te gek voor jou, en iets waar we hier allemaal wellicht van dromenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:12 schreef Merziyas het volgende:
Ik weet niet of dit iets is wat jullie willen horen, maar het is sinds valentijnsdag weer 'aan' met mijn ex.. Ik had er het een en ander over gepost in het vorige topic. Ik ben zo blij, en het gaat nu echt super en ik ga d'r voor zorgen dat het zo blijft ook. Allemaal veel succes met het verwerken. Ga d'r vanuit dat het over is, dan kan het nooit tegenvallen. Zo dacht ik ook, maar ons gevoelens voor elkaar waren gewoon veel te sterk om er een punt achter te zetten
ligt aan waarom en wat ze geflikt heeft.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:18 schreef M_Frohike het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe iemand weer een relatie aan gaat met een ex. Kun je zomaar vergeten wat er gebeurd is toen het uitging? Dat heeft wat mij betreft echt te veel pijn gedaan om daar voorbij te komen en weer vrolijk opnieuw te beginnen met die persoon.
Ja dat heb ik ook, ik zou haar zo kunnen vergeven.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:28 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ligt aan waarom en wat ze geflikt heeft.
maar ik merk wel dat ik erg vergeving gezind zou zijn.
in het verre verleden heb ik mijn ex ook verdriet gedaan wat ik eigenlijk niet wou en dat heeft ze me ook vergeven
Is ook moeilijk.. maar je kunt zeker wel dingen uitpraten..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:18 schreef M_Frohike het volgende:
Ik kan me niet voorstellen hoe iemand weer een relatie aan gaat met een ex. Kun je zomaar vergeten wat er gebeurd is toen het uitging? Dat heeft wat mij betreft echt te veel pijn gedaan om daar voorbij te komen en weer vrolijk opnieuw te beginnen met die persoon.
Nou mijn beide exen gingen meteen nadat het uit was met een andere meid er vandoor, dus misschien dat ik gewoon pech heb wat dat betreft. Ik zou na zo'n streek niet eens meer bij zo'n etter in de buurt willen komen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is ook moeilijk.. maar je kunt zeker wel dingen uitpraten..
Dat is inderdaad anders, dan nadat je met een paar irritaties uit elkaar gaat of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:41 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nou mijn beide exen gingen meteen nadat het uit was met een andere meid er vandoor, dus misschien dat ik gewoon pech heb wat dat betreft. Ik zou na zo'n streek niet eens meer bij zo'n etter in de buurt willen komen.
idd, ze zou iig een paar dingen moeten leren:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, ik zou haar zo kunnen vergeven.
Mits zij ook bepaalde dingen een volgende keer anders zou doen.
ja dat heb ik ook, maar zelfs dat zou ik kunnen vergeven ...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:41 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nou mijn beide exen gingen meteen nadat het uit was met een andere meid er vandoor, dus misschien dat ik gewoon pech heb wat dat betreft. Ik zou na zo'n streek niet eens meer bij zo'n etter in de buurt willen komen.
Vooral dat, en als ze het opkroppen, dan komt ineens álle frustratie eruit.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:43 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
idd, ze zou iig een paar dingen moeten leren:
-studie is leuk, maar als het te druk word dan skip je een vak of meer
-als je overspannen word breng dat niet in verband met je vriendje
-als je vriendje tijdelijk doordraait, neem ff een moment rust en denk na hoe dat zou komen
-leer praten met normale mensen
-zoek normale vriendinnen/vrienden of breng onderscheid aan tussen mensen om mee te stappen en echte vrienden
-sla je frustratie op je vriendje af, of scheld hem uit, maak ruzie, gooi je frustratie eruit maar krop het niet op
Petje af!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, maar zelfs dat zou ik kunnen vergeven ...
* ook zo is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, maar zelfs dat zou ik kunnen vergeven ...
ja dat was wel een beetje fout van mij.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral dat, en als ze het opkroppen, dan komt ineens álle frustratie eruit.
Dan krijg je een soort van douche met dingen die je niet goed doet
En soms, is het juist goed om hun net zo te behandelen, gewoon niet alles voor ze (willen) doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:56 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat was wel een beetje fout van mij.
ze zat mij af te kraken en ik bleef lief voor haar.
dus dan schreef ik weer een kaartje, bracht iets lekkers voor haar mee, gaf der een massage.
had gewoon moeten zeggen, hey muts, kappen nu, we gaan NU op vakantie (oke, heb een hele dure vakantie betaald maar toen was het te laat, maand later uit)
hoe kutter zei mij behandelde, hoe liever ik voor haar werd![]()
en ook al neukt ze nu 30 kerels in 2 maanden, dan nog zou ik haar terug willen.
zelfs als ze aids zou hebben![]()
maar goed, ik ben geestelijk niet meer normaal
ja dat is ook wel zo maar toen ik het zwaar had met mijn studie dan schreef ze ook veel kaartjes, smsjes en dergelijke. dan was ik soms ook wat botter/zakelijker.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:57 schreef mstr het volgende:
[..]
En soms, is het juist goed om hun net zo te behandelen, gewoon niet alles voor ze (willen) doen.
Dat is waar ik de laatste paar weken achter ben gekomen, laat hun ook maar wat moeite doen voor jou
Klopt, gewoon een paar kusjes kan al genoeg zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:03 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo maar toen ik het zwaar had met mijn studie dan schreef ze ook veel kaartjes, smsjes en dergelijke. dan was ik soms ook wat botter/zakelijker.
verschil was dat de stressperiode bij mij een weekje duurde en bij haar 2 a 3 maand.
en ik vind eigenlijk dat als je gek op iemand bent je dat best mag laten blijken.
ik gaf haar geen dure cadeau's maar gewoon kleine lieve dingen of praktische dingen.
een van de dingen waar ik verslaafd aan ben geraakt is kaartjes maken of een fotoboekje samenstellen.
zat ik in de bieb en dan in de middag een kaartje kopen en dan keek ik uit het raam, droomde weg, en schreef dan een gedichtje
- en ja, mijn pa vind me ook te goed, maar dat heb ik geerfd van mijn moeder![]()
en zoveel hoefde ze niet voor me te doen, gewoon ook kaartjes, knuffels, foto's en kusjes
en zo herinner ik haar ook, als dat lieve kleine meisje die ik hoog de lucht intilde als ik haar weer zag en dat ze me dan omklemde en we gewoon eerst zo een paar minuten knuffelden en kusten
echte mannen zijn gewoon heel simpelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, gewoon een paar kusjes kan al genoeg zijn
Of minutenlang knuffelen, dat is al heel fijn
Maar bij mij kwam ze vanmiddag weer niet, en ze komt nu misschien morgen.
Dat roept ze al 2 dagen, maakt mij niet uit..
Maar vanmiddag ging ze bij het voetballen van der broertje kijken, en kwam niet naar mij, prima..
Maar sms dan vanmiddag niet als je net thuis komt, en ik niet op msn ben: Waar ben je?!?!
En als ik dan bel om te vragen wat er is zeggen: Niets..
Klopt, ze doen alles voor jequote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
echte mannen zijn gewoon heel simpel
geef ze een beetje liefde en ze doen alles voor je en zijn eeuwig trouw, zoiets als een hond![]()
ah ja:
"schatje is er wat?" er is niks/niets
vrouw tegen man: "schatje we moeten praten" "schatje, toon je emoties eens" "schatje, vertrouw me nu, alles komt goed" "schatje, ik hou van jou en laat je nooit in de steek" "schatje, we mogen nooit opgeven"
probeer als man zijnde dat maar eens te doen
vaak hebben beiden ergens wel schuld of is het de omstandigheid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, ze doen alles voor je
Gaat niet, want wat je ook zegt, het is jouw eigen fout
En wat ga je er aan doen?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maak jezelf niet gek, man!
Ik moet ook leren om alleen gelukkig te zijn, in mijn relatie werd ik geleefd en was ik niet gelukkig. Nu ik alleen ben, ben ik maar alleen.. en ook niet gelukkig.
Ik denk daarom toch dat je het bij jezelf moet zoeken, sterkte ermee!
Ze laat me dus niet met rust hèquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:32 schreef Chev het volgende:
Tja dat bedoelik dus.
Het is wel spannend enzo, maar je schiet er niks mee op, een avontuurtje zeg maar die grote gevolgen kan hebben. Als ik die jongen had gekend had ik het zeker niet gedaan, maar omdat ze op me aandrong heb ik het toegelaten.
Maar ik heb me netjes gehouden zover dat konwil geen relatie met haar en wil ook niet (per ongeluk) verlieft worden en opnieuw pijn gdaan worden.
Dus tja, afbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |