abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:25:58 #151
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66256465
Niet netjes Chev. Bezet=afblijven.
Prrrrr
pi_66259882
menselijk vlees is zwak

maar stel dat jij de vriend was van die vrouw, dan zou je je ook zwaar kut voelen.

heb het trouwens zelf ook een keer mee gemaakt.
een meisje die ik kende ging een keer mee uit. ook hele avond spanning en op een gegeven moment dus zoenen.
bleek later dat ze het helemaal niet uit had met haar vriend maar een soort van pauze had.
voelde me extreem lullig aangezien ik die jongen vaag kende en het een echte goedzak was.
ik verwachte ook ieder moment dat ik hem zag een flinke klap maar nooit gekomen.
nu 10 jaar geleden maar weet zijn naam nog en hoe die eruit ziet

heb vandaag trouwens een goede film gezien:
yes man (met jim carrey) sommige dingen extreem herkenbaar en de boodschap werd ludiek gebracht maar was wel goed.
pi_66263061
TVP
pi_66265297
weer gedroomd van mijn ex, een van die dromen die heel echt lijkt.
nu al een week zo, ik herleef sommige oude momenten of dan zegt ze tegen mij hoeveel ze me mist en het haar spijt.

ontzettend irritant wakker worden als je de harde realiteit weer hebt
pi_66265311
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef thestoryofus2009 het volgende:
menselijk vlees is zwak

maar stel dat jij de vriend was van die vrouw, dan zou je je ook zwaar kut voelen.

heb het trouwens zelf ook een keer mee gemaakt.
een meisje die ik kende ging een keer mee uit. ook hele avond spanning en op een gegeven moment dus zoenen.
bleek later dat ze het helemaal niet uit had met haar vriend maar een soort van pauze had.
voelde me extreem lullig aangezien ik die jongen vaag kende en het een echte goedzak was.
ik verwachte ook ieder moment dat ik hem zag een flinke klap maar nooit gekomen.
nu 10 jaar geleden maar weet zijn naam nog en hoe die eruit ziet

heb vandaag trouwens een goede film gezien:
yes man (met jim carrey) sommige dingen extreem herkenbaar en de boodschap werd ludiek gebracht maar was wel goed.
Tja dat bedoelik dus.
Het is wel spannend enzo, maar je schiet er niks mee op, een avontuurtje zeg maar die grote gevolgen kan hebben. Als ik die jongen had gekend had ik het zeker niet gedaan, maar omdat ze op me aandrong heb ik het toegelaten.

Maar ik heb me netjes gehouden zover dat kon wil geen relatie met haar en wil ook niet (per ongeluk) verlieft worden en opnieuw pijn gdaan worden.

Dus tja, afbouwen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66271706
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:31 schreef thestoryofus2009 het volgende:
weer gedroomd van mijn ex, een van die dromen die heel echt lijkt.
nu al een week zo, ik herleef sommige oude momenten of dan zegt ze tegen mij hoeveel ze me mist en het haar spijt.

ontzettend irritant wakker worden als je de harde realiteit weer hebt
Ja dat zijn van de lekkere dromen.
In je droom voel je je echt goed.
Echter als je wakker wordt weet je dat het anders is en voel je weer die leegte.

Denk dat dit met de tijd wel weg gaat tenminste dat hoop ik

Er is niets aan te doen helaas.
pi_66286799
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat zijn van de lekkere dromen.
In je droom voel je je echt goed.
Echter als je wakker wordt weet je dat het anders is en voel je weer die leegte.

Denk dat dit met de tijd wel weg gaat tenminste dat hoop ik

Er is niets aan te doen helaas.
het word bij mij iig steeds erger en dat terwijl ik gewoon van alles doe.
vandaag dus weer gewerkt maar op het werk gewoon de hele tijd aan haar denken terwijl ik met twee collegas moest samenwerken die me de oren van de kop lulden.

ook constant flash-backs van dingen samen en dan denk ik echt, waarom is het fout gegaan.
in principe is zij mij geworden en ik haar. behoorlijk frustrerend...

ik heb me voorgenomen om iig een boek te gaan schrijven, ben al begonnen deels, hoe we elkaar hebben ontmoet, wat we hebben mee gemaakt en hoe het lot ons tegen zat word wel een "leuk" verhaal.
het helpt me iig om frustraties weg te krijgen en heb al een fictief eind bedacht waar ik urenlang bij weg kan dromen. (happy end uiteraard)
pi_66291704
oh ja, vandaag had ik op het werk de beruchte:

"nu sla ik die tyfus radio in duizend stukken"

godsgruwelijk, wat een nummers....
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:01:23 #159
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66292283
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 20:51 schreef thestoryofus2009 het volgende:
oh ja, vandaag had ik op het werk de beruchte:

"nu sla ik die tyfus radio in duizend stukken"

godsgruwelijk, wat een nummers....
Herkenbaar.

Ik zit nu op een punt, dat ze een beetje spijt heeft volgens mij van wat ze gedaan heeft.
pi_66293615
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef mstr het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Ik zit nu op een punt, dat ze een beetje spijt heeft volgens mij van wat ze gedaan heeft.
mmm, jij ziet je vriendin regelmatig dus.
hoe lang zit er eigenlijk tussen het verbreken van jullie relatie en het reisje vorig weekend.
ben ook wel benieuwd hoe ze zich in die periode gedroeg

tenminste als je erover kwijt wilt.

heb mijn titel, inhoud en kleine stukken al geschreven (nu al op 10 pagina's tekst)
heb saai/simpel bijbaantje en een extreem grote fantasie dus benut ze nu maar eens voor mooie dingen ipv zieke grappen en schokkerende verhalen
  vrijdag 20 februari 2009 @ 21:29:12 #161
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66293849
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:25 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

mmm, jij ziet je vriendin regelmatig dus.
hoe lang zit er eigenlijk tussen het verbreken van jullie relatie en het reisje vorig weekend.
ben ook wel benieuwd hoe ze zich in die periode gedroeg

tenminste als je erover kwijt wilt.

heb mijn titel, inhoud en kleine stukken al geschreven (nu al op 10 pagina's tekst)
heb saai/simpel bijbaantje en een extreem grote fantasie dus benut ze nu maar eens voor mooie dingen ipv zieke grappen en schokkerende verhalen
2 weken, heel erg kort dus.
Ja heel apart was het, zo dicht bij elkaar, maar toch ook zo ver weg.
En toch redelijk vragen en kijken waar ik was, en zeggen dat ik wel normaal moest doen etc.
pi_66296689
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:29 schreef mstr het volgende:

[..]

2 weken, heel erg kort dus.
Ja heel apart was het, zo dicht bij elkaar, maar toch ook zo ver weg.
En toch redelijk vragen en kijken waar ik was, en zeggen dat ik wel normaal moest doen etc.
lucky you dus

ik ben gestopt om zelf te beginnen met smsen.
ze smsde nooit uit zichzelf de laatste tijd en nu dus sinds vorige zondag niks gehad.
ff een kort msn gsprek, dat dan weer wel.

zou zo graag ff in der gedachten mee willen kijken

met mijn vorige ex had ik zeker nog 3 maanden intensief contact, dit is een beetje nieuw voor mij vanuit deze positie

edit: teveel gezegd... net een smsje:" hello lieverd ....koetjes en kalfjes gepraat over uitgaan...dikke kus"
mmm, dat soort smsjes mis ik, alleen de context is nu zo anders.

pfff mis haar, ga weer denken, waarom nu een sms, waarom nu opeens hello lieverd...
eerst was het hoi hoi, hou tsou2009, hey hoe gaat het.

ik wil haar terug, zou ze zeggen "beklim de mount everest", fiets naar parijs en terug binnen 10 dagen, schrijf me duizend brieven, en ik zou direct, nu, beginnen.

terug smsen of niet, ff een week nergens op reageren, duidelijk laten merken dat ik zogenaamd achter andere vrouwen aan ga of juist niet.

vrouwen

[ Bericht 25% gewijzigd door thestoryofus2009 op 20-02-2009 23:08:33 ]
pi_66299377
mmm, mijn ex vroeg nog: "ga je nog carnaval vieren in x"
beetje afwijzend op gereageerd, normaal ging ik wel naar x omdat ik daar een goede vriend heb en vaker carnaval vier.
vond ze jammer en raar.

zij gaat dus vanavond wel naar x om carnaval te vieren.

lig nu in bed en baal een beetje dat ik niet gegaan ben, zou er gemakkelijk kunnen komen op de vooravond.
maar enerzijds ben ik nog niet helemaal mezelf en als ik haar dan zie kan ik ook weer fucked up reageren of haar zien met andere kerels. anderzijds denk ik: "misschien zou er weer een vonk overspringen, zoenen, en de nacht weer doorbrengen bij een vriend van mij thuis"

grrrrrrr, weer een "what if momentje"
pi_66301016
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 23:19 schreef thestoryofus2009 het volgende:
mmm, mijn ex vroeg nog: "ga je nog carnaval vieren in x"
beetje afwijzend op gereageerd, normaal ging ik wel naar x omdat ik daar een goede vriend heb en vaker carnaval vier.
vond ze jammer en raar.

zij gaat dus vanavond wel naar x om carnaval te vieren.

lig nu in bed en baal een beetje dat ik niet gegaan ben, zou er gemakkelijk kunnen komen op de vooravond.
maar enerzijds ben ik nog niet helemaal mezelf en als ik haar dan zie kan ik ook weer fucked up reageren of haar zien met andere kerels. anderzijds denk ik: "misschien zou er weer een vonk overspringen, zoenen, en de nacht weer doorbrengen bij een vriend van mij thuis"

grrrrrrr, weer een "what if momentje"
Je moet jezelf ook niet helemaal gek maken he!
Ik heb het zelf ook en ik weet dat het vanzelf gaat.
Probeer gewoon door te gaan en ga er van uit dat het klaar is.

En mocht het ooit nog eens wat worden dan komt het vanzelf wel.
Zo probeer ik nu te denken.
Jezelf goed kwaad maken helpt misschien ook wel.
Bij mij wekt dat af en toe best goed als ik een dip heb.

En ja het is soms best lastig om je kop er bij te houden op het werk maar het is niet anders.
Zorg dat je geen dingen verkloot, zelf doe ik het wel een beetje maar dat is zonde en het absoluut niet waard.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 01:46:52 #165
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66304331
Niet carnaval gaan vieren met exen hè jongens. Zéér onverstandig. Ik ben nu enigszins dronnken ( ) en kan je vertellen dat je in een weekdier verandert. Elk nummer is een drama, hoofd in de wolken, nou ja, je weet wel. En dan zit ik gelukkig nog ver weg van hem. Als je elkaar ook nog eens in de kroeg tegenkomt wil ik me de kater (op elk vlak ) niet eens voorstellen..

Dus wees blij dat je alleen in bed ligt en alles in perspectief ziet. (deze post koste me een half uur )
pi_66304503
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:46 schreef Vandaag... het volgende:
Niet carnaval gaan vieren met exen hè jongens. Zéér onverstandig. Ik ben nu enigszins dronnken ( ) en kan je vertellen dat je in een weekdier verandert. Elk nummer is een drama, hoofd in de wolken, nou ja, je weet wel. En dan zit ik gelukkig nog ver weg van hem. Als je elkaar ook nog eens in de kroeg tegenkomt wil ik me de kater (op elk vlak ) niet eens voorstellen..

Dus wees blij dat je alleen in bed ligt en alles in perspectief ziet. (deze post koste me een half uur )
Immers ook al aardig op weg .
En ik moet je gelijk geven vandaag.
Zeer onverstandig om nu sowieso te gaan feesten met je ex.
Niet alleen is de muziek een drama maar wat dacht je van de alcohol.
Maar goed dat je lekker in je mand ligt jonge!
pi_66306155
Ik weet niet of dit iets is wat jullie willen horen, maar het is sinds valentijnsdag weer 'aan' met mijn ex.. Ik had er het een en ander over gepost in het vorige topic. Ik ben zo blij, en het gaat nu echt super en ik ga d'r voor zorgen dat het zo blijft ook. Allemaal veel succes met het verwerken. Ga d'r vanuit dat het over is, dan kan het nooit tegenvallen. Zo dacht ik ook, maar ons gevoelens voor elkaar waren gewoon veel te sterk om er een punt achter te zetten
pi_66311264
Heel veel succes! Als je ervan geleerd hebt, zou het best eens kunnen werken
pi_66312821
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 01:46 schreef Vandaag... het volgende:

nou toen ik opeens dat smsje kreeg ga ik meteen weer malen.

a) ze stuurd dat smsje met "lieverd" gewoon zo ff
b) ze stuurd dat smsje omdat ze me ergens wel mist

en dan dat ik niet meer naar x ging om carnaval te vieren wat ze jammer vond en waar ze zelf heen gaat.

als het a) is kan het zijn omdat ze het leuk vind me weer te zien en mijn vrienden (die wel van feesten houden)

b) ze me ergens mist en me hoopt te zien, kijken of ze nog gevoelens heeft, misschien om weer tot elkaar te komen.
of dat ze me gewoon mist als vriend.

en ja carnaval en alcohol kunnen negatief uitpakken of positief aangezien het ook een heel ongedwongen feest is waar iedereen lekker zichzelf laat gaan.

maar goed, zal het antwoord nooit weten

heb nog niet terug gesmst. weet niet of ik dat moet doen...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:01:09 #170
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66312985
En als je besluit wel te smsen, wát moet je dan altijd smsen, zo lastig.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:04:42 #171
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66313084
Vraag het haar gewoon in je sms: "wat wil je nou eigenlijk?"
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:06:20 #172
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66313140
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:04 schreef Vandaag... het volgende:
Werkt ook niet altijd.

Mijn ex wilde gisteren eerst langskomen vandaag, vandaag kwam ze met dat het niet zo slim was misschien.
En nu ging ze weg en zou ze het nog wel laten weten.

Dus ik zeg zo:
Ik zit niet te wachten op dat je me zo aan het lijnte houdt, want eerst wil je wel, dan weer niet en dan weet je het weer niet..

En dat vond ze niet leuk om te horen en ging toen soort van boos weg.
pi_66313464
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:04 schreef Vandaag... het volgende:
mwah, misschien zit ze nu niet lekker in der vel of juist wel.
misschien moet ik langer wachten totdat ze echt spijt krijgt als ze dat krijgt.

tis nu 5 weken uit, ze is nu druk aan het feesten.

ach weet het ook niet zo, vind het moeilijk om hoogte te krijgen van alles.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:20:54 #174
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66313618
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:16 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

mwah, misschien zit ze nu niet lekker in der vel of juist wel.
misschien moet ik langer wachten totdat ze echt spijt krijgt als ze dat krijgt.

tis nu 5 weken uit, ze is nu druk aan het feesten.

ach weet het ook niet zo, vind het moeilijk om hoogte te krijgen van alles.
Heb het zelf ook, heel wisselend.
Ene keer wilt ze wel komen, dan weer niet.
Dan wilt ze bij me zijn, dan irriteert ze zich aan me.
Ga maar door..
pi_66313999
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:20 schreef mstr het volgende:

[..]

Heb het zelf ook, heel wisselend.
Ene keer wilt ze wel komen, dan weer niet.
Dan wilt ze bij me zijn, dan irriteert ze zich aan me.
Ga maar door..
mijn ex had bij haar vorige ex ook zoiets.
die eikel heeft haar ook kut behandeld en ze zei altijd dat ze heel vaak ruzie hadden, het weer hadden geprobeerd en dat ze ongelukkig werd.
nadat het uit was verbrak ze het contact helemaal, wou hem eigenlijk nooit meer spreken, kon ze niet.
afspreken wou ze niet, smsen/bellen etc.

denk dat dat ook heeft meegespeeld, bang om met me verder te gaan en hetzelfde als met die ex mee te maken. we hadden echter nooit ruzie en we waren niet ongelukkig met elkaar.

ook kut, die eikel heeft haar een keer gruwelijk gedumpt om een andere meid te pakken, waar hij ook eerder mee is vreemd gegaan (dat weet zij btw niet). heeft haar extreem veel verdriet gedaan.
de naam van dat meisje mag niemand ook noemen, mag niemand over praten want dan word ze boos en verdrietig.

wou dat ze me een kans gaf om haar van haar ongelijk te overtuigen :S
pi_66316038
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 06:12 schreef Merziyas het volgende:
Ik weet niet of dit iets is wat jullie willen horen, maar het is sinds valentijnsdag weer 'aan' met mijn ex.. Ik had er het een en ander over gepost in het vorige topic. Ik ben zo blij, en het gaat nu echt super en ik ga d'r voor zorgen dat het zo blijft ook. Allemaal veel succes met het verwerken. Ga d'r vanuit dat het over is, dan kan het nooit tegenvallen. Zo dacht ik ook, maar ons gevoelens voor elkaar waren gewoon veel te sterk om er een punt achter te zetten
te gek voor jou, en iets waar we hier allemaal wellicht van dromen
hoe lang was het eigenlijk uit, en wat is er gebeurd in de tussentijd

ben in het vorige topic pas laat ingehaakt

zonet weer ff wezen stoeien op de motor.
had mijn mp3 speler op.

knalt dit nummer voorbij (in goede kwaliteit btw ) geeft me donders veel energie maar je gaat rijden als een malle

pi_66319734
Ik kan me niet voorstellen hoe iemand weer een relatie aan gaat met een ex. Kun je zomaar vergeten wat er gebeurd is toen het uitging? Dat heeft wat mij betreft echt te veel pijn gedaan om daar voorbij te komen en weer vrolijk opnieuw te beginnen met die persoon.
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
pi_66319969
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:18 schreef M_Frohike het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe iemand weer een relatie aan gaat met een ex. Kun je zomaar vergeten wat er gebeurd is toen het uitging? Dat heeft wat mij betreft echt te veel pijn gedaan om daar voorbij te komen en weer vrolijk opnieuw te beginnen met die persoon.
ligt aan waarom en wat ze geflikt heeft.
maar ik merk wel dat ik erg vergeving gezind zou zijn.
in het verre verleden heb ik mijn ex ook verdriet gedaan wat ik eigenlijk niet wou en dat heeft ze me ook vergeven
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:34:00 #179
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66320095
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:28 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

ligt aan waarom en wat ze geflikt heeft.
maar ik merk wel dat ik erg vergeving gezind zou zijn.
in het verre verleden heb ik mijn ex ook verdriet gedaan wat ik eigenlijk niet wou en dat heeft ze me ook vergeven
Ja dat heb ik ook, ik zou haar zo kunnen vergeven.
Mits zij ook bepaalde dingen een volgende keer anders zou doen.
pi_66320216
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:18 schreef M_Frohike het volgende:
Is ook moeilijk.. maar je kunt zeker wel dingen uitpraten..
pi_66320248
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Is ook moeilijk.. maar je kunt zeker wel dingen uitpraten..
Nou mijn beide exen gingen meteen nadat het uit was met een andere meid er vandoor, dus misschien dat ik gewoon pech heb wat dat betreft. Ik zou na zo'n streek niet eens meer bij zo'n etter in de buurt willen komen.
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:43:00 #182
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66320288
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:41 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Nou mijn beide exen gingen meteen nadat het uit was met een andere meid er vandoor, dus misschien dat ik gewoon pech heb wat dat betreft. Ik zou na zo'n streek niet eens meer bij zo'n etter in de buurt willen komen.
Dat is inderdaad anders, dan nadat je met een paar irritaties uit elkaar gaat of iets dergelijks.
pi_66320303
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:34 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook, ik zou haar zo kunnen vergeven.
Mits zij ook bepaalde dingen een volgende keer anders zou doen.
idd, ze zou iig een paar dingen moeten leren:

-studie is leuk, maar als het te druk word dan skip je een vak of meer
-als je overspannen word breng dat niet in verband met je vriendje
-als je vriendje tijdelijk doordraait, neem ff een moment rust en denk na hoe dat zou komen
-leer praten met normale mensen
-zoek normale vriendinnen/vrienden of breng onderscheid aan tussen mensen om mee te stappen en echte vrienden
-sla je frustratie op je vriendje af, of scheld hem uit, maak ruzie, gooi je frustratie eruit maar krop het niet op

pi_66320339
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:41 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook, maar zelfs dat zou ik kunnen vergeven ...
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:47:12 #185
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66320374
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:43 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

idd, ze zou iig een paar dingen moeten leren:

-studie is leuk, maar als het te druk word dan skip je een vak of meer
-als je overspannen word breng dat niet in verband met je vriendje
-als je vriendje tijdelijk doordraait, neem ff een moment rust en denk na hoe dat zou komen
-leer praten met normale mensen
-zoek normale vriendinnen/vrienden of breng onderscheid aan tussen mensen om mee te stappen en echte vrienden
-sla je frustratie op je vriendje af, of scheld hem uit, maak ruzie, gooi je frustratie eruit maar krop het niet op

Vooral dat, en als ze het opkroppen, dan komt ineens álle frustratie eruit.
Dan krijg je een soort van douche met dingen die je niet goed doet
pi_66320417
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

Petje af!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:49:43 #187
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66320431
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

* ook zo is.
pi_66320586
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Vooral dat, en als ze het opkroppen, dan komt ineens álle frustratie eruit.
Dan krijg je een soort van douche met dingen die je niet goed doet
ja dat was wel een beetje fout van mij.
ze zat mij af te kraken en ik bleef lief voor haar.
dus dan schreef ik weer een kaartje, bracht iets lekkers voor haar mee, gaf der een massage.
had gewoon moeten zeggen, hey muts, kappen nu, we gaan NU op vakantie (oke, heb een hele dure vakantie betaald maar toen was het te laat, maand later uit )

hoe kutter zij mij behandelde, hoe liever ik voor haar werd

en ook al neukt ze nu 30 kerels in 2 maanden, dan nog zou ik haar terug willen.
zelfs als ze aids zou hebben

maar goed, ik ben geestelijk niet meer normaal
  zaterdag 21 februari 2009 @ 18:57:24 #189
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66320613
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:56 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

ja dat was wel een beetje fout van mij.
ze zat mij af te kraken en ik bleef lief voor haar.
dus dan schreef ik weer een kaartje, bracht iets lekkers voor haar mee, gaf der een massage.
had gewoon moeten zeggen, hey muts, kappen nu, we gaan NU op vakantie (oke, heb een hele dure vakantie betaald maar toen was het te laat, maand later uit )

hoe kutter zei mij behandelde, hoe liever ik voor haar werd

en ook al neukt ze nu 30 kerels in 2 maanden, dan nog zou ik haar terug willen.
zelfs als ze aids zou hebben

maar goed, ik ben geestelijk niet meer normaal
En soms, is het juist goed om hun net zo te behandelen, gewoon niet alles voor ze (willen) doen.
Dat is waar ik de laatste paar weken achter ben gekomen, laat hun ook maar wat moeite doen voor jou

Maar ik ben zelf net zo veel te goed
pi_66320766
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 18:57 schreef mstr het volgende:

[..]

En soms, is het juist goed om hun net zo te behandelen, gewoon niet alles voor ze (willen) doen.
Dat is waar ik de laatste paar weken achter ben gekomen, laat hun ook maar wat moeite doen voor jou
ja dat is ook wel zo maar toen ik het zwaar had met mijn studie dan schreef ze ook veel kaartjes, smsjes en dergelijke. dan was ik soms ook wat botter/zakelijker.
verschil was dat de stressperiode bij mij een weekje duurde en bij haar 2 a 3 maand.

en ik vind eigenlijk dat als je gek op iemand bent je dat best mag laten blijken.
ik gaf haar geen dure cadeau's maar gewoon kleine lieve dingen of praktische dingen.
een van de dingen waar ik verslaafd aan ben geraakt is kaartjes maken of een fotoboekje samenstellen.
zat ik in de bieb en dan in de middag een kaartje kopen en dan keek ik uit het raam, droomde weg, en schreef dan een gedichtje

- en ja, mijn pa vind me ook te goed, maar dat heb ik geerfd van mijn moeder

en zoveel hoefde ze niet voor me te doen, gewoon ook kaartjes, knuffels, foto's en kusjes

en zo herinner ik haar ook, als dat lieve kleine meisje die ik hoog de lucht intilde als ik haar weer zag en dat ze me dan omklemde en we gewoon eerst zo een paar minuten knuffelden en kusten
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:08:46 #191
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66320926
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

ja dat is ook wel zo maar toen ik het zwaar had met mijn studie dan schreef ze ook veel kaartjes, smsjes en dergelijke. dan was ik soms ook wat botter/zakelijker.
verschil was dat de stressperiode bij mij een weekje duurde en bij haar 2 a 3 maand.

en ik vind eigenlijk dat als je gek op iemand bent je dat best mag laten blijken.
ik gaf haar geen dure cadeau's maar gewoon kleine lieve dingen of praktische dingen.
een van de dingen waar ik verslaafd aan ben geraakt is kaartjes maken of een fotoboekje samenstellen.
zat ik in de bieb en dan in de middag een kaartje kopen en dan keek ik uit het raam, droomde weg, en schreef dan een gedichtje

- en ja, mijn pa vind me ook te goed, maar dat heb ik geerfd van mijn moeder

en zoveel hoefde ze niet voor me te doen, gewoon ook kaartjes, knuffels, foto's en kusjes

en zo herinner ik haar ook, als dat lieve kleine meisje die ik hoog de lucht intilde als ik haar weer zag en dat ze me dan omklemde en we gewoon eerst zo een paar minuten knuffelden en kusten
Klopt, gewoon een paar kusjes kan al genoeg zijn
Of minutenlang knuffelen, dat is al heel fijn

Maar bij mij kwam ze vanmiddag weer niet, en ze komt nu misschien morgen.
Dat roept ze al 2 dagen, maakt mij niet uit..
Maar vanmiddag ging ze bij het voetballen van der broertje kijken, en kwam niet naar mij, prima..
Maar sms dan vanmiddag niet als je net thuis komt, en ik niet op msn ben: Waar ben je?!?!
En als ik dan bel om te vragen wat er is zeggen: Niets..
pi_66321650
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef mstr het volgende:

[..]

Klopt, gewoon een paar kusjes kan al genoeg zijn
Of minutenlang knuffelen, dat is al heel fijn

Maar bij mij kwam ze vanmiddag weer niet, en ze komt nu misschien morgen.
Dat roept ze al 2 dagen, maakt mij niet uit..
Maar vanmiddag ging ze bij het voetballen van der broertje kijken, en kwam niet naar mij, prima..
Maar sms dan vanmiddag niet als je net thuis komt, en ik niet op msn ben: Waar ben je?!?!
En als ik dan bel om te vragen wat er is zeggen: Niets..
echte mannen zijn gewoon heel simpel
geef ze een beetje liefde en ze doen alles voor je en zijn eeuwig trouw, zoiets als een hond

ah ja:

"schatje is er wat?" er is niks/niets

vrouw tegen man: "schatje we moeten praten" "schatje, toon je emoties eens" "schatje, vertrouw me nu, alles komt goed" "schatje, ik hou van jou en laat je nooit in de steek" "schatje, we mogen nooit opgeven"

probeer als man zijnde dat maar eens te doen
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:42:09 #193
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66321817
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

echte mannen zijn gewoon heel simpel
geef ze een beetje liefde en ze doen alles voor je en zijn eeuwig trouw, zoiets als een hond

ah ja:

"schatje is er wat?" er is niks/niets

vrouw tegen man: "schatje we moeten praten" "schatje, toon je emoties eens" "schatje, vertrouw me nu, alles komt goed" "schatje, ik hou van jou en laat je nooit in de steek" "schatje, we mogen nooit opgeven"

probeer als man zijnde dat maar eens te doen
Klopt, ze doen alles voor je

Gaat niet, want wat je ook zegt, het is jouw eigen fout
pi_66322275
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Klopt, ze doen alles voor je

Gaat niet, want wat je ook zegt, het is jouw eigen fout
vaak hebben beiden ergens wel schuld of is het de omstandigheid.
ik had haar eerder mee moeten nemen op vakantie of een weekendje weg (ze is extreem prestatie gericht door opvoeding). en zij had beter moeten nadenken wat er gebeurde (zij studeerd psy).

door mijn toedoen deels is ze vroeger ook bij de psy terecht gekomen, heeft nog wat domme dingen gedaan en heeft ze een deel van der jeugd gemist.
het was nooit mijn bedoeling maar vlak voordat ik haar leerde kennen heb ik iets mee gemaakt waardoor ik mezelf niet bij anderen vertrouwde en bang was om weer verliefd te worden.

maar ik hield vanaf het eerste moment van haar

nog frappanter is dat ze vroeger een omgangsverbod van de psy en haar ouders kreeg om me nog lang te benaderen. dat negeerde ze dus altijd
iedereen dacht dat ik het slechtse met haar voor had, haar wou gebruiken, zelfs doodsbedreigingen ontvangen van haar vrienden.
ik denk dat ze nu ook wel weet hoeveel ik altijd om haar gegeven heb.
en wat ik nu doormaak heeft zij ook ooit doorgemaakt, oke iets minder heftig maar nog steeds kut voor haar destijds.

haar ouders en familie weten niet dat ik die jongen van vroeger was, ik wou het eerlijk vertellen maar dat mocht niet.
en mijn omgeving verklaarde mij altijd voor gek dat ik met dat meisje van vroeger om ging, ze spoorde niet zeiden velen.
als mijn vrienden zouden weten wat ik weet zouden ze nu weer hetzelfde zeggen.
maar ik kan haar niet haten, ben alleen teleurgesteld, en ik mis haar en hou elke dag weer een beetje meer van haar.
koop haar aankomende week nog een ring, had ik haar altijd beloofd, heeft ze iets moois om me te herinneren.
pi_66333287
oke, ik had veel op.
vanavond meid een meid staan zoenen en binnenkort biosje of zo.
voelme niet happy, mis der...
pi_66333752
Maak jezelf niet gek, man!
Ik moet ook leren om alleen gelukkig te zijn, in mijn relatie werd ik geleefd en was ik niet gelukkig. Nu ik alleen ben, ben ik maar alleen.. en ook niet gelukkig.
Ik denk daarom toch dat je het bij jezelf moet zoeken, sterkte ermee!
  zondag 22 februari 2009 @ 11:31:51 #197
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_66335305
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maak jezelf niet gek, man!
Ik moet ook leren om alleen gelukkig te zijn, in mijn relatie werd ik geleefd en was ik niet gelukkig. Nu ik alleen ben, ben ik maar alleen.. en ook niet gelukkig.
Ik denk daarom toch dat je het bij jezelf moet zoeken, sterkte ermee!
En wat ga je er aan doen?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_66335507
ik heb toch eigenlijk wel met een leuk meisje gezoend.
ken haar nog van vroegah

maar ik weet niet wat ik moet doen.
ik moet eerst maar eens met mijn ex praten voordat ik uberhaupt verder ga....
vanaaf c-val in brabant

ik ben ook benieuwd of nog iemand mijn ex op de hoogte brengt van gisteravond, verwacht het van 2 personen....

-om het nog leuker te maken, ik ken dit meisje dus van voor mijn ex. keertje heb ik een tripje naar een disco geregeld was ze ook mee, staan we nog samen op de foto. de vriendin van haar zei toen al dat er "iets" was tussen ons.

het word iig een leuke plotwending in mijn boek

ik voel me wel beter, heb wel een fucked up tijd gehad en gisteren was echt gezellig, ook weer wat zelfvertrouwen wat een beetje down the drain was...

[ Bericht 33% gewijzigd door thestoryofus2009 op 22-02-2009 11:53:53 ]
pi_66345516
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:32 schreef Chev het volgende:
Tja dat bedoelik dus.
Het is wel spannend enzo, maar je schiet er niks mee op, een avontuurtje zeg maar die grote gevolgen kan hebben. Als ik die jongen had gekend had ik het zeker niet gedaan, maar omdat ze op me aandrong heb ik het toegelaten.

Maar ik heb me netjes gehouden zover dat kon wil geen relatie met haar en wil ook niet (per ongeluk) verlieft worden en opnieuw pijn gdaan worden.

Dus tja, afbouwen
Ze laat me dus niet met rust hè is alweer (heel kort) bij me geweest en dat was wel erg..

Zeg tegen har dat ik absuluut helemaal niks met haar wil, geen relatie, en niet verlieft ben, en al zeker geen toekomst zie met haar, en dat ze dit eigenlijk niet moet doen en toch blijft ze aandringen

Probeer 't contact nu zo min mogelijk te houden, maar ze blijft me mailen is niet langer mijn verantwoordelijkheid dit hoor
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66349101
ik heb 2 jaar geleden het uit gemaakt met men ex vriendin, een half jaar later kregen we weer wat en een paar maanden erna ging het weer uit. Nu kan ik haar niet vergeten ook al heb ik een nieuwe vriendin. Ik vergelijk alles met men ex en ik ben dat zat. Ik kan haar gewoon niet vergeten. Hebben jullie tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')