over between us. I'm not bitter anymore, because I know that what we had was real. And if in some distant place in the future we see each other in our new lives, I'll smile at you with joy and remember how we spent the summer beneath the trees, learning from each other and growing in love. The best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more, that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds, and that's what you've given me. That's what I hope to give to you forever. I love you. I'll be seeing you. Noah
--------------------------------------------
I am nothing special; just a common man with common thoughts, and I've led a common life. There are no monuments dedicated to me and my name will soon be forgotten. But in one respect I have succeeded as gloriously as anyone who's ever lived: I've loved another with all my heart and soul; and to me, this has always been enough.
-----------------------------------------
She had come back into his life like a sudden flame; blazing and streaming into his heart. Noah stayed up all night contemplating the certain agony he knew would be his if he were to lose her twice.
zeker lastig, maar enerzijds is het misschien ook goed voor haar om eens te ervaren hoe het ook kan zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef mstr het volgende:
Lastig, lastig.
Dat is een kwestie van haar willen helpen en misschien jezelf weer in moeilijkheden brengen, of haar laten gaan maar jezelf op het spoor houden om het zo maar te zeggen.
Dat zou zeker een een mooi scenario zijn
Het is te hopen inderdaad, soms is het op de harde manier leren het beste.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:40 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
zeker lastig, maar enerzijds is het misschien ook goed voor haar om eens te ervaren hoe het ook kan zijn.
je bent zoals mensen je zien (op dat moment). en kwetsbare meisjes vallen op en dat trekt helaas een bepaald soort man aan. mensen hebben lange tijd van mij dat gedacht (zeker haar omgeving) maar ik was juist het tegenovergestelde.
ik hoop dat ze dat weer eens gaat inzien en als ze echt helemaal in de klote zit dat ze dan aan mij terug denkt en wat ik haar gegeven heb.
ik wist dat het uit zou gaan een hele tijd geleden en heb haar toen iets geschonken waar ze altijd in gedachten en ook bij mij op kan terug vallen
en die eikel neemt ze ws ook nog in bescherming net als een vorige tering ex die haar bedonderde
Gister boeide het me niet zoveel maar nu zit ik toch wel een beetje te trillen als ze trots verteld dat ze "alleen met de hand" wat gedaan hebben omdat ze "alles nog niet kon". Nee dat is beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Rahl het volgende:
Okay mijn ex gaat vanavond dus naar die saunaman toe.. ze wil liever niet alleen zijn zegt ze.
Het vreemde is dat het me op dit moment niet echt raakt. Ik ben zelfs blij, ik denk dat als ze het doet dat voor mij definitief de deur dichtgeslagen word. Point of no return zegmaar. Het zou wel pijn doen maar ik denk niet dat het me zo zou verpletteren als vorige week. Hooray for me
En de andere kant van het verhaal zal meestal een mysterie blijvenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Pwoekie het volgende:
gisteren dus ff een smsje dat ze zich kut en kwetsbaar voelde.
stuurde een smse terug dat ze in hemelsnaam moest oppassen wat ze gaat doen.
niks meer terug gehad.
zo frustrerend, ik weet gewoon dat het slecht met haar gaat en kan gewoon nergens anders aan denken.
eigenwijze koppige trut dat het ook is, waarom hou ik nou zoveel van je
weer wezen stappen. kwam wel een leuk meisje tegen, hele avond mee lopen ouwehoeren en toen moesten we opeens weg... geen nummer niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:23 schreef Chev het volgende:
[..]
En de andere kant van het verhaal zal meestal een mysterie blijvenheh. voel me vanvond beetje alleen, niet uit, niet bij m'n ouders geweest, ziekig films kijken thuis op de bank (in het donker natuurlijk
) bleh ga straks maar vroeg naar bedje toe
Zou makkelijk zijn hèquote:Op zondag 1 maart 2009 13:11 schreef Pwoekie het volgende:
ik wou dat er een pil was om alles te vergeten...
Dan gaat echt alles je tegen zitten,quote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef Chev het volgende:
Ik betaal duizend euro per pil voor degene die dat uitvind
Damn kan iemand me niet ff opvrolijken.. ik zit hier al sinds vrijdag ziekig thuis, alles afgezegt and i'm fucking bored out of my mind right now
ga gamen!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef Chev het volgende:
Ik betaal duizend euro per pil voor degene die dat uitvind
Damn kan iemand me niet ff opvrolijken.. ik zit hier al sinds vrijdag ziekig thuis, alles afgezegt and i'm fucking bored out of my mind right now
dat werkt ook niet.quote:
Verwacht niks en praat jezelf geen hoop aan, dan kan het alleen maar meevallen toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
dat werkt ook niet.
7 jaar geleden ging het uit met een meisje.
heb bijna een jaar soldier of fortune gespeeld. zo extreem veel en intensief dat ik bij de top van europa hoorde.
en dan word je opeens "wakker" en merk je dat je een jaar verder bent en niks bent opgeschoten...
van weekend (zaterdagnacht) met mijn ex wezen smsen. dat ik der best wel mis em zij heeft die momenten ook...
had een foto op mijn msn geplempt waar ik dus op sta met een bloedmooie blondine![]()
wel direct reactie, of ik behoorlijk aan het versieren was en dat het een mooi meisje was, normaal spreekt ze me niet zo snel aan via msn...
en nu binnenkort dus ff shoppen en relaxen met mijn ex...
probeer der een beetje jaloers te maken, kijken of dat werkt.
in feite doe ik vrij weinig nog met andere dames, ja heb er een paar gezoend maar ik denk de hele dag aan mijn ex, zelfs in mijn slaap.
en hoe mooi andere meiden ook zijn en hoe leuk, mijn ex heeft toch net dat beetje meer...
ben gelukkig weer wat zelfverzekerder, was echt een wrak...Misschien dat ze dat straks ook weer inziet en het wellicht goed komt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |