abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2009 @ 18:49:48 #251
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66455021
Sterkte allemaal liefjes. Het is niet eenvoudig.

Mijn carnaval was geweldig! Ben ex twee keer tegengekomen, daarna niet meer, heb de maandag (een speciale dag hier waar hij maanden aan voorbereid heeft) ook aan hem gelaten en ben die dag thuisgebleven. Ik bedacht me namelijk dat het voor hem ook wel eens heel moeilijk zou kunnen zijn om mij te zien... Hij zou hier 5 dagen zijn maar zijn logeeradres werd op het laatste moment afgezegd, dus dat moet al zuur genoeg zijn geweest voor hem. Heb deze carnaval de boel goed afgesloten, er is geen verdriet meer, geen rancune. Alleen een soort van 'jammer'. Weer veel geleerd, van deze meneer, en wie weet wat er nog komt!
Prrrrr
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:44:33 #252
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66456542
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:49 schreef mspoez het volgende:
Sterkte allemaal liefjes. Het is niet eenvoudig.

Mijn carnaval was geweldig! Ben ex twee keer tegengekomen, daarna niet meer, heb de maandag (een speciale dag hier waar hij maanden aan voorbereid heeft) ook aan hem gelaten en ben die dag thuisgebleven. Ik bedacht me namelijk dat het voor hem ook wel eens heel moeilijk zou kunnen zijn om mij te zien... Hij zou hier 5 dagen zijn maar zijn logeeradres werd op het laatste moment afgezegd, dus dat moet al zuur genoeg zijn geweest voor hem. Heb deze carnaval de boel goed afgesloten, er is geen verdriet meer, geen rancune. Alleen een soort van 'jammer'. Weer veel geleerd, van deze meneer, en wie weet wat er nog komt!
Mooi, heb je dit ook weer gehad. Kun je weer verder.

Bij mij nog wel wat rancune maar ik weet er inmiddels ook wel wat lessen uit te trekken. Dat hij een klootzak is bijvoorbeeld

Maar behalve dat herinnerde ik me ineens dat ik mezelf ook wel tegen een vriendje heb gedragen zoals mijn ex ongeveer tegen mij deed. En ik weet ook waarom ik dat deed (gewoon niet genoeg verliefd, te weinig passend bij mijn toekomstbeeld etc., in ieder geval niet iets waar hij iets aan kon doen) dus ik snap wel iets beter waarom mijn ex zo deed. Hoewel het wel kut is dat ik nu degene ben die aan het kortste eind trekt. Maar goed. Het zij zo. Opstaan en weer verder.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:19:41 #253
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66457866
Kus voor jou Vandaag, jij komt er heus, Sterke vrouw jij!
Prrrrr
pi_66464412
Ik heb nú het idee dat ik erover heen ben...Maar dat kan niet..
Als ik er nu aan denk dat ze een ander heeft heb ik zoiets van , maar oke, life goes on.
Maar ik durf niet te geloven dat ik dat nu denk en voel!
Morgen zie ik haar weer, en zal het wel weer pijn doen.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:45:53 #255
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66465256
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:21 schreef Blue_note het volgende:

Morgen zie ik haar weer, en zal het wel weer pijn doen.
waarom zie je haar dan weer?
pi_66465664
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:45 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

waarom zie je haar dan weer?
Ja dat vraag ik me ook af soms...
Ik wíl haar nog gewoon zien....
pi_66476533
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:59 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me ook af soms...
Ik wíl haar nog gewoon zien....
Gewoon niet doen!
Je maakt het zo alleen maar moeilijker voor jezelf.
Jij moet verder en in dit geval zonder haar.

Klaar is klaar en life goes on.
Dit is wat ik nu denk en het helpt eigenlijk wel.

Het gaat allemaal niet in een keer en ook niet snel of zo.
Maar na mate de tijd vorderd merk ik dat het steeds beter gaat.
Hoop dat dit een troost voor je is.

Denk aan jezelf jonge!
pi_66478234
Shit, dr gister nog even aan de telefoon gehad... God, wat ben ik gek op dr. Meteen weer vlinders in mn buik.

We konden in ieder geval even praten, ze weet dat ik om haar geef. Maar ja, of het nog wat wordt... ik laat haar wel even met rust nu, mij kennende loop ik straks weer te hard van stapel.
pi_66480921
Vorige week woensdag uitgemaakt met mn vriendin. En de gevoelens en gedachtes zijn al vrij ver weg c.q verwerkt. Yay!, vrees alleen dat het voor haar anders ligt, maar daar mag ik niet al te veel mee zitten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:46:13 #260
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66481096
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Vorige week woensdag uitgemaakt met mn vriendin. En de gevoelens en gedachtes zijn al vrij ver weg c.q verwerkt. Yay!, vrees alleen dat het voor haar anders ligt, maar daar mag ik niet al te veel mee zitten.
Jij bent dus de andere kant van het verhaal.
De meeste hier zitten precies met 'haar' kant
pi_66481827
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Gewoon niet doen!
Je maakt het zo alleen maar moeilijker voor jezelf.
Jij moet verder en in dit geval zonder haar.

Klaar is klaar en life goes on.
Dit is wat ik nu denk en het helpt eigenlijk wel.

Het gaat allemaal niet in een keer en ook niet snel of zo.
Maar na mate de tijd vorderd merk ik dat het steeds beter gaat.
Hoop dat dit een troost voor je is.

Denk aan jezelf jonge!
Ja, is eigenlijk het beste. Vanavond nog één gesprek, en dan zeg ik dat vrienden niet gaat werken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:14:45 #262
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66482152
Ik ga de knop omzetten en iets nuttigs doen met mijn leven. Veel sterkte hier verder allemaal! Bedankt voor de goede adviezen en voor het luchten van mijn hart

pi_66484199
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:14 schreef Vandaag... het volgende:
Ik ga de knop omzetten en iets nuttigs doen met mijn leven. Veel sterkte hier verder allemaal! Bedankt voor de goede adviezen en voor het luchten van mijn hart

Succes vandaag!!!! Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66486740
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:06 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja, is eigenlijk het beste. Vanavond nog één gesprek, en dan zeg ik dat vrienden niet gaat werken.
Klopt, je kunt best vrienden worden met je ex, maar pas op lange termijn.
De vriendin die ik had vóór mijn ex raakt nu goed bevriend met me.. Is leuk Maar ja, het is ook ruim 3 jaar geleden dat we uit elkaar gingen..
pi_66487187
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Klopt, je kunt best vrienden worden met je ex, maar pas op lange termijn.
De vriendin die ik had vóór mijn ex raakt nu goed bevriend met me.. Is leuk Maar ja, het is ook ruim 3 jaar geleden dat we uit elkaar gingen..
is er dan geen kans dat een van beide partijen meer wil dan alleen vriendschap?
na 3 jaar toch inzien dat de ander best wel oke was ...

donderdag 26 februari 2009 @ 20:48:33 #266
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66494654
Maybe you'll say you still want me
Maybe you'll say that you don't
Maybe we said it was over
But baby I can't let you go
pi_66497333
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:48 schreef mstr het volgende:
Maybe you'll say you still want me
Maybe you'll say that you don't
Maybe we said it was over
But baby I can't let you go

herkenbaar, heb je nog wat van der gehoord?

ik ga zaterdag weer stappen, in een onbekende stad, eens kijken of ik daar rebound no 4 kan regelen

heb me voorgenomen om binnen 2 maand iig met een dame naar bed te gaan en te daten met 1 of meer.
puur om te kijken of dat beter werkt dan de vorige copingstrategie (2 jaar celibaat leven en overal tegen aan schoppen letterlijk en figuurlijk)
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:38:31 #268
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66497474
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

herkenbaar, heb je nog wat van der gehoord?

ik ga zaterdag weer stappen, in een onbekende stad, eens kijken of ik daar rebound no 4 kan regelen

heb me voorgenomen om binnen 2 maand iig met een dame naar bed te gaan en te daten met 1 of meer.
puur om te kijken of dat beter werkt dan de vorige copingstrategie (2 jaar celibaat leven en overal tegen aan schoppen letterlijk en figuurlijk)
Ik heb haar de hele dag op msn gesproken.
Vanochtend kwam ze zelfs nog even online: 'Om nog even paar minuten te kletsen (A)'

Ik ga zaterdag waarschijnlijk ook uit, waar zij ook is.
Dus ben benieuwd of ze vraagt of ik haar wil ophalen en thuisbrengen..
pi_66498265
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:38 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik heb haar de hele dag op msn gesproken.
Vanochtend kwam ze zelfs nog even online: 'Om nog even paar minuten te kletsen (A)'

Ik ga zaterdag waarschijnlijk ook uit, waar zij ook is.
Dus ben benieuwd of ze vraagt of ik haar wil ophalen en thuisbrengen..
ga je automatisch denken:

als ik dat doe, vind ze me dan geen laf hondje die ze kan manipuleren
als ik het niet doe, krijgt ze dan geen hekel aan mij of zorgt ze voor een andere begeleider.

beetje naar altijd die "spelletjes", ze willen van de ene kant lief behandeld worden maar aan de andere kant willen ze dat een man onafhankelijk is en dat zij moeite moeten doen.

en mannen zijn veelal, op een paar na, te goed en te eerlijk voor die spelletjes
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:13:43 #270
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66499298
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:54 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

ga je automatisch denken:

als ik dat doe, vind ze me dan geen laf hondje die ze kan manipuleren
als ik het niet doe, krijgt ze dan geen hekel aan mij of zorgt ze voor een andere begeleider.

beetje naar altijd die "spelletjes", ze willen van de ene kant lief behandeld worden maar aan de andere kant willen ze dat een man onafhankelijk is en dat zij moeite moeten doen.

en mannen zijn veelal, op een paar na, te goed en te eerlijk voor die spelletjes
Dat ga je ook denken ja

Klopt, die willen het 'goede' voor haar doen.
Maar het moet weer niet té worden, en je moet wel je eigen ding doen.
Terwijl dat het soms goed is om ze 'slecht' te behandelen.
Dan komen ze er achter dat ze zelf ook wel eens moeite moeten doen
pi_66505518
EX

hierheen verwezen ik ga me fles wodka opmaken
pi_66511764
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:23 schreef larry_flynt het volgende:
EX

hierheen verwezen ik ga me fles wodka opmaken
Geen werk vandaag?

Drank maakt meer kapot dan je lief is.
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken

En ik ben er wel achter dat er ontelbaar veel manieren zijn om het uit te maken, om het te verwerken, en om jezelf weer rechtop in het leven te zetten, en ik ken er slechts 1, maar ik ben er van overtuigt dat je er sterker van word, en dat het verwerken van een verlies toch wel langer duurt dan je zelf in eerste instantie denkt.

Gisteravond was ik in de stad, had dat even nodig, beetje rond slenteren wat dingetjes voor m'n huis kijken en wat huishoud artikelen kopen. Gek ik dacht toch nog bij elke hoek en elk kroegje/restaurantje van hmm.. zou ze er zitten, zo ik d'r tegen komen na 8 maanden

Maar nee, niet gebeurd voelde me wel shit tot het moment dat ik weer de stad uit reed, toen ging het snel weer beter met me, herkenningspunten, herinneringen en dan 'n muziekje in de winkel die me toch even in de war maakte .

Nah het gaat goed met me geniet weer van allerdaagse dingen, maar een relatie zit er voor mij voorlopig niet, lekker dit jaar de vrijgezel uithangen en kijken waar het me brengt

Want vrijgezel zijn heeft zo z'n voor en nadelen!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 27 februari 2009 @ 11:24:43 #273
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66513157
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:35 schreef Chev het volgende:
[..]
Want vrijgezel zijn heeft zo z'n voor en nadelen!
Ik zie op dit moment vooral de voordelen. Ik vind het heerlijk alleen. Mis wel eens iets warms in bed of een man om tegen aan te hangen op de bank maar niet zodanig dat ik er naar op zoek ga, ook niet voor een nacht. Nee, ik blijf voorlopig ook lekker alleen.
*highfivet Chev*
Prrrrr
pi_66514336
ik vind vrijgezel zijn niks

had een soort van voorspelling gedaan over mijn ex en wat er zou gebeuren, wou der mailen, al een dikke maand.
niet gedaan en nu is het dus wel uitgekomen...en nu mailen kan niet meer :S
  vrijdag 27 februari 2009 @ 14:58:02 #275
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_66520838
Okay mijn ex gaat vanavond dus naar die saunaman toe.. ze wil liever niet alleen zijn zegt ze.

Het vreemde is dat het me op dit moment niet echt raakt. Ik ben zelfs blij, ik denk dat als ze het doet dat voor mij definitief de deur dichtgeslagen word. Point of no return zegmaar. Het zou wel pijn doen maar ik denk niet dat het me zo zou verpletteren als vorige week. Hooray for me
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 27 februari 2009 @ 15:51:47 #276
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66523262
Hooray voor Rahl!
Prrrrr
pi_66527253
Respect kerel! Ik zou gek worden denk ik. Zorg dat je vanavond onder de mensen bent, maakt het een stuk makkelijker! Succes!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:34:59 #278
51794 Rahl
pi_66527655
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef Blue_note het volgende:
Respect kerel! Ik zou gek worden denk ik. Zorg dat je vanavond onder de mensen bent, maakt het een stuk makkelijker! Succes!
Ik ga lekker naar de film vanavond met een groep vrienden, en morgen de hele dag voetballen en 's avonds ook naar een groot uitgaanscentrum, ik ben hopelijk voorzien dit weekend!

Bedankt voor de steunbetuigingen hier, het helpt echt!
last.fm
pi_66528519
Ik ben gisteravond bij mijn ex thuis geweest. Ik zat nog met veel vragen en heb hier nu gelukkig antwoord op gekregen. Ze zat blijkbaar al langer met zichzelf in de knoop en ze was er nu dus zeker van dat haar gevoelens weg waren. Hier is helaas niks aan te doen een relatie moet wel van twee kanten komen. Toen ik haar vroeg waarom ze er niks van heeft gezegd. Elke keer als vroeg of er iets aan de hand was zei ze dat ze hier niet snel over zou praten. Volgens haar had ze het naderhand gekeken toch beter wel over kunnen hebben. Naderhand hebben we nog bijna een uur met elkaar gepraat over van alles en nog wat. Het voelde bijna weer normaal. Het weggaan was nog het lastigste met de gedachte in mijn achterhoofd dat het de laatste keer was.
pi_66528787
Mij doet het pijn dat ze na 3,5 jaar na een maandje een nieuwe vlam heeft....
pi_66528847
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:09 schreef larry_flynt het volgende:
Mij doet het pijn dat ze na 3,5 jaar na een maandje een nieuwe vlam heeft....
Dat zou mij ook pijn doen zal ik eerlijk toegeven. Speelde er al iets langer tussen hun?
Het beste is gewoon je er niks van aan te trekken en terug te denken aan de mooie dingen die jullie samen hadden. Het leven gaat gewoon door hoe lastig dit soms ook is.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 18:17:05 #282
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66529030
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 18:11 schreef Timmetjuhs het volgende:

[..]

Dat zou mij ook pijn doen zal ik eerlijk toegeven. Speelde er al iets langer tussen hun?
Het beste is gewoon je er niks van aan te trekken en terug te denken aan de mooie dingen die jullie samen hadden. Het leven gaat gewoon door hoe lastig dit soms ook is.
Of juist niet eraan terug denken, want dan denk je misschien dat zij die mooie dingen nu samen hebben..
pi_66539710
mmm, gaat slecht met mijn ex. zoals al wel voorspelt is ze nu heel kwetsbaar en niet zichzelf.
en een ongelooflijke tering eikel heeft daar al misbruik van gemaakt waardoor ze zich kut voelt, had het zien aankomen maar ja...ben niet meer haar vriend.

en de volgende lul staat al in de rij...

das het nadeel van mijn ex, onder dat bloedmooie zichzelf heel verzekerd voordoende meisje schuilt iemand die extreem gevoelig is en kwetsbaar.

zie het aan haar gemaakte lach op foto's dat het niet goed met der gaat.

ene kant wil ik haar niet in de steek laten als is het weinig wat ik kan doen maar of dit nu zo goed is voor mij ...

wat zou het mooi zijn als ik gewoon van lichaam kon verwisselen, als een kameleon kon veranderen.
liep ik haar toevallig ergens tegen het lijf en versierde haar weer en liet der nooit meer gaan

zou ook een mooi scenario voor een film zijn, iemand die van lichaam verwisselde en daarna weer probeerde zijn liefde terug te vinden
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:26:29 #284
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66539940
Lastig, lastig.
Dat is een kwestie van haar willen helpen en misschien jezelf weer in moeilijkheden brengen, of haar laten gaan maar jezelf op het spoor houden om het zo maar te zeggen.

Dat zou zeker een een mooi scenario zijn
pi_66540105
zijn jullie nu ook van suckers voor mooie quotes

uit the notebook:
quote:
My Dearest Allie. I couldn't sleep last night because I know that it's over between us. I'm not bitter anymore, because I know that what we had was real. And if in some distant place in the future we see each other in our new lives, I'll smile at you with joy and remember how we spent the summer beneath the trees, learning from each other and growing in love. The best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more, that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds, and that's what you've given me. That's what I hope to give to you forever. I love you. I'll be seeing you. Noah

--------------------------------------------

I am nothing special; just a common man with common thoughts, and I've led a common life. There are no monuments dedicated to me and my name will soon be forgotten. But in one respect I have succeeded as gloriously as anyone who's ever lived: I've loved another with all my heart and soul; and to me, this has always been enough.

-----------------------------------------

She had come back into his life like a sudden flame; blazing and streaming into his heart. Noah stayed up all night contemplating the certain agony he knew would be his if he were to lose her twice.
ken die film haast uit mijn hoofd.
hoop dat het echte leven ook nog echte romantiek kent anders zou het wel sneu zijn als we daarvoor naar de bios moeten

doet me trouwens denken aan een andere film die ik heb gezien.

was volgensmij een over 2 indiase kinderen die worden verkocht aan een naai atelier. die jongen werkt keihard om haar vrij te krijgen (af te kopen) en dan beland dat meisje in een hoerenhuis waardoor ze contact verliezen.
die jongen koopt zichzelf later vrij en na wat gedoe komt die in een tapijtenzaak te werken wat hij tot een gigantisch succesvol bedrijf maakt. in de tussentijd ontmoet hij haar nog een keer heeft sex maar door het noodlot treffen ze elkaar niet op een afspraak die ze gemaakt hadden.
de jongen trouwt de dochter van zijn baas en krijgt kinderen.

als hij bejaard is keert hij terug naar het oude naai atelier waar ze elkaar voor het eerst ontmoet hdden.
hij treft er een jong meisje, zijn dochter, en dan een hele oude blinde kreupele vrouw, zijn liefde van zijn leven.
daarmee eindigd ook de film, ze ontmoeten elkaar weer maar veels te laat.

zag hem toen ik nog met mijn vriendin had, ben de naam vergeten, maar maakte op mij behoorlijke indruk.
zowel mooi als afschuwelijk.

hoop niet dat ik/wij dat mee maken
pi_66540380
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:26 schreef mstr het volgende:
Lastig, lastig.
Dat is een kwestie van haar willen helpen en misschien jezelf weer in moeilijkheden brengen, of haar laten gaan maar jezelf op het spoor houden om het zo maar te zeggen.

Dat zou zeker een een mooi scenario zijn
zeker lastig, maar enerzijds is het misschien ook goed voor haar om eens te ervaren hoe het ook kan zijn.
je bent zoals mensen je zien (op dat moment). en kwetsbare meisjes vallen op en dat trekt helaas een bepaald soort man aan. mensen hebben lange tijd van mij dat gedacht (zeker haar omgeving) maar ik was juist het tegenovergestelde.

ik hoop dat ze dat weer eens gaat inzien en als ze echt helemaal in de klote zit dat ze dan aan mij terug denkt en wat ik haar gegeven heb.
ik wist dat het uit zou gaan een hele tijd geleden en heb haar toen iets geschonken waar ze altijd in gedachten en ook bij mij op kan terug vallen

en die eikel neemt ze ws ook nog in bescherming net als een vorige tering ex die haar bedonderde
  vrijdag 27 februari 2009 @ 23:49:28 #287
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66540696
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 23:40 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

zeker lastig, maar enerzijds is het misschien ook goed voor haar om eens te ervaren hoe het ook kan zijn.
je bent zoals mensen je zien (op dat moment). en kwetsbare meisjes vallen op en dat trekt helaas een bepaald soort man aan. mensen hebben lange tijd van mij dat gedacht (zeker haar omgeving) maar ik was juist het tegenovergestelde.

ik hoop dat ze dat weer eens gaat inzien en als ze echt helemaal in de klote zit dat ze dan aan mij terug denkt en wat ik haar gegeven heb.
ik wist dat het uit zou gaan een hele tijd geleden en heb haar toen iets geschonken waar ze altijd in gedachten en ook bij mij op kan terug vallen

en die eikel neemt ze ws ook nog in bescherming net als een vorige tering ex die haar bedonderde
Het is te hopen inderdaad, soms is het op de harde manier leren het beste.

Ze is dan gewoon te verliefd om het in te zien dat hij haar belazerd, en dat is jammer
Dat verdienen ze nooit, maar liefde maakt blind.

Ach, ik weet het ook nog steeds niet wat ik aan moet met mijn situatie
  zaterdag 28 februari 2009 @ 17:55:19 #288
51794 Rahl
pi_66557971
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:58 schreef Rahl het volgende:
Okay mijn ex gaat vanavond dus naar die saunaman toe.. ze wil liever niet alleen zijn zegt ze.

Het vreemde is dat het me op dit moment niet echt raakt. Ik ben zelfs blij, ik denk dat als ze het doet dat voor mij definitief de deur dichtgeslagen word. Point of no return zegmaar. Het zou wel pijn doen maar ik denk niet dat het me zo zou verpletteren als vorige week. Hooray for me
Gister boeide het me niet zoveel maar nu zit ik toch wel een beetje te trillen als ze trots verteld dat ze "alleen met de hand" wat gedaan hebben omdat ze "alles nog niet kon". Nee dat is beter
Nu maalt het beeld van het meisje dat zo lang mijn alles was die op bed ligt met een ander door mijn hoofd en ik krijg het er gewoon niet uit
last.fm
pi_66558641
gisteren dus ff een smsje dat ze zich kut en kwetsbaar voelde.
stuurde een smse terug dat ze in hemelsnaam moest oppassen wat ze gaat doen.

niks meer terug gehad.
zo frustrerend, ik weet gewoon dat het slecht met haar gaat en kan gewoon nergens anders aan denken.

eigenwijze koppige trut dat het ook is, waarom hou ik nou zoveel van je
pi_66560342
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Pwoekie het volgende:
gisteren dus ff een smsje dat ze zich kut en kwetsbaar voelde.
stuurde een smse terug dat ze in hemelsnaam moest oppassen wat ze gaat doen.

niks meer terug gehad.
zo frustrerend, ik weet gewoon dat het slecht met haar gaat en kan gewoon nergens anders aan denken.

eigenwijze koppige trut dat het ook is, waarom hou ik nou zoveel van je
En de andere kant van het verhaal zal meestal een mysterie blijven heh. voel me vanvond beetje alleen, niet uit, niet bij m'n ouders geweest, ziekig films kijken thuis op de bank (in het donker natuurlijk ) bleh ga straks maar vroeg naar bedje toe
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66578107
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 19:23 schreef Chev het volgende:

[..]

En de andere kant van het verhaal zal meestal een mysterie blijven heh. voel me vanvond beetje alleen, niet uit, niet bij m'n ouders geweest, ziekig films kijken thuis op de bank (in het donker natuurlijk ) bleh ga straks maar vroeg naar bedje toe
weer wezen stappen. kwam wel een leuk meisje tegen, hele avond mee lopen ouwehoeren en toen moesten we opeens weg... geen nummer niks.

daarna bij een shoarmaturk nog ruzie met 3 breezahs, gruwelijk, had het helemaal gehad met dat soort wijven.

en snachts weer geen oog dicht gedaan, ik wou dat er een pil was om alles te vergeten...
pi_66585618
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:11 schreef Pwoekie het volgende:
ik wou dat er een pil was om alles te vergeten...
Zou makkelijk zijn hè
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66585668
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:44 schreef Chev het volgende:

[..]

Zou makkelijk zijn hè
Gat in de markt dus
pi_66585841
Ik betaal duizend euro per pil voor degene die dat uitvind
Damn kan iemand me niet ff opvrolijken.. ik zit hier al sinds vrijdag ziekig thuis, alles afgezegt and i'm fucking bored out of my mind right now
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66585942
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef Chev het volgende:
Damn kan iemand me niet ff opvrolijken.. ik zit hier al sinds vrijdag ziekig thuis, alles afgezegt and i'm fucking bored out of my mind right now
Dan gaat echt alles je tegen zitten,

Ik had gister een toffe avond met een goede vriend van me, films gekeken en gechilled. Maar nu hij weg is heb ik het gevoel dat ik niet genoeg sociale dingen doe..
pi_66589654
Ah dat komt vanzelf Edwinuss, geniet van de leuke momenten zou ik zeggen
En voor mij ach valt allemaal wel me nu is al lang geleden.

't is zoals het is
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66608956
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef Chev het volgende:
ga gamen!
Redacted
pi_66614443
quote:
Op maandag 2 maart 2009 10:35 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

ga gamen!
dat werkt ook niet.
7 jaar geleden ging het uit met een meisje.
heb bijna een jaar soldier of fortune gespeeld. zo extreem veel en intensief dat ik bij de top van europa hoorde.
en dan word je opeens "wakker" en merk je dat je een jaar verder bent en niks bent opgeschoten...

van weekend (zaterdagnacht) met mijn ex wezen smsen. dat ik der best wel mis em zij heeft die momenten ook...

had een foto op mijn msn geplempt waar ik dus op sta met een bloedmooie blondine

wel direct reactie, of ik behoorlijk aan het versieren was en dat het een mooi meisje was, normaal spreekt ze me niet zo snel aan via msn...

en nu binnenkort dus ff shoppen en relaxen met mijn ex...

probeer der een beetje jaloers te maken, kijken of dat werkt.
in feite doe ik vrij weinig nog met andere dames, ja heb er een paar gezoend maar ik denk de hele dag aan mijn ex, zelfs in mijn slaap.
en hoe mooi andere meiden ook zijn en hoe leuk, mijn ex heeft toch net dat beetje meer...

ben gelukkig weer wat zelfverzekerder, was echt een wrak...Misschien dat ze dat straks ook weer inziet en het wellicht goed komt....
  maandag 2 maart 2009 @ 13:52:23 #300
51794 Rahl
pi_66615328
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

dat werkt ook niet.
7 jaar geleden ging het uit met een meisje.
heb bijna een jaar soldier of fortune gespeeld. zo extreem veel en intensief dat ik bij de top van europa hoorde.
en dan word je opeens "wakker" en merk je dat je een jaar verder bent en niks bent opgeschoten...

van weekend (zaterdagnacht) met mijn ex wezen smsen. dat ik der best wel mis em zij heeft die momenten ook...

had een foto op mijn msn geplempt waar ik dus op sta met een bloedmooie blondine

wel direct reactie, of ik behoorlijk aan het versieren was en dat het een mooi meisje was, normaal spreekt ze me niet zo snel aan via msn...

en nu binnenkort dus ff shoppen en relaxen met mijn ex...

probeer der een beetje jaloers te maken, kijken of dat werkt.
in feite doe ik vrij weinig nog met andere dames, ja heb er een paar gezoend maar ik denk de hele dag aan mijn ex, zelfs in mijn slaap.
en hoe mooi andere meiden ook zijn en hoe leuk, mijn ex heeft toch net dat beetje meer...

ben gelukkig weer wat zelfverzekerder, was echt een wrak...Misschien dat ze dat straks ook weer inziet en het wellicht goed komt....
Verwacht niks en praat jezelf geen hoop aan, dan kan het alleen maar meevallen toch?

Nadat mijn ex zich nog geen week na het uit-gaan zich heeft laten vingeren door een ander ben ik er wel een beetje klaar mee. Regelmatig hardop op haar schelden helpt ook goed, en ik heb het gevoel dat ik nu echt klaar met haar ben, geen zin meer om energie en aandacht aan te schenken.
last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')